Długo wyczekiwany Turniej 4 grudnia 2010 Zabrze 2000 + 1000

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Szymon
Kretozord
Posty: 1685
Lokalizacja: Zabrze

Długo wyczekiwany Turniej 4 grudnia 2010 Zabrze 2000 + 1000

Post autor: Szymon »

Zabrzański Klub Fantastyki zaprasza na turniej Warhammer Fantasy Battle.

Data: 4 grudnia 2010
System: Warhammer Fantasy Battle
Miasto: Zabrze
Adres: ul. Wolności 350a, siedziba hufca ZHP
Początek: 9:50
Wpisowe: 10 zł

Czas:

09:50-10:00 Zapisy
10:00-12:30 I Bitwa
12:45-15:15 II Bitwa
15:30-18:00 III Bitwa
18:15 Odczytanie wyników i rozdanie nagród

Zasady turnieju:

W czasie turnieju obowiązują zasady 8ed WFB zapisane w:
- rulebooku 8ed i army bookach
- aktualnych erratach i faq'ach publikowanych na stronach Games Workshop
- aktualnych uściśleniach sędziowskich http://strony.aster.pl/barbaros/usc8.pdf

Specyficzne zasady obowiązujące na turnieju:

- virtual line of sight
- zakaz wystawiania bohaterów specjalnych/imiennych
- zakaz używania Power Scrolla
- zakaz sojuszu tych samych armii
- zakaz powtarzania przedmiotów w armiach sojuszniczych
- obowiązują zasady sojuszy opisane w RB
- armia na 1000p nie wystawia lorda
- limit slotów dla armii 2000p - jak w podręczniku
- limit slotów dla armii 1000p - max. 2x ten sam special, 1x rare (HE podwajają sloty)
- w jednej armii/sojuszu nie mogą jednocześnie wystąpić lory Life i/lub Shadow i/lub Death
- w jednym sojuszu nie mogą naraz wystąpić więcej niż 2 jednostki War Hydra i/lub Hellpit Abomination
- max. 6 war machines na sojusz. Steam Tank, Doomwheel, Doomflier, Ratling Gun, Warpfire Thrower, Poisoned Wind Mortar, Hellcannon, Cygor zajmują sloty maszyn
-jeśli w armii TK na 1000p znajduje się tylko jeden heros (prince lub liche) jest on jednocześnie generałem i hierofantą.
- jeśli w armii TK na 1000p znajduje się tylko jeden heros typu prince lub liche jest on jednocześnie generałem i hierofantą.
- dodatkowe kości DD wygenerowane ze specjalnych zdolności bohaterów / kradzione z przedmiotów / przechowywane w przedmiotach muszą zostać przydzielone do puli sojusznika generującego/kradnącego/przechowującego (tak jak z chanellingu)

Bitwy rozrywamy na stołach 72"x48". Na stołach nie będzie terenów magicznych.
Mapki stołów można obejrzeć tutaj: http://master.osmiornica.info/mapki.html

Można używać figurek zastępczych, jedynie ze swojej własnej armii, i należy zawsze przed bitwą wyjaśnić dla przeciwnika co zastępuje co. W razie wątpliwości, wszelkie spory będą rozstrzygane na niekorzyść gracza proksującego

Można używać figurek nie pomalowanych

Należy posiadać zasady do swojej armii

Turniej wygrywa osoba o największej ilości zdobytych punktów.


Bitwa 1
Blood And Glory
Wystawienie: jak w podręczniku
Punkty odporności: duży generał 2p, mały generał 1p, sztandary po 1p
Gra kończy się gdy odporność jednego z sojuszy spadnie do 4 lub mniej punktów.
Zwycięzca otrzymuje 20pkt od których odejmuje się jeden pkt. za każdy stracony w trakcie bitwy własny pkt. odporności (min. do wyniku 16:4).
Jeżeli żadna para nie zostanie złamana w trakcie gry, bitwa kończy się remisem a oba sojusze otrzymują po 10pkt zwycięstwa. Następnie wynik ten jest modyfikowany o różnicę pkt. odporności straconych przez obu graczy. Wynik jest modyfikowany o różnicę na korzyść sojuszu, który tracił mniej punktów odporności.
Przykład: Sojusz A stracił 4 pkt odporności, sojusz B stracił 1 pkt odporności. Róznica wynosi 3. Wynik bitwy to 13:7 na korzyść sojuszu B (10+3).
Modyfikacja nie może dać wyniku lepszego niż 15:5.

Bitwa 2
Breakthrough
Wystawienie: jak battleline
Cel: przekroczenie swoimi oddziałami połowy pola bitwy i utrzymanie swoich oddziałów w tej strefie.
Wynik bitwy: określa się licząc wyłącznie wartość punktową nieuciekających oddziałów własnych, które na koniec bitwy są na połowie stołu należącej do przeciwnika (oddział stoi na tej połowie gdzie jest większa część oddziału/modelu). Liczy się finalną wartość oddziału (więc jeśli na koniec bitwy oddział jest społowiony, to liczy się za niego tylko połowę punktów).
Wynik starcia określa się wg różnicy punktów i tabeli:
Kod:
0- 200 - 10
201- 400 - 11
401- 600 - 12
601- 800 - 13
801-1000 - 14
1001-1200- 15
1201-1400 - 16
1401-1600 - 17
1601-1800 - 18
1801-2000 - 19
2001+ - 20

Bitwa 3

Meeting Engagement

Zapisy, więcej info gg 2711633 email Mnich158@op.pl rozpy do 24:00 do piątku
Ostatnio zmieniony 29 lis 2010, o 21:16 przez Szymon, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
Szymon
Kretozord
Posty: 1685
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Szymon »

10teamów
Lista zgłoszonych:
1.Zdzichu
2.Denis+Bartek
3.Szymon+Irek
4.Patryk+Karol
5.Miszta+??
6.
7.
8.
9.
10.
Ostatnio zmieniony 3 gru 2010, o 22:07 przez Szymon, łącznie zmieniany 7 razy.

Awatar użytkownika
Durin
Niszczyciel Światów
Posty: 4766
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Durin »

Nie róbcie dawn attack, szczególnie w ostatniej bitwie.

Chyba wpadniemy odzyskać koronę;p
Durin & Lidder DoChWoCh
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.

Awatar użytkownika
Szymon
Kretozord
Posty: 1685
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Szymon »

Durin pisze:Nie róbcie dawn attack, szczególnie w ostatniej bitwie.
ME będzie :)

Awatar użytkownika
Szaitis
Falubaz
Posty: 1048

Post autor: Szaitis »

Jednak zmieniły mi się plany i o ile nas nie zasypie to wpadniemy do Was. Szaitis, Loke VC+DoCh Moglibyście dać jakąś listę armii które będą na turnieju, większości się spodziewam ale mimo to wolę się upewnić.

Awatar użytkownika
Szymon
Kretozord
Posty: 1685
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Szymon »

Właśnie nie mogę podać armii graczy

Awatar użytkownika
Szymon
Kretozord
Posty: 1685
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Szymon »

Zwolniło się miejsce Loke&Szaitis zasypani :)

Awatar użytkownika
Durin
Niszczyciel Światów
Posty: 4766
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Durin »

Pojechałem odkopywać dom... nie dam rady, liddera więc też nie będzie... sorry chłopaki, szczególnie Ździchu
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.

Awatar użytkownika
Szymon
Kretozord
Posty: 1685
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Szymon »

1Bitwa.Miszta+Miszta HE na 2k+WE 1K(arcy bez Boh, standardowy BSB,21WL,20łuczników, chyba 20LSG,Egle,2xbolce,20łuczników WE hero z hodom,2xfasty,i kilka Driad.
1.tura arcy zamienia się mu w żabkę krasie szarżują na WL(mają 8T) Wbijają ich w ziemie wl oblewają staborna(mają1) hero WE oblewa test siły
2.tura krasie dostają z boku łuczników i zdają brejka na 6 :)
maszynki uwalniają się od fastów :)
Arcy przeżył 6 ataków od LSG :)
3.tura niszczymy wszystko co nam zagraża koniec
19:1
2 bitwa Karol+Patryk OmG+Lizzaki(slan standardowy,Silnik,3x10skinów,TG15zFCG,30saurusów,3salki,2klopy,doomdiver 30savegów big unsów 2magów 2lvl +jeden ma żabkę)
1.tura test siły na silnik stedzio i mag oblewają
2.tura (pechowa w 1 turze przeciwników żabka weszła na slana)
test siły na slana, wzywamy z MRoC Salki ale te uciekają
klopy panikują sausrusy które fartowo uciekają za stół
no i oczywiście podnoszę tafa o+4 krasiom
3.tura krasie wbijają w piach savegów wykopywaczki krasiowe niszczą jedną klope + doomdivera
łucznicy dobijają drugą.
4.( w 3 turze przeciwników dostałem szarżę od Tg na WL których wbiłem w piach)
ogólnie krasie dobijają i przeciwnicy nie zabrali salamandr
5. koniec (dobijanie odpadków)

20:0
3.Bitwa niestety nie dało zagrać 3 bitwy :/

ogólnie 39/40 :) nasza ropa na razie jest niezatrzymana :)

ODPOWIEDZ