DE 1600pts |Jeszcze nie ogarnięty w stylu 8ed|

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Rasti
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6022
Lokalizacja: Włoszczowa

DE 1600pts |Jeszcze nie ogarnięty w stylu 8ed|

Post autor: Rasti »

No dawno nie grałem coś, a jadę na turniej. Na 8smej edycji grałem raptem kilka meczyków.
Zasady turnieju:
- Każdy z graczy wystawia armię na 1600 pkt.
- Nie wystawiamy lordów
- Nie wystawiamy specjalnych bohaterów
- Maksymalnie 1 mag w armii może znać cały Lore
- Zakaz dublowania Rare'ów (HE maksymalnie 2 takie same Rare'y)
- Zakaz triplowania Special'i (HE także)
- Max 1 LT na slot special, rare, hero (czyli mozna max wystawic 3 LT, ale kazdy z innego slotu)
- Maksymalnie 3 sloty mogą być przeznaczone na maszyny
- Pink Horrors of Tzeentch mogą osiągnąć maksymalnie 2 poziom magiczny nie zależnie od wielkości oddziału.
- Zakaz wykupienia Power Scrolla
Scenariusze typowo do walki, Battleline, Dawn Attack, Meeting Engagment

Rozpiska:

Czarodziejka: 180pts
lvl2, furion, lifetaker, death

Czarodziejka: 165pts
lvl2,Ruby Ring of Rhuin, chaneling staff, Shadow(??)

10xkusznicy,tarcze,muzyk 115pts
10xkusznicy,tarcze,muzyk 115pts
10xkusznicy,tarcze,muzyk 115pts
10xkusznicy,tarcze,muzyk 115pts

5xJeźdźcy Mroku,muzyk,kusze 117pts

hydra 175pts

20x Czarna Straż 338pts
chorąży, dowódca, AP,Karmazynowa śmierć

6xWidma,broń wielka 108pts

Razem:1543pts

Zostaje mi jeszcze punktów, jakieś propozycje? Co zmienić w tej rozpie? BG proxuję, więc już raczej nici z proxowania. Harpii niestety nie mam, bo sam bym włożył ze 2 oddziały.

Awatar użytkownika
Dragan
Chuck Norris
Posty: 460
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Dragan »

Proponowalbym flaming attacki na BG, bo masz tylko 1 fire missile z czarodziejki. Jak taki skaven albo inny de cie rozstawi to abomka czy hydra wyladuje daleko od maga.
Na shadach lepiej sprawdza sie ahw, z gw za szybko gina.
A tak to ujdzie.
Ewentualnie mozna polaczyc kusze w 2x20

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

Ogolnie na B&G to ty jestes prawie free fragiem... Poza tym to też same BG... No masz fajnego gejucha ale uważam że do walki wiecej Ci potrzeba...
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

Awatar użytkownika
Rasti
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6022
Lokalizacja: Włoszczowa

Post autor: Rasti »

Sugerujesz Garg, że kusze na takim dystansie wymiękną? No fakt.
Co do flaming ataków, to chyba jednak dobry pomysł. A co zrobić z zaoszczędzonymi i wolnymi punktami?

Cibi
Mudżahedin
Posty: 258

Post autor: Cibi »

GarG pisze:Ogolnie na B&G to ty jestes prawie free fragiem... Poza tym to też same BG... No masz fajnego gejucha ale uważam że do walki wiecej Ci potrzeba...
Przecież podał scenariusze, jakie będą na turnieju. B&G nie będzie.

Gwardię chyba dobrze by było dać większą, taka 20 jest trochę biedna ;]

Awatar użytkownika
Dragan
Chuck Norris
Posty: 460
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Dragan »

Gwardia jest 5-20 niestety

Awatar użytkownika
Druchii
Kretozord
Posty: 1878

Post autor: Druchii »

Pendant pegazista aż za dobry żeby go nie brać ;P
Według mnie na te punkty jeden mag styka. Zwłaszcza, że nie masz w rozpie scyzoryka. Na tyle czarów może Ci po prostu kości nie wystarczyć. Magiczce z furionem dałbym jeszcze ironcurse icon.
Szejdom GW bym nie dawał bo pewnie w większości zginął zanim uderzą.

Awatar użytkownika
Rasti
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6022
Lokalizacja: Włoszczowa

Post autor: Rasti »

Nie mam modelu pegazisty :(
Zresztą też ogólnie mało pts mam na hero. Pomyślałem o magii.

Awatar użytkownika
Rasti
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6022
Lokalizacja: Włoszczowa

Post autor: Rasti »

Po małych poprawkach, czyli dodaniu 2 widm, wymiany GW na AHW właśnie skończyłem grę przeciw krasnalom na:
38 hammerersach z inżynierem i BSB; katapka organki i działko; 16 kusz, 10 gromowładnych.
Rozstawienie losowe dzięki scenariuszowi. Zaczynały kraśki. W pierwszej turze jak katapka przysadziła prosto w BG, to 8 poszło do piachu. Pierwsza moja tura magii porażka. Pierścienia nawet nie użyłem. Ogólnie to magia była przewrotna, organki w 1-szej turze wessały kawalerię. Potem magia jak już weszła, to nabroiła.
Klocek hamków nie zabity do końca. Zjadł mi resztki BG i hydrę w 6 turze. Ostatecznie wygrałem 1350 do 1050. W sumie to jak tak myślę, to jedna czarka też by mogła dać radę, jednak nie mam pegazisty.
Myślę jeszcze o kotle, co Wy na to? BG bez warda giną w oczach.

Awatar użytkownika
Mirage
Mudżahedin
Posty: 202

Post autor: Mirage »

nuda nuda nuda..... moze byś sie wysilil odrobine?

Awatar użytkownika
Rasti
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6022
Lokalizacja: Włoszczowa

Post autor: Rasti »

Nie jestem jeszcze ograny, nie mam armii na 5 tysięcy, żeby móc się wystawiać dowolnie, a że wszyscy na turkach żyłują, to chcę wywiązać równą walkę.

ODPOWIEDZ