Ogry w Płomieniach Feniksa - 2500
-
- Mudżahedin
- Posty: 315
Ogry w Płomieniach Feniksa - 2500
Rozpiska na Płomienie Feniksa
Lords:
Tyrant – 305 Pts
General, Luck Gnoblar,
Tenderiser [50] (siła 7, D3 Woundów)
Talisman of Preservation [45]
Potion of Foolhardiness [5]
Slaughtermaster – 300 Pts
Luck Gnoblar, Tooth Gnoblar
Sword of Striking [15]
Talisman of Endurance [30]
Ruby Ring of Rhuin [25]
Skull Mantle [20] (-1 Ld dla wroga)
Heroes:
Bruiser – 214 Pts
Battle Standard Bearer, Luck Gnoblar, Heavy Armour,
Gold Sigil Sword [15]
Ironcurse Icon [5]
Mawseeker [10] (+1 T)
Wyrdstone Necklace [20] (Ward na 5+)
Butcher – 180 Pts
Hellheart [50] (miscasty wroga na dublecie)
Core:
5 Ironguts – 295 Pts
Luck- out Gnoblar, Bellower, Standard
Rune Maw [20] (przerzut czaru na oddział w 6 calach)
3 Bulls – 117 Pts
Extra Hand Weapon
3 Bulls – 117 Pts
Extra Hand Weapon
30 Gnoblar Warriors – 62 Pts
Champion
30 Gnoblar Warriors – 62 Pts
Champion
Special:
Scraplauncher – 165 Pts
3 Leadbelchers – 165 Pts
2 Rhinox Riders – 368 Pts
2* Bull Rhinox, Ironfist, Heavy armour
Musican, Standard
Banner of Eternal Flame [10]
Rare:
Gorger – 75 Pts
Gorger – 75 Pts
Jest równiutkie 2500. Spróbujemy sie na Rhinoskach pobawic czyli generalnie dwa oddziały do bicia plus byczo-smieciarowe wsparcie. Minimalny ostrzał jest, antymagia (choc bez scrolla) troche tez. Obaczym w praniu
Lords:
Tyrant – 305 Pts
General, Luck Gnoblar,
Tenderiser [50] (siła 7, D3 Woundów)
Talisman of Preservation [45]
Potion of Foolhardiness [5]
Slaughtermaster – 300 Pts
Luck Gnoblar, Tooth Gnoblar
Sword of Striking [15]
Talisman of Endurance [30]
Ruby Ring of Rhuin [25]
Skull Mantle [20] (-1 Ld dla wroga)
Heroes:
Bruiser – 214 Pts
Battle Standard Bearer, Luck Gnoblar, Heavy Armour,
Gold Sigil Sword [15]
Ironcurse Icon [5]
Mawseeker [10] (+1 T)
Wyrdstone Necklace [20] (Ward na 5+)
Butcher – 180 Pts
Hellheart [50] (miscasty wroga na dublecie)
Core:
5 Ironguts – 295 Pts
Luck- out Gnoblar, Bellower, Standard
Rune Maw [20] (przerzut czaru na oddział w 6 calach)
3 Bulls – 117 Pts
Extra Hand Weapon
3 Bulls – 117 Pts
Extra Hand Weapon
30 Gnoblar Warriors – 62 Pts
Champion
30 Gnoblar Warriors – 62 Pts
Champion
Special:
Scraplauncher – 165 Pts
3 Leadbelchers – 165 Pts
2 Rhinox Riders – 368 Pts
2* Bull Rhinox, Ironfist, Heavy armour
Musican, Standard
Banner of Eternal Flame [10]
Rare:
Gorger – 75 Pts
Gorger – 75 Pts
Jest równiutkie 2500. Spróbujemy sie na Rhinoskach pobawic czyli generalnie dwa oddziały do bicia plus byczo-smieciarowe wsparcie. Minimalny ostrzał jest, antymagia (choc bez scrolla) troche tez. Obaczym w praniu
Wolałbym osobiście nie dawać sztandaru na rhinoxach, jakiś pechowy rzut, break i tracisz połowę oddziału ;/
Za te pkt dałbym muzykow na bullach i gnoblarach - swift reformy w tej edycji to podstawa.
pzdr!
Za te pkt dałbym muzykow na bullach i gnoblarach - swift reformy w tej edycji to podstawa.
pzdr!
Kupię bretońskie modele z 5tej edycji:
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
- Król Goblinów
- Wodzirej
- Posty: 737
- Lokalizacja: Katowice
Raaaaayaan!
mamy zupełnie inny pogląd na ta armię
no ale : fajne złożeni bohaterowie. boli brak stubborna, ale to juz wałkowaliśmy.
brak DS? nawet mimo Hellharta
No i reszta to jakaś enigma:D
Ironów imho w cholerę za mało.
bulle 3 ok (hehe) ale wołają o muzyka
30 Gnobów? bez sensu- albo absolutne min. albo wal je do 50 (serio , tylko ze steadfastem mają sens)
I scrapa na 2,5k imho totalnie nie da rady(2 juz tak)
w ledów nie wierzę ( a jak juz to chyba ciągle 2x2?)
Jagal dobrze prawi, sztandar na Rhinoxach to błąd ( zresztą jak cały oddział.. ekwiwalent 7 Ironów w punktach)
i chyba 1 Żorż starczy ,ale tu nie mam zdania ( ostatnio coraz rzadziej się u mnie pojawiają)
suma sumarum fajnie ze zapodałeś rozpę duże powodzenia!
ps. pamiętaj ze ogrowe Czary możesz mieć kilka na oddziale( pewnie wiesz ,ale na wszelki)
pzdr,Kg
Edit : znalazłem błąd- sword of striking kosztuje 30p. nie 15p.
mamy zupełnie inny pogląd na ta armię
no ale : fajne złożeni bohaterowie. boli brak stubborna, ale to juz wałkowaliśmy.
brak DS? nawet mimo Hellharta
No i reszta to jakaś enigma:D
Ironów imho w cholerę za mało.
bulle 3 ok (hehe) ale wołają o muzyka
30 Gnobów? bez sensu- albo absolutne min. albo wal je do 50 (serio , tylko ze steadfastem mają sens)
I scrapa na 2,5k imho totalnie nie da rady(2 juz tak)
w ledów nie wierzę ( a jak juz to chyba ciągle 2x2?)
Jagal dobrze prawi, sztandar na Rhinoxach to błąd ( zresztą jak cały oddział.. ekwiwalent 7 Ironów w punktach)
i chyba 1 Żorż starczy ,ale tu nie mam zdania ( ostatnio coraz rzadziej się u mnie pojawiają)
suma sumarum fajnie ze zapodałeś rozpę duże powodzenia!
ps. pamiętaj ze ogrowe Czary możesz mieć kilka na oddziale( pewnie wiesz ,ale na wszelki)
pzdr,Kg
Edit : znalazłem błąd- sword of striking kosztuje 30p. nie 15p.
Niezwykle ciekawa rozpiska(szczególnie jeżeli chodzi o lords & heroes- sam się muszę takimi pobawić) - z niecierpliwością czekam na raport.
trochę mnie martwi brak muzyków - swift reform ważnym jest
grzegorze, żorze czy jak tam zwał - mogą(ale nie muszą) okazać się MVP w każdej bitwie:)
co do rinoxów to sam jakoś nigdy się do nich nie przekonałem więc jak dla mnie to marnotrawienie punktów ale to twoja rozpa:) ja bym wrzucił ironów albo jakieś bulle może yeticzków
Jak już wcześniej pisałem czekam na raport i życzę powodzenia (szczególnie trzymam kciuki za żorże)
trochę mnie martwi brak muzyków - swift reform ważnym jest
grzegorze, żorze czy jak tam zwał - mogą(ale nie muszą) okazać się MVP w każdej bitwie:)
co do rinoxów to sam jakoś nigdy się do nich nie przekonałem więc jak dla mnie to marnotrawienie punktów ale to twoja rozpa:) ja bym wrzucił ironów albo jakieś bulle może yeticzków
Jak już wcześniej pisałem czekam na raport i życzę powodzenia (szczególnie trzymam kciuki za żorże)
Na Imperatora tyranidzi w Polsce - boltery w dłoń panowieWisnia pisze:Mamy w Chodzieży jednego Tyranida, więc widziałem na żywo
-
- Mudżahedin
- Posty: 315
@ Jagal
gnobki niestety nie moga miec muzyka a reforma na 3 byków tez troche bez sensu. Co do szmaty - wiadomo, łatwo stracic ale potrzebuje jakis flamingów na hydry/abomki/drakenhoffy
@ KG
Wiesz co - prawdopodobnie sprawdzasz w AB Ogrów, looknij do Rulebooka tam stoi za 15 wiec chyba ,,znosi" ABkowy koszt?
gnobki niestety nie moga miec muzyka a reforma na 3 byków tez troche bez sensu. Co do szmaty - wiadomo, łatwo stracic ale potrzebuje jakis flamingów na hydry/abomki/drakenhoffy
@ KG
Wiesz co - prawdopodobnie sprawdzasz w AB Ogrów, looknij do Rulebooka tam stoi za 15 wiec chyba ,,znosi" ABkowy koszt?
Bierzemy koszt z ArmyBooka, jeśli mamy taką możliwość
Natomiast wszystkim prawicowym purystom ideologicznym, co to rehabilitują nacjonalizm, moge powiedziec że odróżanianie nacjonalizmu od faszyzmu, przypomina poznawanie rodzajów gówna po zapachu;-)).
-
- Mudżahedin
- Posty: 315
Kurde - nie fajnie, psuje mi to kminy troche bo to dobry item jest szczegolnie przy takim zajebistym WS
@Brzuchacz masz w podpisie mojego kumpla z klubu
@Brzuchacz masz w podpisie mojego kumpla z klubu
-
- Mudżahedin
- Posty: 315
Swoja droga - mozna trzymac wiecej niz jeden RIP ? jakas nowa errata jest której nie znam? Tamta zbanowała przeciez...
- Król Goblinów
- Wodzirej
- Posty: 737
- Lokalizacja: Katowice
W booku Ogrowym jest specyfikacja ze Ogry mogą trzymać parę ripów na raz, jakiejś zmianki w erracie nie kojarzę która by to znosiła.
-
- Mudżahedin
- Posty: 315
nie no słuchajcie - podrecznik strona 60 - rozdział Casting Gut Magic.
Unlike remains in play spells, a Butcher may have more than one Gut magic spell in play (..) although any unit may have more than one spell in play upon it any one time
Jezeli tego nie zerratowali to moim zdaniem czarno na białym nie moze wtedy bym chyba z 5 Butcherów ładował i klocki byłyby niezniszczalne Kurde T 5, siła 5, Regeneracja, Stubborn i MR (2)
Unlike remains in play spells, a Butcher may have more than one Gut magic spell in play (..) although any unit may have more than one spell in play upon it any one time
Jezeli tego nie zerratowali to moim zdaniem czarno na białym nie moze wtedy bym chyba z 5 Butcherów ładował i klocki byłyby niezniszczalne Kurde T 5, siła 5, Regeneracja, Stubborn i MR (2)
- Król Goblinów
- Wodzirej
- Posty: 737
- Lokalizacja: Katowice
Argh ryan zmuszasz mnie do wysiłku To tak: Burcher moze trzymaćile Ripów chce / zasada RIP z RB.
Oddział Ogrów może mieć więcej niż jeden Rip na sobie /Errata -
Page 60 – Gut Magic, Casting Gut Magic
Change the third paragraph to “Butchers and Slaughtermasters
channel and cast spells in the normal manner. A Butcher counts
as a Level 2 Wizard, and a Slaughtermaster as a Level 4
Wizard.” Ignore the fifth paragraph.
5 paragraf to właśnie ten zapis.
pozdro600, KG
Oddział Ogrów może mieć więcej niż jeden Rip na sobie /Errata -
Page 60 – Gut Magic, Casting Gut Magic
Change the third paragraph to “Butchers and Slaughtermasters
channel and cast spells in the normal manner. A Butcher counts
as a Level 2 Wizard, and a Slaughtermaster as a Level 4
Wizard.” Ignore the fifth paragraph.
5 paragraf to właśnie ten zapis.
pozdro600, KG
- Król Goblinów
- Wodzirej
- Posty: 737
- Lokalizacja: Katowice
ten czyli otwórz sobie AB do Ogrów i sprawdz geez Afro.. 5 Paragraf ma w sobie zapis o limicie ripów na oddziałach.
-
- Mudżahedin
- Posty: 315
Chcieliscie relacji jest relacja- na predce bo jestem dosc zmeczony wyprawa do Włocławka Powiem tyle - niewiele zabrakło do sensacji - po pierwszych 2 bitwach Ogry zebrały komplet punktów Niestety w 3 szczesliwa karta sie odwróciła i udało sie wydrzec tylko 5 miejsce, ale i tak jestem zadowolony (frekwencja spora ponad 25 osób).
Genialnie spisał sie kloc jak zawsze - jedyny minus skłądu bohaterowego to Hellheart (w 3 bitwach 3 razy fail) rozwaze gre na duze punkty bez niego z alternatywa trickster sharda i scrolla.
Dobra informacja dla Króla - znalazłem złoty środek Leadów - 3ka z magiem jest idealna. potencjał jest a i nie przyciaga strzelania zanadto - najcenniejszy łup generał Imperialny AKA Niesmiertelny
Smieciarka mimo wszytsko na plus. Pokosiła hordy i tylko raz sie popsuła.
Gorgery - odkryłem nowa role dla nich - nie tylko kosza maszyny ale i sa tanim smieciem do trzymania oddziałów- Dżordż który przytrzymał czołg przed szarza na bok jest man of the match
Rhinoxy -pierwszy test turniejowy zdany - przejechali przez pół armii DE
Genialnie spisał sie kloc jak zawsze - jedyny minus skłądu bohaterowego to Hellheart (w 3 bitwach 3 razy fail) rozwaze gre na duze punkty bez niego z alternatywa trickster sharda i scrolla.
Dobra informacja dla Króla - znalazłem złoty środek Leadów - 3ka z magiem jest idealna. potencjał jest a i nie przyciaga strzelania zanadto - najcenniejszy łup generał Imperialny AKA Niesmiertelny
Smieciarka mimo wszytsko na plus. Pokosiła hordy i tylko raz sie popsuła.
Gorgery - odkryłem nowa role dla nich - nie tylko kosza maszyny ale i sa tanim smieciem do trzymania oddziałów- Dżordż który przytrzymał czołg przed szarza na bok jest man of the match
Rhinoxy -pierwszy test turniejowy zdany - przejechali przez pół armii DE
- Król Goblinów
- Wodzirej
- Posty: 737
- Lokalizacja: Katowice
gratulacje Ogry coś ostatnio się w tej 8ed zaczynają dobrze czuć.. jak już odpoczniesz to rozszerz relację z kim grałeś. i opowiedz coś więcej o rhinoxach i tych ledach.
pzdr,KG
pzdr,KG
-
- Mudżahedin
- Posty: 315
Mała relacja:
I bitwa i szczescie w losowaniu, bo kolega z DE nie miał za bardzo doświadczenia i pomysłu na gre. Jego armia to głownie dwa klocki jazdy na CoKach, w kazdym po dwóch bohaterów (Dread i mała magica, bsb i duza magica) Wszystko idzie zgodnie z moim planem - oba Dżordże wychodza w 2 turze i od 3 nie boje sie juz bolców, Rhinoksy kosza mniej powerowski oddział CoKów choc przez bsb i słabe rzuty utkwiły mi tam na 2 tury. Ironi ładnie ida naprzód po smieciach typu kusznicy i w koncu wbijaja sie w kloc Czarnuchów zmiekczonych przez Scrapę - jedna tura i po krzyku Na skrzydle byki i gnoby niszcza drugie kusze i zostaje tylko oddział generalski no i tutaj był drobny problem bo naprzeciw niego miałem tylko Leadów z magiem i byki na szczescie kolega raz oblał głupote (na 10ce ) a drugi raz spalił szarze dzieki temu w koncu dopadł tam Gorger i zatrzymał oddział na jeszcze jedna ture - tyle wystarczyło zeby dobiegł oddział Ironów... maska perfidna ze strata gnoblarów i gorgera 20-0
II Bitwa i Byro z Imperium. Raz w zyciu zdarza sie bitwa koncertowa w której Tobie wszytsko wychodzi a rywal chocby nie wiadomo jak sie starał to wszystko spierdoli - to był mój dzien Rozpiska moim zdaniem wybitnie niestandardowa- horda 40 Halabard, Kloc Greatswordów z Priestem, 30 Flagelantów i standard czyli czołg, 2 armaty i hellstorm plus dwóch lordów na pegazach. Zaczyna sie dobrze bo wygrywam rozpoczecie czyli wieksza szansa na Gorgery i regenki od dział Oczywiscie wszystko na pałe do przodu Od drugiej tury zaczeły sie cuda - Rhinoxy dostaja headshota od dział - 1 rana! w odpowiedzi szarza na działo i juz siedza w combatach, Leadzi maja strzał zycia - rzucam tylko 10 strzałów w generała z sv na 1+ z przerzutem i Wardem na 4+ (chcaiłem go tylko zmiekczyć przed kombatem) niespodziewanie skurwol ginie Szarza greatswordów w Ironów i oddział sie odbija (nie zadał zadnej rany) i mimo stubborna i przerzutu z bsb (za to dzieki skullmantli ) łamia sie i tutaj nowa swiecka tradycja - on ucieka 5, ja rzucam dwie pały... Potem ten oddział dogonia Rhinoxy, tez go złamia on tez ucieknie z 7 cali a ja go nie dogonie na 3 kosciach! Na szczescie w konsekwencji sie nie zbierze i zwieje za stół. W srodku akca meczu - Scrapa wali centralnie po hordzie halabard i z 40 robi sie 30, wpadam w kombat Ironami i nagle horda traci Stubbona i stoi na 2 jedynkach - zwiewa... 5 cali ja rzucam... 2 pały! I tutaj zrobiłem bład bo postanowiłem ich gonic dalej - zjadłem wprawdzie ale wystawiłem sie na szarze z tyłu 30 Flagelantów i czołgu z boku. Biczownicy dopadli, ale czołg przyblokowały najpierw byki a potem Gorger dzieki czemu został unieruchomiony do konca gry w miedzyczaie wbił sobie 2 rany z misfire'a z działka Decydujacy kombat - mimo posweicen itp w 2 tury wybijam Flagusów i game over - Byrowi zostaje czołg- ja trace... gnoblary i Gorgera 20-0
No i tutaj generalnie wiedziałem juz z kim zagram 3 bitwe i mimo 4 punktów przewagi wiedziałem tez jaki bedzie wynik,dlatego powiedziałem Piotrowi ze bede sie chował i ciułał punkty. On stwerdził ze jak tak zrobie to mnie oczerni na forum No to sie nie chowałem i za długo nie pogralismy. Tutaj z kolei wybitnie skonczył sie poziom szczecia z poprzedniej bitwy - oblałem głupote na bsb (na 9 z przerzutem) i jedna tura w plecy... Scrapa zaliczyła spektakularny misfire z wybuchem a Rhinosy wytrzymały tylko 2 tury walenia z działa (pierwszy strzał i oczywiscie liczba ran- 5) oddział z break pointami najpierw zwiał przed jednym czołgiem ale potem dopadł go drugi no i tutaj sie przeliczyłem bo myslałem ze impacty pójda po bohaterach w pierwszym szeregu z którymi czołg sie stykął (a to było do przezycia, tzn. nie do złamania zasadami B&G) niestety impacty poszły w osłabiony oddział i straciłem 2gi sztandar i game over w 3 turze... Ale jak spadac to z wysokiego konia, na pocieszenie byki po 3 turach walki zabiły jakiegos kolege na pegazie który nie potrafił zadac przez kilka tur walki rany
Potem zaczeło sie masowe wyprzedzanie mnie Dzieki kapitałowi z poprzednich bitew ostatecznie zatrzymałem sie na moim tradycyjnym 5 miejscu - ale emocje i poziom gier był wart przejechania tych kilometrów z Poznania
I bitwa i szczescie w losowaniu, bo kolega z DE nie miał za bardzo doświadczenia i pomysłu na gre. Jego armia to głownie dwa klocki jazdy na CoKach, w kazdym po dwóch bohaterów (Dread i mała magica, bsb i duza magica) Wszystko idzie zgodnie z moim planem - oba Dżordże wychodza w 2 turze i od 3 nie boje sie juz bolców, Rhinoksy kosza mniej powerowski oddział CoKów choc przez bsb i słabe rzuty utkwiły mi tam na 2 tury. Ironi ładnie ida naprzód po smieciach typu kusznicy i w koncu wbijaja sie w kloc Czarnuchów zmiekczonych przez Scrapę - jedna tura i po krzyku Na skrzydle byki i gnoby niszcza drugie kusze i zostaje tylko oddział generalski no i tutaj był drobny problem bo naprzeciw niego miałem tylko Leadów z magiem i byki na szczescie kolega raz oblał głupote (na 10ce ) a drugi raz spalił szarze dzieki temu w koncu dopadł tam Gorger i zatrzymał oddział na jeszcze jedna ture - tyle wystarczyło zeby dobiegł oddział Ironów... maska perfidna ze strata gnoblarów i gorgera 20-0
II Bitwa i Byro z Imperium. Raz w zyciu zdarza sie bitwa koncertowa w której Tobie wszytsko wychodzi a rywal chocby nie wiadomo jak sie starał to wszystko spierdoli - to był mój dzien Rozpiska moim zdaniem wybitnie niestandardowa- horda 40 Halabard, Kloc Greatswordów z Priestem, 30 Flagelantów i standard czyli czołg, 2 armaty i hellstorm plus dwóch lordów na pegazach. Zaczyna sie dobrze bo wygrywam rozpoczecie czyli wieksza szansa na Gorgery i regenki od dział Oczywiscie wszystko na pałe do przodu Od drugiej tury zaczeły sie cuda - Rhinoxy dostaja headshota od dział - 1 rana! w odpowiedzi szarza na działo i juz siedza w combatach, Leadzi maja strzał zycia - rzucam tylko 10 strzałów w generała z sv na 1+ z przerzutem i Wardem na 4+ (chcaiłem go tylko zmiekczyć przed kombatem) niespodziewanie skurwol ginie Szarza greatswordów w Ironów i oddział sie odbija (nie zadał zadnej rany) i mimo stubborna i przerzutu z bsb (za to dzieki skullmantli ) łamia sie i tutaj nowa swiecka tradycja - on ucieka 5, ja rzucam dwie pały... Potem ten oddział dogonia Rhinoxy, tez go złamia on tez ucieknie z 7 cali a ja go nie dogonie na 3 kosciach! Na szczescie w konsekwencji sie nie zbierze i zwieje za stół. W srodku akca meczu - Scrapa wali centralnie po hordzie halabard i z 40 robi sie 30, wpadam w kombat Ironami i nagle horda traci Stubbona i stoi na 2 jedynkach - zwiewa... 5 cali ja rzucam... 2 pały! I tutaj zrobiłem bład bo postanowiłem ich gonic dalej - zjadłem wprawdzie ale wystawiłem sie na szarze z tyłu 30 Flagelantów i czołgu z boku. Biczownicy dopadli, ale czołg przyblokowały najpierw byki a potem Gorger dzieki czemu został unieruchomiony do konca gry w miedzyczaie wbił sobie 2 rany z misfire'a z działka Decydujacy kombat - mimo posweicen itp w 2 tury wybijam Flagusów i game over - Byrowi zostaje czołg- ja trace... gnoblary i Gorgera 20-0
No i tutaj generalnie wiedziałem juz z kim zagram 3 bitwe i mimo 4 punktów przewagi wiedziałem tez jaki bedzie wynik,dlatego powiedziałem Piotrowi ze bede sie chował i ciułał punkty. On stwerdził ze jak tak zrobie to mnie oczerni na forum No to sie nie chowałem i za długo nie pogralismy. Tutaj z kolei wybitnie skonczył sie poziom szczecia z poprzedniej bitwy - oblałem głupote na bsb (na 9 z przerzutem) i jedna tura w plecy... Scrapa zaliczyła spektakularny misfire z wybuchem a Rhinosy wytrzymały tylko 2 tury walenia z działa (pierwszy strzał i oczywiscie liczba ran- 5) oddział z break pointami najpierw zwiał przed jednym czołgiem ale potem dopadł go drugi no i tutaj sie przeliczyłem bo myslałem ze impacty pójda po bohaterach w pierwszym szeregu z którymi czołg sie stykął (a to było do przezycia, tzn. nie do złamania zasadami B&G) niestety impacty poszły w osłabiony oddział i straciłem 2gi sztandar i game over w 3 turze... Ale jak spadac to z wysokiego konia, na pocieszenie byki po 3 turach walki zabiły jakiegos kolege na pegazie który nie potrafił zadac przez kilka tur walki rany
Potem zaczeło sie masowe wyprzedzanie mnie Dzieki kapitałowi z poprzednich bitew ostatecznie zatrzymałem sie na moim tradycyjnym 5 miejscu - ale emocje i poziom gier był wart przejechania tych kilometrów z Poznania