
pzdr
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Z tego co pamiętam, jeśli atakujesz model piechoty lub jeźdźca ( niezależnie czy dosiada konia czy smoka ) to normalnie dostaje KB. Oczywiście w przypadku dosiadania monsterów, jeździec ginie a na stwora losuje się jak się zachowa.lohost pisze:przypomnijcie mi prosze jak jest z KB i bohaterem na pegazie/orle? dostaje on immuna na KB czy jako ze jest z basy piechotnym modelem dosiadajacym wierzchowca mozna mu zapodac KB?
Przepraszam, ale chyba wprowadziłem w błąd, to co napisałem dotyczyło 7ed a widzę, że teraz zasady się zmieniły. Według RB, KB działa na :lohost pisze:to jak jest z tym KB na bohatera dosiadajacego monsterous beasta? dziala na niego KB? czy nie dziala bo jest monsterous cavalery? byl jakis faq bodaj do tego ale nie moge znalezc :/
lohost pisze:to jak jest z tym KB na bohatera dosiadajacego monsterous beasta? dziala na niego KB? czy nie dziala bo jest monsterous cavalery? byl jakis faq bodaj do tego ale nie moge znalezc :/
Czyli działa, jeśli normalnie bez wierzchowca byłby zaliczany do infantry.Q: Does Killing Blow work against a mounted character regardless
of what he is mounted on? (p72)
A: Yes, as long as the character would count as an infantry
model if it wasn’t mounted.
nie, gdyż:gerald_tarrant pisze:nie, ale sam testuje na I10
Q: Does a weapon that gives a bonus to a characteristic only give
that bonus when being used to attack a model?(p4)
A: Yes, including magic weapons unless specifically stated
otherwise.
Może coś więcej jest w faq'u ale ja tego teraz nie mogę poszukaćAs with breath weapon made in shooting phase, the Strenght and any special efects of the creature's breath weapon will be covered in its rules.
cascet i kowadło używają najlepszego dostępnego save'a. To nie są osobne modele, po prostu na pierwszych ranach ściągasz obsługę, model jest jeden i może używać save'a komponentu który jeszcze żyje.kotson pisze:Czy jeżeli lisz z cascet of souls ma ward na 4+ to cała machina ma ten ward wyłącznie od strzelania jako całość, czy też mają go również w walce wręcz?