Jak zostać Generałem - czyli początkującego pytań kilka
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
Re: Jak zostać Generałem - czyli początkującego pytań kilka
Ja tam lubie grac na smoku, jednak dla początkującego polecam granie na magii, jest mniej wymagajace, a ma wiekszego powera jednak gra na magii jest troche bardziej nudna (przeważnie).
noble to jest bohater (z przedziału heroes, sa jeszcze lordowie -sa potężniejsi) - przeważnie jest BSB.
na ilu magach grac? to zalerzy na ile ptk. składa sie rozpiske? czy na 1000? czy na 1500 czy od razu na 2500?
noble to jest bohater (z przedziału heroes, sa jeszcze lordowie -sa potężniejsi) - przeważnie jest BSB.
na ilu magach grac? to zalerzy na ile ptk. składa sie rozpiske? czy na 1000? czy na 1500 czy od razu na 2500?
bsb z reguły nie stoi schowany, bo jego bonusy maja zasięg jedynie 12 cali, więc żeby armia z nich korzystała musi być gdzieś w jej środku (najczęściej w oddziale)Einstein pisze:Rozumiem, ze takie BSB stoi jak pojedyncza jednostka gdzies schowana ( z reguly) i ma dawac bonusy z banera?
Co do początkowej armii:
na serio najlepszy początek to: kodeks, mag, nobel ze sztandarem (bsb), 32 łuczników, 20 WL, 2 orły. Tym można już grać. Potem dokupisz resztę.
wyciągasz z tego tyle:
1300 Pts - High Elves Army
1 Mage @ 155.0 Pts
General; Magic Level 2; Lore of Life
Silver Wand [10.0]
Gem of Courage [10.0]
1 Noble @ 168.0 Pts
Great Weapon; Battle Standard
Armour of Caledor [25.0]
Dawnstone [25.0]
20 First Archers @ 245.0 Pts
Longbow; Standard Bearer; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
12 Archers @ 147.0 Pts
Longbow; Standard; Musician
20 White Lions @ 405.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Pelt; Standard; Musician, Guardian
Banner of Sorcery [50.0]
Ruby Ring of Ruin [25.0]
5 Shadow Warriors @ 80.0 Pts
Longbow; Light Armour
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
Models in Army: 58
Total Army Cost: 1300.0
czemu nie ma maga 4 lvl, dowiesz się jak już będziesz miał wszystkie zasady
1300 Pts - High Elves Army
1 Mage @ 155.0 Pts
General; Magic Level 2; Lore of Life
Silver Wand [10.0]
Gem of Courage [10.0]
1 Noble @ 168.0 Pts
Great Weapon; Battle Standard
Armour of Caledor [25.0]
Dawnstone [25.0]
20 First Archers @ 245.0 Pts
Longbow; Standard Bearer; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
12 Archers @ 147.0 Pts
Longbow; Standard; Musician
20 White Lions @ 405.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Pelt; Standard; Musician, Guardian
Banner of Sorcery [50.0]
Ruby Ring of Ruin [25.0]
5 Shadow Warriors @ 80.0 Pts
Longbow; Light Armour
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
Models in Army: 58
Total Army Cost: 1300.0
czemu nie ma maga 4 lvl, dowiesz się jak już będziesz miał wszystkie zasady
A co myślicie o tym, aby dać Arcy poczytać w końcu coś innego, bo chyba Book of Hoeth już zna na pamięć a może zapoznałby się z Book of Ashur. Wydaje się niezłym rozwiązaniem przy naporowej magii... Jak sądzicie??
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
ta książeczka z RB jest za droga na to co daje by się nią interesować.
Odliczając gryfa, to nie wiem czy Ci starczy figurek by dobić do 1000 pkt, więc wystaw wszystko i wrzuć jak najwięcej magicznych przedmiotów.
Ogólnie jest przyjęte, że poniżej 2000 pkt gra się bez lordów.
A gryf po wsadzeniu na podstawkę 40x40 może robić za dużego orła.
Ogólnie jest przyjęte, że poniżej 2000 pkt gra się bez lordów.
A gryf po wsadzeniu na podstawkę 40x40 może robić za dużego orła.
może ktoś się nad Tobą zlituje, ja już do was sił nie mam.mifa40 pisze:napisałbys taka rozpiske bo nie wiem czy w kazdym oddziale musi byc muzyk i trebacz prosze napisz to opcja z orłem
- Młody Pajak
- Kradziej
- Posty: 945
- Lokalizacja: Gdynia
tak to jest jak się w ogl nie czyta RB bądź AB...
- Młody Pajak
- Kradziej
- Posty: 945
- Lokalizacja: Gdynia
polecam, bo warto się w coś takiego zaopatrzyć.
Mam pytanie, jak stosować jednostki by zmaksymalizować skuteczność - zaznaczam że nie pytam o to, co zmienić w armii. Zmiana póki co nie wchodzi w grę.
Przyznaję, że gram z dziewczyną przeciwko bretonii (grale, knights, pegazy itd.) i narazie nie mogę wygrać zdecydowanie (jedna mini wygrana, przez przypadek, dwie porażki), mimo "wymyślnych ruchów" taktycznych (niestety Warhammer się różni od Medieval : Total War).
Armia:
@Prince+griffon (+loec)
@20 Seaguard + banner of ethernal flame (powinno być 27, ale jeszcze nie mam tych 7)
@5 Reaverów z łukami
@2x Mag (póki co magia Metalu nie sprawdza mi się... jest wręcz do pupy, Life się jeszcze nie sprawdził, bo miscast wysadził mi maga a miał w zamiarze mi wskrzeszać SM bo padają jak muchy...) - dodatkowe pytanie o to jak grać magami? Dochodzę do wniosku że trzeba mieć 2 magów, każdy po 1 czar ofensywny (z czego jeden ogromniasty) i 1 def, by byli cokolwiek skuteczni... Bo tak to albo nie mają kiedy rzucać, albo rzucają za wcześnie, albo za późno, albo miscast, albo dispel, albo scroll... ogólnie bardzo niepewni są).
@6xSM
@6xSM (+banner of swiftness)
@8xSM (+BoS)
Myśle, że główne moje błędy: rozdzielam SM a pojedyńczy oddział ginie jak szmata. Magowie nie spełniają swojej funkcji.
Przyznaję, że gram z dziewczyną przeciwko bretonii (grale, knights, pegazy itd.) i narazie nie mogę wygrać zdecydowanie (jedna mini wygrana, przez przypadek, dwie porażki), mimo "wymyślnych ruchów" taktycznych (niestety Warhammer się różni od Medieval : Total War).
Armia:
@Prince+griffon (+loec)
@20 Seaguard + banner of ethernal flame (powinno być 27, ale jeszcze nie mam tych 7)
@5 Reaverów z łukami
@2x Mag (póki co magia Metalu nie sprawdza mi się... jest wręcz do pupy, Life się jeszcze nie sprawdził, bo miscast wysadził mi maga a miał w zamiarze mi wskrzeszać SM bo padają jak muchy...) - dodatkowe pytanie o to jak grać magami? Dochodzę do wniosku że trzeba mieć 2 magów, każdy po 1 czar ofensywny (z czego jeden ogromniasty) i 1 def, by byli cokolwiek skuteczni... Bo tak to albo nie mają kiedy rzucać, albo rzucają za wcześnie, albo za późno, albo miscast, albo dispel, albo scroll... ogólnie bardzo niepewni są).
@6xSM
@6xSM (+banner of swiftness)
@8xSM (+BoS)
Myśle, że główne moje błędy: rozdzielam SM a pojedyńczy oddział ginie jak szmata. Magowie nie spełniają swojej funkcji.
Mój awatar to moja dusza.
Uuuuuuu....
Uuuuuuu....
nom, ciężko tu cokolwiek maksymalizować, jak nie masz czym rozwalać bretońskiej kawalerii.
Choć sygnaturka z metalu powinna nieźle kosić rycerzy - nie wiem jak może Ci się nie sprawdzać.
SM są trochę za słabi do otwierania tych puszek :/ może jakbyś dał dwuraka princowi na gryfie, żeby miał S6 to będzie lepiej i nim wpadać w pegazy a potem w rycerzy od boku... a SM po prostu sprytnie uciekać, tak by wróg potracił na nich trochę czasu i zabił jak najmniej - wskrzeszanie ich to słaby pomysł. lepiej wziąć już maga z fire i nawalać pociski.
A ogóln ie to brakuje Ci WL, to podstawa do poradzenia sobie z Bretonnią
Choć sygnaturka z metalu powinna nieźle kosić rycerzy - nie wiem jak może Ci się nie sprawdzać.
SM są trochę za słabi do otwierania tych puszek :/ może jakbyś dał dwuraka princowi na gryfie, żeby miał S6 to będzie lepiej i nim wpadać w pegazy a potem w rycerzy od boku... a SM po prostu sprytnie uciekać, tak by wróg potracił na nich trochę czasu i zabił jak najmniej - wskrzeszanie ich to słaby pomysł. lepiej wziąć już maga z fire i nawalać pociski.
A ogóln ie to brakuje Ci WL, to podstawa do poradzenia sobie z Bretonnią