Empire 2400 na zasady ETC
Empire 2400 na zasady ETC
LORDS
Arch Lector of Sigmar @ 252.0 Pts
General; Barding; Prayers of Sigmar; Great Weapon; Warhorse
Van Horstman's Speculum [30.0] - zamienianie statów w challange
Dawn Armour [35.0] - Save 2+, re-rolle
White Cloak [35.0] - ward 5+, 2+ vs fire
Warhorse @ [0.0] Pts
Wizard Lord of the Jade Order @ 230.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Life
Channeling Staff [15.0]
Iron Curse Icon [5.0] - ward 6+ na maszyny
HERO
Battle Wizard of the Bright Order @ 130.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Fire
Rod of Power [30.0] - przechowywaczka kostek
Captain @ 147.0 Pts
Barding; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Dawn Stone [25.0] - re-roll save
Dragonhelm [10.0] - save 1+
Sword of Might [15.0] - S5
Warhorse
CORE
22 Crossbowmen @ 191.0 Pts
Standard; Musician
23 Crossbowmen @ 199.0 Pts
Standard; Musician
40 Halberdiers @ 310.0 Pts
FCG
15 Detachment - Swordsmen @ [90.0] Pts
SPECIAL
2x Great Cannon @ 100.0 Pts
10 Knights of the Inner Circle @ 325.0 Pts
Lance; FCG; War Banner
RARE
Helstorm Rocket Battery @ 115.0 Pts
Steam Tank @ 300.0 Pts
Brakuje mi tu jeszcze czegoś, lecz jakoś punktów brak... any ideas?
Arch Lector of Sigmar @ 252.0 Pts
General; Barding; Prayers of Sigmar; Great Weapon; Warhorse
Van Horstman's Speculum [30.0] - zamienianie statów w challange
Dawn Armour [35.0] - Save 2+, re-rolle
White Cloak [35.0] - ward 5+, 2+ vs fire
Warhorse @ [0.0] Pts
Wizard Lord of the Jade Order @ 230.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Life
Channeling Staff [15.0]
Iron Curse Icon [5.0] - ward 6+ na maszyny
HERO
Battle Wizard of the Bright Order @ 130.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Fire
Rod of Power [30.0] - przechowywaczka kostek
Captain @ 147.0 Pts
Barding; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Dawn Stone [25.0] - re-roll save
Dragonhelm [10.0] - save 1+
Sword of Might [15.0] - S5
Warhorse
CORE
22 Crossbowmen @ 191.0 Pts
Standard; Musician
23 Crossbowmen @ 199.0 Pts
Standard; Musician
40 Halberdiers @ 310.0 Pts
FCG
15 Detachment - Swordsmen @ [90.0] Pts
SPECIAL
2x Great Cannon @ 100.0 Pts
10 Knights of the Inner Circle @ 325.0 Pts
Lance; FCG; War Banner
RARE
Helstorm Rocket Battery @ 115.0 Pts
Steam Tank @ 300.0 Pts
Brakuje mi tu jeszcze czegoś, lecz jakoś punktów brak... any ideas?
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
nie masz flaming ataków i jedyne co możesz z gwardią zrobić to ja czołgiem trzymać... a ten mają jakąś szansę rozkręcić. Nie lepszy był by mortar zamiast hellstorma? jakiś taki bardziej przewidywalny...
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Gdzie jest 30 flagellantow? Chyba sa lepsi od jakichs tam halabardnikow?!
czy ta 10 kawy jest na serio lepsza od 30 greatswordów?
Po kolei:
1. Fire ataki mam od fire maga. Zwłaszcza fajnie działa Flaming Sword na kuszników, ostrzał z kusz a następnie z cannonów. Zresztą można tym czarem nawet STanka potraktować i po gwardii nic nie zostaje ;p
2. Metal to jest pewna opcja do rozważenia. Można potestować
3. 30 flagusów jest gorsze od halabardników z detachmentem 15 swordsmenow bo:
- nie wstawisz do nich maga ani innych charakterów
- mają ws2
- jest ich 30 a nie 40+15
- nie mają countercharge
4. Championi na kuszach oczywiście bardzo potrzebni, my mistake.
5. 10 kawy vs 30 greatswordów... tough choice. Muszę popróbować i to i to. Do kawy zaczynam się przekonywać bo jest jednak szybsza a dobra kontra jest potrzebna.
1. Fire ataki mam od fire maga. Zwłaszcza fajnie działa Flaming Sword na kuszników, ostrzał z kusz a następnie z cannonów. Zresztą można tym czarem nawet STanka potraktować i po gwardii nic nie zostaje ;p
2. Metal to jest pewna opcja do rozważenia. Można potestować
3. 30 flagusów jest gorsze od halabardników z detachmentem 15 swordsmenow bo:
- nie wstawisz do nich maga ani innych charakterów
- mają ws2
- jest ich 30 a nie 40+15
- nie mają countercharge
4. Championi na kuszach oczywiście bardzo potrzebni, my mistake.
5. 10 kawy vs 30 greatswordów... tough choice. Muszę popróbować i to i to. Do kawy zaczynam się przekonywać bo jest jednak szybsza a dobra kontra jest potrzebna.
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
Ja Karliego rozumiem, kawa ma mało ataków aby je marnować, stąd pewnie duży papcio do kawy; ja zrezygnowałem z małego maga, szkoda punktów a lepszy drugi priest i hate dla regonu; z kawą jest ten problem że w sumie najlepsze są 3 sztandary (testowałem dość długo) Razor (armour piercing) daje naprawdę niezłego kopa i ściąga save ze wszystkiego właściwie, a bez lanc mają -2, warszmata jak wiadomo i oczywiście flamingi, do tego ostatniego zaczynam się przekonywać, spróbuj Karli
P.S. nie zastanawiałeś się aby dac na dużym magu ten fajny talizmanik zdający wszystkie testy oprócz LD
P.S. nie zastanawiałeś się aby dac na dużym magu ten fajny talizmanik zdający wszystkie testy oprócz LD
Razor standard też jest ciekawa opcja, lecz punktów zaczyna brakować... Natomiast co do drugiego priesta to... na zasady ETC można mieć maksymalnie +2DD, więc jego kostki się zmarnują :/
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
A ja bym tu mortara wcisnął , działo masz też na czołgu, więc bilans 2 działa/2 placki bedzie Imo bardziej korzystny.
-
- Oszukista
- Posty: 837
flamingi na kluczowym oddziale to imo zły pomysł. Trafisz na bretkę i 1 kowboj będzie ich trzymał do usranej śmierci... No i na dużym magu powinno być chyba jednak zdawanie testów, żeby od głupiej snajperki nie popłynął. Poza tym, jest jeszcze parę fajnych przedmiotów w imperium których aż grzech nie wykorzystać. Szczególnie kradzież czarów
a po co jeszcze jedna kość masz hate i koronę Stubborna na drugim ma dać re-roll na trafienia aby nic się nie marnowało i oczywiście przeżyć; po turnieju ostatnim zauważyłem że przy tych ograniczeniach i dwóch kapłanach ludzie zaczynają się bać modlitw, zwłaszcza tej bez ASvKarli pisze:Razor standard też jest ciekawa opcja, lecz punktów zaczyna brakować... Natomiast co do drugiego priesta to... na zasady ETC można mieć maksymalnie +2DD, więc jego kostki się zmarnują :/
hehe, już to w moim temacie umieściłem...spróbuj w Imperium bez GENERAL OF THE EMPIRE dać sztandar magiczny jakiejkolwiek piechocieemiel_regis pisze:flamingi na kluczowym oddziale to imo zły pomysł. Trafisz na bretkę i 1 kowboj będzie ich trzymał do usranej śmierci...
co do przedmiotów, of course fajna zabawka Caszkiet, ale są też przedmioty must have, takim jest Rod of Power
Co do braków to może wywal jedne kusze, okroisz drugie i wstaw jakieś 2x5 KO do odginania czegokolwiek, jak trafisz na czołzenów to z tych halabard niewiele co zostanie podobnie jak i z kawy
Kusze to must have. Najchętniej w corach brałbym samych kuszników. Być może będę kombinował brać zamiast halabarników z swordsmenami kolejną 10 kawy i wtedy BSB do jednych a priest do drugich. Greatswordzi mnie nie przekonują za bardzo. Kosztują 10pkt a w porówananiu do GG, BG czy nawet maruderów to płyną. W ogóle to piechota imperialna wygląda nieco mizernie i być może trochę ratują ją tylko detachmenty... Kawa służy też raczej do rozwalania celów już osłabionych strzelaniem ew. jakiś śmieci w stylu pegazy, cyckowęże, piechota z niską siłą i bez KB itp. Do grubasów zostaje ostrzał z cannonów i STank. Ale przejdzie to jeszcze usilną fazę testów, gdyż ostatnio bretką gram i nie było czasu przetestować imperialistów...
Co do snajperek to przecież zdawanie testów wszystkich oprócz Ld nie chroni przed snajperkami bo tam się nie zdaje testów lecz np. 2D6-T lub porównuje się wartości Ld... imo zmarnowane pkt. Zwłaszcza gdy na zasady ETC od dwellersów jest już lookout sir.
Cannona na STanku raczej nie używam. Nie lubię gdy się psuje ;p
Co do snajperek to przecież zdawanie testów wszystkich oprócz Ld nie chroni przed snajperkami bo tam się nie zdaje testów lecz np. 2D6-T lub porównuje się wartości Ld... imo zmarnowane pkt. Zwłaszcza gdy na zasady ETC od dwellersów jest już lookout sir.
Cannona na STanku raczej nie używam. Nie lubię gdy się psuje ;p
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
Okej, wersja druga rozpy. Chyba bardziej mi się podoba, bo wszystko ma mocne zastosowanie:
LORDS
Arch Lector of Sigmar - save 2+ z re-rollem, lusterko, ward 5+
General; Barding; Great Weapon; Warhorse
Van Horstman's Speculum [30.0]
Dawn Armour [35.0]
White Cloak [35.0]
Wizard Lord of the Jade Order
Magic Level 4; Lore of Life
Channeling Staff [15.0]
Iron Curse Icon [5.0]
HERO
Battle Wizard of the Bright Order
Magic Level 2; Lore of Fire
Rod of Power [30.0]
BSB - save 1+ z re-rollem, SoM
Barding; Full Plate Armor; Warhorse
Dawn Stone [25.0]
Dragonhelm [10.0]
Sword of Might [15.0]
Master Engineer golas
CORE
20 Crossbowmen @ 180.0 Pts
Crossbow; FCG
20 Crossbowmen @ 175.0 Pts
Crossbow; Standard; Musician
5 Knightly Orders @ 139.0 Pts
Lance; Standard; Musician;
5 Knightly Orders @ 139.0 Pts
Dwuraki; Standard; Musician;
SPECIAL
2x Great Cannon @ 100.0 Pts
10 Knights of the Inner Circle @ 325.0 Pts
Lance; FCG
War Banner [25.0]
RARE
Helstorm Rocket Battery
Steam Tank
Total Army Cost: 2397.0
Myślę, że inżynier z helenką mogą nieźle namieszać wśród piechoty wroga. Do mocniejszych celów jest STank i IC z priestem i BSBkiem. Na śmiecie w stylu szejdów, driad i innych łuczników oraz jako odginaczki są dwie piątki kawy wspomagane w razie potrzeby magią life i fire. Takie stare dobre empire Kawaleria chyba ma jednak rację bytu na stołach, gdy wszyscy nastawili się vs piechota więc coraz mniej jest modeli z dużą siłą, przez co kawa nie jest tak szybko krojona. Tak samo katapki mi nie zdejmą całego regonu jednym strzałem ;p
What do you think?
LORDS
Arch Lector of Sigmar - save 2+ z re-rollem, lusterko, ward 5+
General; Barding; Great Weapon; Warhorse
Van Horstman's Speculum [30.0]
Dawn Armour [35.0]
White Cloak [35.0]
Wizard Lord of the Jade Order
Magic Level 4; Lore of Life
Channeling Staff [15.0]
Iron Curse Icon [5.0]
HERO
Battle Wizard of the Bright Order
Magic Level 2; Lore of Fire
Rod of Power [30.0]
BSB - save 1+ z re-rollem, SoM
Barding; Full Plate Armor; Warhorse
Dawn Stone [25.0]
Dragonhelm [10.0]
Sword of Might [15.0]
Master Engineer golas
CORE
20 Crossbowmen @ 180.0 Pts
Crossbow; FCG
20 Crossbowmen @ 175.0 Pts
Crossbow; Standard; Musician
5 Knightly Orders @ 139.0 Pts
Lance; Standard; Musician;
5 Knightly Orders @ 139.0 Pts
Dwuraki; Standard; Musician;
SPECIAL
2x Great Cannon @ 100.0 Pts
10 Knights of the Inner Circle @ 325.0 Pts
Lance; FCG
War Banner [25.0]
RARE
Helstorm Rocket Battery
Steam Tank
Total Army Cost: 2397.0
Myślę, że inżynier z helenką mogą nieźle namieszać wśród piechoty wroga. Do mocniejszych celów jest STank i IC z priestem i BSBkiem. Na śmiecie w stylu szejdów, driad i innych łuczników oraz jako odginaczki są dwie piątki kawy wspomagane w razie potrzeby magią life i fire. Takie stare dobre empire Kawaleria chyba ma jednak rację bytu na stołach, gdy wszyscy nastawili się vs piechota więc coraz mniej jest modeli z dużą siłą, przez co kawa nie jest tak szybko krojona. Tak samo katapki mi nie zdejmą całego regonu jednym strzałem ;p
What do you think?
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Duzo lepsza niz pierwsza, 5 kawy na strategikonie sprawdzaly sie nam jako zloto - tylko wywal mlotki, ten dodatkowy sejw jest nieoceniony. Dziwi mnie troche, ze sprawdzaja Ci sie kusze, ale niech tam. Duzo nie kosztuja, choc osobiscie pewnie zamiast nich wzialbym 30 flagusiow i jeszcze 5 jazdy.
Na ojro channeling staff jest swietny, ale na malym magu mimo wszystko dalbym metala (pod katem czolgow, poka, bretki, drzewcow - ogolnie swietny lore).
Cyrkle bez valorousa? Wiem, ze masz BSB, ale mimo wszystko hardkor troche.
Jak dziala inzynier w polaczeniu z piekielnym sromem?
Na ojro channeling staff jest swietny, ale na malym magu mimo wszystko dalbym metala (pod katem czolgow, poka, bretki, drzewcow - ogolnie swietny lore).
Cyrkle bez valorousa? Wiem, ze masz BSB, ale mimo wszystko hardkor troche.
Jak dziala inzynier w polaczeniu z piekielnym sromem?