"Koszmar Powergamera"
Turniej odbędzie się w 7 lipca w Lubartowskim Domu Kultury przy ulicy Cichej 6 w Lubartowie. Turniej ma na celu zerwanie z tradycyjnymi rozpiskami i daje możliwość wykorzystania w skuteczny sposób jednostek słabych bądź klimatycznych.
Jak dojechać/dojść do budynku zwanego Lubartowski Ośrodek Kultury? A no tak: Wsiadamy do busa / autobusa do Lubartowa (co 10 minut są), i teraz jedziemy jedziemy jedziemy, i jak już dojedziemy do Lubartowa, to wypatrujemy po lewej stronie stokrotki(taki duży zielony sklep z napisem "stokrotka"), jak ją zobaczymy to znaczy że musimy szybko nasze szanowne tyłeczki ruszać do wyjścia i najbliższym przystanku wysiadamy (alternatywnie możemy poprosić kierowce aby nam powiedział gdzie wysiadać aby wysiąść koło ul. CICHEJ, ale wtedy sam kierowca może zapomnieć

-Wejściówka 10zł
-gramy na 2100 limited
-gramy 3 bitwy, po 3 godziny każda
-każdy gracz jest zobowiązany do zabrania wszystkich zasad dotyczących jego armii (tak żeby na turnieju nie było jakiś niedomówień
-można proksować
-rozpiski trzeba nadsyłać do 5 lipca na adres gelomar@tlen.pl
-Jeśli ktoś nie nadeśle wcześniej rozpiski nie ma prawa wziąć udziału w turnieju
-Podczas turnieju odbedzie się całkowicie subiektywna ocena malowania(malowanie 0-3 pts , konwersje 0-2 pts , podstawki 0-1 pts , WYSIWYG 0-1 pts. WOW 0-2 pts.)
-możliwe że pojawi się test wiedzy
-Podczas turnieju odbędzie się całkowicie subiektywna ocena klimatu armii (0-5 pts.)
-Podczas turnieju będzie obowiązywał "comp score" który szczegółowiej będzie omówiony poniżej.
Naszymi sponsorami są:




Zapisy do 9.00-9.30
9.30 - 12.30 pierwsza bitwa
12.30-15.30 druga bitwa
15.30-16.00 przerwa
16.00-19.00 trzecia bitwa
Punktacja za bitwy:
0-200 10:10
201-400 11:9
401-600 12:8
601-800 13:7
801-1000 14:6
1001-1200 15:5
1201-1400 16:4
1401-1600 17:3
1601-1800 18:2
1801-2000 19:1
2001+20:0
Scenariusze: niebawem
Każdy gracz w momencie zapisu zostanie poinformowany ile punktów comp score uzyskał. Jest on ZOBOWIĄZANY do poinformowania swojego przeciwnika o swoich punktach comp scoru. Różnica w comp score oznacza określonego bonusy dla strony o większej ilości punktów.
Bonusy:
Różnica: (wszystkie bonusy są dla osoby z "lepszym" comp scorem, kolejne bonusy kumulują się)
1 .0-2 -nic się nie dzieje
2. 3-4 - może dodać do wyniku kostki na zaczynanie czy strone +2
3. 5-6 - Jeden oddział otrzymuje +2 do BS i +2 do WS lub +1 do S i +1 do A
4. 7-8 - d3+1 oddziały otrzymuje zasade poison
5. 9-10 - d3 herosów lub 1 oddział otrzymuje zasade killing blow
6. 11-12 - strefa rozstawiania dla tej osoby wynosi 16 cali a nie 12
7. 11-12 d3 oddziały otrzymują zasade fear lub 1 jednostka która miała fear otrzymuje terror
8. 13-14 +100Vp
9. 15-16 +100Vp
itd
Czyli jeśli Janek gra klimaciarską armią i ma 7 punktów a Piotrek ma troszkę przegietą rozpiskę i ma -1 punkty to różnica wynosi 8 pkt. i Janek otrzymuje bonus numer 2, 3 i 4.
Comp score dla poszczególnych armii:
Ogólne:
-Posiadanie Lorda na smoku = -2 (oprócz Zombie dragona)
Beasts of Chaos:
Ogólne:
- Oddział Mortal(każdy w armi) = -1
- Oddział Daemons(każdy w armi) = -1
- Mark of Nurgle = +1
Hero:
- Doombull = +2
- Więcej niż 2 magów(w dowolnej kombinacji) = -2
- 4 magów = -3
Core:
- Bestigor herd = +1
- Tuskgor chariot(za każdy model powyżej 2) = -1
- Warhaunds of chaos(za każdy oddział powyżej 2) = -1
Special:
- Chaos trolls = +2
- Chaos ogres = +2
- Centigors = +1
- Minotaurs(wariant z great weaponami) = -1
Rare:
- Shaggoth/gigant(za kazdy powyzej 1) = -2
- Dragon ogres(wariant z great weaponami) = -1
Bretonnia
Ogólne:
- Peasant Duty(za każdy oddział posiadający oprócz trebuszeta) = +2
Hero:
- Bretonnian Lord(na hippogryfie) = +1
- Bretonnian Lord(na pegazie) = -1
Core:
- Errant Knights(za każdy oddział powyżej 1) = -1
Special:
- Questing Knights = +1
- Pegasus Knights(za każdy oddział powyżej 1) = -2
Rare:
- Grail Knight's = +1
Chaos Mortals:
Ogólne:
- Mark of Tzeentch(za każdy model powyzej 3) = -2
- Za każdy mark inny od marku generała = -1
- Oddział Beast(każdy w armi) = -1
- Oddział Daemons(każdy w armi) = -1
- Mark of Nurgle = +1
- Posiadanie jednego marka w armii = +3
Hero:
- Więcej niż 2 magów(w dowolnej kombinacji) = -2
- 4 magów = -3
- Lord/hero na specjalnym wierzchowcu jakiegoś boga (nie liczy się zwykły deamonic steed) = +2
Core:
- Warriors of Chaos = +3
- Maruders of Chaos = +1
- Knights of Chaos(za każdy oddział powyżej 1) = -2
- Chariot of Chaos(za każdy oddział powyzej 2) = -1
Rare:
- Hellcannon = +1
- Fiend of Slaanesh(za każdy slot zużyty) = -1
Chaos Daemons
Ogólne:
- Oddział Beast(każdy w armi) = -1
- Oddział Mortal(każdy w armi) = -1
Hero:
- Bloodthirster = +4
- Great Unclean One = +5
- Keeper of Secrets = +3
- Lord of Change = +2
Core:
- Bloodletters = +3
- Flesh Hounds of Khorne = +2
- Plaguebearers = +3
- Nurglings = +2
- Daemonettes = +2
Chaos Dwarfs:
Ogólne:
- jeśli są 3 takie same maszyny z kategorii special lub 2 takie same z kategorii Rare= -2
- jeśli są więcej niż 3 maszyny z kategorii special = -4(kumulatywne)
Hero:
- Więcej niż 2 czarodziejów(w dowolnej kombinacji)= -2
- Bull centaur hero/lord+1
Core:
- Hobgoblins(za każdy oddział powyżej 2)-1
Special:
- Sneaky Gits+2
Rare:
- Earthsheaker-1
- Bull centaurs+1
Dark Elves
Hero:
- Assasin = +3
- High Sorceress = -2
- Więcej niż 2 sorcererki i high sorcererki(w dowolnej kombinacji)= -2
- 4 magów = -3
- Beastmaster = +1
Core:
- Corsairs = +1
- Dark riders(każdy oddział powyżej 2) = -2
- Warriors(za każdy oddział 10-15 modeli z kuszami) = -1
Special:
- Witch elves = +1
- Cold one chariot(za każdy model powyżej 2) = -1
- Execiutoners = +1
Rare:
- Repeater bolt thrower(za każdy slot zużyty) = -2
- Black guard = +1
- War Hydra = +1
- Cauldron of Blood = +4
Dwarfs:
Ogólne:
- jeśli są 3 takie same maszyny z kategorii special lub 2 takie same z kategorii Rare= -2
- jeśli są więcej niż 3 maszyny z kategorii special = -4(kumulatywne)
- Nie posiadanie żadnej maszyny+2
Hero:
- Dragon Slayer+1
- Daemon Slayer+2
- Runelord na kowadle-2
- Lord bez tarczy +1
- Hero z rune of challange -1
Core:
Rangers +1
Special:
- Troll Slayers+1
- Giant Slayers(cały oddział)+2
Empire
Ogólne:
- jeśli są 3 takie same maszyny z kategorii special lub 2 takie same z kategorii Rare= -2
Hero:
- Więcej niż 2 magów(w dowolnej kombinacji, magowie to Battle Wizard, Wizard Lord, Arch Lector of Sigmar on War Altar)= -2
- 4 magów = -3
- General of the Empire = +1
- Grand Master = +1
- Special Character(zajmujący slot hero) = +1
- Warrior Priest of Sigmar = +1
- master inżynier +1
Core:
- Handgunners(każdy oddział powyżej 2) = -1
- Huntsmen = +1
- Halabardiers/Spearmens(za każdy oddział powyżej jednego, każdy liczący co najmniej 15 modeli) = +1
- Flagellants = +1
Special:
- Great Cannon = -1
- Pistoliers(za każdy oddział powyżej jednego) = -1
- Outriders = +1
- Oddział conajmniej 15 greatswordów +1
Rare:
- Hellblaster = +1
- Steam tank = -2
- Flagellants = +2
High Elves
Ogólne:
- Banner of Sorcery = -2
Hero:
- Archmage –2
- Więcej niż 2 magów(w dowolnej kombinacji)= -2
- 4 magów = -3
- Commander BSB z battle bannerem = -1
Core:
- Spearelves(za każdy oddział powyżej dwóch)+1
- Silver Helms(za każdy oddział powyżej dwóch)-1
- Lothern Sea Guard+3
Special:
- Swordmasters+1
- Ellyrian Reavers+2
- Shadow Warriors+1
- Tiranoc Chariot(za kazdy model powyżej 2)-1
Rare:
- Phoenix Guard+3
- White Lions+2
- Reapeater Bolt Thrower(za każdy slot poświęcony)-2
- Handmaidens+2
Lizardmen
Hero:
- Więcej niż 2 magów(w dowolnej kombinacji) = -2
- 4 magów = -3
- Slaan Mage Priest(za każdą generację ponad piątą) = -2
- Skink Chief = +2
- Saurus Oldblood(na Carnozaurze) = +2
Core:
- Saurus Warriors = +1
- Skink Skirmishers(za każdy oddział powyżej 3) = -1
- Jungle Swarm = +1
Special:
- Chameleons Skink = +1
Rare:
- Salamander Hunting Pack(za każdy oddział powyżej 1) = -2
- Stegadon = +2
Ogre Kingdoms:
Hero:
- Tyrant( z Thundermace) = -2
- Hunter = +2
- Więcej niż 2 magów(w dowolnej kombinacji)= -2
Core:
- Gnoblar Fighters = +1
- Gnoblar Trappers = +1
Special:
- Leadbelchers = -1
Rare:
- Maneaters = +2
Orcs & Goblins
Ogólne:
- Jeśli armia składa się czysto z orków/goblinów +2
- jeśli są 3 takie same maszyny z kategorii special lub 2 takie same z kategorii Rare(nie dotyczy Snotling Pump Wagon) = -2
- jeśli są więcej niż 3 maszyny z kategorii special = -4(kumulatywne)
Hero:
- Więcej niż 2 magów(w dowolnej kombinacji)= -2
- 4 magów = -3
- (Night) Goblin Warboss = +1
- (Night) Goblin Bigboss = +2
Core:
- Orc Arrer Boyz = +1
- Orc Boyz (więcej niż 1 oddział) –1
- Goblins / Night Goblins (więcej niż 2 oddziały) +1
- Night Goblin Fanatics(za każdy model powyżej 1) = -1
Special:
- Orc Boar Boyz = -1
- Savage Orc Boar Boyz = -2
- Night Goblin Squig Herd = +2
- Night Goblin Squig Hoppers = -1
Rare:
- Snotling Pump Wagon = +1
- River Trolls = +1
- Stone Trolls = -1
Skaven
Hero:
- Warlord +1
- Warlock Engineer –1 za 1, -2 za drugiego, -3 za trzeciego(czyli łącznie -6 za trzech)
- Chieftain +1
- Grey Seer na dzwonku -1
- Master Moulder +1
- 4 magów = -3
Core:
- Clanrat Slaves -1 za 2 oddziały, -2 za 3, -3 za 4(czyli łącznie -6 za cztery oddziały)
- Poison wind globadiers(przynajmniej 10 modeli w armii) = +2
- Ratling Gun(za pierwszy ralting -1, za drugi -2, za trzeci -3, czwarty -4, czyli łącznie -10 za 4 Ratling Guny)
- Giant rats = +1
- Warpfire thrower = +1
- Stormvermini = +2
Special:
- Rat ogres = +2
- Jezzail Team(za każde 2 modele więcej niż 6) = -1
Rare:
- Plague Censer Bearers = +1
- Warp lightning cannon = -1
Tomb Kings of Khemri
Hero:
- Icon Bearer = +3
- Więcej niż 2 lichów lub High lichów (w dowolnej kombinacji)= -2
- Tomb King +1
Core:
- Skeleton Warriors(za każdy oddział liczący conajmniej 20 modeli) = +1
- Skeleton Heavy Horseman(za oddział 15 modeli) = -1
Special:
- Tomb Scorpion(każdy model powyżej 1) = -1
- Ushabti = +1
- Tomb Guard = +1
Rare:
- Screaming Skull Catapult(za każdy oddział powyżej jednego) = -1
- Cascet of Souls = -1
Vampire Counts:
Hero:
- Master Necromancer –2
- Więcej niż 2 magów(w dowolnej kombinacji)= -2
- 4 magów = -3
- Vampire thrall z rodu Lahmi/Necracha/Strigoi+1
- Vampire count/lord z rodu Lahmi/Strigoi+1
- Vampire count/lord z rodu Necracha-1
- Wight Lord+1
- Wraith+2
Core:
- Bat Swarm+1
- Zombies(za każdy oddział powyżej 3)-1
Rare:
- Black Coach+1
Wood Elves:
Hero:
- Więcej niż 2 magów(w dowolnej kombinacji) = -2
- 4 magów = -3
- Branchwraith = +2
- Kindred = +1
- Kindred na magu = +2
- Great Stag/Unicorn = +1
Core:
- Glade Riders = +1
- Scouts = +1
- Eternal Guards = +2
- Dryads = -1
Special:
- Eternal Guards = +3
- Treekins = +2
- Wardancers(za każdy oddział powyżej 1) = -1
- Wild Riders(za każdy oddział powyżej 1) = -1
Rare:
- Waywatchers = +1
- Treeman(za każdy oddział powyżej 1, treeman to także treeman ancient) = -5
COMP SCORE MOŻE ULEC ZMIANIE (na tydzień przed turniejem już nic nie będe zmieniał)
ZAPRASZAMY!
Zgłoszeni:
1. Maciek Parol
2. Maciek Boncławek