Macki Wojny 2010 - Łódź - 2k+1k - 2010/12/11-12

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Dalmar
Falubaz
Posty: 1144
Lokalizacja: Warszawa Inkwizytor

Re: Macki Wojny 2010 - Łódź - 2k+1k - 2010/12/11-12

Post autor: Dalmar »

Barbarossa pisze: Za oddziały sprowadzone do poniżej 1/4 liczebności - 50% VP
Za oddziały uciekające na koniec bitwy - 50% VP
Za oddziały uciekające i poniżej 1/4 - 100% VP i wszystkie bonusy (traktujemy jak zabite)
A nie powinno być "Za oddziały sprowadzone do poniżej 1/2 liczebności lub mniej - 50% VP"
Drugi i trzeci akapit jest ok.

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

no właśnie nie...

kudłaty
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3552

Post autor: kudłaty »

Idea tego zapisu jest taka, że prawidłowo przeprowadzony combat i tak może się skończyć stratą połowy składu.

Awatar użytkownika
KrzysiekW
Wielki Śląski Ninja
Posty: 3850
Lokalizacja: Pilchowice, Klub "Schwarze Pferd"

Post autor: KrzysiekW »

Wyniki Macek są już na stronie ligi. :)

Awatar użytkownika
zembol
Oszukista
Posty: 789
Lokalizacja: XIII Kohorta / Marauder Łódź

Post autor: zembol »

KrzysiekW pisze:Wyniki Macek są już na stronie ligi. :)
dZIĘKI!
Obrazek Obrazek
Nowe Lizaki: 110/30/89 | Demoniszcza: 16/0/11 | 101st Abn Div: 4/1/8

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16595
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

No dobra czas na moja relacje ;)
Troche pozno, ale w koncu mam wene zeby sie za nia zabrac.
Byly to moje pierwsze Macki Wojny i zaluje, ze dopiero pierwsze.
Turniej przeprowadzony rewelacyjnie.
Naprawde mam duze wymagania, bo troche juz na turnieje jezdze, ale nie mozna sie bylo czegos przyczepic. Sedziowie, stoly, tereny, brak opoznien, sexy laska mowiaca "nastepny scenariusz to blad end gloryyy". Macie na 1000% glos ode mnie za rok na Macki jako mastera.

Co do samego turnieju - pojechalem w parze z Andrew - ja 2k lizakow, Andrew 1k krasi. Nasze armie idealnie sie uzupelnialy, bo dostalem od Andrzej mocne strzelanie + antymagie.


I Bitwa:


Grilshak Krasie+Imp.

Wiecej maszyn od nas, lepsza antymagia. Na szczescie scenariusze breakthrough nas bardziej dzieki temu promowal. Przeciwnik zaczal, ale pozaslanialismy swoje maszyny oddzialmi i terenami. Prawa flanke mielismy zdecydowanie mocniejsza wiec gwardia i saurusy na pelnej lufie do przodu, natomiast nasza lewa wygladala gorzej, bo przeciwnik mial tam 2 mocne klocki z herosami w srodku. Bohaterskie chamelony zabijaja hellstorma, wiec jest ok. Przeciwnik w swojej turze rzuca dwellersy na slanna (zapomnial o mocy slanna ,ale na fuksie byl 24 do gwardii ,ale wiecej do slanna) i rzuca ifa na TG. Serce mi zamiera - ale slann zdaje, ok 11 gwardzistow w piach, niestety razem z runesmithe na 3xDS. W swojej turze odplacam pieknym za nadobne i robie to samo, dzieki czemu zabijam runesmitha, maga z dwellersami i duza czesc hammererow. Dalsza czesc bitwy to przepychanki z delikatna korzyscia dla nas, choc kawaleria przebija sie przez saurusy i leci dalej, ale za to my czyscimy czesc parku maszynowego i spolawiamy 2 duze klocki, a gwardia wraca z regrowtha ;) Potem nadchodzi ostatnia tura, ktora jest dla nas przykra.
Slann nie zdaje Losa na ostatnim cannonie - nie zdaje warda, 5 ran - do widzenia.
Z 15:5 dla nas robi sie 12:8

II Bitwa

Glupio przyznac, ale nie znam ksyw kolegow z ktorymi gralismy. Sojusz Doch+Vc. Bardzo mili gracze. Scenariusz Meeting Gegejdżment jakby to MAti powiedzial. Dowalamy do pieca, bo rzucamy 6tke i suprajsowo nie zaczynamy, a 1 tura strzelania wiecej dalaby nam sporo.
Plusem jest, ze 2 oddzialy salamndr poszly do rezerw i usmiechaly sie zakamuflowane do gwardii i bloodkow ;) Pamietam, ze w 1 turze bylismy juz w oddziale ghuli, bo przeciwnicy nie przypuszczali, ze bedziemi chcieli na nie zaszarzowac, a nam chodzilo, zeby wyczyscic flanke prawa, ktora byla chroniona wlasnie tylko 2 ich oddzialami. Na lewej flance natomiast zlo wcielone - GG wersja 30 z Drakenhoffem + 25 bloodow z heraldem, 5 psow khorna i 6 flamerow. Bitwa generalnie byla dosc flegmatyczna - TG kroili ghule, ktore dzieki helmowi nie dawali sie tak latwo, chamelony pluly w plecy oddzialow wroga wlacznie z psami, ktore czekaly na salamandry. Po jakims czasie w koncu przeciwnicy zdecydowali, ze rusza na saurusy, ktore byly osamotnione na lewej flance. Walec GG wpadl w saurusy, a psy odwrocily sie do chamelonow - na to czekalismy, w naszej turze wyskoczyly salki od boku. Stracislimy saurusy, ale w 1 ture zanihilowalismy klocek 25 bloodkow - 2xklopa + 4 salki + 2xskinki i nagle 2 generalow zostalo wystawionych jak na patelni. Niestety wampir zdal 7 wardow na 3+ od organek, a demon zdal ward od cannona. Suma sumarum dobilismy pozniej flamery i 2xghule, tracac 2 maszyny i wygralismy znow 12:8.

III Bitwa


JaceK + kolega, ktorego imienia nie kojarze.

2k demonow + 1k Tk. Blad end Glory. Po wystawieniu sie przeciwnikow wiedzielismy, ze beda na pale do nas biec. Rzut o zaczecie byl dla nas bardzo wazny no i........ jak zwykle go przegralismy. W 1 turze nagle wszystko znalazlo sie juz bardzo blisko nas. Nie majac innej opcji zaryzykowalismy z Andrzejem poswiecajac wszystkie salamndry i dajac im mozliwosc "zlotego strzalu". Cale strzelanie poszlo w klocek 30xbloodkow z bsb khorna. Cudowna anihilacja sprawila, ze zostala 5 bloodkow z championem plus herald, ale ten zdal Losa z cannona - a juz wtedy moglo byc tak pieknie. W swojej chlopaki szarzuja na chamy, ktore specjalnie uciekaja, zeby psy wpadly od przodu w saurusy (wyrownany pojednyek, ktory przy boostowaniu magia life powinnismy byli wygrac). Jednak zapomnielismy o sztandarze na bloodkach, ktory dawal + jedna kosc do szarzy. Dzieki temu 5 bloodkow z herladem pieknie wpasowalo sie w bok saurusow.
Wszystkie wykopywaczki wyskoczyly w miare tam gdzie mialy, jedynie swarmy wpadly w bok gwardii. 5 furii podlecialo pod TG, zeby je przyblokowac, aby nie mogli wesprzec saurusow. W magii zaczyna sie zabawa - pomyslalem sobie, ze w takiej niekorzystnej sytuacji musze zaryzykowac - 6 kosci dwellersy na oddzial z generalem demonow - heraldem tenczy. Ifka, horrow ginie malo, ale general padl. W strzelaniu anihilowalismy oddzial demonetek - w zwiazku z tym, armie przeciwnikow zostaja na 5 BP - zjezdzamy jeszcze jeden i wygrywamy gre. Jednak my tez nie jestesmy w super korzystnej sytuacji, bo klocek TG to 5 BP (slann+ gien krasi+tg), smieciowe jednostki z sztandarmi sa zamiatane, zostaja jeszcze saurusy, ktore dlugo nie ustoja. JEst ciekawie. Gwardia mieli swarmy i moze zrobic reforma. Kminimy jakby zrobic reforma, zeby przecisnac sie pomiedzy furiami - nawet gdyby mialoby byc 3 TG w szeregu, aby tylko zrobic closed doora, liczac na to, ze w nastepnej turze zdamy brejka i zreformujemy sie do normalnych rozmiarow. Po 15 min kminienia przez 3 sedziow przychodzi Kudlaty i mowi - to jest nielegalne i wielki plan odwiecznych, aby wykonac ciuchcie strazy swiatynnej poszedl sie walic ;) Trudno - szarzujemy w furie, chcac rozpedzic sie na niej, aby wpasc potem w fienda i byc blisko pozostalosci po horrorach. No, ale furie robia psikusa- niedosc, ze nie gina w walce, to zdaja breja na 2x1 ;) Saurusy sa przepchniete. Zostajemy tak jak przeciwnicy na 5 BP. Teraz sytuacja sie odwraca - gwardia wystawiona jest na szarze fienda i skorpiona, ktorzy to panowie moga dostawic sie do runesmitha generala krasi. Myslalem, ze jest juz po grze w tym momencie, ale szczescie sie do nas usmiechnelo po tym, bo dostaje on tylko 1 rane i wygrywamy mocno kombat. Gwardia reformuje sie odwracajac sie do pozostalosci z bloodkow z bsb. Ostatni pocisk - w 2jke bloodkow z bsbkiem - rzucam 1 na hity, ale przypomnialem sobie, ze sa w lesie - dodatkowa kostka - 6. Ubijamy sztandarowca i po dramatycznej koncowce wygrywamy. 16-4 dla nas. JEdna z najlepszych, najbardziej dramtycznych bitew jakie kiedykolwiek rozegralem. Dzieki jeszcze raz Jacku za nia - na pewno jej nie zapomne ;)


IV Bitwa

Lazur Skav + Pedros De

Bitwa pt. "po pierwszy 2 turach myslalem, ze mamy maske w plecy". Jak zwykle nie zaczelismy, bo nie wygralismy rzutu o strone, co w Dawn Attack raczej determinuje kto zaczyna (84% szans na zaczecie). Sojusz nie obniza sie, obaj gracze rzucaja 4 i wiecej.Lazur w 1 turze rzuca 13stke na ife w 10tke kuszoli z runesmithem na 3 DSach. Nastepnie pomimo miscasta 4 nie zabija sie, nie rani dzwonu, ani siebie, ale szczurow wokol dzwonu troche morduje. Death rocket spada idealnie w srodek gwardii mordujac 7dmiu. My w 1 turze po odpaleniu sztormowy nie robimy prawie nic. W 2giej turze sojusz psuje sie o 2 za to, ale nie przeszkadza to Lazurowi, aby przy uzyciu 2xtokenow znow walnac ifke 13stki tym razem na gwardie - 14 trupow gwardii. Siebie oczywiscie nie rani, ani dzwonu - szczury natomiast znow gina. Myslalem w tym momencie , ze mamy po grze. Jednak w naszej 2giej sztormowa schodzi zdejmujemy jedna abomke, dowskrzeszamy troche TG.
W swojej 4tej monki z bsb szarzuja na 10tk TG z slannem. Gwardia daje rade, bo po odpaleniu sztandaru przerzucam wszysto jest remis, aby w nastepnie turze zagonic szczury. Zabijamy 2ga abomke i wychodzi na remis. Szkoda, ze zagralismy tylko 4 tury, bo stracie 2 abomek i monkow mysle, ze wygralibysmy wiecej, gdyby byly jeszcze 2 tury.
W tej bitwie najbardziej odczulem brak polowek - oddzial z dzwonem z ktorego zostalo z 12 szczurow z 40 - 0 punktow. Oddzial gwardii DE z ktorych zostalo 5 gosci - 0 punktow. Echhhhhh... Suma sumarum 10:10, a zapowiadalo sie tak slabo.


V Bitwa:

Bartys Krasie + Gotih HE

2ga bitwa na 4tym stole - mamy szanse na wysokie miejsce, tylko trzeba wygrac. Niekoniecznie jakos bardzo wysoko, ale wygrac. Zeby tradycji stalo sie zadosc, znow nie zaczelismy ( na 5 bitew ani razu nie zaczelismy, co w przypadku naszego sojuszu bylo meegga znaczace). Bartys wystawia klocek 30 longow rangerow z bsb w scoucie przed slannem. JA pewny moich zolnierzy mysle, ze damy rade. Strzelanie nie przynosi jakich wielkich strat po naszej stronie, choc 3 orunowane klopy + 2 dziala brzmia groznie.
W naszej chcemy uszczuplic klocek longow jak najbardziej sie da. No i tu nastapily 2 rzuty kostka, ktore moim zdaniem zawazyly o wyniku tej bitwy. 2 salki ustawione na boku longow - ustawione 5-6 cali od nich rzucaja 2xmisfire. Przy kazdym innym wyniku zrobilby mass, mass damage. Andrzej probuje jeszcze ratowac sytuacje z klop, ale obrazenia sa za male, longi wpadaja w gwardie i zaczyna sie niefajnie, bo w 1 turze ginie 10 TG. Dodatkowo cfffaniak Bartys ma na swoim bsb mieczyk z flaming atakami, wiec wylaczyl nam regenke.
W swojej turze licze na doboostowanie gwardii, ale nieumiejetnosc rzucenia 8 na 3 kostkach na regrowtha (throne dzialal) powoduje koniec fazy magii zbyt szybko i wszystko idzie sie walic. Pozniej to walka o kazdy punkt i o jak najmniejsze straty. To, ze udalo sie z sytuacji gdy tracimy slanna w 3eciej turze przegrac tylko 15:5 jest i tak sukcesem moim zdaniem.

Suma sumarum - 11ste miejsce i pozostaje niedosyt po ostatniej bitwie. LEpiej jest przegrac na poczatku niz na koniec - zdecydowanie. Bartys z Gotihem skonczyli na 5 miejscu - miejscu, ktore bylo dla nas realne do zdobycia. No szkoda, next time ;)

Z przemyslen co do rozp, to jednoglosnie doszlismy do wniosku, ze 2x10 kusznicy sie nie sprawdzili i lepszy za nich bylby klocek 23 rangerow fcg z dwurakami.

Ufff w koncu skonczylem ;)

Awatar użytkownika
Lazur
Niszczyciel Światów
Posty: 4573

Post autor: Lazur »

Ziemko pisze: IV Bitwa

Lazur Skav + Pedros De
Szkoda, ze zagralismy tylko 4 tury, bo stracie 2 abomek i monkow mysle, ze wygralibysmy wiecej, gdyby byly jeszcze 2
Na pewno szkoda, że tylko tyle dograliśmy ale nie jestem przekonany czy wygralibyście więcej. Pedros miał na flance waszych Templi duży klocek Corsarzy z frenzy a i Witchki myślę że by się w końcu dopchały do Was. Moim zdaniem mogło być jeszcze różnie w tej bitwie.
Obrazek

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16595
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Wiem pamietam, ale cos co ma sile 3 i nawet sporo atakow nie rusza za bardzo templi, ktorzy po zboostowaniu z lifa sa naprawde w stanie duzo wziac na klate. Obstawiam, ze w nastepnych turach saurusy ruszylyby zabic do konca szczury z dzwonkiem a temple wraz z magia skupili sie na ktoryms z tych klockow. Poza tym na pewno reszta gwardii zostala by zanihilowana. Nie mowie, ze moglibysmy to duzo wygrac, ale ok 14 imho bylo w zasiegu.
No, ale nie ma co gdybac - dzieki za mila bitwe jeszcze raz.

Awatar użytkownika
Lazur
Niszczyciel Światów
Posty: 4573

Post autor: Lazur »

Tak jak już pisałem mogło być różnie. My mogliśmy spokojnie 17 wygrać :D a wyszło jak zawsze :mrgreen: Również dziękuje
Obrazek

Awatar użytkownika
Urban
Falubaz
Posty: 1243
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: Urban »

zembol pisze:Obrazek


wraz ze sponsorami:

Stagraf Studio - Łódzki sklep z produktami GW
Obrazek
Obecne na turnieju stoisko firmy Stagraf zaprezentuje część oferty, która jest dostępna w siedzibie sklepu.
Oprócz standardowych produktów firmy Games Workshop będą także w ofercie produkty, które są dostępne tylko w krótkich seriach produkcyjnych a później ewentualnie w Mail Orderze. Dla wszystkich kupujących przewidziane atrakcyjne ceny.


Sklep internetowy Cytadela
Obrazek

Sklep internetowy Bard.pl
Obrazek

Firma Faber & Faber
Obrazek

Micro Art Studio
Obrazek


zaprasza na turniej klasy master Warhammer Fantasy Battle

Obrazek

Obrazek


Kiedy: 11-12 grudnia 2010
Gdzie: w Łodzi, na terenie IV Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Pomorskiej 16
Dojazd: szczegółowe informacje o dojeździe z dworców PKP jak i samochodem znaleźć można TUTAJ
Format: turniej par, 2000p+1000p*
Nagrody: bataliony i boxy GW, modele Mantic Games, książki związane z WFB, materiały modelarskie, pamiątkowe dyplomy i statuetki OŁ - łączna pula nagród to ok. 2000zł.
Wpisowe:
  • przedpłata na konto (do 07-12-2010): 70zł od pary, 40zł od osoby grającej dwoma armiami, dane do przelewu TUTAJ.
  • na turnieju: 80zł od pary, 50zł od osoby grającej dwoma armiami
  • klubowicze OŁ z opłaconą składką za okres 09-11.2010 płacą 50zł za parę
Żarcie: W ramach wpisowego gracze będą mogli skorzystać z darmowego posiłku w sobotę. Oprócz tego na miejscu będzie można nabyć żarcie i picie.
Nocleg: w noc z soboty na niedzielę będzie możliwość nocowania w szkole (konieczne będą własne karimaty/śpiwory), dostępne będą także prysznice.
Sędziowie: Mac, Kudłaty, TomekJar, zembol (techniczny), Ryjek (modelarka i test)
Strona turnieju: http://master.osmiornica.info (regulamin, dojazd, lista zgłoszonych)
Kontakt: zembol@osmiornica.info
  • W czasie turnieju uczestnicy rozegrają 5 bitew (3 w sobotę i 2 w niedzielę). O parach w czasie pierwszej bitwy zadecyduje losowanie, pary do kolejnych starć zostaną stworzone z wykorzystaniem systemu szwajcarskiego.
  • Turniej jest zgłoszony do polskiego rankingu WFB (http://ranking.wfb-pol.org/)
  • Na turnieju obowiązuje wymóg pomalowanych armii. Minimalny poziom malowania to 3 kolory, przy czym na modelu nie może być widać podkładu. Podstawki modeli muszą być wymodelowane (min. jedna posypka). Modele nie spełniające powyższego wymogu mogą zostać prze sędziego trwale (na wszystkie kolejne bitwy) usunięte ze stołu (w szczególności na wniosek przeciwnika).
  • Wszystkie decyzje sędziego są nieodwołalne i nie podlegają dyskusji, dlatego w interesie graczy leży rozstrzyganie wątpliwości we własnym zakresie i wzywanie sędziów w ostateczności.
  • W czasie turnieju gracze zdobyć mogą łącznie 100p (bitwy) + 15p (ocena modelarska) + 5p (test wiedzy) + 5p (rozpiska) = 125p
  • W czasie turnieju oprócz miejsc na podium wyłonieni i nagrodzeni zostaną:
    1. generałowie turnieju
    2. hobbysta turnieju (na podstawie oceny modelarskiej i wyniku w teście wiedzy - laur hobbysty może uzyskać jedynie osoba, która sama malowała swoją armię!!! - nie mniej niż 90% modeli)
    3. rozlosowane zostaną także nagrody - niespodzianki
*Organizator w szczególnych przypadkach dopuszcza możliwość gry 1 armią na 3000p, jednak jest to opcja wyjątkowa, zarezerwowana dla miłośników klimatu i dopuszczenie gracza do udziału w turnieju zależeć będzie od przedstawionej rozpiski.

......:::::>>>>ZASADY TURNIEJU<<<<<:::::.....

Zasady turnieju Specyficzne zasady obowiązujące na turnieju:
  • - virtual line of sight
    - zakaz wystawiania bohaterów specjalnych/imiennych
    - zakaz używania Power Scrolla
    - zakaz sojuszu tych samych armii
    - zakaz powtarzania przedmiotów w armiach sojuszniczych
    - obowiązują zasady sojuszy opisane w RB
    - armia na 1000p nie wystawia lorda
    - limit slotów dla armii 2000p - jak w podręczniku
    - limit slotów dla armii 1000p - max. 2x ten sam special, 1x rare (HE podwajają sloty)
    - w jednej armii/sojuszu nie mogą jednocześnie wystąpić lory Life i/lub Shadow i/lub Death
    - w jednym sojuszu nie mogą naraz wystąpić więcej niż 2 jednostki War Hydra i/lub Hellpit Abomination
    - max. 6 war machines na sojusz. Steam Tank, Doomwheel, Doomflier, Ratling Gun, Warpfire Thrower, Poisoned Wind Mortar, Hellcannon, Cygor zajmują sloty maszyn
    -jeśli w armii TK na 1000p znajduje się tylko jeden heros (prince lub liche) jest on jednocześnie generałem i hierofantą.
    - jeśli w armii TK na 1000p znajduje się tylko jeden heros typu prince lub liche jest on jednocześnie generałem i hierofantą.
    - dodatkowe kości DD wygenerowane ze specjalnych zdolności bohaterów / kradzione z przedmiotów / przechowywane w przedmiotach muszą zostać przydzielone do puli sojusznika generującego/kradnącego/przechowującego (tak jak z chanellingu)
Bitwy rozrywamy na stołach 72"x48". Na stołach nie będzie terenów magicznych.
Mapki stołów można obejrzeć tutaj: http://master.osmiornica.info/mapki.html

Scenariusze
Rozgrywanie scenariuszy jest obowiązkowe!!!

Bitwa 1
Breakthrough
Wystawienie: jak battleline
Cel: przekroczenie swoimi oddziałami połowy pola bitwy i utrzymanie swoich oddziałów w tej strefie.
Wynik bitwy: określa się licząc wyłącznie wartość punktową nieuciekających oddziałów własnych, które na koniec bitwy są na połowie stołu należącej do przeciwnika (oddział stoi na tej połowie gdzie jest większa część oddziału/modelu). Liczy się finalną wartość oddziału (więc jeśli na koniec bitwy oddział jest społowiony, to liczy się za niego tylko połowę punktów).
Wynik starcia określa się wg różnicy punktów i tabeli:

Kod: Zaznacz cały

   0- 200 - 10
 201- 400 - 11
 401- 600 - 12
 601- 800 - 13
 801-1000 - 14
1001-1200- 15
1201-1400 - 16
1401-1600 - 17
1601-1800 - 18
1801-2000 - 19
2001+     - 20
Bitwa 2
Meeting Engagement

Bitwa 3
Blood And Glory
Wystawienie: jak w podręczniku
Punkty odporności: duży generał 2p, mały generał 1p, sztandary po 1p
Gra kończy się gdy odporność jednego z sojuszy spadnie do 4 lub mniej punktów.
Zwycięzca otrzymuje 20pkt od których odejmuje się jeden pkt. za każdy stracony w trakcie bitwy własny pkt. odporności (min. do wyniku 16:4).
Jeżeli żadna para nie zostanie złamana w trakcie gry, bitwa kończy się remisem a oba sojusze otrzymują po 10pkt zwycięstwa. Następnie wynik ten jest modyfikowany o różnicę pkt. odporności straconych przez obu graczy. Wynik jest modyfikowany o różnicę na korzyść sojuszu, który tracił mniej punktów odporności.
Przykład: Sojusz A stracił 4 pkt odporności, sojusz B stracił 1 pkt odporności. Róznica wynosi 3. Wynik bitwy to 13:7 na korzyść sojuszu B (10+3).
Modyfikacja nie może dać wyniku lepszego niż 15:5.

Bitwa 4
Dawn Attack

Bitwa 5
Battleline

Wyniki bitew w scenariuszach Battleline, Meeting Engagement i Dawn Attack liczymy wg tabeli:

Kod: Zaznacz cały

   0- 250 - 10p
 251- 500 - 11p
 501- 750  - 12p
 751-1000 - 13p
1001-1250 - 14p
1251-1500 - 15p
1501-1750 - 16p
1751-2000 - 17p
2001-2250 - 18p
2251-2500 - 19p
2501+     - 20p
.....:::::>>>>>HOBBYSTYKA<<<<<:::::.....

Ocena modelarska i przygotowanie do turnieju
W czasie turnieju zostanie oceniony poziom malowania modeli i przygotowania do gry. Każda armia (część sojuszu) zostanie oceniona indywidualnie (na potrzeby klasyfikacji hobbystycznej). Sojusz otrzyma średnią ważoną z przyznanych punktów:

Kod: Zaznacz cały

2/3*ocena armii 2k + 1/3*ocena armii 1k
Kryteria oceny:
Jakość pomalowania
  • 0 - paskudztwo ledwo na granicy dopuszczenia
    1 - poprawnie nałożone 3/4 kolory
    2 - poprawny table top (słaby drybrush, słabe bejcowanie, słabe malowanie tradycyjne)
    4 - ładna armia (dobry drybrush, dobre bejcowanie, dobre malowanie tradycyjne)
Spójność armii
  • 0 - zbieranina modeli z różnych armii, brak spójności
    1 - raczej spójna, choć są pojedyncze modele odstające stylem od reszty armii
    3 - armia spójna, jeden styl malowania, takie same traye, oddziały tworzą jedną armię
Podstawki modeli i oddziałów
  • 1 - oddziały mają traye
    2 - traye są modelowane
    +1 - modele mają modelowane podstawki
WYSIWYG
  • 0 - rażące braki WYSIWYG na oddziałach (jakikolwiek proks w armii, oczywiście z takich jakie są dopuszczalne typu Silver Helms za Dragon Princes)
    1 - WYSIWYG na większości oddziałów (pojedyncze odstępstwa na modelach w oddziałach, pełne grupy dowodzenia)
    2 - pełen WYSIWYG na oddziałach
Przygotowanie do gry
  • 0 - brak więcej niż jednego z następujących przyborów: kości/miarki/podręcznik armijny/wzorniki używane przez armię
    1 - brak jednego z wyżej wymienionych elementów
    3 - pełne przygotowanie do gry
Test wiedzy
W czasie turnieju odbędzie się test widzy składający sie z 15 pytań (po jednym odnoszącym się do fluffu każdej z armii + kilka pytań ogólnych)
Test wiedzy każdy uczestnik rozwiązuje indywidualnie.
Wyniki testu wiedzy są uwzględnione w klasyfikacji generalnej na następujących zasadach:
- z zsumowanej liczby poprawnych odpowiedzi pary uczestników będzie wyciągana średnia arytmetyczna
- za każde 3 uzyskane w ten sposób punkty będzie przyznawany 1DP do klasyfikacji generalnej (zaokrąglając w dół)
Szczegółowe wyniki testu będą brane pod uwagę przy wyłanianiu najlepszego hobbysty turnieju

Punkty karne
Aby turniej przebiegał sprawnie, konieczne jest trzymanie się planu rozgrywek. Opóźnienia w oddawaniu wyników będą karane wg następującego schematu:
  • - spóźnienie 5min -1p dla obu sojuszy
    - spóźnienie 10min -3p dla obu sojuszy
    - w przypadku spóźnienia 15min sędzia oceniając stan rozgrywki przydziela sojuszom wynik 5:5 lub 10:0
Punkt karne mogą zostać również przyznane za:
  • - wulgarne zachowanie
    - kłótnie z sędzią :)
    - oszukiwanie
    - nierozgrywanie scenariuszy
.....:::::>>>>>INFORMACJE ORGANIZACYJNE<<<<<:::::.....

Zgłoszenia
Zgłoszenia zawierające następujące dane:
  • imiona i nazwiska graczy
  • id z ligi (do sprawdzenia/rejestracja na http://ranking.wfb-pol.org/players.php)
  • nazwy klubów
  • armie
  • kontakt (najlepiej nr telefonu)
  • rozpiski w formacie txt, rtf lub pdf (na turnieju gracze otrzymają swoje rozpiski)
należy przesyłać na adres: macki@osmiornica.info
Osoby, które prześlą poprawne rozpiski do 07-12-2010 do godz. 23:59 otrzymają dodatkowe 5DP do klasyfikacji generalnej.
Lista zgłoszonych aktualizowana będzie na stronie http://master.osmiornica.info/zglosz.html

Harmonogram czasowy
Sobota
09:00-09:45 - zapisy
10:00-13:30 - I bitwa
13:50-17:20 - II bitwa
17:40- - III bitwa
21:30 - afterparty na mieście

Niedziela
08:30-12:00 - IV bitwa
12:20-15:50 - V bitwa
16:10- ogłoszenie wyników, rozdanie i losowanie nagród!

Spożywanie alkoholu
Turniej odbywa się na terenie placówki dydaktycznej, obowiązuje więc na nim zakaz spożywania alkoholu. Osoby łamiące ten zakaz mogą zostać ukarane punktami karnymi, a w skrajnych przypadkach - usunięciem z turnieju. Osoby wykazujące nadmierną wesołość zostaną odesłane na przymusowe leżakowanie, celem odzyskania formy :)

Osoby niepełnoletnie
Osoby niepełnoletnie zostaną dopuszczone do udziału w turnieju po złożeniu przy stoliku sędziowskim pisemnej zgody rodziców/prawnych opiekunów ze wskazaniem odpowiedzialnej osoby pełnoletniej obecnej na turnieju, poświadczonym podpisem wskazanego. Wzór oświadczenia można pobrać TUTAJ.

Awatar użytkownika
Jacek_Azael
Masakrator
Posty: 2058
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk

Post autor: Jacek_Azael »

2010? :lol2:
-"Im dalej w las, tym więcej drzew"
-"To mały krok dla człowieka, ale dla karła, normalny...;-)"
Obrazek
P.S.WE rare 8ed. ;-p

Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11531
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Dymitr »

?? czyli już były? FCK, wiedziałem, że coś przegapię, ale czemu akurat Macki? :)
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

ODPOWIEDZ