Zgadzam się z przedmówcą, ten bałagan powoduje że nawet mi się nie chce zawieszać oka na Twojej rozpieGrolshek pisze:Jakbyś ją tak napisał że cokolwiek byłoby widać to może jakiś komentarz by się wrzuciło... A taka nieobrobiona rospa umrze śmiercią naturalną...Durin pisze:widzę że moja rozpa jest tak gięta że nie wymaga komentarza;p
Rozpiski
Moderator: JarekK
Re: Rozpiski
Welcome to the Tower of Rising Sun.
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454
1. Gienek:Durin pisze: 1 Sorcerer Lord of Tzeentch @ 450.0 Pts
Mark of Tzeentch; General; Magic Level 4
Armour of Destiny [50.0]
Necrotic Phylactery [10.0]
Infernal Puppet [35.0]
Bloodcurdling Roar [20.0]
Third Eye of Tzeentch [25.0]
1 Disc of Tzeentch @ [0.0] Pts
1 Chaos Sorcerer @ 110.0 Pts
No Mark; Magic Level 1; Chaos Armour
Dispel Scroll [25.0]
1 * Exalted Hero of Tzeentch @ 239.0 Pts
Mark of Tzeentch; Flail; Chaos Armour; Shield; Battle Standard
Talisman of Preservation [45.0]
Stream of Corruption [20.0]
1 Disc of Tzeentch @ [0.0] Pts
31 Chaos Marauders of Khorne @ 197.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Flail; Standard; Musician
20 Chaos Warriors of Khorne @ 403.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Option Qualifier; Halberd; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
Banner of Swiftness [15.0]
18 Chaos Warriors of Khorne @ 364.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Option Qualifier; Halberd; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
Banner of the Eternal Flame [10.0]
5 Chaos Knights of Nurgle @ 230.0 Pts
Mark of Nurgle; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield
1 Hellcannon @ 205.0 Pts
scenariusze
ME, B&G, Breakthrough, Battleline
6 break pointow
6 wystawien
Panowie, doradźcie
jak masz warda na 3+ to ciagle się boisz magii śmierci? Ja zawsze daje talisman z ward na 4 (3+z tzeenchem) i jakis armor coby od głupiego strzelania nie spadł.
Wywal roar, będziesz walił na dzień dobry brame z 24" i pandemonium na dowidzenia po co kusić los i podlatywać do kogoś na 12" ?
2. Dispel scrol za 135 pkt? (bo rozumiem że do tego ten mag jest?) naprawdę się opłaca?
3. BSB samotny? Nie lipiej do oddziału? W tej edycji strata BSB baaardzo boli ;/ Jak chcesz kozaka na dysku na maszyny to daj poprostu tzeenchowca z okiem albo z morsliebem, tarczą i flailem.
4. 4 unity do combatu....
może zrób 1 kloc warriorów 25+ i do tego conajmniej 2x 30 marasów khorna z GW?
5. Jeżeli wystawiam kawe, to wystawiam także psy jako przeszkadzajki
To ja tylko dodam, że musisz wpisać jaki lore na małym magu, ja bym mu także dodał pierścień z fireballem - zawsze to dodatkowy czar - akurat na jedną kostkę, a w wyjątkowych sytuacjach możesz rzucić nawet na 6 kostkach, najgorsze co Cię wtedy może spotkać to zepsucie przedmiotu.
No i ja bym się zastanowił czy nie wystawić Wulfrika z oddziałem maruderów.
No i ja bym się zastanowił czy nie wystawić Wulfrika z oddziałem maruderów.
Unnamed1500 Pts - Warriors of Chaos Army
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 196.0 Pts
Mark of Nurgle; General; Magic Level 2; Chaos Armour; Barding
Spell Familiar [15.0]
Stream of Corruption [20.0]
Charmed Shield [5.0]
1 Barded Chaos Steed
1 Exalted Hero of Nurgle @ 235.0 Pts
Mark of Nurgle; Chaos Armour; Shield; Battle Standard
Dragonhelm [10.0]
Biting Blade [5.0]
Necrotic Phylactery [10.0]
1 Palanquin of Nurgle
29 Chaos Warriors of Nurgle @ 540.0 Pts
Mark of Nurgle; Option Qualifier; Chaos Armour; Shield; Standard; Musician
1 Champion @ [12.0] Pts
Chaos Armour
5 Marauder Horsemen @ 81.0 Pts
No Mark; Throwing Spears; Light Armour; Musician
8 Chaos Knights of Nurgle @ 390.0 Pts
Mark of Nurgle; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
Banner of the Eternal Flame [10.0]
1 Chaos Spawn @ 55.0 Pts
No Mark
Models in Army: 46
Total Army Cost: 1497.0
co powiecie? rozpa glównie z tego co mam. ma być nurglowo. prosze o szybkie porady bo mam dziś tym grać z innym chaosem ale niestety nie klimatycznym tylko pg:/
mag na koniu żeby dużo widzieć, bsb do wariorów w hordzie. herosi mają sv na 1 więc powinni dać rade w cc. zastanawiam się czy nie zabrać phylactery i nie dać ikony żeby katapy tak nie bolały. familiar zamiast pupeta bo tylko 1 mag więc wszystkie czary musi znac:)
ed .
to może ja powiem jak poszło. mag w 1 turze z ifki sie wessał a cieszylem sie ze nikt z efektu nie zginoł bo pozdawali regeneracje:) dlatego konieczne jest wsadzenie pupeta bo bez tego strach czarować. phylacteria super, wrogi mag z defa siedział cicho.
potem jego 5 najtów khorna pogniło moją 8 , zostało 3, khonici zatrzymali sie tak ze w mojej wpadł w nich spawn (super gość). najci się zebrali i we 3 pogonili khornitów ( kombat wygrany o 1 za szarże) piechota szła do przodu, dzielnie przyjęła helene na klate, zjadając ją w 2 tury przy niewielkich stratach, potem kloc wariorów khorna z halabardami razem z uber klocem marud khorna z gw. mark nurgla nic mi nie dał poza klimatem .no bsb byl bezpieczniejszy od marud. 1 ture ustałem , zabiłem mu jego bsb i w kolejnej turze juz przepchnołem. fast przytrzymał kloc marud przez 1 kluczowy moment. podsumowując 2 bitwe moim chaosem stwierdzam ze wszystko hula jak w zegarku poza magiem . 2 raz mi wybuchł zanim żygnoł co mnie doprowadza do pasji, bo to własnie najbardziej chciałem wypróbować.
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 196.0 Pts
Mark of Nurgle; General; Magic Level 2; Chaos Armour; Barding
Spell Familiar [15.0]
Stream of Corruption [20.0]
Charmed Shield [5.0]
1 Barded Chaos Steed
1 Exalted Hero of Nurgle @ 235.0 Pts
Mark of Nurgle; Chaos Armour; Shield; Battle Standard
Dragonhelm [10.0]
Biting Blade [5.0]
Necrotic Phylactery [10.0]
1 Palanquin of Nurgle
29 Chaos Warriors of Nurgle @ 540.0 Pts
Mark of Nurgle; Option Qualifier; Chaos Armour; Shield; Standard; Musician
1 Champion @ [12.0] Pts
Chaos Armour
5 Marauder Horsemen @ 81.0 Pts
No Mark; Throwing Spears; Light Armour; Musician
8 Chaos Knights of Nurgle @ 390.0 Pts
Mark of Nurgle; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
Banner of the Eternal Flame [10.0]
1 Chaos Spawn @ 55.0 Pts
No Mark
Models in Army: 46
Total Army Cost: 1497.0
co powiecie? rozpa glównie z tego co mam. ma być nurglowo. prosze o szybkie porady bo mam dziś tym grać z innym chaosem ale niestety nie klimatycznym tylko pg:/
mag na koniu żeby dużo widzieć, bsb do wariorów w hordzie. herosi mają sv na 1 więc powinni dać rade w cc. zastanawiam się czy nie zabrać phylactery i nie dać ikony żeby katapy tak nie bolały. familiar zamiast pupeta bo tylko 1 mag więc wszystkie czary musi znac:)
ed .
to może ja powiem jak poszło. mag w 1 turze z ifki sie wessał a cieszylem sie ze nikt z efektu nie zginoł bo pozdawali regeneracje:) dlatego konieczne jest wsadzenie pupeta bo bez tego strach czarować. phylacteria super, wrogi mag z defa siedział cicho.
potem jego 5 najtów khorna pogniło moją 8 , zostało 3, khonici zatrzymali sie tak ze w mojej wpadł w nich spawn (super gość). najci się zebrali i we 3 pogonili khornitów ( kombat wygrany o 1 za szarże) piechota szła do przodu, dzielnie przyjęła helene na klate, zjadając ją w 2 tury przy niewielkich stratach, potem kloc wariorów khorna z halabardami razem z uber klocem marud khorna z gw. mark nurgla nic mi nie dał poza klimatem .no bsb byl bezpieczniejszy od marud. 1 ture ustałem , zabiłem mu jego bsb i w kolejnej turze juz przepchnołem. fast przytrzymał kloc marud przez 1 kluczowy moment. podsumowując 2 bitwe moim chaosem stwierdzam ze wszystko hula jak w zegarku poza magiem . 2 raz mi wybuchł zanim żygnoł co mnie doprowadza do pasji, bo to własnie najbardziej chciałem wypróbować.
Ostatnio zmieniony 15 gru 2010, o 10:41 przez loko, łącznie zmieniany 1 raz.
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
A niby czemu mieli by nie dostać ?
Ach te uroki bycia ciągle głodnymMad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
ale to nie chodzi o to że heros z magiczną bronią nie ma tych ataków? najci mają ensorcled weapons czy jakoś tak i to im daje magiczne ataki a nie magiczne bornie. taki myk 
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
- Offspringman
- Kretozord
- Posty: 1670
- Lokalizacja: Czarne Wrony W-wa
dziwne. na Mackach miałem oddział rycerzyków z flamingami i jakoś nikt mi tego nie zanegował.
no to czas , żeby ktoś kto lubi poprawiać błędy sie odezwał. 
ed. dodałem mały raport w rozpisce.
ed. dodałem mały raport w rozpisce.
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
To nie jest argument. Sam nad tym ubolewam bo chcialbym wystawic rycerzy z flamingami - niestety nic z tego: w tym zakresie zasady sa wyjatkowo jasne i precyzyjne.Offspringman pisze:dziwne. na Mackach miałem oddział rycerzyków z flamingami i jakoś nikt mi tego nie zanegował.
W opisie z AB:
Ensorcelled weapons count as magical weapons and grant +1 Strenght to the wielder.
Rulebook nt. flaming atakow:
Uness otherwise stated, a model with this special rule has both Flaming shooting and close combat attacks (though any spells cast by the model are unaffected, as are any attacks made with magic weapons they might be wielding).
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Ale na konie działa
.
Tak mają np. gwardia TK, poddani buffom z firea/metala czy stworzenia eteryczne albo demony. Magiczne ataki bez magicznej broni są jak najbardziej możliwe.Chcesz powiedziec ze maja magiczne ataki, ale ich bronie nie sa magiczne, tylko atakuja magicznie?
Ach te uroki bycia ciągle głodnymMad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
Chodzilo mi o to ze w tym wypadku magiczne ataki pochodza od samych broni magicznych. Ciezko mi to zreszta wyjasnic, latwo sie zagmatwac w tym terminologicznym burdelu. Tak czy owak nie to jest najwazniejsze - nadal uwazam ze przytoczone przeze mnie argumenty sa przekonujace i poki ktos mnie nie przekona ze tak nie jest zdania nie zmienie.
Swoja droga chyba wszyscy zgadzaja sie co do faktu ze runeshield/zbroja bladzia neguje dzialanie ensorcelled weapons, dlaczego wiec tak ciezko jest zgodzic sie z tym co pisze?
Swoja droga chyba wszyscy zgadzaja sie co do faktu ze runeshield/zbroja bladzia neguje dzialanie ensorcelled weapons, dlaczego wiec tak ciezko jest zgodzic sie z tym co pisze?
Unnamed1000 Pts - Warriors of Chaos Army
1 Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 185.0 Pts
Mark of Tzeentch; General; Magic Level 2; Chaos Armour
Spell Familiar [15.0]
#1: Flickering Fire of Tzeentch [0.0]
#2: Baleful Transmogrification [0.0]
#3: Pandaemonium [0.0]
#4: Treason of Tzeench [0.0]
#5: Call to Glory [0.0]
#6: Infernal Gateway [0.0]
Talisman of Endurance [30.0]
9 Chaos Warriors of Khorne @ 270.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Option Qualifier; Halberd; Chaos Armour; Standard;
Musician
Wailing Banner [50.0]
1 Champion @ [12.0] Pts
Chaos Armour
14 Chaos Warriors of Khorne @ 260.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Option Qualifier; Halberd; Chaos Armour; Musician
5 Marauder Horsemen of Tzeentch @ 95.0 Pts
Mark of Tzeentch; Throwing Axes
5 Warhorse @ [0.0] Pts
5 Marauder Horsemen of Tzeentch @ 95.0 Pts
Mark of Tzeentch; Throwing Axes
5 Warhorse @ [0.0] Pts
5 Marauder Horsemen of Tzeentch @ 95.0 Pts
Mark of Tzeentch; Throwing Axes
5 Warhorse @ [0.0] Pts
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 2
Models in Army: 40
Total Army Cost: 1000.0
1 Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 185.0 Pts
Mark of Tzeentch; General; Magic Level 2; Chaos Armour
Spell Familiar [15.0]
#1: Flickering Fire of Tzeentch [0.0]
#2: Baleful Transmogrification [0.0]
#3: Pandaemonium [0.0]
#4: Treason of Tzeench [0.0]
#5: Call to Glory [0.0]
#6: Infernal Gateway [0.0]
Talisman of Endurance [30.0]
9 Chaos Warriors of Khorne @ 270.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Option Qualifier; Halberd; Chaos Armour; Standard;
Musician
Wailing Banner [50.0]
1 Champion @ [12.0] Pts
Chaos Armour
14 Chaos Warriors of Khorne @ 260.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Option Qualifier; Halberd; Chaos Armour; Musician
5 Marauder Horsemen of Tzeentch @ 95.0 Pts
Mark of Tzeentch; Throwing Axes
5 Warhorse @ [0.0] Pts
5 Marauder Horsemen of Tzeentch @ 95.0 Pts
Mark of Tzeentch; Throwing Axes
5 Warhorse @ [0.0] Pts
5 Marauder Horsemen of Tzeentch @ 95.0 Pts
Mark of Tzeentch; Throwing Axes
5 Warhorse @ [0.0] Pts
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 2
Models in Army: 40
Total Army Cost: 1000.0
"Nie ma ucieczki przed Chaosem. On naznacza nas wszystkich"
10 bedzie wsparciem?Waldi pisze:Co będzie robić ta 10 wojów Khorna?
Zabrać im sztnadar i dokupić więcej wojów!
Nie bardzo rozumiem też piętna Tzeentcha na oddziałach konnych grasantów (oraz tego, czemu nie mają cepów).
oj cepy - słuszna uwaga.
Tecza bo byl tani? musze zmieścić się w 1000ptk
"Nie ma ucieczki przed Chaosem. On naznacza nas wszystkich"
Ja bym wolał mieć 1 solidny oddział warriorów, a ta 10 osobową grupę wsparcia zamieniłbym na oddział 25+ maruderów (lub oddział rycerzy, lub ogrów lub trolli i rydwan), opcji jest naprawdę dużo, ale wydaje mi się, że klocek 10 wojaków za 270 punktów jest bardzo kosztowny a nie tak skuteczny. Zamiast konnych maruderów Tzeentcha wziąłbym Slaaneshowych (też tanie piętno), ale góra 2 oddziały, resztę wydałbym na psy (jak chcesz mieć coś szybkiego) lub dokupił więcej wojaków.
hmm z drugiej strony wydaje mi sie ze klocek 20 worriorow jest malo mobilny, trudny do obrony jak ma szarze z przodu i od bokow :/Waldi pisze:Ja bym wolał mieć 1 solidny oddział warriorów, a ta 10 osobową grupę wsparcia zamieniłbym na oddział 25+ maruderów (lub oddział rycerzy, lub ogrów lub trolli i rydwan), opcji jest naprawdę dużo, ale wydaje mi się, że klocek 10 wojaków za 270 punktów jest bardzo kosztowny a nie tak skuteczny. Zamiast konnych maruderów Tzeentcha wziąłbym Slaaneshowych (też tanie piętno), ale góra 2 oddziały, resztę wydałbym na psy (jak chcesz mieć coś szybkiego) lub dokupił więcej wojaków.
rydwanu i trolli nie mam wiec dlatego o nich nie myslalam
psy sa zjadane odrazu, wiec juz wole konnych maruderow, bo pare woundow zawsze zadadza chocby z toporkow
"Nie ma ucieczki przed Chaosem. On naznacza nas wszystkich"
