Warheim - Fantasy Skirmish - WIP
- quidamcorvus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4479
- Lokalizacja: Żory/Katowice
- Kontakt:
Re: Warheim - Fantasy Skirmish - WIP
To nie jest nowa wersja
Dzisiaj miałem chwilę i podłubałem trochę w podręczniku. Mam nadzieję, że jest czytelniejszy - wolne miejsca przeznaczone na ilustracje - póki co można rysować we własnym zakresie
Dzisiaj miałem chwilę i podłubałem trochę w podręczniku. Mam nadzieję, że jest czytelniejszy - wolne miejsca przeznaczone na ilustracje - póki co można rysować we własnym zakresie
- quidamcorvus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4479
- Lokalizacja: Żory/Katowice
- Kontakt:
- quidamcorvus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4479
- Lokalizacja: Żory/Katowice
- Kontakt:
-
- Mudżahedin
- Posty: 238
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
I jak bedziesz prezentowal swoj system w Katowicach ?
HE 2.5k
- quidamcorvus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4479
- Lokalizacja: Żory/Katowice
- Kontakt:
System się prezentuje Gramy w czwartki w Smoku w SCC, zwykle od około 17.00cold turkey pisze:I jak bedziesz prezentowal swoj system w Katowicach ?
- quidamcorvus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4479
- Lokalizacja: Żory/Katowice
- Kontakt:
Kolejny projekt okładki, tym razem autorstwa Quintusa.
- quidamcorvus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4479
- Lokalizacja: Żory/Katowice
- Kontakt:
- quidamcorvus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4479
- Lokalizacja: Żory/Katowice
- Kontakt:
Nie wiem jak wy uważacie ,ale moim zdaniem 4 ww dla wodza Zwierzoludzi to trochę mało. ;/
- Klnę się na Sigmara - nigdy nie weźmiecie mnie żywcem, upadli słudzy ciemności!
- Nigdy nie zamierzaliśmy. Zastrzelcie go.
Takaris Fellblade, kapitan Czarnej Arki "Udręka"
- Nigdy nie zamierzaliśmy. Zastrzelcie go.
Takaris Fellblade, kapitan Czarnej Arki "Udręka"
okładka gniecie jajko
ładna jest, ale chyba czegoś w niej brakuje..Czopek pisze:okładka gniecie jajko
albo zagospodarowania dalszego planu, albo wrzucenia czegoś jeszcze na plan pierwszy, co by przykuło ludzka uwagę (np bawiące się dzieci, uciekające szczury, itp) - może się nawet lekko wybijać kolorystycznie
Obramowania bardzo ładne ,kojarzą mi się z WFRP 2 ed. ,to nie to samo przypadkiem? Niestety nie podoba mi się styl samej okładki ,niby wszystko ładnie ,ale mi także czegoś tu brakuje ,nie czuje mroku który powinien bić z tej okładki.
- Klnę się na Sigmara - nigdy nie weźmiecie mnie żywcem, upadli słudzy ciemności!
- Nigdy nie zamierzaliśmy. Zastrzelcie go.
Takaris Fellblade, kapitan Czarnej Arki "Udręka"
- Nigdy nie zamierzaliśmy. Zastrzelcie go.
Takaris Fellblade, kapitan Czarnej Arki "Udręka"
- quidamcorvus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4479
- Lokalizacja: Żory/Katowice
- Kontakt:
Ufff... wiekszosc dzisiejszego dnia zajelo mi przebrniecie tak "na szybko" przez podrecznik, a sklonily mnie do tego robione przez ciebie makiety... zawsze myslalem ze to do mordheima, a o warheimie za bardzo nie slyszalem... a tu prosze, wielkie zaskoczenie!
Po pierwsze, wielkie GRATZ za wytrwalosc i ogarniecie tak duzego tematu w sposob na prawde w pelni profesjonalny.
Po drugie, na pierwszy rzut oka wydaje sie, ze faktycznie sa tu poprawione w wiekszosci wszytkie wkurzajace rzeczy z mordheima, mam nadzieje, ze kiedys znajde czas i przetestuje to z jakimis ziomami.
Po trzecie, musze sie zgodzic co do tej czcionki... naglowkologia w Warheimie to prawie archeologia
Jeszcze raz wielkie brawa!
PS. Gram Krasiami, i mimo fajnych zmian, to brakuje mnie tutaj inzyniera... fajny byl z niego kolezko w mordheimie
PS2 Dodal bym Kislev
pzdr!
Po pierwsze, wielkie GRATZ za wytrwalosc i ogarniecie tak duzego tematu w sposob na prawde w pelni profesjonalny.
Po drugie, na pierwszy rzut oka wydaje sie, ze faktycznie sa tu poprawione w wiekszosci wszytkie wkurzajace rzeczy z mordheima, mam nadzieje, ze kiedys znajde czas i przetestuje to z jakimis ziomami.
Po trzecie, musze sie zgodzic co do tej czcionki... naglowkologia w Warheimie to prawie archeologia
Jeszcze raz wielkie brawa!
PS. Gram Krasiami, i mimo fajnych zmian, to brakuje mnie tutaj inzyniera... fajny byl z niego kolezko w mordheimie
PS2 Dodal bym Kislev
pzdr!
"If its made by a Dwarf, keep it. If its made by a Human, sell it. If its made by an Orc, bin it. If its made by an Elf, burn it !!! " - Perv
www.facebook.com/XIIIKohorta
www.facebook.com/XIIIKohorta
- quidamcorvus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4479
- Lokalizacja: Żory/Katowice
- Kontakt:
Dzięki
Kislev też będzie, podobnie jak Piraci z Sartossy i kilka innych band.
PolecamFilup pisze:mam nadzieje, ze kiedys znajde czas i przetestuje to z jakimis ziomami.
Wierzę, że potencjalni czytelnicy dadzą sobie radęFilup pisze:Po trzecie, musze sie zgodzic co do tej czcionki... naglowkologia w Warheimie to prawie archeologia
Inżynier będzie w bandzie krasnoludzkich górników - do szlacheckiego Karaz-a-Karak nie pasował mi.Filup pisze:PS. Gram Krasiami, i mimo fajnych zmian, to brakuje mnie tutaj inzyniera... fajny byl z niego kolezko w mordheimie
PS2 Dodal bym Kislev
Kislev też będzie, podobnie jak Piraci z Sartossy i kilka innych band.
No i to rozumiem!quidamcorvus pisze: Inżynier będzie w bandzie krasnoludzkich górników - do szlacheckiego Karaz-a-Karak nie pasował mi.
Kislev też będzie, podobnie jak Piraci z Sartossy i kilka innych band.
"If its made by a Dwarf, keep it. If its made by a Human, sell it. If its made by an Orc, bin it. If its made by an Elf, burn it !!! " - Perv
www.facebook.com/XIIIKohorta
www.facebook.com/XIIIKohorta
- quidamcorvus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4479
- Lokalizacja: Żory/Katowice
- Kontakt:
Tworząc zasady Khazadów z Karaz-a-Karak planowałem napisać także zasady kompanii krasnoludzkich górnków wspomaganych przez Inżyniera. Ostatecznie jednak zrezygnowałem z podziału i uzupełniłem zasady Khazadów z Karaz-a-Karak tworząc kompanię Khazadów z Gór Krańca Świata.
Najważniejsze zmiany to możliwość rekrutowania Krasnoludzkiego Inżyniera (zamiast Kowala Run). Mistrz Inżynier dysponuje znajomością 'konceptów' które pozwalają mu tworzyć 'mechanizmy' - opisane szczegółowo w PDFie.
Kolejna zmiana to zabranie Krasnoludom miotanych toporków, w miejsce których weszły ładunki wybuchowe (także opisane w PDFie), ponadto Krasnoludzcy bohaterowie otrzymali dostęp do muszkietów krasnoludzkich i kusz.
A cała kompania podlega zasadzie, która nie pozwala graczowi na dobrowolne rozbicie.
DownLoad|OnLine
Najważniejsze zmiany to możliwość rekrutowania Krasnoludzkiego Inżyniera (zamiast Kowala Run). Mistrz Inżynier dysponuje znajomością 'konceptów' które pozwalają mu tworzyć 'mechanizmy' - opisane szczegółowo w PDFie.
Kolejna zmiana to zabranie Krasnoludom miotanych toporków, w miejsce których weszły ładunki wybuchowe (także opisane w PDFie), ponadto Krasnoludzcy bohaterowie otrzymali dostęp do muszkietów krasnoludzkich i kusz.
A cała kompania podlega zasadzie, która nie pozwala graczowi na dobrowolne rozbicie.
DownLoad|OnLine
- quidamcorvus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4479
- Lokalizacja: Żory/Katowice
- Kontakt:
- quidamcorvus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4479
- Lokalizacja: Żory/Katowice
- Kontakt:
- quidamcorvus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4479
- Lokalizacja: Żory/Katowice
- Kontakt: