Warheim - Fantasy Skirmish - WIP

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
quidamcorvus
Niszczyciel Światów
Posty: 4479
Lokalizacja: Żory/Katowice
Kontakt:

Re: Warheim - Fantasy Skirmish - WIP

Post autor: quidamcorvus »

To nie jest nowa wersja ;)

Dzisiaj miałem chwilę i podłubałem trochę w podręczniku. Mam nadzieję, że jest czytelniejszy - wolne miejsca przeznaczone na ilustracje - póki co można rysować we własnym zakresie ;)

Awatar użytkownika
quidamcorvus
Niszczyciel Światów
Posty: 4479
Lokalizacja: Żory/Katowice
Kontakt:

Post autor: quidamcorvus »

Wersjaz okładkązaprojektowaną przez Zasadzkę.

Wersja OnLine.

Awatar użytkownika
quidamcorvus
Niszczyciel Światów
Posty: 4479
Lokalizacja: Żory/Katowice
Kontakt:

Post autor: quidamcorvus »

Poprawiłem część błędów stylistycznych i literówek w rozdziale Magia i Modlitwy.

OnLine

DownLoad

DownLoad*

* Wersja 2 strony na 1 arkusz

cold turkey
Mudżahedin
Posty: 238
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: cold turkey »

I jak bedziesz prezentowal swoj system w Katowicach ?
HE 2.5k

Awatar użytkownika
quidamcorvus
Niszczyciel Światów
Posty: 4479
Lokalizacja: Żory/Katowice
Kontakt:

Post autor: quidamcorvus »

cold turkey pisze:I jak bedziesz prezentowal swoj system w Katowicach ?
System się prezentuje ;) Gramy w czwartki w Smoku w SCC, zwykle od około 17.00 :)

Awatar użytkownika
quidamcorvus
Niszczyciel Światów
Posty: 4479
Lokalizacja: Żory/Katowice
Kontakt:

Post autor: quidamcorvus »

Kolejny projekt okładki, tym razem autorstwa Quintusa.
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
quidamcorvus
Niszczyciel Światów
Posty: 4479
Lokalizacja: Żory/Katowice
Kontakt:

Post autor: quidamcorvus »

Przeczytajcie i poszukajcie błędów:

OnLine|DownLoad
Bretonnia

Awatar użytkownika
quidamcorvus
Niszczyciel Światów
Posty: 4479
Lokalizacja: Żory/Katowice
Kontakt:

Post autor: quidamcorvus »

Wprowadziłem poprawki. Rycerz Graala rozpoczyna z wybraną przez gracza Cnotą Rycerską.
Panna Graala może kupić wierzchowca w trakcie rekrutacji.
Ponadto Rycerze Graala mogą posiadać jednego Pegaza.
Stronnicy mają dostęp do włóczni i halabardy.

DownLoad|OnLine

Awatar użytkownika
Eriks281
Chuck Norris
Posty: 537

Post autor: Eriks281 »

Nie wiem jak wy uważacie ,ale moim zdaniem 4 ww dla wodza Zwierzoludzi to trochę mało. ;/
- Klnę się na Sigmara - nigdy nie weźmiecie mnie żywcem, upadli słudzy ciemności!

- Nigdy nie zamierzaliśmy. Zastrzelcie go.

Takaris Fellblade, kapitan Czarnej Arki "Udręka"

Awatar użytkownika
Czopek
Masakrator
Posty: 2695

Post autor: Czopek »

okładka gniecie jajko =D>
http://czopekblog.blogspot.com/
Kordelas pisze: Fluff nie wybacza.

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

Czopek pisze:okładka gniecie jajko =D>
ładna jest, ale chyba czegoś w niej brakuje..
albo zagospodarowania dalszego planu, albo wrzucenia czegoś jeszcze na plan pierwszy, co by przykuło ludzka uwagę (np bawiące się dzieci, uciekające szczury, itp) - może się nawet lekko wybijać kolorystycznie :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Eriks281
Chuck Norris
Posty: 537

Post autor: Eriks281 »

Obramowania bardzo ładne ,kojarzą mi się z WFRP 2 ed. ,to nie to samo przypadkiem? Niestety nie podoba mi się styl samej okładki ,niby wszystko ładnie ,ale mi także czegoś tu brakuje ,nie czuje mroku który powinien bić z tej okładki. :D
- Klnę się na Sigmara - nigdy nie weźmiecie mnie żywcem, upadli słudzy ciemności!

- Nigdy nie zamierzaliśmy. Zastrzelcie go.

Takaris Fellblade, kapitan Czarnej Arki "Udręka"

Awatar użytkownika
quidamcorvus
Niszczyciel Światów
Posty: 4479
Lokalizacja: Żory/Katowice
Kontakt:

Post autor: quidamcorvus »

Rycerze Graala ver 003

DownLoad|OnLine

Awatar użytkownika
Filup
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3235
Lokalizacja: Bydgoszcz XIII kohorta

Post autor: Filup »

Ufff... wiekszosc dzisiejszego dnia zajelo mi przebrniecie tak "na szybko" przez podrecznik, a sklonily mnie do tego robione przez ciebie makiety... zawsze myslalem ze to do mordheima, a o warheimie za bardzo nie slyszalem... a tu prosze, wielkie zaskoczenie!

Po pierwsze, wielkie GRATZ za wytrwalosc i ogarniecie tak duzego tematu w sposob na prawde w pelni profesjonalny.
Po drugie, na pierwszy rzut oka wydaje sie, ze faktycznie sa tu poprawione w wiekszosci wszytkie wkurzajace rzeczy z mordheima, mam nadzieje, ze kiedys znajde czas i przetestuje to z jakimis ziomami.
Po trzecie, musze sie zgodzic co do tej czcionki... naglowkologia w Warheimie to prawie archeologia :wink:

Jeszcze raz wielkie brawa!

PS. Gram Krasiami, i mimo fajnych zmian, to brakuje mnie tutaj inzyniera... fajny byl z niego kolezko w mordheimie ;)
PS2 Dodal bym Kislev :wink:

pzdr!
"If its made by a Dwarf, keep it. If its made by a Human, sell it. If its made by an Orc, bin it. If its made by an Elf, burn it !!! " - Perv
www.facebook.com/XIIIKohorta

Awatar użytkownika
quidamcorvus
Niszczyciel Światów
Posty: 4479
Lokalizacja: Żory/Katowice
Kontakt:

Post autor: quidamcorvus »

Dzięki :)
Filup pisze:mam nadzieje, ze kiedys znajde czas i przetestuje to z jakimis ziomami.
Polecam :)
Filup pisze:Po trzecie, musze sie zgodzic co do tej czcionki... naglowkologia w Warheimie to prawie archeologia :wink:
Wierzę, że potencjalni czytelnicy dadzą sobie radę ;)
Filup pisze:PS. Gram Krasiami, i mimo fajnych zmian, to brakuje mnie tutaj inzyniera... fajny byl z niego kolezko w mordheimie ;)
PS2 Dodal bym Kislev :wink:
Inżynier będzie w bandzie krasnoludzkich górników - do szlacheckiego Karaz-a-Karak nie pasował mi.
Kislev też będzie, podobnie jak Piraci z Sartossy i kilka innych band.

Awatar użytkownika
Filup
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3235
Lokalizacja: Bydgoszcz XIII kohorta

Post autor: Filup »

quidamcorvus pisze: Inżynier będzie w bandzie krasnoludzkich górników - do szlacheckiego Karaz-a-Karak nie pasował mi.
Kislev też będzie, podobnie jak Piraci z Sartossy i kilka innych band.
No i to rozumiem! :)
"If its made by a Dwarf, keep it. If its made by a Human, sell it. If its made by an Orc, bin it. If its made by an Elf, burn it !!! " - Perv
www.facebook.com/XIIIKohorta

Awatar użytkownika
quidamcorvus
Niszczyciel Światów
Posty: 4479
Lokalizacja: Żory/Katowice
Kontakt:

Post autor: quidamcorvus »

Tworząc zasady Khazadów z Karaz-a-Karak planowałem napisać także zasady kompanii krasnoludzkich górnków wspomaganych przez Inżyniera. Ostatecznie jednak zrezygnowałem z podziału i uzupełniłem zasady Khazadów z Karaz-a-Karak tworząc kompanię Khazadów z Gór Krańca Świata.
Najważniejsze zmiany to możliwość rekrutowania Krasnoludzkiego Inżyniera (zamiast Kowala Run). Mistrz Inżynier dysponuje znajomością 'konceptów' które pozwalają mu tworzyć 'mechanizmy' - opisane szczegółowo w PDFie.
Kolejna zmiana to zabranie Krasnoludom miotanych toporków, w miejsce których weszły ładunki wybuchowe (także opisane w PDFie), ponadto Krasnoludzcy bohaterowie otrzymali dostęp do muszkietów krasnoludzkich i kusz.
A cała kompania podlega zasadzie, która nie pozwala graczowi na dobrowolne rozbicie.

DownLoad|OnLine

Awatar użytkownika
quidamcorvus
Niszczyciel Światów
Posty: 4479
Lokalizacja: Żory/Katowice
Kontakt:

Post autor: quidamcorvus »

Do Gildii Najemników dołączyło trzech nowych najmitów: Kartograf, Kupiec i Skryba, zainteresowanych zapraszam do lektury:


OnLine|DownLoad

Awatar użytkownika
quidamcorvus
Niszczyciel Światów
Posty: 4479
Lokalizacja: Żory/Katowice
Kontakt:

Post autor: quidamcorvus »

Poniżej pierwsza wersja zasad dla kolejnej "ludzkiej" kompanii, tym razem to uzbrojeni w broń palną Muszkieterzy z Nuln. Jeśli ktoś lubi huk broni palnej, smród prochu i dreszczyk emocji związany z Niewypałami, to drużyna dla niego.

DownLoad|OnLine

Awatar użytkownika
quidamcorvus
Niszczyciel Światów
Posty: 4479
Lokalizacja: Żory/Katowice
Kontakt:

Post autor: quidamcorvus »

Pierwsza wersja Piratów z Sartosy:

DownLoad|OnLine

ODPOWIEDZ