Kolego Jarekk pytanie dotyczyło black knightów więc odpowiedziałem Ja wiem, że blood knighci z nowymi zasadami "frenzy" mielą wszystko co się rusza ale jak eliah91 powiedział, to kosztuje masę punktów a mianowicie - około 1300 pkt Szczerze mówiąc, bałbym się trzymać tyle punktów w jednym oddziale Raz widziałem bitwę, gdzie w taki klocek wjechał heros (bodajże lord imperium) i jechał po kolei każdego knighta w pojedynkach do końca gryJarekK pisze:ze skavenami to ciężko idzie ale mi się od niedawna powien kmin sprawdza.
kolego azgaroth jeśli myślisz ze konnica jest słaba (czego nie napisałeś ale tak wnioskuje) to jesteś w czarnej dupie
pomyśl o klocku 11 blood knightów z regeneracja lordem z red fury i blood drinkerem, herosem klepaczem TO JEST MOC!!!
a teraz popatrz na swoją wątłą gwardię która sama bije ostatnia juz po mojej kawalerii wypłaci te swoje śmieszne 7 atakówczy nawet jak ich bedzie 60 to 21 ataków z 6S na 2 na 2 a ja save na 5 i regenka (w następn ej turze wskrzeszam z blood drinkera) i pomyśl czym wolisz grać takimi brzydkimi modelami gwardii czy blood knightami?
a tak na serio ten klocek Bloodków ciśnie wszystko jak masło ostatnio w 1 turze (było 7 knightów) zjechali 50-70 szkieletów (po prostu się sypły )
Pytania co do Vc
Moderator: misha
Re: Pytania co do Vc
To ktoś dał ciała bo tylko Kasztelan Blood Knightów ma obowiązek rzucać i przyjmować challange. Pozostali mogą przyjąć ale nie muszą. Więc jeden BloodK odmawia i Lord Imperium ma przed sobą 3 kolesi z frenzy jeśli siedzi na koniu.Azgaroth pisze:Szczerze mówiąc, bałbym się trzymać tyle punktów w jednym oddziale Raz widziałem bitwę, gdzie w taki klocek wjechał heros (bodajże lord imperium) i jechał po kolei każdego knighta w pojedynkach do końca gry
Też nie dobrze bym się czuł mając oddział za 1300ptk czy więcej
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
nie ma to jak powtorzyc to co napisano powyzej 2x
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
płacisz za nich jeszcze więcej, dodajesz im bloodkeepa i już tak łatwo nie giną
hmm a tak się zastanawiam
Czy jak kasztelanowi damy item z MR(2) to on się skumuluje z BloodKeepem? na ile wówczas będzie się bronić jednostka ... 1 to zawsze fail, a nie pamietam czy było w podręczniku ograniczenie na WardSv
Czy jak kasztelanowi damy item z MR(2) to on się skumuluje z BloodKeepem? na ile wówczas będzie się bronić jednostka ... 1 to zawsze fail, a nie pamietam czy było w podręczniku ograniczenie na WardSv
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
no i to powinno zdecydowanie poprawić żywotność BloodKnightów względem czarów ale wykminiłem WAaaGH!
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
W moim podręczniku (polskim) jest napisane, że kasztelan może korzystać tylko z magicznych broni a nie magicznych przedmiotów w ogóle. Czy inaczej jest w angielskiej wersji?misha pisze:hmm a tak się zastanawiam
Czy jak kasztelanowi damy item z MR(2) to on się skumuluje z BloodKeepem?
magic weapon onlyWaldi pisze:W moim podręczniku (polskim) jest napisane, że kasztelan może korzystać tylko z magicznych broni a nie magicznych przedmiotów w ogóle. Czy inaczej jest w angielskiej wersji?misha pisze:hmm a tak się zastanawiam
Czy jak kasztelanowi damy item z MR(2) to on się skumuluje z BloodKeepem?
Ale fakt, wkładając tam lorda z odpowiednim przedmiotem i BSB-kiem mamy oddział :
+2 AS
+2 WS na magię
+4 WS na strzelanie
+4 regenka ^^
no jak się nie mieści
2+ Asv standard
2+ ward na magic (masz Flag of Blood Keep + item MR(2) na Lordzie/Vampie) kmulacja Warda +MR
4+ na strzelanie jest sztandar
regeneracja, BSB z Drakenhoffem
nie skorzysta się jednocześnie z Warda i Regenki, ale bieżesz lepszą wartość, dodatkowo jeśli oberwiesz czym z fire to regenka jest out, ale nadal masz Ward na magię lub strzelanie poza Asv
granie tym to jakiś niezły hardcore ale może być ciekawie jak to coś dojedzie
2+ Asv standard
2+ ward na magic (masz Flag of Blood Keep + item MR(2) na Lordzie/Vampie) kmulacja Warda +MR
4+ na strzelanie jest sztandar
regeneracja, BSB z Drakenhoffem
nie skorzysta się jednocześnie z Warda i Regenki, ale bieżesz lepszą wartość, dodatkowo jeśli oberwiesz czym z fire to regenka jest out, ale nadal masz Ward na magię lub strzelanie poza Asv
granie tym to jakiś niezły hardcore ale może być ciekawie jak to coś dojedzie
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Siemka. Mam do was pytania.
Co sądzicie o szkielach (zwykłych) ,bo mam zamiar robić armie w dużej mierze zrobionej z modeli mantica ,a tam dużo ich i tanio.Niestety GG Manticowi nie wyszło ,więc zastanwiam się nie wystawiać GG tylko Black Knightsów. Co sądzicie? Ile szkieli max wystawić?
PS gram tylko towarzysko ,z klimaciarzami ,ale nie chce dostawać po tyłku zawsze
Co sądzicie o szkielach (zwykłych) ,bo mam zamiar robić armie w dużej mierze zrobionej z modeli mantica ,a tam dużo ich i tanio.Niestety GG Manticowi nie wyszło ,więc zastanwiam się nie wystawiać GG tylko Black Knightsów. Co sądzicie? Ile szkieli max wystawić?
PS gram tylko towarzysko ,z klimaciarzami ,ale nie chce dostawać po tyłku zawsze
- Klnę się na Sigmara - nigdy nie weźmiecie mnie żywcem, upadli słudzy ciemności!
- Nigdy nie zamierzaliśmy. Zastrzelcie go.
Takaris Fellblade, kapitan Czarnej Arki "Udręka"
- Nigdy nie zamierzaliśmy. Zastrzelcie go.
Takaris Fellblade, kapitan Czarnej Arki "Udręka"
Właśnie o to chodzi ,że ja chce szkiele ,tylko wszyscy się o nich źle wypowiadają. Ogólnie mam zamiar mieć mix szkieli,ghuli,zombii . A w specach GG.
- Klnę się na Sigmara - nigdy nie weźmiecie mnie żywcem, upadli słudzy ciemności!
- Nigdy nie zamierzaliśmy. Zastrzelcie go.
Takaris Fellblade, kapitan Czarnej Arki "Udręka"
- Nigdy nie zamierzaliśmy. Zastrzelcie go.
Takaris Fellblade, kapitan Czarnej Arki "Udręka"
Nie wiem czy kojazysz podrecznik i armie VC z 6 edycji ale podpowiem ci kilka klimatycznych armi klimajacych klimat prawdziwych rodzin wampirowEriks281 pisze:Siemka. Mam do was pytania.
Co sądzicie o szkielach (zwykłych) ,bo mam zamiar robić armie w dużej mierze zrobionej z modeli mantica ,a tam dużo ich i tanio.Niestety GG Manticowi nie wyszło ,więc zastanwiam się nie wystawiać GG tylko Black Knightsów. Co sądzicie? Ile szkieli max wystawić?
PS gram tylko towarzysko ,z klimaciarzami ,ale nie chce dostawać po tyłku zawsze
Jezeli grasz z klimaciarzami to szkielety sa najlepszym wyborem. to tak na poczatek
Ja swojego czasu gralem na 2x20 1x30 i 2x10 szkieletow do tego spirit hosty wraithy i troche GG. Dowodzone przez wampirzyce Lahmie. Przepiekna armia i ciekawa do grania.
Jezeli chodzi o armie Lahmi to nie pasuja do niej ghule, zombie psy baty. i inne zwierzaki. Tu chodzi o szkielety i duchy i przepiekny pustynny klimat .
Kolejna ciekawa armia ktora gram to armia Strigoi. Latajace wampiry stada ghuli, przynajmniej 4-5 oddziałów. obowiązkowo 2x Wargulfy do tego psy baty i wszystko co moze zrobic przeciwnikowi krzywde w CC. Jezeli Lahmie walcza przewaga liczebna dosc wytrzymalych szkieletow wspieranych magicznymi banerami i czarami wampirek to Strzygi maja wroga rozszarpac do 3 tury
Nastepna armia do CC to Blood dragoni ktorzy powinni swoja armie opierac na Black Knightach Grave guardach obowiazkowo Blood knighci i Szkielety w core. Piekna elitarna armia z herosami ktorzy sa prawdziwymi maszynkami do mielenia miesa.
Najmniej podobajaca mi sie armia to Necrarche. Ale moze tobie sie spodoba. W tej armi powinno byc wszystkich jednostek core po trochu. Duzo zombie Oddzial szkieletow oddzial ghuli. Do tego Grave guardzi Spirit hosty i Wraithy oczywiscie obowiazkowi magowie full Magia i przynajmniej 2 corpse carty. Jest to najbardziej magiczna armia VC.
Ostatnia i najbardizej zbalansowana wizja VC to Von Carsteini.
Armia wzorowana na imperium z tym dreszczykiem grozy. Podstawa to Duze oddzialy zombie i szkieletow ktore maja imitowac Piechote imperium. Do tego Grave guardzi albo Black knighci i 3 obowiazkowe rzeczy. Fell Baty Dire Wolves i przynajmniej 1 a najlepiej 2 Black coache.
Mam nadzieje ze cos ci pomoga te pomysly.
VC jako armia turniejowa jest nudna jak flaki z olejem ale jest jedna z najciekaszych armi klimaciarskich. Duzo ciekawych zlozen i mozliwosci.
Polecam powazne zastanawienie sie nad wyborem