Macki Wojny 2010 - Łódź - 2k+1k - 2010/12/11-12

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8784
Lokalizacja: Kraków

Re: Macki Wojny 2010 - Łódź - 2k+1k - 2010/12/11-12

Post autor: Laik »

Btw, czy gość który wybrał się z turnieju w nie swoich glanach już się o tym zorientował? :D
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
cahir
Falubaz
Posty: 1025
Lokalizacja: Londyn

Post autor: cahir »

Pojęcia nie mamy ;] Teraz się pewnie nie przyzna :lol2: :lol2:
"Jeździec patrzy na nią. Ciri widzi błysk oczu w szparze wielkiego hełmu, ozdobionego skrzydłami drapieżnego ptaka. Widzi odblask pożaru na szerokiej klindze miecza trzymanego w nisko opuszczonej dłoni."

Awatar użytkownika
zembol
Oszukista
Posty: 789
Lokalizacja: XIII Kohorta / Marauder Łódź

Post autor: zembol »

Taki ruleset jest dla mnie kompromisem:
oddziały =<25% - 50% punktów
uciekające oddziały =<25% - 0 punktów
Spróbujemy to przetestować na najbliższym lokalu.
Obrazek Obrazek
Nowe Lizaki: 110/30/89 | Demoniszcza: 16/0/11 | 101st Abn Div: 4/1/8

kudłaty
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3552

Post autor: kudłaty »

Asassello pisze:@ kudałty, czemu tak bardzo chcesz zboostować armie, które nie mogą uciekać? aż tak słabo sobie radzą...
Bo armie które nie mogą uciekać jak schodzą poniżej ćwiartki i oblewają breaka/przegrywają przeważnie rozsypują oddział do końca. Stąd danie połówki za oddział nie mogący się zebrać, szczególnie w sytuacji gdzie dogrywamy tylko 4 tury a w sześć wypadł by za stół nie brzmi super nie fair.

Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

Asassello pisze:@ kudałty, czemu tak bardzo chcesz zboostować armie, które nie mogą uciekać? aż tak słabo sobie radzą...
Chodzi o to, żeby punkty przyznane obu stronom na koniec bitwy ODZWIERCIEDLAŁY UCZCIWIE sytuację na stole. Grając DE zdecydowanie wolę, żeby jeden uciekający kolo z regonu za 600 punktów dawał mi punkty, na które zasłużyłem ciężką pracą. I analogicznie - czuję się głupio, jeśli przeciwnik nie dostaje pkt za mój regon w podobnej sytuacji. Mam przy tym absolutnie w d. to, że demony i undeady nie mogą uciekać, więc jest to dla nich jakiś minimalny boost w metagame (tzn że zdolność, której te armie nie mają, robi się marginalnie słabsza).

Awatar użytkownika
Lazur
Niszczyciel Światów
Posty: 4573

Post autor: Lazur »

Dokładnie jak Barbarossa powiedział. W mojej ostatniej turze mogłem jedynie przeciwnikowi dło podać bo już nie miałem co zrobić (wszystko albo uciekało albo nie żyło) i po podliczeniu punktów wyszło, że regimenty, których faktycznie nie powinno już być są całe i zdrowe.
Obrazek

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

@kudłaty, Barbarossa, odwracacie kota ogonem. Ja pytam co z faktem że naprawiając świat w jednym miejscu (idea by punkty odzwierciedlały to co na stole jest jak najbardziej słuszna) psujecie go w zupełnie innym (1 GG czy 1 Bloodek ma trzymać 450 pkt, a przeciwnik przecież napracował się tak samo jak nie bardziej niż przy niszczeniu oddziału np 25 templi czy WL).

Starajcie się wprowadzać tak zmiany by nie ingerowały zbytnio w balans (w którekolwiek stronę). Niech zarówno gracz A i B ma poczucie że jak zapracuje to punkty dostanie.
Obrazek

Awatar użytkownika
Szwentas
Masakrator
Posty: 2200
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Szwentas »

nam został na stole 1 gg trzymał 450 punktów a 3 pełne tury w niego pakowaliśmy (i szczerze poczułem sie jak idiota bo po co to było) a nie można powiedzieć że się nie napracowaliśmy...
Obrazek

Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

Toteż mówię - uważam, że punkty powinny być następujące:

Za oddziały sprowadzone do poniżej 1/4 liczebności - 50% VP
Za oddziały uciekające na koniec bitwy - 50% VP
Za oddziały uciekające i poniżej 1/4 - 100% VP i wszystkie bonusy (traktujemy jak zabite)

Moim zdaniem uczciwie odzwierciedla to sytuację pod koniec bitwy, uwzględniając krwawą specyfikę 8 ed.

kudłaty
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3552

Post autor: kudłaty »

Równie dobrze można zrobić specjalny rzut na zbieranie w niby 7 turze. Problem jest taki że z jednej strony jest to potężna ingerencja w zasady, z drugiej są kwiatki na turniejach i w końcu jakąś decyzję będziemy musieli podjąć. Na pewno nie połówki za połówki, bo to moim zdaniem za daleko. Propozycja Barba też moim zdaniem jest za bardzo naprawianiem świata wobec puryzmu 8 edycji (yeah!). Nie zmienia to faktu że coś w końcu pewnie zmodyfikujemy bo zasady karcące deathstary ogólnie są fajne.

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14649
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

A moim zdaniem zostawicie to organizatorom :P Jak to sie mowi, za krotkie lapki.

Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

A czy ja mówię, że LS ma to robić? Ja tylko zgłaszam pomysły do orgów.

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14649
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

A czy ja cos do Ciebie mowie? Ja tylko odpowiedzialem na liczbe mnoga kudlatego.

kudłaty
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3552

Post autor: kudłaty »

Ale liczba mnoga to jest również my wszyscy, nie tylko my matacze z LS czy szanowni decydenci z LL w tym ty. Liczba mnoga raczej wynikała z tego że fajnie jakby to był wspólny projekt który z czasem się jakoś ukonstytuuje, żeby nie było sytuacji typu w Poznaniu w 6 turze się ucieka a we Wrocłowiu stoi bo są inne zasady.

Awatar użytkownika
Marys
Masakrator
Posty: 2089
Lokalizacja: Festung Breslau

Post autor: Marys »

We Wrocławiu się nie ucieka bo Wrocław poddaje się ostatni.
We Wrocku będziemy testować rozwiązanie:
Za oddziały sprowadzone do poniżej 1/4 liczebności - 50% VP
Za oddziały uciekające na koniec bitwy - 50% VP
Za oddziały uciekające i poniżej 1/4 - 100% VP i wszystkie bonusy (traktujemy jak zabite)
Bo wydaje się być najbardziej uczciwe.
Jankiel pisze: Allstars w ch... Cały jeden reprezentant, który nie umie zmierzyć 12" od bsb, specjalista od rzucania kostkami i kręcenia o tym filmów, człowiek, który próbował się wcisnąć do repy grając każdą armią po kolei (ale wszystkimi obsysał), kolejny, który cały rok nie grał i ostatni, który zamiast ćwiczyć skilla, to podbudowuje ego politykowaniem na LL. Nie da się wygrać.

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

Marys pisze:We Wrocławiu się nie ucieka bo Wrocław poddaje się ostatni.
We Wrocku będziemy testować rozwiązanie:
Za oddziały sprowadzone do poniżej 1/4 liczebności - 50% VP
Za oddziały uciekające na koniec bitwy - 50% VP
Za oddziały uciekające i poniżej 1/4 - 100% VP i wszystkie bonusy (traktujemy jak zabite)
Bo wydaje się być najbardziej uczciwe.
+ Kurwa milion 8)

choć dla mych CC rozpisek to nie jest zbyt uczciwe :wink:

podobno byłem w TV :twisted: ma może jakiś zapis z tego albo jakiś link :lol2:

pozdrawiam :)

termi
Chuck Norris
Posty: 620

Post autor: termi »

tylko twoje plecy były kilka stron wstecz są linki. ja za to mam jak albo zasłaniam usta żeby coś do Kuby powiedzieć albo jak myślę nie jestem pewien xD

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

oj tam oj tam :twisted:

liczy się szpan :wink:

FB nie mam więc pewnie zdjęć nie mogę przeglądać :roll: może jakiś pakiet z rarowany do pobrania by ktoś umieścił? 8)

Awatar użytkownika
cahir
Falubaz
Posty: 1025
Lokalizacja: Londyn

Post autor: cahir »

Też dołączam się do prośby ;] Fajnie by było zobaczyć coś innego niż tylko plery ;]
"Jeździec patrzy na nią. Ciri widzi błysk oczu w szparze wielkiego hełmu, ozdobionego skrzydłami drapieżnego ptaka. Widzi odblask pożaru na szerokiej klindze miecza trzymanego w nisko opuszczonej dłoni."

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Propozycja Barbarossy jest ciekawa. Warto wypróbować na turniejach :)
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

ODPOWIEDZ