Lords:
Slann Mage-Priest [540pts.]
Battle Standard Bearer
General
Cupped Hands of the Old Ones
Sun Standard if Chotec
Focus of Mystery
Higher State of Consiousness
The Becalming Cogitation
The Focused Rumination
540<625
Heroes:
Saurus Scar-Veteran [138pts.]
Shield
Gold Sigil Sword - 10 Inicjatywy
Armour of Fortune - Heavy Armour, 5+ ward save
W sumie save 2+ i ward 5+
Saurus Scar-Veteran [140pts.]
Light Armour
Sword of Strife - +2 ataki
Charmed Shield - jedno trafienie usuwa na 2+
Luckstone - przerzut armour save

W sumie ma save 3+
278<625
Core Units:
10 Skink Skirmishers [70pts.]
10 Skink Skirmishers [70pts.]
10 Skink Skirmishers [70pts.]
10 Skink Skirmishers [70pts.]
10 Skink Skirmishers [70pts.]
10 Skink Skirmishers [70pts.]
34 Saurus Warriors [428pts.]
Standard, Musician Spear
848>625
Special Units:
3 Terradon Riders [90pts.]
3 Terradon Riders [90pts.]
26 Temple Guards [496pts.]
War Banner ; FCG
Shierking Blade on Champion
676<1250
Rare Units:
Salamander Hunting Pack [80pts.]
+1 Skink
Salamander Hunting Pack [80pts.]
+1 Skink
160<625
Total Army Cost : 2500pts.
Co o tym myślicie?
Champion Temple Guardów ma miecz który daje feara, więc oddzial walczący z templami musi zdawać za każdym razem test liderki

Warto też dodać, że prawdopodobnie Temple Guardzi, mają niezłego combata :
+3 za szeregi (raczej będzie, chyba że ktoś całą 6 TG zdejmie)
+1 za War Bannera
+1 za Standard Bearer
+1 za BSB
Oddział wyposażony także w sztandar na slanie, który daje -1 do strzelania, i -2 na 12".