Bonecrusher_Toruń_18.12.2010
Bonecrusher_Toruń_18.12.2010
KLUB OKO TERRORU
ma zaszczyt zaprosić na turniej
"Bonecrusher"
REGULAMIN :
- wstęp 10zł - kasa idzie w całości na Klub
- turniej odbędzie się 18 grudnia 2010 roku w klubie „Kameleon” przy ul. Tuwima 9. Na terenie lokalu obowiązuje całkowity zakaz spożywania alkoholu oraz palenia
- dojazd z dworca PKP: autobus 27 lub 22, wysiadamy na drugim przystanku (pl. Rapackiego), na pasach przechodzimy na drugą stronę ulicy, skręcamy w prawo, idziemy cały czas prosto obok niewielkiego parku, przechodzimy przez jedne pasy (ze światłami), następnie przez drugie (bez świateł) i docieramy do dużego skrzyżowania. Przechodzimy na pasach na drugą stronę (na wprost) i obok pętli autobusów idziemy cały czas prosto (po prawej mamy cinema city). Dochodzimy do skrzyżowania, skręcamy w lewo i zaraz potem, naprzeciwko cmentarza jeszcze raz w lewo. Wejście do klubu jest tuż obok kiosku.
- gramy singiel na 2600 punktów / 8ed.
- gramy 3 bitwy ( 6 tur lub 2h45min każda bitwa)
- stoły 72"x48"
- limit graczy 20
- turniej zaliczany jest do Rankingu Ligi Ogólnopolskiej
- gramy wg. wszystkich errat i uściśleń sędziowskich. Pamiętamy, że Rulebook + faq jest podstawową wykładnią zasad.
NAGRODY:
Dyplomy za 3 pierwsze miejsca.
- sędziowie:
1.Tomasz "Kemot" Węgrzyn
- decyzje sędziego są niepodważalne ( to nie znaczy , że nie można spytać sędziego czemu taką podjął decyzję , chodzi tu o wykłócanie się , wymądrzanie się itd...)
- gramy na stołach 72” na 48’’ ( tereny na stołach są ustawione przez organizatorów przed turniejem i są niezmienne).
- NIE MA WYMOGU POMALOWANIA ARMII MOŻLIWE SĄ PROKSY, ALE W ROZSĄDNEJ ILOŚCI.
- VLOS
- Power Scroll zakazany
- liczymy punkty za połówki i uciekające oddziały na koniec bitwy
- ZA DZIADOWSKIE ROSPISKI, ROBIONE NA KOLANIE BĘDZIE SROGA KARA !!!
KOMPOZYCJA ARMII:
PUNKTACJA :
0-200 10:10
201-400 11:9
401-600 12:8
601-800 13:7
_801-1000 14:6
1001-1200 15:5
1201-1400 16:4
1401-1600 17:3
1601-1800 18:2
1801-2000 19:1
2001+ 20:0
HARMONOGRAM
9:00-9:15 zapisy
9:15-12:00 I Bitwa
12:15-15:00 II Bitwa
15:15-18:00 III Bitwa
18:15 - ogłoszenie wynikow i wręczenie nagród
SCENARIUSZE:
1. Meeting Engaement;
2. Blood & Glory
Strefa wystawienia jak w podręczniku.
Zwycięzcą jest ten, kto prędzej wyeliminuje kluczowe jednostki wroga. Im szybciej kluczowe jednostki zostaną wyeliminowane tym większe zwycięstwo.
Moment złamania: 3
Odporność armii liczona jak w RB:
- 2 pkt za generała
- 1 punkt za każdy sztandar
Bitwa kończy się w momencie (natychmiast), kiedy odporność armii przeciwnika spada do 3 lub niżej (przez stratę generała lub sztandarów).
Wynik bitwy określa się następująco:
- zwycięstwo w pierwszej turze: 20-0
- zwycięstwo w drugiej turze: 19-1
- zwycięstwo w trzeciej turze: 18-2
- zwycięstwo w czwartej turze: 17-3
- zwycięstwo w piątej turze: 16-4
- zwycięstwo w szóstej turze: 15-5
Jeśli do końca bitwy żadna armia nie została złamana to wynik ustala się na podstawie różnicy pozostałej odporności:
- remis: 10-10
- przewaga o 1: 11-9
- przewaga o 2: 12-8
- przewaga o 3: 13-7
- przewaga o 4: 14-6
- przewaga o 5+: 15-5
3. Battleline.
ZGŁOSZENIA:
1. Yahoo
2. Josiph
3. Michnik
4. Byro
5. Krystian1wielki
6. Piotr
7. Lubin
8. Gokish
9. Pacek
10. Heptun
11. Katerek
12. Futhus
13. Knight
14. Hellsing
15. Artur
16. Kemot
17. Gnatozuj
18. Filip
19. Filup
20. Silverman
21.
ma zaszczyt zaprosić na turniej
"Bonecrusher"
REGULAMIN :
- wstęp 10zł - kasa idzie w całości na Klub
- turniej odbędzie się 18 grudnia 2010 roku w klubie „Kameleon” przy ul. Tuwima 9. Na terenie lokalu obowiązuje całkowity zakaz spożywania alkoholu oraz palenia
- dojazd z dworca PKP: autobus 27 lub 22, wysiadamy na drugim przystanku (pl. Rapackiego), na pasach przechodzimy na drugą stronę ulicy, skręcamy w prawo, idziemy cały czas prosto obok niewielkiego parku, przechodzimy przez jedne pasy (ze światłami), następnie przez drugie (bez świateł) i docieramy do dużego skrzyżowania. Przechodzimy na pasach na drugą stronę (na wprost) i obok pętli autobusów idziemy cały czas prosto (po prawej mamy cinema city). Dochodzimy do skrzyżowania, skręcamy w lewo i zaraz potem, naprzeciwko cmentarza jeszcze raz w lewo. Wejście do klubu jest tuż obok kiosku.
- gramy singiel na 2600 punktów / 8ed.
- gramy 3 bitwy ( 6 tur lub 2h45min każda bitwa)
- stoły 72"x48"
- limit graczy 20
- turniej zaliczany jest do Rankingu Ligi Ogólnopolskiej
- gramy wg. wszystkich errat i uściśleń sędziowskich. Pamiętamy, że Rulebook + faq jest podstawową wykładnią zasad.
NAGRODY:
Dyplomy za 3 pierwsze miejsca.
- sędziowie:
1.Tomasz "Kemot" Węgrzyn
- decyzje sędziego są niepodważalne ( to nie znaczy , że nie można spytać sędziego czemu taką podjął decyzję , chodzi tu o wykłócanie się , wymądrzanie się itd...)
- gramy na stołach 72” na 48’’ ( tereny na stołach są ustawione przez organizatorów przed turniejem i są niezmienne).
- NIE MA WYMOGU POMALOWANIA ARMII MOŻLIWE SĄ PROKSY, ALE W ROZSĄDNEJ ILOŚCI.
- VLOS
- Power Scroll zakazany
- liczymy punkty za połówki i uciekające oddziały na koniec bitwy
- ZA DZIADOWSKIE ROSPISKI, ROBIONE NA KOLANIE BĘDZIE SROGA KARA !!!
KOMPOZYCJA ARMII:
PUNKTACJA :
0-200 10:10
201-400 11:9
401-600 12:8
601-800 13:7
_801-1000 14:6
1001-1200 15:5
1201-1400 16:4
1401-1600 17:3
1601-1800 18:2
1801-2000 19:1
2001+ 20:0
HARMONOGRAM
9:00-9:15 zapisy
9:15-12:00 I Bitwa
12:15-15:00 II Bitwa
15:15-18:00 III Bitwa
18:15 - ogłoszenie wynikow i wręczenie nagród
SCENARIUSZE:
1. Meeting Engaement;
2. Blood & Glory
Strefa wystawienia jak w podręczniku.
Zwycięzcą jest ten, kto prędzej wyeliminuje kluczowe jednostki wroga. Im szybciej kluczowe jednostki zostaną wyeliminowane tym większe zwycięstwo.
Moment złamania: 3
Odporność armii liczona jak w RB:
- 2 pkt za generała
- 1 punkt za każdy sztandar
Bitwa kończy się w momencie (natychmiast), kiedy odporność armii przeciwnika spada do 3 lub niżej (przez stratę generała lub sztandarów).
Wynik bitwy określa się następująco:
- zwycięstwo w pierwszej turze: 20-0
- zwycięstwo w drugiej turze: 19-1
- zwycięstwo w trzeciej turze: 18-2
- zwycięstwo w czwartej turze: 17-3
- zwycięstwo w piątej turze: 16-4
- zwycięstwo w szóstej turze: 15-5
Jeśli do końca bitwy żadna armia nie została złamana to wynik ustala się na podstawie różnicy pozostałej odporności:
- remis: 10-10
- przewaga o 1: 11-9
- przewaga o 2: 12-8
- przewaga o 3: 13-7
- przewaga o 4: 14-6
- przewaga o 5+: 15-5
3. Battleline.
ZGŁOSZENIA:
1. Yahoo
2. Josiph
3. Michnik
4. Byro
5. Krystian1wielki
6. Piotr
7. Lubin
8. Gokish
9. Pacek
10. Heptun
11. Katerek
12. Futhus
13. Knight
14. Hellsing
15. Artur
16. Kemot
17. Gnatozuj
18. Filip
19. Filup
20. Silverman
21.
Ostatnio zmieniony 17 gru 2010, o 22:00 przez kemot, łącznie zmieniany 15 razy.
- michnik000
- Kretozord
- Posty: 1753
Ja również się pojawię
Podejrzewam,że paru innych ludzi z Włocławskiego Fenixa także
Podejrzewam,że paru innych ludzi z Włocławskiego Fenixa także
Ostatnio zmieniony 29 lis 2010, o 22:00 przez michnik000, łącznie zmieniany 1 raz.
Proszę wstępnie zapisać.
Mam nadzieję, że użycie ogrów pomalowanych po imperialnemu jako fillerów to nie problem?
Mam nadzieję, że użycie ogrów pomalowanych po imperialnemu jako fillerów to nie problem?
Ostatnio zmieniony 28 lis 2010, o 19:05 przez Byro, łącznie zmieniany 1 raz.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
Moi imperialni chłopcy chętnie wezmą udział
zapiszcie wstępnie.
The messanger bowed low. "Speak-speak" snarled the Grey Seer, to agitated to appreciate the fawning. "Unexpected complications, most powerful of the potentates" said the Scurrier. Before the creature finish,Grey Seer sent bolt of lightning to roast him alive."Bad news can always wait" thougt the mage..
Gdybym nie jechal akurat do ojca do Konina to tez bym sie na pewno zjawil, a tak pozycze Gokishowi najwyzej troche figsow.
Może warto zastanowić się nad drobną zmianą punktacji w B&G?
Zamiast:
Wynik bitwy określa się następująco:
- zwycięstwo w pierwszej turze: 20-0
- zwycięstwo w drugiej turze: 20-0
- zwycięstwo w trzeciej turze: 19-1
- zwycięstwo w czwartej turze: 18-2
- zwycięstwo w piątej turze: 17-3
- zwycięstwo w szóstej turze: 16-4
Tak:
Wynik bitwy określa się następująco:
- zwycięstwo w pierwszej turze: 20-0
- zwycięstwo w drugiej turze: 19-1
- zwycięstwo w trzeciej turze: 18-2
- zwycięstwo w czwartej turze: 17-3
- zwycięstwo w piątej turze: 16-4
- zwycięstwo w szóstej turze: 15-5
Taka delikatna sugestia, bo jednak mym skromnym zdaniem ta oryginalna jest nieco za ostra.
Lub, może wsadzić watchtower jako jeden ze scenariuszy? Bardzo fajny jest.
Zamiast:
Wynik bitwy określa się następująco:
- zwycięstwo w pierwszej turze: 20-0
- zwycięstwo w drugiej turze: 20-0
- zwycięstwo w trzeciej turze: 19-1
- zwycięstwo w czwartej turze: 18-2
- zwycięstwo w piątej turze: 17-3
- zwycięstwo w szóstej turze: 16-4
Tak:
Wynik bitwy określa się następująco:
- zwycięstwo w pierwszej turze: 20-0
- zwycięstwo w drugiej turze: 19-1
- zwycięstwo w trzeciej turze: 18-2
- zwycięstwo w czwartej turze: 17-3
- zwycięstwo w piątej turze: 16-4
- zwycięstwo w szóstej turze: 15-5
Taka delikatna sugestia, bo jednak mym skromnym zdaniem ta oryginalna jest nieco za ostra.
Lub, może wsadzić watchtower jako jeden ze scenariuszy? Bardzo fajny jest.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.