Do dwóch godzin, choć byłoby miło gdyby trochę szybciej (1:45) się udało wyrobićWaldi pisze:Ile czasu przewidujecie na poszczególną bitwę?
Kohortex Afterparty in Kielce (14.11.2010)
Re: Kohortex Afterparty in Kielce (14.11.2010)
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
Dziękuję wszystkim za miły i udany turniej. Jak zwykle całość przebiegała w miłej atmosferze i z afterparty po Kohortex Afterpaty. Wkrótce zdjęcia z turnieju na naszym forum klubowym: http://www.bitewne.fora.pl
A oto wyniki:
1. Misiek (DoCh) (45 DP)
2. Archon (Liz) (43 DP)
3. Wru (VC) (42 DP)
4. Qba (Skav) (40 DP)
5. Sebastian (Bret) (36 DP)
6. Rasti (DE) (35 DP)
7. Bajbus (WE) (31 DP)
8. Tomocerus (DE) (31 DP)
9. Ukalez (HE) (31 DP)
10. LuciusII (O&G) (25 DP)
11. Archaon95 (WoCh) (23 DP)
12. ValDee (WoCh) (21 DP)
13. Andrzej (WoCh) (19 DP)
14. Sławny (Dwf) (18 DP)
15. Karl Franz (Emp) (17 DP)
Pozdrawiam,
A oto wyniki:
1. Misiek (DoCh) (45 DP)
2. Archon (Liz) (43 DP)
3. Wru (VC) (42 DP)
4. Qba (Skav) (40 DP)
5. Sebastian (Bret) (36 DP)
6. Rasti (DE) (35 DP)
7. Bajbus (WE) (31 DP)
8. Tomocerus (DE) (31 DP)
9. Ukalez (HE) (31 DP)
10. LuciusII (O&G) (25 DP)
11. Archaon95 (WoCh) (23 DP)
12. ValDee (WoCh) (21 DP)
13. Andrzej (WoCh) (19 DP)
14. Sławny (Dwf) (18 DP)
15. Karl Franz (Emp) (17 DP)
Pozdrawiam,
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
Wielkie dzięki za super turniej! Integracja też jak najbardziej - wszystko jak należy.
Dzięki za bitwy - zwłaszcza Valdiemu i Rastiemu (faktycznie rzeź bez pardonu wyszła )
Gratulacje dla graczy, oraz organizatorów - kawał dobrej roboty
Dzięki za bitwy - zwłaszcza Valdiemu i Rastiemu (faktycznie rzeź bez pardonu wyszła )
Gratulacje dla graczy, oraz organizatorów - kawał dobrej roboty
Albo zwiększyć limit do 2 lub 2.5k i zagrać z lordami. 25% punktów i tak pochłonie wybór lorda więc nie trzeba mieć dużo więcej modeli niż teraz;]
Kalesoner pisze:Orki i gobliny są częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie czyni dobro.
Cięszę się, że takie zainteresowanie w temacie. Myślę, że następny turniej zrobimy parowy w mieszanym złożeniu 1600 + 1000 (aby już ograni gracze mogli zagrać z kolegami co mają armię na mniejsze punkty).
Macie jakieś przemyśłenia odnośnie scenariuszy lub jakieś propozycje zmian, aby się na przyszłość jeszcze lepiej grało??
Macie jakieś przemyśłenia odnośnie scenariuszy lub jakieś propozycje zmian, aby się na przyszłość jeszcze lepiej grało??
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
Jeśli o mnie chodzi, to trochę obawiałem się terenów specjalnych, ale osobiście dobrze mi się z tym grało. Zasady terenów nie miały dużego wpływu na rozgrywkę a jedynie ją urozmaicały. Natomiast zrezygnowałbym ze scenariusza "Dawn Attack", jest zbyt losowy moim zdaniem i jego bym zamienił na B&G.
Chyba, że uważacie inaczej...
Pozdrawiam,
Chyba, że uważacie inaczej...
Pozdrawiam,
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
B&G jest moim zdaniem antyturniejowy. Z tego powodu, że rozpiskę trzeba składać akurat pod ten scenariusz. Na siłę trzeba upychać sztandary, które w innych scenariuszach są po prostu zbędne aby akurat w B&G nie dostać 20:0. Dawn Attack jest fajnym scenariuszem choć przyznaję, że losowym. Sam w pierwszej bitwie miałem armię bardzo rozproszoną, ale taki urok Dawn Attack.
A tereny specjalne jak najbardziej .
A tereny specjalne jak najbardziej .
Come crawling faster, obey your Master...
Te 3 scenariusze są grywalne i to bardzo, że ktoś ma akurat kłody pod nogi (mi samemu została sztormówa za planszą w ostatniej bitwie.. akurat na DElfie strielanie ) to całkiem fajnie - nic nie jest tak do końca oczywiste. Nad B&G sami się w klebie zastanawialiśmy ale raczej nie będziemy go włączac jako scenariusz turniejowy. Reszta zasad turniejowych bardzo na tak.
Jeśli chodzi o mnie, rozpiska którą obecnie testuje bez żadnych istotnych zmian nadawała by się na B&G (gen., BSB, + 2 szmaty w klockach) , ale wru ma racje z tym że ten scenariusz jest anty turniejowy, choć ja dodam że mógłby być w grze na duże punkty gdzie nie musimy ciąć kosztów na czym się tylko da by złożyć sensowną rozpiskę i budować armii tylko pod ten scenariusz. Jeśli chodzi o Dawn Attack to jest to rewelacyjny scenariusz, który w przypadku rozrzucenia jednostek zmusza do dodatkowego myślenia i zmiany "rutynowego" grania.
Kalesoner pisze:Orki i gobliny są częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie czyni dobro.
Zgadzam się z przedmówcą, też bardzo mi się dobrze gra ten scenariusz, właśnie ta losowość mi odpowiada, choć na turnieju podczas tego scenariusza mi słabiej poszło, co nie zmieniło mojej sympatii do niego .
Nil est in homine bona mente melius.
Jak dla mnie Dawn Attack jest dobry, jak już Lucius wspomniał trzeba troszkę więcej pomyśleć. Tereny jak najbardziej na tak. Tylko proponuję może domki traktować jako dwupiętrowe, bo z tego co mi się wydaje, na turnieju nikt z nich nie korzystał, a były tylko takim terenem niedostępnym.
Skoro wszyskim się podoba Dawn Attack, to nie będziemy z niego rezygnować
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
Rozumiem plusy tego scenariusza (dawn attack) ale też nie można nie zauważyć że ogranicza on możliwośc wyboru jednostek - np ja się mocno waham przed wzięciem trolli wiedząc, że w jednym scenariuszu możliwe że nie zrobią nic przez całą grę oprócz poruszania się o te k6 cali.
Niemniej jednak i scenariusze i tereny specjalne (epicka bitwa WoCh z WoCh w pobliżu wieży dającej frenzy i hate) to podstawa turniejów
Ukalez - fantastyczny pomysł także z tyloma budynkami
Niemniej jednak i scenariusze i tereny specjalne (epicka bitwa WoCh z WoCh w pobliżu wieży dającej frenzy i hate) to podstawa turniejów
Ukalez - fantastyczny pomysł także z tyloma budynkami