Fallout 3
Moderator: Zaklinacz Kostek
http://www.youtube.com/watch?v=uxSdbSNckTQ
Nie da sie stwierdzic na 100% ale na bank bedzie to z pierwszej osoby.Sa plusy i minusy tego.Zobaczymy czy beda tury jak bedzie FPP.(bo cos ala system schocka nie chciałbym).
Nie da sie stwierdzic na 100% ale na bank bedzie to z pierwszej osoby.Sa plusy i minusy tego.Zobaczymy czy beda tury jak bedzie FPP.(bo cos ala system schocka nie chciałbym).
Filmik wiele nie pokazuje, ale pozwala zachować nadzieje, że klimat poprzednich części zostanie zachowany, a to już duży plus.
Chory:
Robi to Besthesda, czyli tworca Morrowinda.
Z tego co czytalem to ma byc ten sam engine.
Robi to Besthesda, czyli tworca Morrowinda.
Z tego co czytalem to ma byc ten sam engine.
"Ktokolwiek ośmieli się podnieść rękę na Stowarzyszenie Bazyliszek,
niech ma świadomość, że Stowarzyszenie mu tę rękę odrąbie..."
niech ma świadomość, że Stowarzyszenie mu tę rękę odrąbie..."
Tyle to ja wiemszafa pisze:Chory:
Robi to Besthesda, czyli tworca Morrowinda.
Z tego co czytalem to ma byc ten sam engine.

Filmik korzysta z Enginu.Jezeli juz to jest engine z Obliviona(czyli ten z Dooma 3) ale pewnie przerobiony na potrzeby.W każdym badz razie jeszcze nie wiadomo jak bedzie wygladala gra.Ważne zeby był klimat jak w 1 i 2.
I fajnie ze koles któryy użyczał glos w 1 i 2 w intrach (Ron Perlman) tu tez sie udzielil.
Filmik jest do dupy. Nic nie pokazuje. Filmik do Starka jest wypasiony i czuć w nim klimat i nadzieję na wypas grę. A tutaj to po prostu jakiś tam filmik i tyle. Zawiodłem się.
Gra nie korzysta z silnika Dooma... tylko Gamebryo.
I mogą na nim zrobić dowolną grę jaką chcą, silnik jest bardzo elastyczny (ale według mnie źle napisany więc nie wydajny). Tu macie więcej info:
http://en.wikipedia.org/wiki/Gamebryo
I mogą na nim zrobić dowolną grę jaką chcą, silnik jest bardzo elastyczny (ale według mnie źle napisany więc nie wydajny). Tu macie więcej info:
http://en.wikipedia.org/wiki/Gamebryo
Zapomnieli w tym teaserze zrobić tego co w F2 - jak pokazuje się napis fallout trochę poczekać i potem 3 - lepszy efekt IMO by był 
EDIT: "licencja została sprzedana firmie Bethesda Softworks, która to otrzymała również prawa do 4 i 5 części tej gry"- jak ta cześć będzie dobra jak poprzednie to mamy rozrywki na następne 8 lat

EDIT: "licencja została sprzedana firmie Bethesda Softworks, która to otrzymała również prawa do 4 i 5 części tej gry"- jak ta cześć będzie dobra jak poprzednie to mamy rozrywki na następne 8 lat

Ja mam tylko nadzieję, że zachowają interfejs z 1 i 2 (wybieranie skilli perków - takie tam), oraz model rozmowy z postaciami (otwierane inne okno - najazd na twarz, gdzie widać jak postać świetnie mówi, gestykuluje itp
). Nie spieprzcie tej gry ludzie błagam...

najlepsze zrodlo wiedzy i najswiezszych njusow: http://www.nma-fallout.com/
(dobre tez jest shamo, tyle ze wiesci z polskiego falloutowego swiatka
)
na koniec taki maly ripoff (dla leni) apropo systemu walki:
(dobre tez jest shamo, tyle ze wiesci z polskiego falloutowego swiatka

na koniec taki maly ripoff (dla leni) apropo systemu walki:
NoMutantsAllowed PL pisze:Podczas spotkań można przełączyć się w tryb Vault-tec Assisted Targeting System za jednym naciśnięciem guzika, co zatrzymuje upływ czasu i pozwala wybierać pomiędzy licznymi przeciwnikami i częściami ich ciał, pozwalając rozplanować własny atak. Każda część anatomii wroga, taka jak ramiona, nogi, tors, głowa czy broń mutanta może stać się celem ataku. Każda możliwość ma inne prawdopodobieństwo trafienia, zależne od odległości przeciwnika, jego ustawienia i statystyk. Jeżeli trafisz go w nogę i uzyskasz trafienie krytyczne, odleci ona w chwalebnie falloutowej fontannie krwi, a mutant upadnie na ziemię, czołgając się z bólem - o ile jeszcze żyje. Jeżeli nie wytrąciłeś mu broni z rąk, teraz możesz ją podnieść i wykorzystać. Albo, jezeli masz już broń tego samego typu, bedziesz mógł ją zbadać, rozłożyć na części i użyc ich aby naprawić lub ulepszyć moc, celność lub szybkostrzelność własnej broni. Ponieważ bronie zużywają się, wykorzystywanie tej umiejętności jest dobrym pomysłem.
Ten sam silnik walki (poza możliwością zatrzymywania czasu) dostępny jest też dla przeciwników, którzy mogą równiez celowac w części twojego ciała, aby naruszyć twoją celność czy ruchliwość. To coś miłego dla oka i wymagającego dla mózgu, bo patrząc na terminatorowaty widok skanera, musisz zadecydować, kto jest dla ciebie największym zagrożeniem i szybko ich wyeliminować, zanim skonczą się punkty akcji systemu V.A.T.S., bowiem potem pozostaje już tylko walka w czasie rzeczywistym i bez pomocy, aż punkty się nie zregenerują.
- Artek'sWorkshop
- Chuck Norris
- Posty: 402
- Lokalizacja: Gdańsk
Nom zapowiada się ciekawie, ile i tak druga część była najlepsza
wogóle stare gry są zaje.... "stare ale jare " ale mi pewnie trzecia część nie pujdzie
chyba że będzie miała małe wymagania
.



- Artek'sWorkshop
- Chuck Norris
- Posty: 402
- Lokalizacja: Gdańsk
Ta przed chwilą obejrzałem filmik do starcraft 3 po prostu wypas, nawet dawn of war ma gorszy intro
http://www.youtube.com/watch?v=pk5yS9YbtGQ

1. To jest Starcraft 2
2. Jest juz temat o tej grze więc prosze nie śmiecić.
2. Jest juz temat o tej grze więc prosze nie śmiecić.

- Artek'sWorkshop
- Chuck Norris
- Posty: 402
- Lokalizacja: Gdańsk
a no faktycznie ;P niezauważyłem, z góry sorka, ale ten filmik też fajny :p