Zabrzański Klub Fantastyki zaprasza na turniej Warhammer Fantasy Battle.
Data: 4 grudnia 2010
System: Warhammer Fantasy Battle
Miasto: Zabrze
Adres: ul. Wolności 350a, siedziba hufca ZHP
Początek: 9:50
Wpisowe: 10 zł
Czas:
09:50-10:00 Zapisy
10:00-12:30 I Bitwa
12:45-15:15 II Bitwa
15:30-18:00 III Bitwa
18:15 Odczytanie wyników i rozdanie nagród
Zasady turnieju:
W czasie turnieju obowiązują zasady 8ed WFB zapisane w:
- rulebooku 8ed i army bookach
- aktualnych erratach i faq'ach publikowanych na stronach Games Workshop
- aktualnych uściśleniach sędziowskich http://strony.aster.pl/barbaros/usc8.pdf
Specyficzne zasady obowiązujące na turnieju:
- virtual line of sight
- zakaz wystawiania bohaterów specjalnych/imiennych
- zakaz używania Power Scrolla
- zakaz sojuszu tych samych armii
- zakaz powtarzania przedmiotów w armiach sojuszniczych
- obowiązują zasady sojuszy opisane w RB
- armia na 1000p nie wystawia lorda
- limit slotów dla armii 2000p - jak w podręczniku
- limit slotów dla armii 1000p - max. 2x ten sam special, 1x rare (HE podwajają sloty)
- w jednej armii/sojuszu nie mogą jednocześnie wystąpić lory Life i/lub Shadow i/lub Death
- w jednym sojuszu nie mogą naraz wystąpić więcej niż 2 jednostki War Hydra i/lub Hellpit Abomination
- max. 6 war machines na sojusz. Steam Tank, Doomwheel, Doomflier, Ratling Gun, Warpfire Thrower, Poisoned Wind Mortar, Hellcannon, Cygor zajmują sloty maszyn
-jeśli w armii TK na 1000p znajduje się tylko jeden heros (prince lub liche) jest on jednocześnie generałem i hierofantą.
- jeśli w armii TK na 1000p znajduje się tylko jeden heros typu prince lub liche jest on jednocześnie generałem i hierofantą.
- dodatkowe kości DD wygenerowane ze specjalnych zdolności bohaterów / kradzione z przedmiotów / przechowywane w przedmiotach muszą zostać przydzielone do puli sojusznika generującego/kradnącego/przechowującego (tak jak z chanellingu)
Bitwy rozrywamy na stołach 72"x48". Na stołach nie będzie terenów magicznych.
Mapki stołów można obejrzeć tutaj: http://master.osmiornica.info/mapki.html
Można używać figurek zastępczych, jedynie ze swojej własnej armii, i należy zawsze przed bitwą wyjaśnić dla przeciwnika co zastępuje co. W razie wątpliwości, wszelkie spory będą rozstrzygane na niekorzyść gracza proksującego
Można używać figurek nie pomalowanych
Należy posiadać zasady do swojej armii
Turniej wygrywa osoba o największej ilości zdobytych punktów.
Bitwa 1
Blood And Glory
Wystawienie: jak w podręczniku
Punkty odporności: duży generał 2p, mały generał 1p, sztandary po 1p
Gra kończy się gdy odporność jednego z sojuszy spadnie do 4 lub mniej punktów.
Zwycięzca otrzymuje 20pkt od których odejmuje się jeden pkt. za każdy stracony w trakcie bitwy własny pkt. odporności (min. do wyniku 16:4).
Jeżeli żadna para nie zostanie złamana w trakcie gry, bitwa kończy się remisem a oba sojusze otrzymują po 10pkt zwycięstwa. Następnie wynik ten jest modyfikowany o różnicę pkt. odporności straconych przez obu graczy. Wynik jest modyfikowany o różnicę na korzyść sojuszu, który tracił mniej punktów odporności.
Przykład: Sojusz A stracił 4 pkt odporności, sojusz B stracił 1 pkt odporności. Róznica wynosi 3. Wynik bitwy to 13:7 na korzyść sojuszu B (10+3).
Modyfikacja nie może dać wyniku lepszego niż 15:5.
Bitwa 2
Breakthrough
Wystawienie: jak battleline
Cel: przekroczenie swoimi oddziałami połowy pola bitwy i utrzymanie swoich oddziałów w tej strefie.
Wynik bitwy: określa się licząc wyłącznie wartość punktową nieuciekających oddziałów własnych, które na koniec bitwy są na połowie stołu należącej do przeciwnika (oddział stoi na tej połowie gdzie jest większa część oddziału/modelu). Liczy się finalną wartość oddziału (więc jeśli na koniec bitwy oddział jest społowiony, to liczy się za niego tylko połowę punktów).
Wynik starcia określa się wg różnicy punktów i tabeli:
Kod:
0- 200 - 10
201- 400 - 11
401- 600 - 12
601- 800 - 13
801-1000 - 14
1001-1200- 15
1201-1400 - 16
1401-1600 - 17
1601-1800 - 18
1801-2000 - 19
2001+ - 20
Bitwa 3
Meeting Engagement
Zapisy, więcej info gg 2711633 email Mnich158@op.pl rozpy do 24:00 do piątku
Długo wyczekiwany Turniej 4 grudnia 2010 Zabrze 2000 + 1000
Długo wyczekiwany Turniej 4 grudnia 2010 Zabrze 2000 + 1000
Ostatnio zmieniony 29 lis 2010, o 21:16 przez Szymon, łącznie zmieniany 3 razy.
Nie róbcie dawn attack, szczególnie w ostatniej bitwie.
Chyba wpadniemy odzyskać koronę;p
Durin & Lidder DoChWoCh
Chyba wpadniemy odzyskać koronę;p
Durin & Lidder DoChWoCh
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
Pojechałem odkopywać dom... nie dam rady, liddera więc też nie będzie... sorry chłopaki, szczególnie Ździchu
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
1Bitwa.Miszta+Miszta HE na 2k+WE 1K(arcy bez Boh, standardowy BSB,21WL,20łuczników, chyba 20LSG,Egle,2xbolce,20łuczników WE hero z hodom,2xfasty,i kilka Driad.
1.tura arcy zamienia się mu w żabkę krasie szarżują na WL(mają 8T) Wbijają ich w ziemie wl oblewają staborna(mają1) hero WE oblewa test siły
2.tura krasie dostają z boku łuczników i zdają brejka na 6
maszynki uwalniają się od fastów
Arcy przeżył 6 ataków od LSG
3.tura niszczymy wszystko co nam zagraża koniec
19:1
2 bitwa Karol+Patryk OmG+Lizzaki(slan standardowy,Silnik,3x10skinów,TG15zFCG,30saurusów,3salki,2klopy,doomdiver 30savegów big unsów 2magów 2lvl +jeden ma żabkę)
1.tura test siły na silnik stedzio i mag oblewają
2.tura (pechowa w 1 turze przeciwników żabka weszła na slana)
test siły na slana, wzywamy z MRoC Salki ale te uciekają
klopy panikują sausrusy które fartowo uciekają za stół
no i oczywiście podnoszę tafa o+4 krasiom
3.tura krasie wbijają w piach savegów wykopywaczki krasiowe niszczą jedną klope + doomdivera
łucznicy dobijają drugą.
4.( w 3 turze przeciwników dostałem szarżę od Tg na WL których wbiłem w piach)
ogólnie krasie dobijają i przeciwnicy nie zabrali salamandr
5. koniec (dobijanie odpadków)
20:0
3.Bitwa niestety nie dało zagrać 3 bitwy :/
ogólnie 39/40
nasza ropa na razie jest niezatrzymana 
1.tura arcy zamienia się mu w żabkę krasie szarżują na WL(mają 8T) Wbijają ich w ziemie wl oblewają staborna(mają1) hero WE oblewa test siły
2.tura krasie dostają z boku łuczników i zdają brejka na 6

maszynki uwalniają się od fastów

Arcy przeżył 6 ataków od LSG

3.tura niszczymy wszystko co nam zagraża koniec
19:1
2 bitwa Karol+Patryk OmG+Lizzaki(slan standardowy,Silnik,3x10skinów,TG15zFCG,30saurusów,3salki,2klopy,doomdiver 30savegów big unsów 2magów 2lvl +jeden ma żabkę)
1.tura test siły na silnik stedzio i mag oblewają
2.tura (pechowa w 1 turze przeciwników żabka weszła na slana)
test siły na slana, wzywamy z MRoC Salki ale te uciekają
klopy panikują sausrusy które fartowo uciekają za stół
no i oczywiście podnoszę tafa o+4 krasiom
3.tura krasie wbijają w piach savegów wykopywaczki krasiowe niszczą jedną klope + doomdivera
łucznicy dobijają drugą.
4.( w 3 turze przeciwników dostałem szarżę od Tg na WL których wbiłem w piach)
ogólnie krasie dobijają i przeciwnicy nie zabrali salamandr
5. koniec (dobijanie odpadków)
20:0
3.Bitwa niestety nie dało zagrać 3 bitwy :/
ogólnie 39/40

