Beastamanki Euro - inna wizja niż Janeczka ;)

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Re: Beastamanki Euro - inna wizja niż Janeczka ;)

Post autor: Khuman »

Jedy Knight pisze:Gadanie.
5 harpii fartem wpada w 10 łuczników ( wiemy że częściej jest ich więcej )

10 A na 4+ = 5 ranień na 4+ = 2,5 rany ( dajny 2 o jakiś LA zawsze się znajdzie )

8 oddają ( ale jak łucznicy to pewnie elfy i biją w tym samym momencie )

8A na 3+ = 6 ranień na 4+ = 3 rany

rozliczenie

harpie = 3 ( 2 rany i szarża )
łucznicy = 3 rany i pewny muzyk :mrgreen:

papa harpie :lol2:

oki lepiej radzią sobie z maszynami ale ciężko jak widzisz łuczników, a u krasi załogi nie przepchniesz :roll:

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

zapomniałeś że łucznicy HE mają ASF i wysoką Inicjatywę... ale licz dalej... dobrze się czyta.
Obrazek

Awatar użytkownika
Crusader
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3109

Post autor: Crusader »

Harpie są bardzo bardzo zadaniowe w tej rozpie, jeżeli mają szarżować łuczników to na pewno nie same a np. dwa unity. Mają odginać, blokować Van guarda, wlecieć w pierwszej turze w środek armii przeciwnika aby nie mógł się cofać, reformować, mają współprawcować z dwoma ambushami, które mają szanse wyjść.
Przede wszystkim polują na maszyny i w wielu wypadkach zmuszają przeciwnika do zwrócenia na nich uwagi.
Należy również pamiętać, że je też mogę beastować, brzytwować i przeciwnik w wielu wypadkach nie będzie miał pewności czy aby na pewno może przyjąć ich szarże.
Mają współpracować z resztą armii. Podejrzewam, że jeden unit harpii mam za dużo i coś innego dam w zamian, ale na razie przetestuję taką wersję.

Największą ich wadą jest Ld i to mnie pewnie do nich zniechęci.

pozdro

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

tak możesz mieć 2x scec ten sam

jedyne co ratuje harpie w scoucie to ich mobilność, ale za te pkt. masz 4x 5 ungorów ( choć lepsze psy ) które nie
muszą uciekać przed ostrzałem łuczników i mogą spełniać podobną rolę... a razorgory mogą dodatkowa screanować minoski z pomocą górek ( najbardziej taktyczny element tej edycji )

minus tej rozpy jest taki że nie masz za bardzo screena... to w ogóle boli bestie bo albo będziesz miał screena albo ambush... ostatnio stwierdzam że jednak lepiej liczyć na pewny screen niż na niezbyt pewien ambush po:

1. wcale nie muszą wyjść w 1 turze, już nie mówię że nie pojawią się na polu bitwy

2. nie wiesz i nie możesz sobie założyć z której strony wyjdzie co psuje plany i pewne założenia ( strasznie to zjebali w tym AB )

na koniec powiem ( napisze ) że nie wieżę w żadnej postaci ungory... już wolę 10 gorów z AHW... 3 T 3 Ws? to już wole psy ( jak już pisałem wcześniej ) jeśli mam być naprawdę szczery, większy mów co daje możliwości odginania oraz screenowania

ale powodzenia 8)
Asassello pisze:zapomniałeś że łucznicy HE mają ASF i wysoką Inicjatywę... ale licz dalej... dobrze się czyta.
już nie chciałem całkowicie je poniżać ( hate DE ) ;)

dziękuję za dobre słowo :D

Klops
Falubaz
Posty: 1062

Post autor: Klops »

podstawową wadą harpii jest ich Ld połączone z faktem że strata każdej harpii boli, a ungorki z łukami może coś zabiją a może nie ze swych łuków, a na skreen nadają się idealnie. Psy mi jakoś nie leżą w tej edycji ze względu na brak mobilności(dopóki biegną do przodu jest ok potem zaczynają się schody).
W sobotę testuję rozpę w której testuję Bestigory i zobaczę jak dają sobie radę.

Beastlord Gen 229
General; Heavy Armour; Shield
Ram Horn Helm 15 - dodatkowy atak za zdany save
Gnarled Hide 15 - 5+ scaly skin
Dawnstone 25 - reroll save
Biting Blade 10- armour piercing
Ironcurse Icon 5
Ptin of Speed 5

GBS lv4 Beast 235
Gorbule BSB 243
Chalice of Dark Rain 40
Dragonbane Gem 5
Enchanted Shield 5
Haewy Armour 8

Minotaurs 443
7 Musician, Standard, AHW
Bestigor Herd 388
29 FCG
Banner of Eternal Flame 10
2x Razorgor 2x55 110
Gor herd 249
28 FCG, AHW
3x Tuskgor Chariot 3x80 240
Ungor Skirmishers 33
5 Musician
Ungor Skirmishers 30
5

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Nie wystawi 4x5 ungorów, bo jest limit 3 oddziałów core (co de facto niszczy ambush bo ogranicza go do dwóch oddziałów) Co do harpii - mają zjadać maszyny a nie szarżować (od przodu - chyba po to latają by oddało im najwyżej dwóch łuczników od boku a nie 15 od przodu) w gigantyczne oddziały. Reszta argumentów Crusa też dobra ^ ^ , btw jest ograniczenie do 2 speciali? albo 2 lataczy? Bo nie dostrzegam nielegalności 3 oddziałów harpii. Poza tym w walce z krasiowymi machinami ataków jest 12 co rekompensuje jakoś przebicia na 5+. Poza tym walczące machiny krasiów nie strzelają - dla mnie już zaleta ; )

ODPOWIEDZ