Są w BtB ? Są. więc przerzucająA co z lordem z tym przedmiotem, który siedzi na zionącym do cc smoku? Zabici przez breatha przerzucają wardy?


Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Są w BtB ? Są. więc przerzucająA co z lordem z tym przedmiotem, który siedzi na zionącym do cc smoku? Zabici przez breatha przerzucają wardy?
Ach te uroki bycia ciągle głodnymMad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
1. Nie jest to przedmiot, lecz jednostka.katerek pisze:Może jakieś podparcie zasadami z RB lub faq dotyczące tego przedmiotu?
Ja bym się jednak upierał że "other trickshers shard" to przedmiot...Co do logiki i WFB to już wiele raz te dwie sprawy się ze sobą rozmijały.Mac pisze:1. Nie jest to przedmiot, lecz jednostka.katerek pisze:Może jakieś podparcie zasadami z RB lub faq dotyczące tego przedmiotu?
To w takim razie musiałem źle zrozumieć wypowiedź. Sorry, ostatnio dużo roboty mam i trudno mi się skupić na pewnych rzeczach...katerek pisze:Ja bym się jednak upierał że "other trickshers shard" to przedmiot
1) Jak rozumiem, chodzi o szarżę na oddział już uciekający - tę sytuację opisuje Rulebook na stronie 23.Burgund pisze:Szarża na oddzial ktory jest juz złamany, co sie dzieje. Oddzial daje znow flee czy stoi i czeka na killa?
test na frenzy robi sie przed czy po deklaracji normalnych szarz?
Bron rzucana ma daleki i bliski zasieg, czy zawsze na bliskim?
stand&shoot. Ogdzial szarzuje, drugi robi s&s. zasieg broni to 6 cali. oddzial pali szarze i jest dalej poza zasiegiem szarzy.. Czy oddzial szarzowany moze zrobic s&s? Zasieg broni sie liczy czy nawet jesli oddzialy po spalonej szarzy beda od siebie oddalone o 10 cali to mozna rzucic toporkiem?
Jesteście pewnie, że s&s można robić nawet jeżeli nie mam zasięgu?Cibi pisze:4)Można.Burgund pisze: Bron rzucana ma daleki i bliski zasieg, czy zawsze na bliskim?
stand&shoot. Ogdzial szarzuje, drugi robi s&s. zasieg broni to 6 cali. oddzial pali szarze i jest dalej poza zasiegiem szarzy.. Czy oddzial szarzowany moze zrobic s&s? Zasieg broni sie liczy czy nawet jesli oddzialy po spalonej szarzy beda od siebie oddalone o 10 cali to mozna rzucic toporkiem?
Jak używasz BW w fazie strzelania i wybijesz 25% lub więcej % oddziału to jest panika.Relosu pisze:BREATH WEAPON CLOSE COMBAT ATTACK – można użyć BW w walce wręcz, wybrany oddział w walce wręcz obrywa 2d6 hitów z siłą i charakterystykami podanymi dla BW. Rany zadane w ten sposób wliczają się do CR.
tak sobie przeczytalem w tym temacie:
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=2&t=24692
i teraz moje pytanie, S zionie w combacie, czyli z s4 i jak jest napisane z charakterystykami, czyli z zasaa ze powoduje panike, czy ta panika w ogole dziala ? No bo odzial jest w combacie wiec raczej nie dziala ale moge sie mylic. Wyjasni mi ktos ?
pytanie było chyba o to, co w przypadku gdy zianie smoka ma zasadę specjalna powodującą panikę jak zabije się min. 1 model.katerek pisze:Jak używasz BW w fazie strzelania i wybijesz 25% lub więcej % oddziału to jest panika.Relosu pisze:BREATH WEAPON CLOSE COMBAT ATTACK – można użyć BW w walce wręcz, wybrany oddział w walce wręcz obrywa 2d6 hitów z siłą i charakterystykami podanymi dla BW. Rany zadane w ten sposób wliczają się do CR.
tak sobie przeczytalem w tym temacie:
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=2&t=24692
i teraz moje pytanie, S zionie w combacie, czyli z s4 i jak jest napisane z charakterystykami, czyli z zasaa ze powoduje panike, czy ta panika w ogole dziala ? No bo odzial jest w combacie wiec raczej nie dziala ale moge sie mylic. Wyjasni mi ktos ?
W CC ofiary liczą się do CR i nie ma paniki.
Mogłbys podac strone gdzie jest wzmianka ze hero poslogujacy sie magiczna bronia nie moze dostac flamingow ze sztandaru? - bede wdzieczny bo nie moge tego igdzie znalesc.Pocisk pisze:Chyba, że bohater ma magiczna broń