2400 Dwarfs

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Loghaire Bloodstone
Plewa
Posty: 9

2400 Dwarfs

Post autor: Loghaire Bloodstone »

Witam, oto mój pomysł na rozpiskę. Wiem że do niczego i nie warto patrzeć ale jak ktoś znajdzie czas..... ;)

Bohaterowie:
Tan (generał) (65 pkt): Tarcza (+2 pkt), Wielka Runa Alaryka Szalonego (+50 pkt), Runa Uderzania (+10 pkt), Runa Kamienia (+5 pkt) = 132 pkt
Kowal Run (70 pkt): Tarcza (+2 pkt), Wielka Runa Równowagi (+50 pkt), Runa Kamienia (+5 pkt) = 127 pkt

Podstawowe
15 Wojownicy +Tarcze + Command Group: 160 pkt
15 Wojownicy +Tarcze + Command Group: 160 pkt
12 Gromowładni + Tarcze + Command Group: 205 pkt
12 Gromowładni + Tarcze + Command Group: 205 pkt
15 Długobrodzi + Tarcze + Command Group + Runa Przodków (10 pkt) + Runa Determinacji (20 pkt): 235pkt
10 Kusznicy + Command Group + Broń wielka: 155 pkt

Speciale:
10 Górnicy + Command Group + Świder Parowy: 160 pkt
20 Młotodzierżcy + Command Group + Tarcze + Runa Bitwy (25 pkt): 315 pkt
Działo + Runa Przeładowania (10 pkt) + Runa Spalenia (5 pkt) + Inżynier: 120 pkt
Balista + Inżynier z muszkietem: 65 pkt
Balista + Inżynier z muszkietem: 65 pkt

Rzadkie:
Działo Organowe: 120 pkt

Lordowie:
Zabójca Demonów (110 pkt) + Wielka Runa Kragga Srogiego (+20 pkt) + Runa Furii (+25 pkt) + Runa Rozłamu (+20 pkt) = 175 pkt

Razem 2399 pkt :)

Jest powyżej 25% podstawowych, mniej niż 50% specjalnych i mniej niż 25% Rzadkich. Lord zajmuje poniżej 25% kosztów punktowych i Bohaterowie również są poniżej 25%

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

czemu taki dziwny lord?

i czemu te oddziały takie małe?
Obrazek

Awatar użytkownika
Morsereg
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3079

Post autor: Morsereg »

bardzo dziwna rozpiska.
prawie jak pod 7 edycje.

co bym zmienil? warriorow bym polaczyl w jeden oddzial, a shieldy zamienil na dwuraki.
thundow bym polaczyl w jeden oddzial. wywalil CG. zmniejszyl liczbe do 16 - 20.
ale skoro masz organki to wywalilbym ich calkowicie i wstawil za zaoszczedzone punkty jeszcze jedne organki do ochrony balist przed fastami czy flyingami.
kusznikow bym wywalil.
longow bym zwiekszyl do 30. znowu zamienil shieldy na 2h weapony. runy bym wywalil i wstawil warda na 5+ od strzelania i magic missle.

gornicy spoko. tylko, ze imho troche im bedzie ciezko bez kowadla.
liczbe hammererow bym zwiekszyl do 30 i wywalil shieldy. runa na szmacie, ok :)
masz i balisty i armate, obie sluza (glownie) do sciagania wrogich maszynek czy samotnie biegajacych hero :)
zostawilbym bym balisty a cannona zamienil na katapulte z +2S i przerzutem scatterki.
wywal muszkiety od inzynierow na balistach bo sa to zmarnowane punkty. teraz moga strzelac z broni palnej wylacznie robiac s&s.

mimo demoniarze biegajacego kolo maszynek, dokupilbym jeszcze ME i postawil kolo balist (moze byc nawet goly).
jest to zawsze o jedno oczko do wyrzucenia mniej :) a dziala w odlegloscie 3" od maszyn i to po rzucie koscia decydujesz czy chcesz korzystac z jego zdolnosci :) tak wiec ostatnia deska ratunku jak bys balista nie trafil.

ok. i pora na herosow:
generala dal bym na kowala a z thana zrobil bsbka. zawsze dodatkowy +1 do kombata.
runa alaryka szalonego jest dziwnym wyborem. wywal tarcze a ze najlepiej by to byl bsbek to nie moze tez miec 2h weapona. a wiec:
zbroja: runa gromrilu + runa oporu (AS1+ z przerzutem) i runa ochrony (odpornosc na poisony i KB).
na bron runa ognia starczy. bron bedzie magiczna a kawaleria bedzie musiala zdawac fear :)
do kowala kolo runy kamienia wrzucilbym rune oporu by miec przerzut nieudanego AS :)
i zmienil bym rune rownowagi na rune zlosliwosci by mial warda na 4+ (bo w koncu to general ;) )

zabojca demonow.
runa kraga jest nieoplacalna na demoniarza. jako, ze nie ma AS i ma bronic maszynki nie mozesz bic ostatni bo inaczej latwo zejdziesz.
optymalnie by bylo: wielka runa szybkosci + runa furii + runa predkosci. taki demoniarz ma 4 atakow z first-strikiem a dzieki inicjatywie 6 chyba dosc czesto bedzie mial przerzuty nietrafionych hitow.


--- edit ---
mniej wiecej ta rozpiska wygladala by tak (masz po 600 hero/cory/rary i 1200 na speciale):

lord (165)
zabojca demonow - 165
runa szybkosci + furii + predkosci

hero (307)
kowal run - 147
general
tarcza
runa kamienia + runa oporu
runa zlosliwosci

tan - 160
bsb
runa gromrilu + oporu + ochrony
runa ognia

cory (790)
30 warriorow - 325
FCG + 2h weapon

30 longow - 465
FCG + 2h
runa grungiego

speciale (815)
10 gornikow - 160
FCG (champion ze swidrem)

30 hammererow - 415
FCG
runa bitwy

balista z inzynierem - 60
balista z inzynierem - 60

katapulta - 120
inzynier
runa celnosci

rare (240)
2xorganki 2x120

w sumie 2317
to starcza na jednego ME za 70 pkt. masz do dyspozycji 13 pkt.
w takim razie wywalilbym jednego hammerera (jego miejsce w oddziale zajmie bsbek)
i za 25 pkt ulepszyl jeda war maszyne (twoj wybor) runa penetracji.
i rozpiska na 2,4k gotowa :)
DragoMir pisze:
Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie :evil:
Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!

Awatar użytkownika
gerwaz26
Chuck Norris
Posty: 388
Lokalizacja: XIII Kohorta - Wrocław

Post autor: gerwaz26 »

Nie wiedziec czemu ale nagle z czyjejs rozpiski zrobila sie twoja Morse :P
Obrazek

ODPOWIEDZ