LEGIONOWO ustawka ;)
Re: LEGIONOWO ustawka ;)
rozumiem ze mok na norwida? czy ten drugi gdzies tam?
szukam graczy z legionowa na gry szkoleniowe, termin i punkty do uzgodnienia
''Three things make The Empire great – faith, steel and gunpowder!"
Legionowski Klub Miłośników Fantastyki
http://www.facebook.com/pages/Legionows ... 0549447769
Legionowski Klub Miłośników Fantastyki
http://www.facebook.com/pages/Legionows ... 0549447769
- PIOTROSLAV
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 153
Ok, to gwoli ścisłości - spotkania sa w soboty, ale gdzie i kiedy?
-
- Oszukista
- Posty: 780
- Lokalizacja: Legionowo
spotykamy się zazwyczaj 10-10:30, adres i nr. kontaktowy mogę Ci na pw wysłać
czekam na pw
''Three things make The Empire great – faith, steel and gunpowder!"
Legionowski Klub Miłośników Fantastyki
http://www.facebook.com/pages/Legionows ... 0549447769
Legionowski Klub Miłośników Fantastyki
http://www.facebook.com/pages/Legionows ... 0549447769
Panowie (i panie) tworzy się pomysł stworzenia pierwszej ligi w battla od lat u nas w Legionowie. Wszyscy chętni wzięcia w niej udziału niech wyrażą swoją aprobatę i napiszą na jakie limity najchętniej by grali. Im więcej osób się znajdzie tym większą i lepiej zgraną stworzymy społeczność graczy. Proszę o jak najszybsze podjęcie decyzji bo od nowego roku zacznie się tworzenie zasad jak i grafiku gier. pzdr
Gerald-Emp-do 3k
Bollo-woch-2k do 3k
Viewioorable-Bretonia-do 2k
Truba25-skaveny-do 3k
J.B.-Lizardmeni-do 2k
Volondil-Wysokie Elfy-???
Mauler-???-???
Zasady EURO
Zmiana zasad:
-Bohaterzy otrzymają zasadę "look out sir" przeciwko czarom które automatycznie zabijają lub też usuwają cały oddział. Dwellers Below, Final Transmutation, Dreaded 13th,Infernal Gateway 11-12 efekt. Są stosowane normalne wymogi dotyczące zasady "look out sir".
Ogólne ograniczenia:
2400 Punktów.
Heroes&Lords-Max 25% 600
Core- min 25% 600
Special- Max 50% 1200
Rare- 25% 600
Specjalni oraz imienni bohaterzy są zakazani.
Obowiązują tylko armie które zostały wydane w Księgach Armijnych przez Games Workshop.
Można użyć maksymalnie trzy identyczne pospolite (core) jednostki (bez względu na ekwipunek i wyposażenie)
Armia może liczyć maksymalnie do pięciu maszyn jak i broni wymagających użycia templatki.
W tym wypadku maszyny wymagające użycia templatki liczone są jako jeden wybór.
Wszystkie bronie wymagające użycia templatki (magiczne przedmioty zdolności itd.) za wyjątkiem czarów są liczone.
Maksymalnie 40 modeli dla oddziałów z bronią strzelecką o zasięgu 20” i powyżej (nie wliczając maszyn, bohaterów i rydwanów).
Wielkość regimentów jest ograniczona następująco:
Maksymalnie do 40 modeli lub 450 punktów (wliczając grupę dowodzącą,magiczne przedmioty/sztandary).
Te ograniczenia obowiązują podczas tworzenia rozpiski – wielkość oddziału jak i jego koszt może zostać zwiększony podczas gry ( np.: - poprzez dołączenie się bohatera do regimentu)
Ograniczenia Magii
Za wyjątkiem wiatrów magii jak i „Chanelingu”, armia może wygenerować dwie dodatkowe PD/DD na fazę.
możesz mieć jednostki lub zdolności które właściwie wygenerują więcej niż dwie dodatkowe kostki, lecz wtedy nadmiar kości zostanie utracony.
niektóre z magicznych przedmiotów oraz umiejętności wliczane są do tych które generują kostki do tego limitu
te przedmioty oraz umiejętności które generują kości do limitu nie mogą dodać ich więcej niż 2 kostki PD/DD na fazę. To oznacza że jeśli weźmiesz na przykład power scroll to nie można już wziąć innego przedmiotu dodającego kości do puli PD/DD.
wszystkie armijne modyfikatory są stosowane i nie zmienne podczas gry
Szczegółowy opis
Za wyjątkiem wiatrów magii oraz zasady „channeling” (połączenia), armia może dodać tylko i wyłącznie dwie kostki do puli kostek mocy lub rozproszenia w każdej fazie magii. Każda kostka dodana do puli, bez względu na źródło (wygenerowana,wykradziona,zachowana z poprzedniej fazy magii,wygenerowana przez magiczny przedmiot/zdolność by poprawić czar przed lub po zamiarze jego rzucenia,wyprodukowane przez czary jak i przez właściwości szkoły magii itd.) wlicza się do limitu. Nadmiar kostek jest najzwyczajniej w świecie stracony i nie może być użyty w żadnym przypadku(nie mogą być zachowane). Jeśli kostki zostaną skradzione z puli przeciwnika i przekroczą dopuszczalny limit także zostają one stracone lecz po obu stronach (przeciwnik traci skradzioną ilość a ty nie możesz ich zachować).
Niektóre specjalne przedmioty jak i zdolności zmniejszają limit kości mocy i rozproszenia, który możesz dodać do puli. To oznacza, że jeśli rozpiska zawiera przedmiot dający 1 kostkę mocy to twoja armia może wygenerować jeszcze tylko jedną dodatkową kostkę zamiast dwóch w twojej fazie magi do końca gry (bez względu na to czy ów przedmiot został zniszczony lub zużyty).
Zauważcie, że nie można mieć takiej kombinacji przedmiotów, która zmniejszy limit dodatkowych kostek poniżej zera.
Ograniczenia przedmiotów
-Power Scroll jest zakazany
-każda zdolność mistrz magii (Loremaster) liczy się jako zdolność generująca 1 PD w fazie magii.
-każdy przedmiot który automatycznie rozprasza czar liczy się jako przedmiot generujący 1 DD w fazie magii.
-Folding Fortress jest nie dozwolona
Ograniczenia Armijne
Bestie: żadnych ograniczeń.
Bretonia: żadnych ograniczeń.
Mroczne Elfy: Hydra 0-1, maksymalnie 35 Kusz powtarzalnych w armii.
Krasnoludy: każda runa spellbreaker/spelleater liczy się jako +1 kostka do DD. Grudge Throwers 0-2.Armia Krasnoludzka może wygenerować cztery dodatkowe kostki do dispela zamiast dwóch.
Demony: maksymalnie 28 modeli w oddziale, Flamersi 0-1. Siren song może być wybrana tylko raz.
Imperium:czołg liczy się jako maszyna. Czołg, rakietnica i inżynier 0-1.
Wysokie Elfy:maksymalnie 500 punktów lub 40 modeli na oddział. Vortex Shard liczy się jako +1 DD. Book of Hoeth liczy się jako 2 PD i 2 DD; Banner of the World Dragon liczy się jako +1 DD.
Jaszczuroludzie: Salamandry 0-1,T erradony, Skinki kameleony, Stegadony (każdy rodzaj) 0-2, Beclaming Cogitations liczy się jako +1 PD i +2 DD, Cupped hands liczy się jako +2PD.
Ogry: żadnych ograniczeń.
Orki i Gobliny: żadnych ograniczeń.
Szczury: Hell Pit Abomination 0-1, Gutter runners 0-2, Inżynierowie 0-3.
Wampiry: Wraiths and Varghulf 0-1.
TK: żadnych ograniczeń.
Leśne Elfy: Wand of Wych Elm liczy się jako +1 DD.
Wojownicy Chaosu: Hellcannon 0-1, Infernal Puppet liczy się jako +1 PD i +2 DD ,Tendrils of Tzeench i Conjoined Homunculus liczą się jako +1 PD.
Z języka angielskiego na polski przetłumaczył Wychwa (klub Varangian Guard)
Poprawił i zredagował Cobra (klub Varangian Guard)
Gerald-Emp-do 3k
Bollo-woch-2k do 3k
Viewioorable-Bretonia-do 2k
Truba25-skaveny-do 3k
J.B.-Lizardmeni-do 2k
Volondil-Wysokie Elfy-???
Mauler-???-???
Zasady EURO
Zmiana zasad:
-Bohaterzy otrzymają zasadę "look out sir" przeciwko czarom które automatycznie zabijają lub też usuwają cały oddział. Dwellers Below, Final Transmutation, Dreaded 13th,Infernal Gateway 11-12 efekt. Są stosowane normalne wymogi dotyczące zasady "look out sir".
Ogólne ograniczenia:
2400 Punktów.
Heroes&Lords-Max 25% 600
Core- min 25% 600
Special- Max 50% 1200
Rare- 25% 600
Specjalni oraz imienni bohaterzy są zakazani.
Obowiązują tylko armie które zostały wydane w Księgach Armijnych przez Games Workshop.
Można użyć maksymalnie trzy identyczne pospolite (core) jednostki (bez względu na ekwipunek i wyposażenie)
Armia może liczyć maksymalnie do pięciu maszyn jak i broni wymagających użycia templatki.
W tym wypadku maszyny wymagające użycia templatki liczone są jako jeden wybór.
Wszystkie bronie wymagające użycia templatki (magiczne przedmioty zdolności itd.) za wyjątkiem czarów są liczone.
Maksymalnie 40 modeli dla oddziałów z bronią strzelecką o zasięgu 20” i powyżej (nie wliczając maszyn, bohaterów i rydwanów).
Wielkość regimentów jest ograniczona następująco:
Maksymalnie do 40 modeli lub 450 punktów (wliczając grupę dowodzącą,magiczne przedmioty/sztandary).
Te ograniczenia obowiązują podczas tworzenia rozpiski – wielkość oddziału jak i jego koszt może zostać zwiększony podczas gry ( np.: - poprzez dołączenie się bohatera do regimentu)
Ograniczenia Magii
Za wyjątkiem wiatrów magii jak i „Chanelingu”, armia może wygenerować dwie dodatkowe PD/DD na fazę.
możesz mieć jednostki lub zdolności które właściwie wygenerują więcej niż dwie dodatkowe kostki, lecz wtedy nadmiar kości zostanie utracony.
niektóre z magicznych przedmiotów oraz umiejętności wliczane są do tych które generują kostki do tego limitu
te przedmioty oraz umiejętności które generują kości do limitu nie mogą dodać ich więcej niż 2 kostki PD/DD na fazę. To oznacza że jeśli weźmiesz na przykład power scroll to nie można już wziąć innego przedmiotu dodającego kości do puli PD/DD.
wszystkie armijne modyfikatory są stosowane i nie zmienne podczas gry
Szczegółowy opis
Za wyjątkiem wiatrów magii oraz zasady „channeling” (połączenia), armia może dodać tylko i wyłącznie dwie kostki do puli kostek mocy lub rozproszenia w każdej fazie magii. Każda kostka dodana do puli, bez względu na źródło (wygenerowana,wykradziona,zachowana z poprzedniej fazy magii,wygenerowana przez magiczny przedmiot/zdolność by poprawić czar przed lub po zamiarze jego rzucenia,wyprodukowane przez czary jak i przez właściwości szkoły magii itd.) wlicza się do limitu. Nadmiar kostek jest najzwyczajniej w świecie stracony i nie może być użyty w żadnym przypadku(nie mogą być zachowane). Jeśli kostki zostaną skradzione z puli przeciwnika i przekroczą dopuszczalny limit także zostają one stracone lecz po obu stronach (przeciwnik traci skradzioną ilość a ty nie możesz ich zachować).
Niektóre specjalne przedmioty jak i zdolności zmniejszają limit kości mocy i rozproszenia, który możesz dodać do puli. To oznacza, że jeśli rozpiska zawiera przedmiot dający 1 kostkę mocy to twoja armia może wygenerować jeszcze tylko jedną dodatkową kostkę zamiast dwóch w twojej fazie magi do końca gry (bez względu na to czy ów przedmiot został zniszczony lub zużyty).
Zauważcie, że nie można mieć takiej kombinacji przedmiotów, która zmniejszy limit dodatkowych kostek poniżej zera.
Ograniczenia przedmiotów
-Power Scroll jest zakazany
-każda zdolność mistrz magii (Loremaster) liczy się jako zdolność generująca 1 PD w fazie magii.
-każdy przedmiot który automatycznie rozprasza czar liczy się jako przedmiot generujący 1 DD w fazie magii.
-Folding Fortress jest nie dozwolona
Ograniczenia Armijne
Bestie: żadnych ograniczeń.
Bretonia: żadnych ograniczeń.
Mroczne Elfy: Hydra 0-1, maksymalnie 35 Kusz powtarzalnych w armii.
Krasnoludy: każda runa spellbreaker/spelleater liczy się jako +1 kostka do DD. Grudge Throwers 0-2.Armia Krasnoludzka może wygenerować cztery dodatkowe kostki do dispela zamiast dwóch.
Demony: maksymalnie 28 modeli w oddziale, Flamersi 0-1. Siren song może być wybrana tylko raz.
Imperium:czołg liczy się jako maszyna. Czołg, rakietnica i inżynier 0-1.
Wysokie Elfy:maksymalnie 500 punktów lub 40 modeli na oddział. Vortex Shard liczy się jako +1 DD. Book of Hoeth liczy się jako 2 PD i 2 DD; Banner of the World Dragon liczy się jako +1 DD.
Jaszczuroludzie: Salamandry 0-1,T erradony, Skinki kameleony, Stegadony (każdy rodzaj) 0-2, Beclaming Cogitations liczy się jako +1 PD i +2 DD, Cupped hands liczy się jako +2PD.
Ogry: żadnych ograniczeń.
Orki i Gobliny: żadnych ograniczeń.
Szczury: Hell Pit Abomination 0-1, Gutter runners 0-2, Inżynierowie 0-3.
Wampiry: Wraiths and Varghulf 0-1.
TK: żadnych ograniczeń.
Leśne Elfy: Wand of Wych Elm liczy się jako +1 DD.
Wojownicy Chaosu: Hellcannon 0-1, Infernal Puppet liczy się jako +1 PD i +2 DD ,Tendrils of Tzeench i Conjoined Homunculus liczą się jako +1 PD.
Z języka angielskiego na polski przetłumaczył Wychwa (klub Varangian Guard)
Poprawił i zredagował Cobra (klub Varangian Guard)
Ostatnio zmieniony 2 sty 2011, o 18:14 przez Gerald, łącznie zmieniany 9 razy.
''Three things make The Empire great – faith, steel and gunpowder!"
Legionowski Klub Miłośników Fantastyki
http://www.facebook.com/pages/Legionows ... 0549447769
Legionowski Klub Miłośników Fantastyki
http://www.facebook.com/pages/Legionows ... 0549447769
Witam, ja jestem bardzo za ogólnie:) gram Chaosem, chętnie od czasu do czasu zmierzyłbym się z kimś w Legionowie.
Co do zasad turnieju to nie wiem jak to wygląda w zorganizowanych ligach z częstotliwością, ale system meczu na tydzień byłby chyba ok. Rozumiem, że liga działałaby na zasadzie tabeli, w której wpisywałoby się punkty zaleznie od rozmiary wyniku?
Tak co tydzień kolejny przeciwnik (przy założeniu, że będzie conajmniej dziesięciu chętnych do zalożenia ligi.
Co do czasu gry to proponowałbym aby kolejne terminy bitew byly uzgadnianie indywidualnie między zawodnikami. Byłoby to bardzo elastyczne w kontekście np. pracy, szkoły... Każdy ma jakieś ograniczenia czasowe.
Punkotow proponowałbym coś w przedziale 2000-3000 pkt. No i raczej bez speciali....
Na inne sugestie ogólnie jestem otwarty
Co do zasad turnieju to nie wiem jak to wygląda w zorganizowanych ligach z częstotliwością, ale system meczu na tydzień byłby chyba ok. Rozumiem, że liga działałaby na zasadzie tabeli, w której wpisywałoby się punkty zaleznie od rozmiary wyniku?
Tak co tydzień kolejny przeciwnik (przy założeniu, że będzie conajmniej dziesięciu chętnych do zalożenia ligi.
Co do czasu gry to proponowałbym aby kolejne terminy bitew byly uzgadnianie indywidualnie między zawodnikami. Byłoby to bardzo elastyczne w kontekście np. pracy, szkoły... Każdy ma jakieś ograniczenia czasowe.
Punkotow proponowałbym coś w przedziale 2000-3000 pkt. No i raczej bez speciali....
Na inne sugestie ogólnie jestem otwarty
Z Chaosem żyjesz }:>
ja jak proxuje za salki, terki i skinki (około 30, na zasadach euro mniej) i gram powerWIPem plastelinowego slanna, to moge dociągnąć do 2k, ale mam wszystko niepomalowanie. Wiec jak będzie wam brakowało jednej osoby żeby mieć rowno w lidze to moge grać, ale ogólnie to walałbym jakoś ogarnąć to wszystko najpierw