black orck warboss 145
HA,shild 9
best basha of martog 15
dragon helm 10
talizman +4 warda 45
kiling blow/+1 atak 30
254
orc great shaman 150
scroll 25
ring 20
4level 35
220
LORD
474/600
Goblin big boss 35
LA,shild 4
BSB 25
falme sztandar 10
74
Goblin big boss 35
wolf 12
cios 15
bomba 25
87
NG shaman 50
2level 35
żabo scroll 30
2 grzyby 20
135
Hero
296/600
43 NG 129
FCG 20
siaty 35
181
22 NG 63
3 faonole
138
22 NG 63
3 faonole
5 spider
65
5 wilków 60
sper 5
65
10 orck archers 60
baner 10
70
10 orck archers 60
baner 10
70
CORE
730/600
23 Blacko orck 299
shild 23
FCg 38
MOrk totem 50
410
katapa 70
2 chuka 140
1 chuka 70
3xsquig herdy 90
SPEC
780/1200
3 trolle 120
RARE
120/600
2400/2400
co wy o tym myślicie? troche słaba siła przebicia ale mysle że powinno dać rade jutro gram turniej tym więc zobacze co zmienić. sztandary na strzelaczach potrzebne na B&G bo ostatnio szybko mi rozwalili na B&G.
prosze o komęty
zielony bazyl czyli O&G na 2400
zielony bazyl czyli O&G na 2400
czy jeśli mam przedmiot, który pozwala mi przerzucać każdego warda to, czy mogę też przerzucać ochronę magiczną?
oto moje komęty.
zmien bsb na orkowego(5T) i daj mu totem. wsadzisz go np do gołego kloca ng ktory bedzie sobie stał bezpiecznie za 1 liniami . bo tak złożony bsb zginie razdwapięć i nie moze walczyc. a pozatym walczacy klocek szybko traci ranki i dispel sie sypie. minus jest taki ze trzeba tak manewrowac trolami zeby byly blisko bsb.
nie widze dooma
kloc czarnuchów za mały. kwestia banera na nich jest sporna bo cos co sie boi ognistych atakow szybko przed nimi spierdoli a cos co chetnie takie ataki przyjmie łatwo go znajdzie i uziemi. dlatego daj komus ognisty ring i niech wymiata. a czarnuchom jakis inny ładny baner moze ten ap? albo 1 do muwa.
czuki 2 i to max bo dla klimatu. zamiast nich klopy.
wywaliłbym 1 kloc ng i dał jakis fajny klocuch orków z 40 chłopa. mają 4 t , parry i jednak te spektakularne 3 ws a nie 2.
zmien bsb na orkowego(5T) i daj mu totem. wsadzisz go np do gołego kloca ng ktory bedzie sobie stał bezpiecznie za 1 liniami . bo tak złożony bsb zginie razdwapięć i nie moze walczyc. a pozatym walczacy klocek szybko traci ranki i dispel sie sypie. minus jest taki ze trzeba tak manewrowac trolami zeby byly blisko bsb.
nie widze dooma
kloc czarnuchów za mały. kwestia banera na nich jest sporna bo cos co sie boi ognistych atakow szybko przed nimi spierdoli a cos co chetnie takie ataki przyjmie łatwo go znajdzie i uziemi. dlatego daj komus ognisty ring i niech wymiata. a czarnuchom jakis inny ładny baner moze ten ap? albo 1 do muwa.
czuki 2 i to max bo dla klimatu. zamiast nich klopy.
wywaliłbym 1 kloc ng i dał jakis fajny klocuch orków z 40 chłopa. mają 4 t , parry i jednak te spektakularne 3 ws a nie 2.
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
- Aron_Banalny
- Masakrator
- Posty: 2167
- Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
jeżeli to ojro to jedna to totem przestaje być opłacalny
moge dodac max 2 kostki na ture więc marnuje się jedna kostak jeżeli nie wyzuce żadnego chanela jak dla mnie nawet daje rade zawsze ma 2 pewne kostki
czy jeśli mam przedmiot, który pozwala mi przerzucać każdego warda to, czy mogę też przerzucać ochronę magiczną?
tak żabo scroll to to o czym mówisz i dzisiaj przed turniejem zmieniłem cene
a ogólnie turniej dobry 31 pkt nawet ok nie ma to jak 3 trafienia z chuck 3 rany i 7 wbitych na smoka bbye bye
ogólnie wykąbinuje coś szybszego do tej rozpy ale moge powiedzieć że jest nawet grywalna
a ogólnie turniej dobry 31 pkt nawet ok nie ma to jak 3 trafienia z chuck 3 rany i 7 wbitych na smoka bbye bye
ogólnie wykąbinuje coś szybszego do tej rozpy ale moge powiedzieć że jest nawet grywalna
czy jeśli mam przedmiot, który pozwala mi przerzucać każdego warda to, czy mogę też przerzucać ochronę magiczną?