Pytania co do Vc
Moderator: misha
- SaperHeart
- Piłkarz
- Posty: 710
- Lokalizacja: Adeptus Geriatricus
Re: Pytania co do Vc
Też mi się wydaje, że Vampir na hellstedzie może wejść do oddziału, ale nie jestem do końca tego pewien...
A) Last Questions Jeżeli mam Vampira z mocą "Forbidden Lore" i daję mu magię Vampirów to inne Vampiry:
1) mogą losować czary od 1 do 6 z wyjątkiem tego, że nie mogą się powtarzać zaklecia u nich
2) mogą mieć tylko IoN
3) inna opcja...
B) czy mogę zamienić dowolne zaklecie na czar nr 1 jeżeli nekromanta go posiada ?
C) Channeling Staff daje mi +1 do rzutu na generowania kości PP i DP...czyli jak wyrzuce 7 oczek to mam 8 PP, a jak przeciwnik wyrzuci 7 (np. 4 i 3) to będę miał 5 kości do DS. Dobrze rozumiem zasade działania tego przedmiotu ?
A) Last Questions Jeżeli mam Vampira z mocą "Forbidden Lore" i daję mu magię Vampirów to inne Vampiry:
1) mogą losować czary od 1 do 6 z wyjątkiem tego, że nie mogą się powtarzać zaklecia u nich
2) mogą mieć tylko IoN
3) inna opcja...
B) czy mogę zamienić dowolne zaklecie na czar nr 1 jeżeli nekromanta go posiada ?
C) Channeling Staff daje mi +1 do rzutu na generowania kości PP i DP...czyli jak wyrzuce 7 oczek to mam 8 PP, a jak przeciwnik wyrzuci 7 (np. 4 i 3) to będę miał 5 kości do DS. Dobrze rozumiem zasade działania tego przedmiotu ?
A - mogę się mylić ale wg mnie inne wampiry mają tylko IoN. Wyjątkiem jest necro.Malak pisze:Też mi się wydaje, że Vampir na hellstedzie może wejść do oddziału, ale nie jestem do końca tego pewien...
A) Last Questions Jeżeli mam Vampira z mocą "Forbidden Lore" i daję mu magię Vampirów to inne Vampiry:
1) mogą losować czary od 1 do 6 z wyjątkiem tego, że nie mogą się powtarzać zaklecia u nich
2) mogą mieć tylko IoN
3) inna opcja...
B) czy mogę zamienić dowolne zaklecie na czar nr 1 jeżeli nekromanta go posiada ?
C) Channeling Staff daje mi +1 do rzutu na generowania kości PP i DP...czyli jak wyrzuce 7 oczek to mam 8 PP, a jak przeciwnik wyrzuci 7 (np. 4 i 3) to będę miał 5 kości do DS. Dobrze rozumiem zasade działania tego przedmiotu ?
B - to ten wyjątek, bo necro może ten czar wybrać a go nie losuje. Jeśli necro ma czar wybrany to wampiry mogą go wylosować.
C - na channeling rzuca się jedną kością za każdego maga po losowaniu 2k6 na pulę mocy - na 6+ dostają dodatkową kostkę puli mocy lub dispela. Z tym przedmiotem masz dodatkową PP i DP na 5+
- SaperHeart
- Piłkarz
- Posty: 710
- Lokalizacja: Adeptus Geriatricus
- SaperHeart
- Piłkarz
- Posty: 710
- Lokalizacja: Adeptus Geriatricus
Pytam się, ponieważ w 7 edycji mogłeś D6...potem BP wszedł...teraz nie wiem jak to działa.JarekK pisze:przeczytaj sobie jak dzaiał IoN i ci styknie (jeśli to jest normalna piechota to D6 jeśli nienormalna [wraity] lub cokolwiek innego to po 1 ranie)
tak pisze w booku albo ja coś źle czytam
jeśli teraz mamy 8 edycję to nie ma balancing patcha w związku z tym odpowiedz na twoje pytanie znajduje sie w AB
podpowiedź sprawdź czy Fell Baty są "infrantry".
podpowiedź sprawdź czy Fell Baty są "infrantry".
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
- SaperHeart
- Piłkarz
- Posty: 710
- Lokalizacja: Adeptus Geriatricus
akurat aktualnie można to recastować oczywiście za każdym rzutem rzucasz czy przedmiot przetrwał, ale jednak.
chyba, że coś LS zmieniła, czasem nie nadążam
chyba, że coś LS zmieniła, czasem nie nadążam
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
można nie można, źródło poproszę chociaż
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Pytanie z innej beczki : rozpoznaje ktoś ten model? Wszedłem w jego posiadanie i mnie fascynuje. Ciekawi mnie, która to edycja, mniej więcej jakie lata i nazwa(chociaż mniemam, że jest to po prostu Skeleton Standard Bearer ).
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Z góry dziękuję za odpowiedź.
paulinka17 pisze:Mówiłem, jabaniutki nawet oczka zmrużył z rozkoszy.
Dziedzic pisze:JH i UD razem, piekło zamarzło i serce Szaitisa pękło.
Dzięki.Manfred pisze:4 edycyjny standard bearer do undeadów, były 3 metalowe commandy do szkieletów w 4 edycji
Nie szpanuj.Manfred pisze:mam wszystkie :]
paulinka17 pisze:Mówiłem, jabaniutki nawet oczka zmrużył z rozkoszy.
Dziedzic pisze:JH i UD razem, piekło zamarzło i serce Szaitisa pękło.
Witam wszem i wobec !
Zainteresowałem się Warhammerem bitewnym (po ok. 2 latch grania w rpg-a i ok. roku w karciankę) ma zamiar zaszarpnąc się na Wyspę Krwi, jednakowoż Skaveny mi nie leżą. Postanowiłem zbierać chodzące truchła, i tu pytanie :
Wampiry mają jakikolwiek sposób na strzelanie ?
Jeżeli moje pytanie w jakikolwiek sposób powiało ignorancją mam nadziejęm, że ktoś mi powie
Zainteresowałem się Warhammerem bitewnym (po ok. 2 latch grania w rpg-a i ok. roku w karciankę) ma zamiar zaszarpnąc się na Wyspę Krwi, jednakowoż Skaveny mi nie leżą. Postanowiłem zbierać chodzące truchła, i tu pytanie :
Wampiry mają jakikolwiek sposób na strzelanie ?
Jeżeli moje pytanie w jakikolwiek sposób powiało ignorancją mam nadziejęm, że ktoś mi powie
trzon piechoty ( ghule i gwardia ) które ciężko zranić (wytrzymka 4) , nietoperze mogące screenować jednostki za nimi, dobre sztandary ( regeneracja lub ward na magię i strzelanie na 4+ ) i wskrzeszanie, wskrzeszanie, wskrzeszanie Strzalanie wrogich armii jest dla VC raczej mało istotne