WoCh & DoCh MACKI
WoCh & DoCh MACKI
W ramach wczesnych kmin przedmasterowych postanowiłem odejść trochę od mojego standardu. Zastanawiam się czy oparta na silnych klockach rozpiska wochu + śmieciowe demony miałyby rację bytu. Na papierze wygląda mocno.
1 Sorcerer Lord of Tzeentch @ 450.0 Pts
Mark of Tzeentch; Magic Level 4
Armour of Destiny [50.0]
Infernal Puppet [35.0]
Bloodcurdling Roar [20.0]
Third Eye of Tzeentch [25.0]
Necrotic Phylactery [10.0]
1 Disc of Tzeentch @ [0.0] Pts
1 * Exalted Hero of Tzeentch @ 239.0 Pts
Mark of Tzeentch; Flail; Chaos Armour; Shield; Battle Standard
Talisman of Preservation [45.0]
Stream of Corruption [20.0]
1 Disc of Tzeentch @ [0.0] Pts
30 Chaos Marauders of Khorne @ 188.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Flail; Standard
18 Chaos Warriors of Khorne @ 364.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Option Qualifier; Halberd; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
Banner of the Eternal Flame [10.0]
27 Chaos Warriors of Khorne @ 551.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Option Qualifier; Halberd; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
Standard of Disciple [15.0]
1 Champion @ [12.0] Pts
1 Hellcannon @ 205.0 Pts
1 Herald of Tzeentch @ 165.0 Pts
Magic Level 2
Master of Sorcery [25.0]
Spell Breaker [25.0]
5 Chaos Furies @ 60.0 Pts
5 Chaos Furies @ 60.0 Pts
5 Chaos Furies @ 60.0 Pts
10 Pink Horrors of Tzeentch @ 132.0 Pts
Standard
18 Pink Horrors of Tzeentch @ 273.0 Pts
Standard; Musician
Icon of Sorcery [15.0]
1 Iridescent Horror @ [12.0] Pts
4 Flamers of Tzeench @ 190.0 Pts
1 Pyrocaster @ [15.0] Pts
1 Fiends of Slaanesh @ 55.0 Pts
W skrócie horda khornitow, bo na stratku okazało się że 20 nie radzi sobei bez wsparcia z 30 letterow z heraldem, 28 już sobie poradzi. 18 na regenki i gwardie. Marudy wiadomo.
Śmieciowe demony z fajnym heraldem. Wziąłbym mu metal, fajna szóstka i fajne buffy.
13 wystawień
9 breakpointow z czego większość naprawdę ciężka do złapania.
minusy?
brak odporności na stompy, mała manewrowość (postaram się zrekompensować to furiami i fiendem) i frenzy
plusy?
Niewiele rzeczy może mi tak naprawde w cc zagrozić
discuss
1 Sorcerer Lord of Tzeentch @ 450.0 Pts
Mark of Tzeentch; Magic Level 4
Armour of Destiny [50.0]
Infernal Puppet [35.0]
Bloodcurdling Roar [20.0]
Third Eye of Tzeentch [25.0]
Necrotic Phylactery [10.0]
1 Disc of Tzeentch @ [0.0] Pts
1 * Exalted Hero of Tzeentch @ 239.0 Pts
Mark of Tzeentch; Flail; Chaos Armour; Shield; Battle Standard
Talisman of Preservation [45.0]
Stream of Corruption [20.0]
1 Disc of Tzeentch @ [0.0] Pts
30 Chaos Marauders of Khorne @ 188.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Flail; Standard
18 Chaos Warriors of Khorne @ 364.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Option Qualifier; Halberd; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
Banner of the Eternal Flame [10.0]
27 Chaos Warriors of Khorne @ 551.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Option Qualifier; Halberd; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
Standard of Disciple [15.0]
1 Champion @ [12.0] Pts
1 Hellcannon @ 205.0 Pts
1 Herald of Tzeentch @ 165.0 Pts
Magic Level 2
Master of Sorcery [25.0]
Spell Breaker [25.0]
5 Chaos Furies @ 60.0 Pts
5 Chaos Furies @ 60.0 Pts
5 Chaos Furies @ 60.0 Pts
10 Pink Horrors of Tzeentch @ 132.0 Pts
Standard
18 Pink Horrors of Tzeentch @ 273.0 Pts
Standard; Musician
Icon of Sorcery [15.0]
1 Iridescent Horror @ [12.0] Pts
4 Flamers of Tzeench @ 190.0 Pts
1 Pyrocaster @ [15.0] Pts
1 Fiends of Slaanesh @ 55.0 Pts
W skrócie horda khornitow, bo na stratku okazało się że 20 nie radzi sobei bez wsparcia z 30 letterow z heraldem, 28 już sobie poradzi. 18 na regenki i gwardie. Marudy wiadomo.
Śmieciowe demony z fajnym heraldem. Wziąłbym mu metal, fajna szóstka i fajne buffy.
13 wystawień
9 breakpointow z czego większość naprawdę ciężka do złapania.
minusy?
brak odporności na stompy, mała manewrowość (postaram się zrekompensować to furiami i fiendem) i frenzy
plusy?
Niewiele rzeczy może mi tak naprawde w cc zagrozić
discuss
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Tak z mojej perspektywy to pegazista stuborniarz na tych wojownikach siadzie w 2 -3 tury, bsb tez mozna z takiej ilosci pokroic. I nagle nie ma juz jak tego zatrzymac.
Na pendanta mam jeszcze turę krzyczenia z S1 bez save najpewniej.
Nauczony strategiem, nie spodziewam się jakiegoś zalewu DE, a jak będą to jakoś, tak jak Barbara napisał sobie poradzimy, to jest jednak mnóstwo ataków w tych stubborniarzy i statystycznie jedynki w końcu czy też 6 się rzuci.
Nauczony strategiem, nie spodziewam się jakiegoś zalewu DE, a jak będą to jakoś, tak jak Barbara napisał sobie poradzimy, to jest jednak mnóstwo ataków w tych stubborniarzy i statystycznie jedynki w końcu czy też 6 się rzuci.
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
no daj spokój miałem troskę fata bo z 40A zabijasz 9, a Bl z 22A z hatem też zabija 9 coś chyba tu nie takDurin pisze:W skrócie horda khornitow, bo na stratku okazało się że 20 nie radzi sobei bez wsparcia z 30 letterow z heraldem, 28 już sobie poradzi.
roa przede wszystkim, musi być...
BSB daj chociaż biting blade bo dopadną go jakieś duchy i będą stać
wywal z 27 warrorów czepiona bo pegaziści czy inni samotni trzymacze będę jeszcze dłużej ich trzymać
a w demonach daj więcej flamerów wywal furie i fienda
Potrzebuje tyle furii do większej kontroli stołu, wolę fienda niż 6 flamera.
Miałeś farta, ale walczyłem w różnych konfiguracjach z takim klockiem i wolę mieć jednak tych paru więcej. Czempionem challengu mogę odmówić, nic nie stoi na przeszkodzie więc w jednym oddziale wolę go zostawic.
Krzyk mam na lordzie.
myślałem nad bitting bladem, ale stwierdziłem, że jak będzie konieczność wrzuce na siebie 2 z metalu, a normalnie wolę 7 siły z flaila
Miałeś farta, ale walczyłem w różnych konfiguracjach z takim klockiem i wolę mieć jednak tych paru więcej. Czempionem challengu mogę odmówić, nic nie stoi na przeszkodzie więc w jednym oddziale wolę go zostawic.
Krzyk mam na lordzie.
myślałem nad bitting bladem, ale stwierdziłem, że jak będzie konieczność wrzuce na siebie 2 z metalu, a normalnie wolę 7 siły z flaila
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
1. możesz wywalić 8 horrorów i Icon of Sorcery ... bo i tak więcej czarów dużym magiem będziesz rzucał czary i chuderlaczkiem... a horrory raczej dla chalelingu
2. fakt nie masz warshraina więc czempioni nie mają eye's of the god's
3. ah.. tak no to super
4. z 7S masz mniejszego SV ( może przy 3+ wardzie to nie ważne ale lepiej mieć więcej ) i tylko w pierwszej turze, a tak odcinasz -3SV zawsze a 5S to jednak i tak większość ranisz na 2 / 3+ więc nie tak tragicznie jak by nie patrzeć
2. fakt nie masz warshraina więc czempioni nie mają eye's of the god's
3. ah.. tak no to super
4. z 7S masz mniejszego SV ( może przy 3+ wardzie to nie ważne ale lepiej mieć więcej ) i tylko w pierwszej turze, a tak odcinasz -3SV zawsze a 5S to jednak i tak większość ranisz na 2 / 3+ więc nie tak tragicznie jak by nie patrzeć
zastanowie się nad tym bsb jeszcze.
A co wstawić za te horrory?
A co wstawić za te horrory?
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
znaczy mam dodać drugą piątkę flamerow?
Bardzo chętnie tylko że pierwsza zajmuje już 19% rarow...
i chyba na mackach w malej armii nie wolno ich dublowac
Bardzo chętnie tylko że pierwsza zajmuje już 19% rarow...
i chyba na mackach w malej armii nie wolno ich dublowac
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
niestetylimit slotów dla armii 1000p - max. 2x ten sam special, 1x rare (HE podwajają sloty)
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
Spoko chłopaki, tylko, że ja na macki najpewniej pojadę De + krasie z dwoma kopami i dwoma działami...
Poza tym mam jeszcze masę lekkiego strzelania i wojaki w takich ilościach na bank nie dojdą...
pegazy szarżują ale nie na pałę i nie od razu.
stubborniarz siądzie w 2-3 tury?
jasne, ale to w huj czasu, żeby dokłapały się tam hydry czy inna gwardia...
theory hammer out
Poza tym mam jeszcze masę lekkiego strzelania i wojaki w takich ilościach na bank nie dojdą...
pegazy szarżują ale nie na pałę i nie od razu.
stubborniarz siądzie w 2-3 tury?
jasne, ale to w huj czasu, żeby dokłapały się tam hydry czy inna gwardia...
theory hammer out
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
pewnie jedna klopa z 4S druga 5S fakt to robi zagrożenie ale i tak jest SV na 5+ i 6+... armaty no cóż 2 na turę to nie dużo... lekie strzelanie z DE nie wiele robi ranisz na 5+ i SV też na 5+... gorzej jak kasz "lekkich thutersów"Druchii pisze:Spoko chłopaki, tylko, że ja na macki najpewniej pojadę De + krasie z dwoma kopami i dwoma działami...
Poza tym mam jeszcze masę lekkiego strzelania i wojaki w takich ilościach na bank nie dojdą...
to też masa czasu by zgarnąć kilka pocisków na hydrę i może flamery(?)... a gwardia raczej będzie męczona przez helkeDruchii pisze:pegazy szarżują ale nie na pałę i nie od razu.
stubborniarz siądzie w 2-3 tury?
jasne, ale to w huj czasu, żeby dokłapały się tam hydry czy inna gwardia...
theory hammer out
masz jeszcze jakieś pomysły?
Z takim pornosem Druchii akurat zamierzam grać na remis, do nogi mnie nie wystrzelasz, a połówek nie ma.
Jednostek do CC masz na tyle mało, że powinienem je ogarnąć, ale to teoryhammer.
Niestety składając sojusz WoCh+Doch, nie mający lekkiego strzelania w ogóle trzeba jakąś sobie myśl przewodnią ustalić. Wiem, że będziemy mieli w dupe z sojuszami podobnymi do Twojego, ale z takimi, których myślę spotkać więcej powinno być łatwiej.
Gdybym zrobił śmieciową rozpę z masą lekkich jednostek to jakiś wampir by mi napisał że 30 gwardii z regenka przejeżdża mi po całej armii;p
Zobaczymy jak to wyjdzie w praniu, może nass los zetknie i się sprawdzimy na masterze;p
Jednostek do CC masz na tyle mało, że powinienem je ogarnąć, ale to teoryhammer.
Niestety składając sojusz WoCh+Doch, nie mający lekkiego strzelania w ogóle trzeba jakąś sobie myśl przewodnią ustalić. Wiem, że będziemy mieli w dupe z sojuszami podobnymi do Twojego, ale z takimi, których myślę spotkać więcej powinno być łatwiej.
Gdybym zrobił śmieciową rozpę z masą lekkich jednostek to jakiś wampir by mi napisał że 30 gwardii z regenka przejeżdża mi po całej armii;p
Zobaczymy jak to wyjdzie w praniu, może nass los zetknie i się sprawdzimy na masterze;p
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.