Rozpiski
Moderator: JarekK
Re: Rozpiski
Masz 2x Enchanted shield, chosenom wpisałeś tylko championa z command group, a mimo to dałeś im sztandar. To tak z kwestii technicznych.
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
ehh... chodziło o to że nie znalazłem tego wertując pobieżnie bo szukałem czego innego, dla tego dałem linka by ktoś sprawdził dokładnie, bo osobiście nie jest to potrzebne do mych taktykyedee pisze:Nie wiem o co chodzi w tym poscie, ale napewno to co pisales wczesniej jest nieprawda.Khumanor pisze:po dałem tego linka... bo wczoraj coś sprawdzałem... i po wszystkim przypomniałem sobie o tym mieczyku, ale nie chciało się sprawdzać ponownie... bo nie gram na magii

@ rozpiska Varinastari... masz o 57pkt. za dużo, właściwie o 58pkt. bo zwykła tarcza na herosie kosztuje 5pkt.
-
- Masakrator
- Posty: 2297
Zatem wylatują psy i jeden Warek.
Za dużo zaś miałem o 44pkt., nie 57.
Za dużo zaś miałem o 44pkt., nie 57.
A może tak ?
1 Chaos Lord of Tzeentch
General; Shield
Sword of Might
Dragonhelm
Talisman of Preservation
Helm of Many Eyes
Disc of Tzeentch
1 Exalted Hero of Tzeentch
Battle Standard
Biting Blade
Enchanted Shield
Talisman of Endurance
Bloodcurdling Roar
Disc of Tzeentch
1 Chaos Sorcerer of Slaanesh
Magic Level 2;
Charmed Shield
Necrotic Phylactery
Infernal Puppet
Steed of Slaanesh
2x30 Chaos Marauders of Khorne
Great Weapon; Standard; Musician
20 Chaos Warriors of Khorne
Halberd; Shield;
Standard; Musician
Banner of Eternal Flame
20 Chaos Warriors of Tzeentch
Shield; Standard;
Musician
Blasted Standard
2x5 Marauder Horsemen of Slaanesh
Flail
1 Hellcannon
2x5 Chaos Warhounds
Models in Army: 124
Nie umiem grać bez fastów i psów. Jestem ciekaw czy 2lev. mag wystarczy na ograniczoną euro-magię...
4 klocki, 4 śmieci, 2 dyskowcy do walki, mag z vanguardem i fastem.
1 Chaos Lord of Tzeentch
General; Shield
Sword of Might
Dragonhelm
Talisman of Preservation
Helm of Many Eyes
Disc of Tzeentch
1 Exalted Hero of Tzeentch
Battle Standard
Biting Blade
Enchanted Shield
Talisman of Endurance
Bloodcurdling Roar
Disc of Tzeentch
1 Chaos Sorcerer of Slaanesh
Magic Level 2;
Charmed Shield
Necrotic Phylactery
Infernal Puppet
Steed of Slaanesh
2x30 Chaos Marauders of Khorne
Great Weapon; Standard; Musician
20 Chaos Warriors of Khorne
Halberd; Shield;
Standard; Musician
Banner of Eternal Flame
20 Chaos Warriors of Tzeentch
Shield; Standard;
Musician
Blasted Standard
2x5 Marauder Horsemen of Slaanesh
Flail
1 Hellcannon
2x5 Chaos Warhounds
Models in Army: 124
Nie umiem grać bez fastów i psów. Jestem ciekaw czy 2lev. mag wystarczy na ograniczoną euro-magię...
4 klocki, 4 śmieci, 2 dyskowcy do walki, mag z vanguardem i fastem.
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
ładny lord
nie wiem czy magowi opłaca się latać w 5 fastów.. szybko spadnie
na maruderach flail jest lepszy bo :
1. ghule
2. BL
3. jak wpadną tam gdzie przegrają CC to i tak zrobią swoje ( zabiją magów i czepionów )
4. GW jest dobre tak na prawdę na krasie ( choć nie zawsze ) i slavy
tak ostatnio prześledziłem wyczyny i rozpiski, stwierdziłem takie fakty
tęczowcy z blasted dał bym halabardy bo i tak nikt do nich by nie walił więc i tak dużo ich dojdzie a halabardy dadzą pierdolnięcie jakie im brak... mot to jak parry save nawet na Tstompy i stompy
z fasów zdoił bym mos i dał TA.. mos ( najgorszy mark teraz ) jest fajny tylko na feara co z mobilnym BSB się mija
też pieski wystawiam i fasty
jaką właściwie ma podstawkę helena ?
ps.: przepraszam że pojechałem po slaaneshytach, bo wiem że go lubisz
nie wiem czy magowi opłaca się latać w 5 fastów.. szybko spadnie
na maruderach flail jest lepszy bo :
1. ghule
2. BL
3. jak wpadną tam gdzie przegrają CC to i tak zrobią swoje ( zabiją magów i czepionów )
4. GW jest dobre tak na prawdę na krasie ( choć nie zawsze ) i slavy
tak ostatnio prześledziłem wyczyny i rozpiski, stwierdziłem takie fakty
tęczowcy z blasted dał bym halabardy bo i tak nikt do nich by nie walił więc i tak dużo ich dojdzie a halabardy dadzą pierdolnięcie jakie im brak... mot to jak parry save nawet na Tstompy i stompy
z fasów zdoił bym mos i dał TA.. mos ( najgorszy mark teraz ) jest fajny tylko na feara co z mobilnym BSB się mija
też pieski wystawiam i fasty
jaką właściwie ma podstawkę helena ?
ps.: przepraszam że pojechałem po slaaneshytach, bo wiem że go lubisz

Helena ma 80/100 według uściśleń z 7ed. i trudno żeby teraz wszyscy robili jakieś inne więc pewnie zostaje ta wielkość. Flaile na maruderach rozwiązałyby problem braku GW w wypraskacha bo dla mnie wysiwyg i brak proksów to podstawa więc do zastanowienia opcja. Jak na złość gram jedynie z elfami które są szybsze od maruderów i z krasiami na które GW powinny być... Mag ma po to fasta i vanguarda żeby schować się przed jakimiś szejdami itp. niespodziankami. Musiałbym inaczej zmarnować jeden z klocków tylko do niańczenia maga co nie wydaje mi się dobrą opcją... Tęczowców zmienić nie mogę bo mam figurki bez halabard które bardzo ciężko dostać i zresztą są już pomalowane... MoS na fastach obowiązkowy żeby spełnili swoją rolę dojścia do dział... No i nie ukrywam że tak złożona armia dałaby mi prawdopodobnego maksa z malowania na ewentualnym masterze co na Kohortexie dało mi ogromny skok w klasyfikacji...
W sklepie netowym Bard.pl można zamówić halabardy i GW do Warriorów, oczywiście mail order.
Welcome to the Tower of Rising Sun.
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454
spamujecie
...

kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
Rospa która jedną szarżą ma szansę anihilować gwardię VC :
Chaos Lord of Tzeentch
General; Halberd;
Helm of Discord
Talisman of Preservation
Helm of Many Eyes
Barded Chaos Steed
Exalted Hero of Tzeentch
Shield; BSB
Biting Blade
Dragonhelm
Talisman of Endurance
Bloodcurdling Roar
Disc of Tzeentch
Chaos Sorcerer of Tzeentch
Magic Level 2;
Enchanted Shield
Golden Eye of Tzeentch
Third Eye of Tzeentch
Disc of Tzeentch
2x30 Chaos Marauders of Khorne
Great Weapon; Standard; Musician
2x5 Marauder Horsemen of Slaanesh
Flail; Throwing Axes; Standard; Musician
20 Chaos Warriors of Khorne
Halberd; Shield;
Standard; Musician
Standard of Discipline
6 Chaos Knights of Khorne
Shield; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame
Hellcannon
2x5 Chaos Warhounds
Models in Army: 110
Total Army Cost: 2400.0
Jeśli okaże się iż fasty są do bani i eteryki robią mi sieczkę zamiast nich wejdą drudzy najci...
Chaos Lord of Tzeentch
General; Halberd;
Helm of Discord
Talisman of Preservation
Helm of Many Eyes
Barded Chaos Steed
Exalted Hero of Tzeentch
Shield; BSB
Biting Blade
Dragonhelm
Talisman of Endurance
Bloodcurdling Roar
Disc of Tzeentch
Chaos Sorcerer of Tzeentch
Magic Level 2;
Enchanted Shield
Golden Eye of Tzeentch
Third Eye of Tzeentch
Disc of Tzeentch
2x30 Chaos Marauders of Khorne
Great Weapon; Standard; Musician
2x5 Marauder Horsemen of Slaanesh
Flail; Throwing Axes; Standard; Musician
20 Chaos Warriors of Khorne
Halberd; Shield;
Standard; Musician
Standard of Discipline
6 Chaos Knights of Khorne
Shield; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame
Hellcannon
2x5 Chaos Warhounds
Models in Army: 110
Total Army Cost: 2400.0
Jeśli okaże się iż fasty są do bani i eteryki robią mi sieczkę zamiast nich wejdą drudzy najci...
Oj dobrze przeczytaj jeszcze raz tę rospę tak troszkę między wierszami... Gwarantuję ci iż regenki nie będzie na gwardii jak najci uderzą...michau5300 pisze:Z tego co wiem to płonące ataki nie działają na knightów (no chyba, że z lancami) bo mają magiczne bronie. Jakby konie miały wyższą inicjatywę od knightów to by działało ale tak to lekka lipa.
A mi chodzi o to że lord za pomocą tego banera wywali w kosmos regenkę dzięki czemu cała reszta będzie walić na czysto... "Marnuje się" to fajne słowo w tym przypadkuDuke pisze:No fajnie ale jemu chodzi o to że marnuje ci sie banner of eternal flame na knightach bo oni nie moga wyplacac plonacych atakow

