Początkujący.... (Pytania/Pomoc)
Re: Początkujący....
Witam! Czy ktoś mógłby mi (tak powierzchownie, na rozum początkującego) przestawić zalety i wady trzech armii? Mam na myśli dark elves, high elves i chaos. Wybrałem te trzy armie ze względów estetycznych, jednak nie wiem czy są one wszechstronne i jakie mają zalety. Wcześniej grałem Lizakami i z mojej strony była to "wtopa". Mniejsza z tym. Proszę o odpowiedzi. Dzięki!
-
- Plankton
- Posty: 1
High Elves ta armia w 7 edycji miała możliwość wystawienia większej ilości jednostek special i rare czyli bardziej elitarnych niż inne armie. W obecnej 8 edycji straciło to trochę na ważności (max 25% w rare i tyle samo w special) jednakowoż w większości turniejów zazwyczaj można więcej razy powtórzyć dany typ jednostki (np. 3 zamiast 2 takich samych jednostek). Główną zaletą tej armii jest jednak Alays strike first, oprócz tego co dawało to wcześniej obecnie pozwala na przerzut rzutów na trafienie. Poza tym można tę armię łatwo dostosować do swojego stylu gry. równie łatwo o dobry ofens co defence.
Dark Elves - przy obecnych zasadach w walce wręcz zazwyczaj będą uderzać jako 1 ( wysoka inicjatywa). Jest to armia, która ma kilka oddziałów wielozadaniowych (corsair zarówno z bronią dystansową jak i radzacych sobie w walce wręcz), główną różnicą między nimi a high elfami jest możliwość włączenia do armii bestji bojowych (manticora, hydra), lecz stracili trochę po zmianie zasady always strike first, teraz zarówno oni jak i high elfy mają przerzut trafień w walce gdy wcześniej było to ich domeną (hatred do wszystkigo). Napisz o który chaos ci chodzi - ludzki bestię czy też demony
Dark Elves - przy obecnych zasadach w walce wręcz zazwyczaj będą uderzać jako 1 ( wysoka inicjatywa). Jest to armia, która ma kilka oddziałów wielozadaniowych (corsair zarówno z bronią dystansową jak i radzacych sobie w walce wręcz), główną różnicą między nimi a high elfami jest możliwość włączenia do armii bestji bojowych (manticora, hydra), lecz stracili trochę po zmianie zasady always strike first, teraz zarówno oni jak i high elfy mają przerzut trafień w walce gdy wcześniej było to ich domeną (hatred do wszystkigo). Napisz o który chaos ci chodzi - ludzki bestię czy też demony
No ja z kolei mam ten sam problem tylko ja się waham pomiędzy Imperium I WoChem - obie armie mają przepiękne figurki, obie są dobre, jednak wydaję mi się że Imperium ma swój taki nie powtarzalny klimat, a Woch ma znacznie lepsze jednostki i magię .... Pomóżcie mi w wyborze... jestem w kropce
Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź.....
Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź.....
BLOOD FOR THE BLOOD GOD!!
SKULLS FOR THE SKULL THRONE!!
MILK FOR MY KHORNE FLAKES!!
SKULLS FOR THE SKULL THRONE!!
MILK FOR MY KHORNE FLAKES!!
Chodzi mi o ludzi, gdyż większą satysfakcję i przyjemność daje mi malowanie figurek ludzi (no i ewentualnie maszyn bojowych z 40k, ale mówimy o FB ;] ).Robert Kulikowski pisze:Napisz o który chaos ci chodzi - ludzki bestię czy też demony
LRgolas nie wiem nic o Chaosie, ale mogę ci śmiało powiedzieć, że Imperium jest ciekawą i dość zrównoważoną armią, możesz śmiało próbować . Ja szczerze mówiąc pomalowałem znacznie więcej niż przegrałem, jednak teraz chcę się zagłębić w grę, stąd moje pytanie o HE, DE i WOCH. Dziękuję z góry!LRgolas pisze:No ja z kolei mam ten sam problem tylko ja się waham pomiędzy Imperium I WoChem - obie armie mają przepiękne figurki, obie są dobre, jednak wydaję mi się że Imperium ma swój taki nie powtarzalny klimat, a Woch ma znacznie lepsze jednostki i magię .... Pomóżcie mi w wyborze... jestem w kropce
Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź.....
Pozdro
Hedziu pisze:Witam! Czy ktoś mógłby mi (tak powierzchownie, na rozum początkującego) przestawić zalety i wady trzech armii? Mam na myśli dark elves, high elves i chaos. Wybrałem te trzy armie ze względów estetycznych, jednak nie wiem czy są one wszechstronne i jakie mają zalety.!
Woch dysponuje świetnymi jednostkami do walki wręcz:LRgolas pisze:No ja z kolei mam ten sam problem tylko ja się waham pomiędzy Imperium I WoChem - obie armie mają przepiękne figurki, obie są dobre, jednak wydaję mi się że Imperium ma swój taki nie powtarzalny klimat, a Woch ma znacznie lepsze jednostki i magię .... Pomóżcie mi w wyborze... jestem w kropce
- piechotni maruderzy (dość tani ale za swoją cenę wyśmienici),
- wojownicy - chyba najlepsza corowa jednostka w grze, wysoka WW (łatwiejsze trafianie przeciwnika) I (zazwyczaj będziesz atakował pierwszy) S i T, standardowa ochrona pancerza 4+. Trochę drodzy ale warci swojej ceny.
- wybrańcy - ulepszona wersja wojowników
- rycerze - moim zdaniem najlepsza kawaleria w grze ;P
Z magią też nie jest najgorzej; domeny są dobre i zaklęcia mają dość niski casting value, a więc łatwo je rzucać.
Jedynie kuleje faza strzelania. Tu działa tylko rewelacyjne działo piekielne i konni maruderzy, a więc za aktywny w tej fazie nie będziesz.
Podsumowując armia ciekawa, możliwość wybrania marków dodatkowo pozwala ją zindywidualizować. Nastawiona głównie na walkę wręcz i magię. Jednostki drogie a więc na stole zazwyczaj będzie Cię mniej niż przeciwnika.
No i zdecydowanie wszechstronniejsze są właśnie dark elfy, high elfy i imperium.
Przepraszamże zadje takie pytanie właśnie tutaj , ale forum demonów jest chyba mało uczęstrzane a mi zależy nasz szybkiej odpowiedzi.
Mam do sprzedania troche demonów.
mianowicie:
10 metalowych demonetek
oraz PRAWIE kompletnego pana zmian.wrone?
tzn. głowę , ręke z kosturem+półksiężycem na czubku , 2 szmatki do szaty , parę nógoraz skrzydła.
na moje oko to brak tylko tłowia i jedenj ręki.
i tu rodzi się pytanie w jakiej cenie są stare demonetki i ile mogę chcieć za bitsy do wrony?i czy wymieniłem wszystkie częsci których brakuje czy są jeszcze jakieś?
pozdrawiam.
Mam do sprzedania troche demonów.
mianowicie:
10 metalowych demonetek
oraz PRAWIE kompletnego pana zmian.wrone?
tzn. głowę , ręke z kosturem+półksiężycem na czubku , 2 szmatki do szaty , parę nógoraz skrzydła.
na moje oko to brak tylko tłowia i jedenj ręki.
i tu rodzi się pytanie w jakiej cenie są stare demonetki i ile mogę chcieć za bitsy do wrony?i czy wymieniłem wszystkie częsci których brakuje czy są jeszcze jakieś?
pozdrawiam.
Ja zamawiałem z reapermini figurki, przyszły dość szybko i bez problemów.
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
Zastanawiam sie już nad 3-cią armia tak za rok, i chce by to była armia niszowa.
Myślałem o chadecji, ale ostatnio zastanawiam się na Dogs of War.
Którą lepiej wybrać?
Myślałem o chadecji, ale ostatnio zastanawiam się na Dogs of War.
Którą lepiej wybrać?
Infernal Puppet pisze:Skavenom udaje się 100%, nieudane projekty to sabotaże konkurencji więc się nie liczą .
ja bym wziął Nippon albo Albion będziesz jeszcze bardziej niszowy
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
weź ryboludzi!
Jedyne zmiany które zaszły, zostały opisane w faq-u. Polecam przeczytanie ich wszystkich:
http://www.games-workshop.com/gws/conte ... tid=613086
http://www.games-workshop.com/gws/conte ... tid=613086
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
zmieniło się jeszcze to, że w każdej z tych armii piechota stała bardziej opłacalna
Dziękuję bardzo, napewno 'skorzystam', lecz z czasem. W sumie to dopiero zaczynam przygodę z 8ed., a pamiętam trochę 7ed. i zastanawiam się nad wyborem armii, stąd moje pytanie. Chodziło mi raczej o Wasze spostrzeżenia na temat taktyk i budowy armii ogólnie. Coś słyszałem, że Krasie się uodporniły na magię, że Vampy coś niedomagają trochę w tej ed., bo nie strzelają, itp.. Mógłby to ktoś bardziej do kupy pozbierać i przedstawić tutaj? Byłbym bardzo wdzięczny.
EDIT:
Up: I to jest ta cała zmiana? Można sobie miło poczarować Imperium albo Wampirkami?
EDIT:
Up: I to jest ta cała zmiana? Można sobie miło poczarować Imperium albo Wampirkami?
Vampiry to nadal jedna z mocniejszych armii. Może nie mają strzelają, ale mają dobra magię i bohaterów (dzięki magicznym przedmiotom i wampirzym mocom).
Imperium czaruje, tak samo jak czarowało wcześniej (czyli b. dobrze). Dzięki zniesieniu niektórych ograniczeń można wystawiać bardzo dużo różnych kombinacji. Jednak w walce odstają od topowych armii - poza czołgiem
Krasnale - te o dziwo nie zaczęły czarować. W stosunku do poprzedniej edycji nie zmieniły się za bardzo. Może oprócz tego, że teraz również skutecznie można grać bez maksymalnej ilości maszyn (takie ofensywne krasnoludki )
Po więcej dokładnych informacji odsyłam do poszczególnych działo. Chyba w każdym z nich jest temat poświęcony zmianom w 8 edycji jak i początkującym.
Imperium czaruje, tak samo jak czarowało wcześniej (czyli b. dobrze). Dzięki zniesieniu niektórych ograniczeń można wystawiać bardzo dużo różnych kombinacji. Jednak w walce odstają od topowych armii - poza czołgiem
Krasnale - te o dziwo nie zaczęły czarować. W stosunku do poprzedniej edycji nie zmieniły się za bardzo. Może oprócz tego, że teraz również skutecznie można grać bez maksymalnej ilości maszyn (takie ofensywne krasnoludki )
Po więcej dokładnych informacji odsyłam do poszczególnych działo. Chyba w każdym z nich jest temat poświęcony zmianom w 8 edycji jak i początkującym.
Wiesz co, ciężko to tak wszystko wymienić. Generalnie VC jak były, tak są bardzo silną armią. Bardzo mocna magia (zwłaszcza popychaczki) i GG z hełmem czynią tę armię ciężko do przejścia. Krasie są teraz bardziej mobilne. Dzięki free reformowi i nowym szarżom szybciej biegają po stole, oraz jako jedne z nielicznych mogą wziąć więcej niż jeden DS. Imperium dostało T10 na czołgu oraz możliwość wystawiania większej ilości maszyn. Mają także dostęp do wszystkich domen z RB, więc jest bardzo uniwersalne.
Zwłaszcza w krasiach. Teraz nikt nie bierze kawaleriiAsassello pisze:zmieniło się jeszcze to, że w każdej z tych armii piechota stała bardziej opłacalna
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.