Dwarf vs. Ogre

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Zed Zediculus
Mudżahedin
Posty: 259
Lokalizacja: Poznań

Dwarf vs. Ogre

Post autor: Zed Zediculus »

Witam Państwa!

Krasnoludzki król machający bronią z runem "always wounds on 2+" walczy z ogrzym tyranem który ma Big Name "never be wounded on better than a 3+". Jaki przedmiot działa? Oba się wykluczają... :?:

Ponieważ gram ogrami to uważam, że działa Big Name :wink:

Pozdrawiam!

Awatar użytkownika
szafa@poznan
Rulzdaemon
Posty: 2099

Post autor: szafa@poznan »

na początku kazdej fazy walki zanim zaczniecie sie tłuc rzucacie kością. Ten z was kto uzyska wyższy wynik, ma racje w tej turze - jeśli więcej rzuci ogr, jest raniony na 3+, jesli krasnolud - na 2+ :)

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

Sa 2 opcje

1) Bron dwarfa podbija mu siłe ta wartości Tofnes ogra +2 ale wonduje na 3+
co w sumie wynikało by po części z opisu runy

2) Rzucacie na 4+ który przedmiot ma w danej turze pierwszeństwo ( IF vs UO ) - do tej wersji sie przychylam

Awatar użytkownika
Mate
Chosen of Khorne
Posty: 888
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mate »

Dobre pytanie...
Na szczęście Mountineera bierze się niezwykle rzadko, są znacznie lepsze imiona, z Longstriderem na czele :P

Wydaje mi się, że powinno się rozstrzygać kością, który przedmiot ma zadziałać.

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

jest wiele takich wykluczajacych sie przedmiotow
generalnie rzut kostka decyduje o tym ktory przedmiot w danej turze ma silniejsze dzialanie

ZZZ
Wałkarz
Posty: 96
Lokalizacja: Puławy

Post autor: ZZZ »

Szafa@poznań ma rację. Rzut kością decyduje który przedmiot ma pierwszeństwo.

To głupia reguła, ale łatwa do zastosowania.

Głupia, bo jeżeli gracz ogrów rzucie więcej = jego przedmiot działa i jednocześnie kasuje działanie dwarfowego przedmiotu.

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

ZZZ pisze:Głupia, bo jeżeli gracz ogrów rzucie więcej = jego przedmiot działa i jednocześnie kasuje działanie dwarfowego przedmiotu.
no nie... ewidentnie nie kasuje... cala runa dziala.... wystarczy przeczytac ten opis... zwieksza sile na taka jaka jest potrzebna do ranienia na 2+ -> nie jest napisane, ze zawsze ranina 2+. tak wiec sila dwarfika rani na 3+ lecz jest zwiekszona do tam 7 ( czyli 5T tyranta + 2)

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

jesli runa tylko zwieksza sile wlasciciela aby ranil na 2+ to imie bedzie dzialalo normalnie i bedzie raniony na 3+. jesli nie ma zapisku always wound on 2+ wtedy nawet nie ma mowy o rzucie kostka bo oba przedmioty dzialaja normalnie. runa podniosla sile i jest mozliwosc ranienia na 2+ ale imie zabrania mimo istniejacej sily i mowi always on 3+...
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Guldur
Mudżahedin
Posty: 320
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Guldur »

racja nie ma rzutu, w opisie runu zaznaczone jest iz zwieksza sile do takiej, ktora jest potrzebna do woundowania na 2+, bazuja na T przeciwnika

ODPOWIEDZ