Rozpiski Imperialne 8 edycja
Moderator: #helion#
Re: Rozpiski Imperialne 8 edycja
Empire Army
1 * Arch Lector of Sigmar 231.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Great Weapon
Armour of Meteoric Iron
Holy Relic
Ruby Ring of Ruin
Biting Blade
1 Captain 125.0 Pts
Battle Standard
Armour of Silvered Steel
Luckstone
1 Battle Wizard 125.0 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll
29 Halberdiers 200.0 Pts
Halberd; Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Sergeant Pts
28 Swordsmen 199.0
Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Duellist
19 Crossbowmen 180.0 Pts
Crossbow; Standard; Musician
1 Marksman
10 Huntsmen 115.0 Pts
Normal Bow
1 Marksman
1 Steam Tank 300.0 Pts
Building Steam Points (Tank); Main Cannon (Tank); Steam Gun (Tank)
1 Commander
Repeater Pistol
1 Great Cannon 100.0 Pts
3 Crew
1 Mortar 75.0 Pts
3 Crew
Models in Army: 102
Total Army Cost: 1650.0
Witam.
To jest rozpa na mały turniej na 1650 pkt tylko jeszcze niewiem czy będą na nim scenariusze czy nie ale wrazie czego mam 3 banery:)
Zastanawiam się czy zamiast tego klocka kuszników nie dac detek do piechoty i zamiast huntsmenów dac mortara lub canona.
Czekam na rady tylko dzisiaj bo turniej już jutro:)
Dowiedziałem się przed chwilą że jadę i dlatego taka dzicz ;]
1 * Arch Lector of Sigmar 231.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Great Weapon
Armour of Meteoric Iron
Holy Relic
Ruby Ring of Ruin
Biting Blade
1 Captain 125.0 Pts
Battle Standard
Armour of Silvered Steel
Luckstone
1 Battle Wizard 125.0 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll
29 Halberdiers 200.0 Pts
Halberd; Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Sergeant Pts
28 Swordsmen 199.0
Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Duellist
19 Crossbowmen 180.0 Pts
Crossbow; Standard; Musician
1 Marksman
10 Huntsmen 115.0 Pts
Normal Bow
1 Marksman
1 Steam Tank 300.0 Pts
Building Steam Points (Tank); Main Cannon (Tank); Steam Gun (Tank)
1 Commander
Repeater Pistol
1 Great Cannon 100.0 Pts
3 Crew
1 Mortar 75.0 Pts
3 Crew
Models in Army: 102
Total Army Cost: 1650.0
Witam.
To jest rozpa na mały turniej na 1650 pkt tylko jeszcze niewiem czy będą na nim scenariusze czy nie ale wrazie czego mam 3 banery:)
Zastanawiam się czy zamiast tego klocka kuszników nie dac detek do piechoty i zamiast huntsmenów dac mortara lub canona.
Czekam na rady tylko dzisiaj bo turniej już jutro:)
Dowiedziałem się przed chwilą że jadę i dlatego taka dzicz ;]
Czołem
W WFB pocinam lat wiele ale imperium nigdy nie grałem. Postanowiłem złożyć taką rozpę na gry zarówno turniejowe jak i domowe.
Co sądzicie, czy jest to w miarę uniwersalne? Oczywiście format 2500 jest teoretyczny, bo przy mniejszym turnieju np na 2300 coś tam zdejmę i będzie 2300.
Przy odpowiedziach proszę też o uwzględnienie jakie jednostki są niezbędne. Wydaje mi się, że halabardziści, 2 magów, bsb, gienek, STank, jeden-dwa oddziały strzelców (wszystko jedno czy kuszników czy strzelców) i 2 mortary i może jeden cannon są niezbędne.
Ale co dalej, jakie jeszcze modele są niezbędne? A może moja wyliczanka powyżej jest błędna )
Tak czy inaczej proszę o uwagi, z góry dzięki.
2500 Pts - Empire Army
1 General of the Empire @ 181.0 Pts
General; Pistol; Full Plate Armor
Sword of Power [40.0]
Icon of Magnus [25.0]
Enchanted Shield [15.0]
1 Captain @ 120.0 Pts
Battle Standard
Sword of Might [15.0]
Armour of Meteoric Iron [25.0]
Luckstone [5.0]
1 Wizard Lord @ 290.0 Pts
Magic Level 4
Ruby Ring of Ruin [25.0]
Talisman of Endurance [30.0]
Luckstone [25.0]
1 Battle Wizard @ 125.0 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25.0]
29 Swordsmen @ 205.0 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Duellist @ [10.0] Pts
9 Knightly Orders @ 285.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
Banner of Swiftness [15.0]
1 Preceptor @ [16.0] Pts
29 Halberdiers @ 170.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
1 Sergeant @ [8.0] Pts
10 Huntsmen @ 100.0 Pts
Normal Bow
10 Crossbowmen @ 85.0 Pts
Crossbow; Musician
10 Handgunners @ 85.0 Pts
Empire Handgun; Musician
9 Handgunners @ 90.0 Pts
Empire Handgun; Musician
1 Marksman @ [5.0] Pts
5 Pistoliers @ 97.0 Pts
Brace of Pistols; Light Armour; Musician; Warhorse
1 Mortar @ 75.0 Pts
1 Mortar @ 75.0 Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
1 Steam Tank @ 300.0 Pts
1 Helblaster Volley Gun @ 110.0 Pts
Models in Army: 123
Total Army Cost: 2493.0
W WFB pocinam lat wiele ale imperium nigdy nie grałem. Postanowiłem złożyć taką rozpę na gry zarówno turniejowe jak i domowe.
Co sądzicie, czy jest to w miarę uniwersalne? Oczywiście format 2500 jest teoretyczny, bo przy mniejszym turnieju np na 2300 coś tam zdejmę i będzie 2300.
Przy odpowiedziach proszę też o uwzględnienie jakie jednostki są niezbędne. Wydaje mi się, że halabardziści, 2 magów, bsb, gienek, STank, jeden-dwa oddziały strzelców (wszystko jedno czy kuszników czy strzelców) i 2 mortary i może jeden cannon są niezbędne.
Ale co dalej, jakie jeszcze modele są niezbędne? A może moja wyliczanka powyżej jest błędna )
Tak czy inaczej proszę o uwagi, z góry dzięki.
2500 Pts - Empire Army
1 General of the Empire @ 181.0 Pts
General; Pistol; Full Plate Armor
Sword of Power [40.0]
Icon of Magnus [25.0]
Enchanted Shield [15.0]
1 Captain @ 120.0 Pts
Battle Standard
Sword of Might [15.0]
Armour of Meteoric Iron [25.0]
Luckstone [5.0]
1 Wizard Lord @ 290.0 Pts
Magic Level 4
Ruby Ring of Ruin [25.0]
Talisman of Endurance [30.0]
Luckstone [25.0]
1 Battle Wizard @ 125.0 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25.0]
29 Swordsmen @ 205.0 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Duellist @ [10.0] Pts
9 Knightly Orders @ 285.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
Banner of Swiftness [15.0]
1 Preceptor @ [16.0] Pts
29 Halberdiers @ 170.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
1 Sergeant @ [8.0] Pts
10 Huntsmen @ 100.0 Pts
Normal Bow
10 Crossbowmen @ 85.0 Pts
Crossbow; Musician
10 Handgunners @ 85.0 Pts
Empire Handgun; Musician
9 Handgunners @ 90.0 Pts
Empire Handgun; Musician
1 Marksman @ [5.0] Pts
5 Pistoliers @ 97.0 Pts
Brace of Pistols; Light Armour; Musician; Warhorse
1 Mortar @ 75.0 Pts
1 Mortar @ 75.0 Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
1 Steam Tank @ 300.0 Pts
1 Helblaster Volley Gun @ 110.0 Pts
Models in Army: 123
Total Army Cost: 2493.0
Grałem Empire ponad 2 lata i z moich rad:
Wyrzucić hellblastera (naprawde nie opłacalne)
Znalesć punkty na drugiego tanka
Osobiście zamaist generała Empire wolałbym dużego priesta według mnie hate który daję i jego modlitwy są lepsze niż troche lepszy fight Generała Empire
Poszukałbym pkt na rod of power (warto se przeniesc niekiedy 3 kostki lub 2 lub 1)
Knightci ok.Uważam że teraz knightci to wedle uznania.
Reszta ok choć moge zauważyć ze masz aż 4 x 10 strzelców (jak dla mnie kusze, handguny i archersi by wystarczyli)
Pozdrawiam i życze sukcesów
Wyrzucić hellblastera (naprawde nie opłacalne)
Znalesć punkty na drugiego tanka
Osobiście zamaist generała Empire wolałbym dużego priesta według mnie hate który daję i jego modlitwy są lepsze niż troche lepszy fight Generała Empire
Poszukałbym pkt na rod of power (warto se przeniesc niekiedy 3 kostki lub 2 lub 1)
Knightci ok.Uważam że teraz knightci to wedle uznania.
Reszta ok choć moge zauważyć ze masz aż 4 x 10 strzelców (jak dla mnie kusze, handguny i archersi by wystarczyli)
Pozdrawiam i życze sukcesów
” Rozejrzyj się dookoła. Zobaczysz ludzi, bez których ten świat byłby lepszy.”
Death Note
Galeria :
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=35349
Strona Malarska na Facebooku:
https://www.facebook.com/pages/Fallen-A ... 9393055688
Death Note
Galeria :
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=35349
Strona Malarska na Facebooku:
https://www.facebook.com/pages/Fallen-A ... 9393055688
Na 2500 przymiarka do powrotu:
Generał na pegazie
Sword of strife
Talisman of preservation
Enchanted shield
Wizard lord
Rod of power
Holy relic
Ruby ring of ruin
Kapitan Bsb
Armour of meteoric iron
sword of might
luckstone
2 Inzynierów z hochlandami i gołębiami
2x20 kuszników muzyk i sztandar
2x5 rycerzy muzyk i sztandar
36 greatswordów FCG eternal flame
2 mortary
2 działa
2 hellstormy
Równe 2500 pkt.
Magia raczej słaba bo jeden czaruś 4lvl. Ale on jest głównie do dispella i do odstrzelenia jakiegoś śmiecia.
Monstra i duze kloce----artyleria.
Do zwary greatswordzi z bsb.
Generał kozak lata i udaje że coś potrafi.
Generał na pegazie
Sword of strife
Talisman of preservation
Enchanted shield
Wizard lord
Rod of power
Holy relic
Ruby ring of ruin
Kapitan Bsb
Armour of meteoric iron
sword of might
luckstone
2 Inzynierów z hochlandami i gołębiami
2x20 kuszników muzyk i sztandar
2x5 rycerzy muzyk i sztandar
36 greatswordów FCG eternal flame
2 mortary
2 działa
2 hellstormy
Równe 2500 pkt.
Magia raczej słaba bo jeden czaruś 4lvl. Ale on jest głównie do dispella i do odstrzelenia jakiegoś śmiecia.
Monstra i duze kloce----artyleria.
Do zwary greatswordzi z bsb.
Generał kozak lata i udaje że coś potrafi.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.
KFC-Karl Franz Chicken
KFC-Karl Franz Chicken
po co wsadziłeś po ponad 100pkt w eng. dając im pigony i snajperki,już lepiej było brać po jednym dziale i mortarze więcej, abtw. mag jaki ma loor?
''Three things make The Empire great – faith, steel and gunpowder!"
Legionowski Klub Miłośników Fantastyki
http://www.facebook.com/pages/Legionows ... 0549447769
Legionowski Klub Miłośników Fantastyki
http://www.facebook.com/pages/Legionows ... 0549447769
Mogę zdjąć snajperki chociaż są świetną opcją.
Na początku karam klocki gołębiem a później wyławiam herosów.
Lore hmmm myślę o heavenie albo shadow.
Na początku karam klocki gołębiem a później wyławiam herosów.
Lore hmmm myślę o heavenie albo shadow.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.
KFC-Karl Franz Chicken
KFC-Karl Franz Chicken
Myślę, że już lepiej by było dać generałowi sword of sigismund, co prawda 5 pkt drożej, ale masz siłę o 1 większą i ASF co z obecnymi przerzutami (a z In 5 możesz na nie liczyć dosyć często w sumie) da chyba więcej niż extra 2 ataki.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
Trzeba pamiętać o ile gołębie cię nie zabiją. znaczy enga.
''Three things make The Empire great – faith, steel and gunpowder!"
Legionowski Klub Miłośników Fantastyki
http://www.facebook.com/pages/Legionows ... 0549447769
Legionowski Klub Miłośników Fantastyki
http://www.facebook.com/pages/Legionows ... 0549447769
zgadzam się z Byro, dodatkowo dodałbym lordowi Charmed Shield, mała rzecz a cieszy przy działach zamiast inżynierów dałbym dwóch kapłanów, albo kapłana (na piechtę do GS-ów, co by mieli hate) i maga 2lvl, z dispellem lub takim głupim itemem +1 do casta (jak 3lvl mag rzuca), alternatywą jest channeling stuff, na 5+ masz kość do displa lub powera, nie takie słabe wcale, pozostaje jeszcze seal of destrukcjaByro pisze:Myślę, że już lepiej by było dać generałowi sword of sigismund, co prawda 5 pkt drożej, ale masz siłę o 1 większą i ASF co z obecnymi przerzutami (a z In 5 możesz na nie liczyć dosyć często w sumie) da chyba więcej niż extra 2 ataki.
GS-y tylko z Banner of Discipline (+1 do LD), zamiast helstormów i jednych kusz dałbym jeden wagon kawy, potrafią duuużo utłuc i być groźni, za dość niskie punkty
A ja mam takie pytanie z innej beczki. Czy ktoś już próbował dawać Generałowi na pegazie lub Wielkiemu Mistrzowi takie przedmioty jak sword of cośtam (ten co daje dodatkowe 3 ataki) + potion of strength (ten co siłę podnosi o 3) + enchanted shield? Jeżeli ktoś już tym grał to jak to się sprawdza na polu bitwy? w sumie 7 ataków z siłą 7 (na GM) to powinno pokroić prawie wszystko.
Emp/DoCh
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
Nie demonizuj. Wbrew pozorom nie ma aż tak wielu jednostek z inicjatywą lepszą niż 5.
Jedyny problem, co właściwie ten gość miałby robić? No bo owszem, może być groźny w pierwszej turze walki, ale co potem?
Jedyny problem, co właściwie ten gość miałby robić? No bo owszem, może być groźny w pierwszej turze walki, ale co potem?
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
ja mialem dziadka na bryczce z taka kombinacją:
+1 at
+ potion of strenght
doszedlem do wniosku ze to nic nie da. zalożylem mu GW
Mialem tez mastera do konncy. Typek dawal rade ( ran klepał mnóstwo ) ale wiadomo w tej edycji ciezko sie przebic przez piechote. i wogole Dziadek na bryczce bardziej przydatny do tego wizard lord i wiecej raczej nie upchamy.
+1 at
+ potion of strenght
doszedlem do wniosku ze to nic nie da. zalożylem mu GW
Mialem tez mastera do konncy. Typek dawal rade ( ran klepał mnóstwo ) ale wiadomo w tej edycji ciezko sie przebic przez piechote. i wogole Dziadek na bryczce bardziej przydatny do tego wizard lord i wiecej raczej nie upchamy.
Mam ochotę zrobić takiego latającego kolesia generała na pegazie lub na gryfie - chyba ta druga opcja jest lepsza.
Chcę dać mu
sword of bloodshed (+3 Ataki)
potion of strength (+3 do Siły przez 1 turę)
enchanted shield (+2 sv(razem z płytówką miałby wtedy na 2+))
opal amulet (4+ wsv na pierwszą ranę)
byłoby to 6 ataków co turę - raz w grze z siłą 7 (na poważniejszego wroga) - sv jest do dupy ale z 1 wsv ma (co prawda niewielkie ale ma) szanse na ustanie przez 1 turę z wiekszym wrogiem. w zależności w co atakuje takie coś albo zużywa potiona albo nie a 6 ataków z samego genka (+4 z latacza) powinno skosić najbliższy rząd piechoty nawet przy sile 4 tak żeby nic mu nie oddało. genek ma siłę 4 więc nie trzeba zużywać potiona na zwykłą piechotę a na np warriorów chaosu lub jakąś kawę powinno starczyć pierwsze uderzenie z potionem - a przecież genek sam w taką mocną jednostkę nigdy nie szarżuje - piszę tu o flankowaniu lub szarży z tyłu.
mam równiez opcję z GM w kawie
ten sam zestaw itemów co wyzej + razor banner w kawie (wówczas nie trzeba jej robić na IC żeby mieć dodatkowy -1 do sv przeciwnika). GM z 7 atakami i inicjatywą na 6 to już cos a i oszczędzamy slot specjala.
dawajcie opinie co o tym myślicie.
Jest to opcja na zrobienie takiego tarana/przełamywacza co powinien w jedną ture rozjeżdżać cokolwiek bydlęcego się pojawi na stole u przeciwnika - myślę tu głównie o jakimś demonie (chociaż z demonem mógłby być problem skoro wszysko na inicjatywę w tej edycji klepie), smoku, czy nawet o steam tanku (jak masz dwa u przeciwnika na stole to w jednego ładujemy z dział a w drugiego takiego latacza i rozkręcamy czołgi w minutę) - podejrzewam że na stole podczas rozgrywki będzie mało jednostek, które będą wymagały szarży z potionem i wydaje mi sie że jedna tura wystarczy żeby je dopaść i zniszczyć.
a jeżeli chodzi o dziadka to taka kombinacja zupełnie do niego nie pasuje i nie dziwię ci się, że to odpuściłeś.
Chcę dać mu
sword of bloodshed (+3 Ataki)
potion of strength (+3 do Siły przez 1 turę)
enchanted shield (+2 sv(razem z płytówką miałby wtedy na 2+))
opal amulet (4+ wsv na pierwszą ranę)
byłoby to 6 ataków co turę - raz w grze z siłą 7 (na poważniejszego wroga) - sv jest do dupy ale z 1 wsv ma (co prawda niewielkie ale ma) szanse na ustanie przez 1 turę z wiekszym wrogiem. w zależności w co atakuje takie coś albo zużywa potiona albo nie a 6 ataków z samego genka (+4 z latacza) powinno skosić najbliższy rząd piechoty nawet przy sile 4 tak żeby nic mu nie oddało. genek ma siłę 4 więc nie trzeba zużywać potiona na zwykłą piechotę a na np warriorów chaosu lub jakąś kawę powinno starczyć pierwsze uderzenie z potionem - a przecież genek sam w taką mocną jednostkę nigdy nie szarżuje - piszę tu o flankowaniu lub szarży z tyłu.
mam równiez opcję z GM w kawie
ten sam zestaw itemów co wyzej + razor banner w kawie (wówczas nie trzeba jej robić na IC żeby mieć dodatkowy -1 do sv przeciwnika). GM z 7 atakami i inicjatywą na 6 to już cos a i oszczędzamy slot specjala.
dawajcie opinie co o tym myślicie.
Jest to opcja na zrobienie takiego tarana/przełamywacza co powinien w jedną ture rozjeżdżać cokolwiek bydlęcego się pojawi na stole u przeciwnika - myślę tu głównie o jakimś demonie (chociaż z demonem mógłby być problem skoro wszysko na inicjatywę w tej edycji klepie), smoku, czy nawet o steam tanku (jak masz dwa u przeciwnika na stole to w jednego ładujemy z dział a w drugiego takiego latacza i rozkręcamy czołgi w minutę) - podejrzewam że na stole podczas rozgrywki będzie mało jednostek, które będą wymagały szarży z potionem i wydaje mi sie że jedna tura wystarczy żeby je dopaść i zniszczyć.
a jeżeli chodzi o dziadka to taka kombinacja zupełnie do niego nie pasuje i nie dziwię ci się, że to odpuściłeś.
Emp/DoCh
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
co do kawy w IC a razor baner to jest bardziej kwestia czy masz na co przeznaczyć punkty ze speciali bo IC to 3pkt a razor 45 czyli, 15konnych z IC. Co do Genka na gryfie to też myślalem o takim ustawieniu ale zawsze miałem dylemat czy robić go ofensywnego co zbierze wszystkie kule bo przeciwnik się go przestraszy czy lepiej defensywnego z 1AS z przerzutami i +4ward.
''Three things make The Empire great – faith, steel and gunpowder!"
Legionowski Klub Miłośników Fantastyki
http://www.facebook.com/pages/Legionows ... 0549447769
Legionowski Klub Miłośników Fantastyki
http://www.facebook.com/pages/Legionows ... 0549447769
hmm ciekawe jak to obecnie wygląda w metagame - czy prym w rozpiskach imperialnych wiodą ofensywne czy defensywne jednostki?
dawajcie panowie swoje obecne doswiadczenia na 8 ed. - zdaję sobie sprawę z tego że dużo zależy od umiejętności gracza ale według waszych obserwacji jakie imp rozpiski mają większe szanse na zwycięstwo w turniejach?
czy grał ktoś z was górką imperialną na 8 ed?
dawajcie panowie swoje obecne doswiadczenia na 8 ed. - zdaję sobie sprawę z tego że dużo zależy od umiejętności gracza ale według waszych obserwacji jakie imp rozpiski mają większe szanse na zwycięstwo w turniejach?
czy grał ktoś z was górką imperialną na 8 ed?
Emp/DoCh
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
Górką??
Co do rozpisek , to te skuteczne mają duże szanse.
Co do rozpisek , to te skuteczne mają duże szanse.
''Three things make The Empire great – faith, steel and gunpowder!"
Legionowski Klub Miłośników Fantastyki
http://www.facebook.com/pages/Legionows ... 0549447769
Legionowski Klub Miłośników Fantastyki
http://www.facebook.com/pages/Legionows ... 0549447769