Macki Wojny 2010 - Łódź - 2k+1k - 2010/12/11-12
Re: Macki Wojny 2010 - Łódź - 2k+1k - 2010/12/11-12
Czy w przypadku armii za 1000 pkt generał może być też bsb
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Właśnie to zobaczyłem i się trochę zszokowałem... Dlaczego akurat Dwarfy? Czy Orki generują dodatkowe 3 kostki z banneru za 50 pkt? A Warrior priest? Ile tych kostek mogą wygenerować runesmithowie za 250 punktów w sumie... 3?zembol pisze: - dwarfy wybrane jako armia na 1000p nie generują dodatkowych dispel dice'ów (za Runesmithów, runy)
Straszliwy rasizm antykrasnoludzki. Trochę nieuzasadniony...

Potrzeba 3 osób tylko: Ty, Ja, Wódkazembol pisze:Widzę, że ten punkt budzi największe kontrowersje. Obgadamy go jeszcze raz i po Strategikonie damy ostateczną odpowiedź w kwestii utrzymania tego zapisu.

A po pierwszym kielonie, gdy ja osunę się pod stół poprawisz regulamin, right?Lidder pisze:Potrzeba 3 osób tylko: Ty, Ja, Wódkazembol pisze:Widzę, że ten punkt budzi największe kontrowersje. Obgadamy go jeszcze raz i po Strategikonie damy ostateczną odpowiedź w kwestii utrzymania tego zapisu.

Oj Zembolu, jesteś w kwiecie wieku. Nie masz co narzekać



Gime more Guns! Guns'N'Roses
(...)now holidays come,and then they go,nothin new to gain,collect another memory..when I come home, late at night, don't ask me where I've been, just count your stars I'm home again..you could be mine, you could be mine,you could be mine, mine, mine(...)
(...)now holidays come,and then they go,nothin new to gain,collect another memory..when I come home, late at night, don't ask me where I've been, just count your stars I'm home again..you could be mine, you could be mine,you could be mine, mine, mine(...)
Jako, że Zembol z racji omawianego wieku pewnie śpi, to pozwolę sobie rozwiać Wasze wątpliwości co do gatunkizmu skierowanego przeciwko krasnoludom:
Wszystko wskazuje na to, że punkt o niegenerowaniu DD przez Dwarfy na 1k zostanie usunięty. Za to zostanie dodany reminder mówiący o tym, że kości generowane przez channeling, specjalne zdolności bądź przedmioty MUSZĄ trafić do puli PD/DD armii, która dany channeling/zdolność specjalną/przedmiot posiada. Wiemy doskonale, że jest to napisane w Rulebooku, ale na Strategiconie nikt za bardzo tego nie przestrzegał (3 razy trzeba było wołać sędziego do tego właśnie problemu), a ma to momentami dość duże znaczenie (a bardzo duże w przypadku sojuszy Desperete).
Wszystko wskazuje na to, że punkt o niegenerowaniu DD przez Dwarfy na 1k zostanie usunięty. Za to zostanie dodany reminder mówiący o tym, że kości generowane przez channeling, specjalne zdolności bądź przedmioty MUSZĄ trafić do puli PD/DD armii, która dany channeling/zdolność specjalną/przedmiot posiada. Wiemy doskonale, że jest to napisane w Rulebooku, ale na Strategiconie nikt za bardzo tego nie przestrzegał (3 razy trzeba było wołać sędziego do tego właśnie problemu), a ma to momentami dość duże znaczenie (a bardzo duże w przypadku sojuszy Desperete).
Zważ na to, że kości np PD/DD z wiatrów dzielisz zawsze równo po połowie na obie armie. Czyli zakładając, że mamy Dwarfy w sojuszu, to de facto drugiej armii co turę przepada połowa PD, które mogliby wykorzystać gdyby był to sojusz inny niż Desperete.
Jeśli zaś idzie o DD, to też dzielisz po połowie i nie możesz używać kości jednej armii do dispelowania czarów rzucanych na drugą armię. Także obrona magiczna ulega znacznemu rozwodnieniu i Twój przeciwnik po prostu skupi się na tej części armii, która dostanie mniej DD, a wszystkie DD przydzielone drugiej armii będą bezużyteczne...
Także ceną płaconą za brak panik są wyraźne zmiany w fazie magii.
Jeśli zaś idzie o DD, to też dzielisz po połowie i nie możesz używać kości jednej armii do dispelowania czarów rzucanych na drugą armię. Także obrona magiczna ulega znacznemu rozwodnieniu i Twój przeciwnik po prostu skupi się na tej części armii, która dostanie mniej DD, a wszystkie DD przydzielone drugiej armii będą bezużyteczne...
Także ceną płaconą za brak panik są wyraźne zmiany w fazie magii.
Kroxy sssa.
To, ze na Silesianie ktos byl wysoko i mial kroxy w rozpie nie znaczy, ze one sa mocne.
Co one moge z GW i I1?
Zanim uderza zostana zmasakrowane z ich zabojczym T4 i 4+ sejwa.
Co one moge z GW i I1?
Zanim uderza zostana zmasakrowane z ich zabojczym T4 i 4+ sejwa.