![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
Raczej nie, krasnoludy grające orkami (i vice versa), to dopiero rozdwojenie jaźni.Master of reality pisze:Krasnoludy przerzucają się na HE!![]()
Świat się kończy...
Zasady specjalne w RB. ASF.Proch pisze:chopaky.. szybki szpil:
nie umiem znaleźć nigdzie zasady o przerzutach (to hit) jak mamy większą inicjatywę, gdzie to jest w bookach?
ze 2 pudełka White Lions, Bohatera ze sztandarem i Łuczników. Batalion sobie odpuść.Feniks pisze:Zacząłem dopiero zbierać elfy. Jak na razie mam to co w Island of Blood. Jaki powinien być następny krok kupić jakiś batalion czy może lepiej kupić kilka razy Lothern Sea Guards czy może jeszcze coś innego?
Można ale W tedy musisz wystawić maga z BoH z Shadowa małego 2lvlmaga z shadowaFeniks pisze:Czy opłaca się inwestować silnie w łucznictwo myślałem o armii opartej praktycznie na nim 3 x 2na 10 łuczników i 4 blot throwers do tego jakiś mag lub 2 i jedna silna jednostka uderzeniowa do rozbijania tego co zostanie zanim łucznicy z tym skończą. Czy też może tylko mi się wydaje, że to takie fajne?
no a z kolei na innym forum odwołali mnie do podręcznika strona 32 i faktycznie stoi czarno na białym że może być max 6 kości, z kolei z army buildera możnaby tego Power Stone'a różnie intepretować... zatem pytam jeszcze raz - czy ktoś zna jakieś konkretne FRAGMENTY z erraty czy AB czy rulebooka gdzie jest jasno i wyraźnie napisane, że jednak wolno z 8 kości rzucić czar korzystając z opcji Power StoneRelosu pisze:tak uzywajac ps'a mozna rzucac z 8 kosci, nie wl nie musza zdawac dt w lesie.
żadna piechota nie musi zdawać DT w lesieRelosu pisze:tak uzywajac ps'a mozna rzucac z 8 kosci, nie wl nie musza zdawac dt w lesie.