Deathstar by Andrzej

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Re: Deathstar by Andrzej

Post autor: Khuman »

Wolfgar pisze:Tak ale Monster train to nie widzieliście jeszcze, a obecni na turnieju widzieli :D W każdym bądź razie Zeppelin ma monopol na tą strategię :D
myślałem że to Dymitr wpadł na taki pomysł... ale mogę się mylić :mrgreen:

nie wiem czy niszczy system... uważam że to mocna rozpiska bez większych przegięć:

1. smok najczęściej mag dla dobra dispelu...

2. mantysie nie mają SV więc mogą głupio spaść... jedyne co boli to to że jak ucieknie herosami to nie będzie pkt.

3. dr to cory no i kuszole... nie wiem czy to potężne uderzenie ( żależy jak dużo jest tych kuszoli, i jak armia na przeciw )

4. rydwany tylko się sprawdzą raz i to z supportem

5. hydra najbardziej przekozacka jednostka w DE... po za nią nie ma nic :wink:

grałem raz z tą rozpiska na B&G, wygrał 20 / 0 tylko dla tego że assasin zadaje z 4A 4W bloodziowi a BT zabija go z Tspompa :mrgreen: a chodziło o to że jak przejadę się przez asa, wpadam w smoka z overruna
jak graliśmy już dla relaxu... czyli co by było gdyby było to bichtbattel, z kończyło się 17 / 3

Awatar użytkownika
Mortipher
"Nie po to jadę"
Posty: 350
Lokalizacja: Będzin / Kędzierzyn-Koźle

Post autor: Mortipher »

ok troche wyjasnien bo zdaleko zaszło monster train to nie to samo co monster truck to jego jajcarska wersja a niszczy system napisałem ironicznie...

Pedros
Oszukista
Posty: 856

Post autor: Pedros »

To co to w takim razie jest?

Ja stwierdzam, że witchki i kocioł niszczy system jednak ;>

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Nic, po prostu zagraliśmy jajcarską bitwę. Ustawiłem się w rogu, Zeppelin w drugim. Ustawił hydry i rydwany w "pociąg" i jechał ze stacji DE do stacji HE przez całą grę :D
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Takie coś wymyśliliśmy sobie na strategicon. Jak myślicie, będzie działać?


1 Mage @ 185.0 Pts Death
General
Magic Level 2
Niszczarka [40.0]
Gem of Courage [10.0]

1 Noble @ 168.0 Pts
Great Weapon
Battle Standard
Armour of Caledor [25.0]
Dawnstone [25.0]

30 First Archers @ 376.0 Pts
Standard Bearer Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]

1 Captain @ [10.0] Pts

19 White Lions @ 395.0 Pts
Standard Musician
Banner of Sorcery [50.0]

1 Guardian @ [27.0] Pts
Amulet of Light [15.0]

6 Swordmasters @ 96.0 Pts
Musician

6 Swordmasters @ 90.0 Pts

6 Swordmasters @ 90.0 Pts

1 Great Eagle @ 50.0 Pts

1 Great Eagle @ 50.0 Pts




1 Warlock Engineer @ 45.0 Pts
General
Doom Rocket [30.0]

1 Warlock Engineer @ 65.0 Pts
Brass Orb [50.0]

1 Chieftain @ 85.0 Pts
Heavy Armour; Battle Standard
Standard of Disciple [15.0]

1 Warlock Engineer @ 115.0 Pts
Magic Level 1
Dispel Scroll [25.0]
Ruby Ring of Ruin [25.0]

50 Skavenslaves @ 102.0 Pts
Slave Musician

50 Skavenslaves @ 102.0 Pts
Slave Musician

50 Skavenslaves @ 102.0 Pts
Slave Musician

35 Skavenslaves @ 72.0 Pts
Slave Musicia

5 Giant Rats @ 23.0 Pts
5 Giant Rats @ 23.0 Pts
5 Giant Rats @ 23.0 Pts

5 Gutter Runners @ 65.0 Pts
sling

7 Plague Censer Bearers @ 112.0 Pts

6 Plague Censer Bearers @ 96.0 Pts

10 Plague Monks @ 130.0 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Standard
Storm Banner [50.0]

1 Hellpit Abomination @ 250.0 Pt

1 Warp-lightning Warp Cannon @ 90.0 Pts


Założenia są proste. Slavy zapychają oddziały wroga, a SM i censerzy wchodzą na bok i wyrzynają. Strzelanie w skavenach osłabia twarde cele, łucznicy z flamingiem ściągają rzeczy z regenką. Do tego jest jeszcze brass orb, doom rocket i inne oddziały taktyczne. Abomka wiadomo, ciśnie jak najszybciej do CC, a w dojściu pomagają jej dwa scrole i sztormówa.
Mamy kontrę prawie na wszystko, a nam niewiele może zagrozić. Imo bardzo fajna rozpa, dobrze zagrana może nieźle pocisnąć.

Co o niej myślicie?
Ostatnio zmieniony 10 lis 2010, o 22:49 przez Andrzej, łącznie zmieniany 2 razy.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3684
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Eltharion »

Na skavenach to ja sie nie znam ( to dzialka Adama :wink: ) ale HE bardzo fajnie zlożone nawet bardzo :D
Tylko wychodzi mi ze 5 SM kosztuje 75 pk. a nie 6 -.-
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Już poprawione. Edytowałem rozpiskę w wordzie i stąd ten błąd.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

Po jaką cholerę ci mag??? i tak nie poczarujesz bo dzielicie Power dicy bo macie Desperate Alliance???
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

No spoko, ale jakbyś nie zauważył, to skaveny też mają maga :)
Czyli Desperate Alliance mamy głeboko w dupie, boli nas ona jedynie podczas dispelowania, ale po to mamy DS i niszczarkę :)
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

emiel_regis
Oszukista
Posty: 837

Post autor: emiel_regis »

szkoda, ze nie ma power scrolla, ale mowi sie trudno. Pomysł bardzo zacny, ale sugeruję, póki jest jeszcze czas, wybrać się do lublina na falkon - parówki 2*2k chyba jeszcze w tej edycjii nie było

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Power scrola zbanowali, ale w sumie to dobrze. W HE na małe i tak nie da się go fajnie wykorzystać, za to blokuje inne armie.

Lublin jest trochę daleko... Zobaczymy.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Kervyn
Chuck Norris
Posty: 497
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kervyn »

Jaki lore na HE magu?

A skaveński team scoutów kosztuje 60 ;]
Queek.

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Death. Mają proce.

Byś coś konstruktywnego napisał, a nie się czepiał szczegółów :)
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3684
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Eltharion »

Nie lepszy na Czołg byłby Metal ?? :?
Snajperki nie sa takie dobre jak sygnaturka z metalu
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

Awatar użytkownika
ainuin
Chuck Norris
Posty: 473

Post autor: ainuin »

Andrzej, Eltharion ma rację, na takie punkty metal. Z sygnaturki wciągasz nosem pancerników, a całą resztę piechota pojedzie jak chce

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Też tak myślałem na początku. Nawet przetestowałem metal na jednym turnieju, ale się nie sprawdzł. Na czołg mamy już brass orba, działo, no i zawsze można go zapchać slavami do końca gry. Pegazistów snajperki też ładnie wciągają, no i nie trzeba ich widzieć. A metal nie ma innych fajnych czarów np. na VC (których będzie najwięcej) A snajperki z deatha bardzo dobrze działają na herosów.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Cóż mogę rzec... miło mi że po wielu testach odeszliśmy od strzelających na rzecz combatowych skavenów ^^ Death jest oczywiście lepszy - to co nas boli to magowie przeciwnika, life zbędny... ogólnie zobaczymy jak będzie na masterze ; )

Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11531
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Dymitr »

myślę, że na wspieranie abomki masz jednego scrolla:)
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Chodzi głównie o to że na wampira będzie dwa scrolle. W abomkę z czarów to tylko fire, a to mało kto ma (wiem że na pewno jest parę magic missli z fire'em ale ogólnie mało kto ; p poza tym plansza duża to się ja schowa xD)

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Dokładnie. Zwłaszcza, że mamy mnóstwo wystawień, więc kiedy będziemy wystawiać abomkę, to będziemy wiedzieć gdzie są magowie i banner z flamingami :)
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

ODPOWIEDZ