Rozpiski
Re: Rozpiski
i łączy się z wardem
- BoB miniatures
- Chuck Norris
- Posty: 625
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
belaras pisze: A czy damselka zalicza się do infranty, jak jest piesza i bez oddziału? Bo w takim wypadku zamiast DS lub SM można jej wziąć skrzydła z commonów
- BoB miniatures
- Chuck Norris
- Posty: 625
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Ale nie zostanie z tyłu i będzie miała względny zasięg czarów 

BRETONNIA
Lord-244
1 Bretonnian Lord @ 244Pts
konik, dwurak, virtue of confidence, GGH, gauntlet of duel, insignia of the quest
“masz wtedy gościa któremu nie można odmówić pojedynku, ma AS 2+ z przerzutem, bije z rerollem hitów i woundów i ze stałą siłą 6. A jak go ktoś przypadkiem porani to dostaje warda na 3+, dzięki czemu jest szansa, że jeszcze pożyje i coś zabije”
Hero-349
1 Paladin Battle Standard Bearer @ 140 Pts
Heavy Armour; Battle Standard Bearer; Grail Vow; Warhorse
crown of komand-35pkt
Dragon Helm [10]- +1 armour save, ward 2+ na ogniste ataki
1 Paladin 209pkt
Heavy Armour; shield ; Grail Vow; Pegaz; morning star; lanca;
Grail Shield- 35pkt
Lucksotne [5]- jednorazowy reroll armour save'a
Shrieking Blade-10pkt
Rare-180 pkt
2xtrebuschet-180 pkt
Specjal-483pkt
3 pegasus knight (muzyk,)-175 pkt
10 questing knighs (FCG) – 308 pkt
Core-742
32 Maa (FCG)- 187pkt (Po 5 w szeregu) albo 9 errantów z muzykiem?
14 bowmens (Villein, sztandar,light armor, koksownik)-116
12 knights of realm (FCG) -312 pkt
6 knights Errant(muzyk)- 127
Total army cost-1998
Total models in army-82
Lord-244
1 Bretonnian Lord @ 244Pts
konik, dwurak, virtue of confidence, GGH, gauntlet of duel, insignia of the quest
“masz wtedy gościa któremu nie można odmówić pojedynku, ma AS 2+ z przerzutem, bije z rerollem hitów i woundów i ze stałą siłą 6. A jak go ktoś przypadkiem porani to dostaje warda na 3+, dzięki czemu jest szansa, że jeszcze pożyje i coś zabije”
Hero-349
1 Paladin Battle Standard Bearer @ 140 Pts
Heavy Armour; Battle Standard Bearer; Grail Vow; Warhorse
crown of komand-35pkt
Dragon Helm [10]- +1 armour save, ward 2+ na ogniste ataki
1 Paladin 209pkt
Heavy Armour; shield ; Grail Vow; Pegaz; morning star; lanca;
Grail Shield- 35pkt
Lucksotne [5]- jednorazowy reroll armour save'a
Shrieking Blade-10pkt
Rare-180 pkt
2xtrebuschet-180 pkt
Specjal-483pkt
3 pegasus knight (muzyk,)-175 pkt
10 questing knighs (FCG) – 308 pkt
Core-742
32 Maa (FCG)- 187pkt (Po 5 w szeregu) albo 9 errantów z muzykiem?
14 bowmens (Villein, sztandar,light armor, koksownik)-116
12 knights of realm (FCG) -312 pkt
6 knights Errant(muzyk)- 127
Total army cost-1998
Total models in army-82
M&M Factory - Up. 14.01.2017 Ostatnia trójka pegazów
ja bym jednak zamiast questingów dał realmów więcej
jak masz na stole klocek 30 BO z sejwem na 2+ to czym otworzysz te puszki??
M&M Factory - Up. 14.01.2017 Ostatnia trójka pegazów
Do tego 2x30 Orków i 50 gobosów i 2x5 wolfow
M&M Factory - Up. 14.01.2017 Ostatnia trójka pegazów
Queści zostają.
M&M Factory - Up. 14.01.2017 Ostatnia trójka pegazów
a takie pytanko jak tanio wywabić fanatyków bo ostatnio gram z kolesiem i nie licząc tego, że do niego dojeżdża połowa mojej armi (przez rock loobery) to druga połowa rozwala się na fanatykach, gram z nim na 1000 pkt i zawsze jest to samo- on ma mniejwięcej taką rozpę - 3x ok 25 night goblinów, w każdych siedzi 3 fanatyków, 2 rock loobery, 3 spearchuki jakiś cieńki bohater i cieńki mag. Jak mówiłem, wszystko rozwala się na fanatykach, są po prostu niemożliwi, teraz będe grał z nim n 1600 i wymyśliłem spoko rozpiskę na niego, ale musiałem pogodzić ją z tym, że będę nią grał też na vc, jakoś wcisnąłem 15 youmenów po pięciu ale mimo to jest to 3x 75p więc wcale nie tak mało
Jak masz taki duzy problem z otwieraniem puszek to weź grali. 6tka grali wypaca w szarzy 11 ataków ws5 s6 i to z porządną inicjatywą.
IMO nie opłaca sie ani questów ani errantów. Erranci ze zdawaniem 'impotenta' na 20 cali to wcale nie jest fany bonus.
Lance realmów lepiej podzielić na 2x8/9. Na jednych standard of discipline i do nich bsb- masz wtedy stubborn na 9tce obojętnie gdzie jest generał. Oni spokojnie moga zatrzymać jedne duzy klocek.
M@a mimo 8ed nadal są.... cóż.... słabi ;p lepiej kolejna lanca.
pzdr!
IMO nie opłaca sie ani questów ani errantów. Erranci ze zdawaniem 'impotenta' na 20 cali to wcale nie jest fany bonus.
Lance realmów lepiej podzielić na 2x8/9. Na jednych standard of discipline i do nich bsb- masz wtedy stubborn na 9tce obojętnie gdzie jest generał. Oni spokojnie moga zatrzymać jedne duzy klocek.
M@a mimo 8ed nadal są.... cóż.... słabi ;p lepiej kolejna lanca.
pzdr!
Kupię bretońskie modele z 5tej edycji:
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!

Grale zamiast questów - jak najbardziej. Z questami jest problem, że biją na końcu i są mało odporni z sejwem na 3+.Jagal pisze:Jak masz taki duzy problem z otwieraniem puszek to weź grali. 6tka grali wypaca w szarzy 11 ataków ws5 s6 i to z porządną inicjatywą.
IMO nie opłaca sie ani questów ani errantów. Erranci ze zdawaniem 'impotenta' na 20 cali to wcale nie jest fany bonus.
(...)M@a mimo 8ed nadal są.... cóż.... słabi ;p lepiej kolejna lanca.
pzdr!
Odnośnie errantów to się nie zgodzę, że impetous ich skreśla! Po to jest BSB żeby nie pojechali do przodu. Trzeba prowadzić armię tak aby erranci nie wyszli z zasięgu genka i BSB i po kłopocie. A po drugie nawet jak wyskoczą do przodu to paląc szarżę (zakładam, że przeciwnik ich próbuje wyciągnąć) to pojadą max tylko 6cali! Erranci są słabi przez inicjatywę i WS a nie impetous!
Co do m@a za około 200pkt wystawiając 40stkę masz klocek ze stubornem. Co nie zmienia faktu, że są słabi.
a ja?Matijjos pisze:a takie pytanko jak tanio wywabić fanatyków bo ostatnio gram z kolesiem i nie licząc tego, że do niego dojeżdża połowa mojej armi (przez rock loobery) to druga połowa rozwala się na fanatykach, gram z nim na 1000 pkt i zawsze jest to samo- on ma mniejwięcej taką rozpę - 3x ok 25 night goblinów, w każdych siedzi 3 fanatyków, 2 rock loobery, 3 spearchuki jakiś cieńki bohater i cieńki mag. Jak mówiłem, wszystko rozwala się na fanatykach, są po prostu niemożliwi, teraz będe grał z nim n 1600 i wymyśliłem spoko rozpiskę na niego, ale musiałem pogodzić ją z tym, że będę nią grał też na vc, jakoś wcisnąłem 15 youmenów po pięciu ale mimo to jest to 3x 75p więc wcale nie tak mało
Na 8ed na fanoli jeszcze nie grałem, ale w 7ed radziłem sobie z nimi następująco:
- jakiś hero z dobrym ASv z re-rollem podjeżdżał i wszystkie hity sejwował
- ten sam hero lub jakikolwiek inny oddział (pegazy się do tego świetnie nadają) wjeżdżał w teren znajdujący się obok fanatyków (np. górka, lasek, ruiny) i fanole musiały iść w inną stronę, gdyż o każdy teren za wyjątkiem open się rozbijają
- jakiś hero z dobrym ASv z re-rollem podjeżdżał i wszystkie hity sejwował
- ten sam hero lub jakikolwiek inny oddział (pegazy się do tego świetnie nadają) wjeżdżał w teren znajdujący się obok fanatyków (np. górka, lasek, ruiny) i fanole musiały iść w inną stronę, gdyż o każdy teren za wyjątkiem open się rozbijają

Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
Gram z kumplem bez magii.
M&M Factory - Up. 14.01.2017 Ostatnia trójka pegazów