Nie wiem czy było ale trudno:P
Co teraz jest aktualne?
Errata GW do Rulebooka:
Page 114 – Stone Throwers, Firing a Stone Thrower
Change “[...]place it anywhere completely within the war
machine’s line of sight,[...]” to “[...]place it anywhere with the
central hole within the war machine’s line of sight,[...]” in the
first sentence.
Czy Uściślenia mówiące:
b) Niedozwolone jest kładzenie wzorników tak, by dotykały jakiekolwiek modele nie będące w LOS (chyba, że stosujemy zasadę indirect fire).
klopa: uściślenia vs errata 5/11/10
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion