2400 Chaos Euro
2400 Chaos Euro
Chaos Lord of Tzeentch @ 372.0 Pts
Mark of Tzeentch; General; Great Weapon; Chaos Armour; Shield
Crown of Command [35.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Dragonhelm [10.0]
Stream of Corruption [20.0]
Disc of Tzeentch
Exalted Hero of Tzeentch @ 206.0 Pts
Mark of Tzeentch; Chaos Armour; Battle Standard; Barding
Sword of Swift Slaying [25.0]
Opal Amulet [15.0]
Charmed Shield [5.0]
Barded Chaos Steed
Exalted Hero of Tzeentch @ 191.0 Pts
Mark of Tzeentch; Chaos Armour; Shield; Barding
Luckstone [5.0]
Sword of Strife [40.0]
Favour of the Gods [5.0]
Barded Chaos Steed
Chaos Sorcerer of Nurgle @ 175.0 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 2; Chaos Armour
Infernal Puppet [35.0]
5 Marauder Horsemen @ 65.0 Pts
No Mark
20 Chaos Warriors of Khorne @ 400.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Option Qualifier; Halberd; Chaos Armour; Shield;
FCG
28 Chaos Marauders of Khorne @ 190.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Great Weapon;
FCG
9 Chaos Knights of Tzeentch @ 465.0 Pts
Mark of Tzeentch; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
FCG
Banner of Rage [35.0]
Chaos Warshrine @ 130.0 Pts
Hellcannon @ 205.0 Pts
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 2
Models in Army: 69
Total Army Cost: 2399.0
Mark of Tzeentch; General; Great Weapon; Chaos Armour; Shield
Crown of Command [35.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Dragonhelm [10.0]
Stream of Corruption [20.0]
Disc of Tzeentch
Exalted Hero of Tzeentch @ 206.0 Pts
Mark of Tzeentch; Chaos Armour; Battle Standard; Barding
Sword of Swift Slaying [25.0]
Opal Amulet [15.0]
Charmed Shield [5.0]
Barded Chaos Steed
Exalted Hero of Tzeentch @ 191.0 Pts
Mark of Tzeentch; Chaos Armour; Shield; Barding
Luckstone [5.0]
Sword of Strife [40.0]
Favour of the Gods [5.0]
Barded Chaos Steed
Chaos Sorcerer of Nurgle @ 175.0 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 2; Chaos Armour
Infernal Puppet [35.0]
5 Marauder Horsemen @ 65.0 Pts
No Mark
20 Chaos Warriors of Khorne @ 400.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Option Qualifier; Halberd; Chaos Armour; Shield;
FCG
28 Chaos Marauders of Khorne @ 190.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Great Weapon;
FCG
9 Chaos Knights of Tzeentch @ 465.0 Pts
Mark of Tzeentch; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
FCG
Banner of Rage [35.0]
Chaos Warshrine @ 130.0 Pts
Hellcannon @ 205.0 Pts
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 2
Models in Army: 69
Total Army Cost: 2399.0
Ostatnio zmieniony 25 gru 2010, o 21:28 przez Jasiuuu, łącznie zmieniany 1 raz.
T
Ja bym warshrine zrobil teczowy zwlaszcza ze to jednostka to i tak bloker na rzeczy bez duzego statica.
Maruderow masz troche malo, szybko ci ich ilosc zredukuja. Zakladam ze tam planujesz maga trzymac?
Pokusilbym sie tez o duzego maga zamiast lorda, chociaz w sumie na lordzie nie gralem w tej edycji wiec nie wiem jak sie sprawuje.
Napisz jak ci sie kawa spisuje bo jeszcze nie mialem jakos okazji wrzucic a ciagle kombinuje jak ja wepchnac.
Maruderow masz troche malo, szybko ci ich ilosc zredukuja. Zakladam ze tam planujesz maga trzymac?
Pokusilbym sie tez o duzego maga zamiast lorda, chociaz w sumie na lordzie nie gralem w tej edycji wiec nie wiem jak sie sprawuje.
Napisz jak ci sie kawa spisuje bo jeszcze nie mialem jakos okazji wrzucic a ciagle kombinuje jak ja wepchnac.
Akadera: moge zrobic tęczowego warshrine'a ale nie sądze żeby robiło to drastyczną zmiane
kawa natomiast w tej edycji ma strasznie strasznie przekichane i generalnie nie warto na niej grać.
uznaje tylko taktyczne 5(6) za marne 200(240) pts jako jednostka radząca sobie z większością wsparcia przeciwnika
albo w pancernych klocach z bohaterami - patrz wyżej (12 ataków z 2 herosów na dzień dobry, potem zwykle knighci dzięki wyższej inicjatywie i liczebność wystarczająca żeby ponieść jakieś straty w combacie z hordą i dalej napieprzać)
chciałbym zmieścić dwa klocki kawy ale ta armia staje się jeszcze bardziej ważywna przez to
a tak ciesze się chociaż z odkurzenia 9ciu knightów , na półce dalej kurzą się psy fasty i kolejne 30 knightów ;p
Lord jest świetny, wcześniej grałem na dwóch lordach na konikach z wardem na 3+ kazdy i kroiło to wszystko po drodze (wycinali do spółki z bsb całe hordy white lionsów, black guardów itd) , w tej rospie Lord raczej jest do łapania i trzymania czegoś zanim reszta nie przyczłapie, może też taktycznie odgiąć coś dając standa co daje szanse kawie na czystą szarże/ piechocie na doczłapanie
ofc cały czas modlimy się o 3ke na hellenie
Nie wiem czemu mają redukować się marauderzy- nikt w nich nie będzie strzelał - bo nie wypada jak już dojdą do CC to zwykle zetkną się tylko kantem i służyć bedą jako rank bonus w ważnym combacie
strata ich mimo wszystko boli mało i nie chce utopić więcej pkt niż 25% w core , mógłbym zwiększyć warriorów ich kosztem ale mimo wszystko nie warto bo i tak mało ich mam bardzo
duży mag jest zajebisty, ale lore nurglowy dostal duzego kopa w tej edycji wiec i tak kości zużyje wszystkie w fazie magii a lord latacz ze stubbornem i wardem na 3+ jest musowy w tej rospie
Durin: LOL
kawa natomiast w tej edycji ma strasznie strasznie przekichane i generalnie nie warto na niej grać.
uznaje tylko taktyczne 5(6) za marne 200(240) pts jako jednostka radząca sobie z większością wsparcia przeciwnika
albo w pancernych klocach z bohaterami - patrz wyżej (12 ataków z 2 herosów na dzień dobry, potem zwykle knighci dzięki wyższej inicjatywie i liczebność wystarczająca żeby ponieść jakieś straty w combacie z hordą i dalej napieprzać)
chciałbym zmieścić dwa klocki kawy ale ta armia staje się jeszcze bardziej ważywna przez to
a tak ciesze się chociaż z odkurzenia 9ciu knightów , na półce dalej kurzą się psy fasty i kolejne 30 knightów ;p
Lord jest świetny, wcześniej grałem na dwóch lordach na konikach z wardem na 3+ kazdy i kroiło to wszystko po drodze (wycinali do spółki z bsb całe hordy white lionsów, black guardów itd) , w tej rospie Lord raczej jest do łapania i trzymania czegoś zanim reszta nie przyczłapie, może też taktycznie odgiąć coś dając standa co daje szanse kawie na czystą szarże/ piechocie na doczłapanie
ofc cały czas modlimy się o 3ke na hellenie
Nie wiem czemu mają redukować się marauderzy- nikt w nich nie będzie strzelał - bo nie wypada jak już dojdą do CC to zwykle zetkną się tylko kantem i służyć bedą jako rank bonus w ważnym combacie
strata ich mimo wszystko boli mało i nie chce utopić więcej pkt niż 25% w core , mógłbym zwiększyć warriorów ich kosztem ale mimo wszystko nie warto bo i tak mało ich mam bardzo
duży mag jest zajebisty, ale lore nurglowy dostal duzego kopa w tej edycji wiec i tak kości zużyje wszystkie w fazie magii a lord latacz ze stubbornem i wardem na 3+ jest musowy w tej rospie
Durin: LOL
Ostatnio zmieniony 25 gru 2010, o 23:03 przez Jasiuuu, łącznie zmieniany 1 raz.
T
merci
to czemu nie wrzucisz herosów tzeentcha na dyski? masz mobilniejszych kolesi z wardem na 3/4+ i z łatwością możesz dać im Sv2+
wytrawnym graczem chaosu nie jestem, ale mi na papierze sie podoba pomysł lord i 2 herosów na dyskach, do tego np. drugi lord na juggerze team fighterów nie do zdarcia...
to czemu nie wrzucisz herosów tzeentcha na dyski? masz mobilniejszych kolesi z wardem na 3/4+ i z łatwością możesz dać im Sv2+
wytrawnym graczem chaosu nie jestem, ale mi na papierze sie podoba pomysł lord i 2 herosów na dyskach, do tego np. drugi lord na juggerze team fighterów nie do zdarcia...
Ostatnio zmieniony 25 gru 2010, o 23:11 przez Rabsp, łącznie zmieniany 1 raz.
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
si wuple ( nie pamiętam jak to się pisze po prawnie bardziej zawsze byłem lepszy w werbalnie )
ps.: teraz każdy mout daje +1SV nawet smok, mantikora czy rydwan a nawet duży szczur dla małego lorda
ps.: teraz każdy mout daje +1SV nawet smok, mantikora czy rydwan a nawet duży szczur dla małego lorda
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
może zapamiętamRabsp pisze:s'ill vous plait - jakos tak xD
@ co do rozpiski to jest troszkę mało taktyczna... masz dużo frenzy a to wyklucza mobilność
kolesie na dyskach dali chociaż namiastkę tego... chociaż jeszcze jednego by BSB był zawsze tam gdzie trzeba
SV to nie wszystko jak ma się możliwość warda 3+ a 3 takich kolesi robi już "dobrze"
1. za dużo herosów o na pewno o 1
2. 4 unity z czego 1 to fast ?
Masz bardzo małą szansę na warda na nich... więc imo lepiej potanić to wszystko dać im samego khorna + discipline lub w ogole bez magic bannera...Jasiuuu pisze:
Durin: LOL
Albo masz uber rzuty na blessy, albo bez 2 shrinow nie licz na warda
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
Jasiu:
- Ja tam zawsze sie pewniej czyje jak lapie hydranta majac na shrinie ward 3+ a nie 4+ ale co kto lubi
- Co do kawy to jak rozumiem wzgledy pragmatyczne nie przemawiaja za nia ;p Po kiego grzyba wiec ja wciskasz, ja gram bez zadnej kawy i jakos dochodze, zwlaszcza ze corowa piechota w postaci warriorow ma dobre pierd**niecie, bo zalew hordami maruderow to sredni pomysl. Mnie od kawy w sumie najbardziej odstrasza brzytwa ale moze dlatego ze sporo na elfiaki gram.
- Maruderzy: no nie wiem czy 28 starczy, jak juz ktos w to walnie placek albo jacys kusznicy solidniej przygrzeja to chlopaki schodza jak cieple buleczki - przynajmniej u mnie. Nie przesadzalbym z tym ze maja tylko sie zetknac rogiem i dawac rank bonus bo chlopaki umieja sie bic
W sumie raz mi do tej pory wypadla.
- Ja tam zawsze sie pewniej czyje jak lapie hydranta majac na shrinie ward 3+ a nie 4+ ale co kto lubi
- Co do kawy to jak rozumiem wzgledy pragmatyczne nie przemawiaja za nia ;p Po kiego grzyba wiec ja wciskasz, ja gram bez zadnej kawy i jakos dochodze, zwlaszcza ze corowa piechota w postaci warriorow ma dobre pierd**niecie, bo zalew hordami maruderow to sredni pomysl. Mnie od kawy w sumie najbardziej odstrasza brzytwa ale moze dlatego ze sporo na elfiaki gram.
- Maruderzy: no nie wiem czy 28 starczy, jak juz ktos w to walnie placek albo jacys kusznicy solidniej przygrzeja to chlopaki schodza jak cieple buleczki - przynajmniej u mnie. Nie przesadzalbym z tym ze maja tylko sie zetknac rogiem i dawac rank bonus bo chlopaki umieja sie bic
TaktyczneJasiuuu pisze:ofc cały czas modlimy się o 3ke na hellenie
W sumie raz mi do tej pory wypadla.
Khumator:
Ja tam widze 6 unitów i 3 podłych skurwysynów ( i jeden podły śmierdziel z puppetem)
mało jak mało - na początku edycji wystawiałem dużo fastów i dużo psów i miałem dużo jednostek - i co?
słabo. Wole miec taką armie a'la początek Dark Omena bo się lepiej sprawdza
dyskowcy odpadaja - nie wejdą do oddziału zadnego a od tego są ci dwaj herosi - i celowo jest ich dwóch, co wolisz wstawic zamiast jednego z nich ? gołą 5tke jazdy ? nie wejdzie.
Akadera:
Kawa dlatego ze kocham ten unit, gram na nim od malenkosci i takie pierdoly jak zasady gry czy oddzialy wyrzynajace mi caly unit jednym ciosem nie powstrzymaja mnie od trzymania wszystkich konnych na półce, pozatym dalej to zajebisty oddzial z wysoką inicjatywą. Teraz poprostu dostaje wpie$#ol czesciej niz zazwyczaj ale dlatego musi byc ich duzo i z bohaterami.
28 wystarczy bo musi wystarczyc Marauderzy sa po to zeby zapchac core do spolki z warriorami, zwiekszajac marauderow nie mam za co zwyczajnie, jak wrog ma klopy to 10 wiecej nie zrobi zadnej roznicy..
Durin: LOLx2
Ja tam widze 6 unitów i 3 podłych skurwysynów ( i jeden podły śmierdziel z puppetem)
mało jak mało - na początku edycji wystawiałem dużo fastów i dużo psów i miałem dużo jednostek - i co?
słabo. Wole miec taką armie a'la początek Dark Omena bo się lepiej sprawdza
dyskowcy odpadaja - nie wejdą do oddziału zadnego a od tego są ci dwaj herosi - i celowo jest ich dwóch, co wolisz wstawic zamiast jednego z nich ? gołą 5tke jazdy ? nie wejdzie.
Akadera:
Kawa dlatego ze kocham ten unit, gram na nim od malenkosci i takie pierdoly jak zasady gry czy oddzialy wyrzynajace mi caly unit jednym ciosem nie powstrzymaja mnie od trzymania wszystkich konnych na półce, pozatym dalej to zajebisty oddzial z wysoką inicjatywą. Teraz poprostu dostaje wpie$#ol czesciej niz zazwyczaj ale dlatego musi byc ich duzo i z bohaterami.
28 wystarczy bo musi wystarczyc Marauderzy sa po to zeby zapchac core do spolki z warriorami, zwiekszajac marauderow nie mam za co zwyczajnie, jak wrog ma klopy to 10 wiecej nie zrobi zadnej roznicy..
Durin: LOLx2
T
czemu nie wejdą do oddziału? coś im tego zabrania...Jasiuuu pisze: dyskowcy odpadaja - nie wejdą do oddziału zadnego
- Arbiter Elegancji
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4807
- Lokalizacja: Warszawa
Jak dla mnie bardzo fajna rozpa. Pewnie że najłatwiej zrobić kolejną identyczną rozpe (czolzeni, 2 szrajny, 2x30 maruderów, duży mag na dysku, BSB na dysku, mały mag, kloc warriorów itd.) i mieć sytuacje jak z VC że każda armia wygląda identycznie bo "taki jest aktualnie najmocniejszy build" Rozpiska Jasia jest klimatyczna, ma po trochu wszystkiego, gra czym lubi a na dodatek ma to potencjał
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..
Akurat wspomniana rozpiska wyżej jest znacznie słabsza niż ta Jasiaa i na pewno nie wyznacza standardów . Gdy w rozpie są choseni, to z reguły jest to tyle pkt, że reszta armii jest znacznie uboższa i wystarczy omijać jebitny kloc a resztę wyczyścić. Znacznie lepiej działają 3-4 oddziały, z których każdy może zagrozić.