Co myślicie?1 General of the Empire @ 221.0 Pts
General; Great Weapon; Pegasus
Crown of Command [35.0]
Dawn Stone [25.0]
Armour of Meteoric Iron [25.0]
1 Wizard Lord of the Jade Order @ 255.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Life
Seal of Destruction [45.0]
1 Captain @ 127.0 Pts
Barding; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Sword of Might [15.0]
Dragonhelm [10.0]
Luckstone [5.0]
1 Warrior Priest of Sigmar @ 160.0 Pts
Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Shield; Warhorse
The Other Tricksters Shard [15.0]
White Cloak [35.0]
1 Battle Wizard of the Golden Order @ 65.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Metal
20 Crossbowmen @ 185.0 Pts
Crossbow; Standard; Musician
Banner of the Eternal Flame [10.0]
10 Crossbowmen @ 90.0 Pts
Crossbow; Standard
31 Swordsmen @ 211.0 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician; champion
9 Knightly Orders @ 247.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse; champion
9 Knights of the Inner Circle @ 289.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorsel; champion
Standard of Disciple [15.0]
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
1 Mortar @ 75.0 Pts
1 Mortar @ 75.0 Pts
1 Steam Tank @ 300.0 Pts
Imperium ETC. General of the Empire
Imperium ETC. General of the Empire
Moja koncepcja na 2400:
Imo The Other Tricksters Shard niepotrzebny, on przydaje się jak masz jakiegoś klepacza (bo ciężko tego lorda uznać za klepacza)
Horda swordmenów? Nie lepiej wystawić zamiast nich 15 kusz żeby dobić do limitu i dwudziestu paru swordmenów/spearów?
No i masz tylko 4 maszyny.
Horda swordmenów? Nie lepiej wystawić zamiast nich 15 kusz żeby dobić do limitu i dwudziestu paru swordmenów/spearów?
No i masz tylko 4 maszyny.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Cztery maszyny IMO starczą.
The Other Tricksters Shard jest zajebisty na demony i Wochową tzinczową piechotę, wtedy dojeżdża czołg i muszą przerzucać wardy chłopaki, a i kawa z hatem od piresta może dać radę.
Kusznicy za drogo wyjdą, wtedy wstawić mógłbym ze 12-13 piechurków, a to zdecydowanie za mało. Taka 30stka wspierana lifem potrafi przyjąć na klatę wszystko. Przyjmowałem już chosenów, treekiny i inne bajery
The Other Tricksters Shard jest zajebisty na demony i Wochową tzinczową piechotę, wtedy dojeżdża czołg i muszą przerzucać wardy chłopaki, a i kawa z hatem od piresta może dać radę.
Kusznicy za drogo wyjdą, wtedy wstawić mógłbym ze 12-13 piechurków, a to zdecydowanie za mało. Taka 30stka wspierana lifem potrafi przyjąć na klatę wszystko. Przyjmowałem już chosenów, treekiny i inne bajery
I tak uważam, że przydałby się jeszcze rocket battery
Ale The Other Tricksters Shard zmusi ich do przerzucenia maksymalnie 3 wardów...
Jak swordmeni Ci się sprawdzają, to spoko.
Ale The Other Tricksters Shard zmusi ich do przerzucenia maksymalnie 3 wardów...
Jak swordmeni Ci się sprawdzają, to spoko.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Do Rocket Battery to jeszcze przydałby się inżynier.... do inżyniera jeszcze gołąbki .... itd itd
Wiadomo, że by się przydał, ale nie ma punktów.
Hmmm, a to nie jest tak, że jeśli priesta ustawie na wylocie, dojadę czołgiem, to od czołgu też będą musieli przerzucać wardy?
O tak:
- czołg - priest - kawa -demony
Wiadomo, że by się przydał, ale nie ma punktów.
Hmmm, a to nie jest tak, że jeśli priesta ustawie na wylocie, dojadę czołgiem, to od czołgu też będą musieli przerzucać wardy?
O tak:
- czołg - priest - kawa -demony
No właśnie pytanie, jak to wygląda z tym przerzucaniem. Zadałem już o to pytanie w dziale zasad, bo to interesująca kwestia.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Ma dobry As, dzięki stubbornie może robić za blokera. Minusem jest brak warda, kiling blow albo strzał z armaty/klopy i go nie ma. No i też rzeźnikem to on nie jest.
Można by go złożyć w ten sposób:
General of the Empire @ 241.0 Pts
General; Great Weapon; Full Plate Armor; Shield; Pegasus
Crown of Command [35.0]
Holy Relic [45.0]
Dragonhelm [10.0]
1 Pegasus @ [50.0] Pts
W walce As 2+, na strzelanie 1+. Jak trafisz na flaming, masz warda 2+. Imo jest to bardziej uniwersalne.
Można by go złożyć w ten sposób:
General of the Empire @ 241.0 Pts
General; Great Weapon; Full Plate Armor; Shield; Pegasus
Crown of Command [35.0]
Holy Relic [45.0]
Dragonhelm [10.0]
1 Pegasus @ [50.0] Pts
W walce As 2+, na strzelanie 1+. Jak trafisz na flaming, masz warda 2+. Imo jest to bardziej uniwersalne.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Hmm. Nie będę się pchał w coś co ma Killing Blowa, ale strzał z armatki może nieźle boleć.
Złożenie całkiem ok, ale nie wiem, czy nie lepszy 1+ sejwa z przerzutem niż 2+ i 4+ warda na taką średnią piechotę, jaką on ma przyblokować, no i Dragonhelma ma już BSB, jeśli mu go zabierzemy to ma już tylko 2+ sejwa.
Może zamiast Generała w ogóle coś innego? Chociaż podobają mi się zasięgowe flamingi.
Złożenie całkiem ok, ale nie wiem, czy nie lepszy 1+ sejwa z przerzutem niż 2+ i 4+ warda na taką średnią piechotę, jaką on ma przyblokować, no i Dragonhelma ma już BSB, jeśli mu go zabierzemy to ma już tylko 2+ sejwa.
Może zamiast Generała w ogóle coś innego? Chociaż podobają mi się zasięgowe flamingi.
@ Karli, a z czego pociąłbyś punkty, uwzględniając zmiany z mojego postu wyżej (Huntsmani).
@ Piękny, takiego jak teraz go zostawię raczej, bo i tak żadnego ważnego warda się nie zdaje, a 2+ w walce to za mało nawet z takimi demonetkami!
@ Piękny, takiego jak teraz go zostawię raczej, bo i tak żadnego ważnego warda się nie zdaje, a 2+ w walce to za mało nawet z takimi demonetkami!
Tylko wiele piechot ma siły conajmniej 5 lub killing blow. Przy sile 6 to ward i save z przerzutem dają to samo. Przy KB nie ma o czym mówić. Tak samo przy:
snajperkach, cannonach, bolcach, krzyku woch lub banshee, piechocie z brzytwa i tak dalej. IMO ward bardziej uniwersalny i dzięki temu generał będzie mniejszym kąskiem dla armii wroga posiadającej coś co zdejmie mu armour save.
EDIT: z czego punkty? Hmm. Trudno o nie ale item jest must have! IMO huntsmeni nie potrzebni. Co prawda jeszcze w 8ed na nich nie grałem lecz nie widzę ich jakoś za bardzo. Kosztują sporo pkt a nie nadają się ani do walki ani do strzelania...
snajperkach, cannonach, bolcach, krzyku woch lub banshee, piechocie z brzytwa i tak dalej. IMO ward bardziej uniwersalny i dzięki temu generał będzie mniejszym kąskiem dla armii wroga posiadającej coś co zdejmie mu armour save.
EDIT: z czego punkty? Hmm. Trudno o nie ale item jest must have! IMO huntsmeni nie potrzebni. Co prawda jeszcze w 8ed na nich nie grałem lecz nie widzę ich jakoś za bardzo. Kosztują sporo pkt a nie nadają się ani do walki ani do strzelania...
Ostatnio zmieniony 20 sty 2011, o 23:12 przez Karli, łącznie zmieniany 1 raz.
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
Coś takiego może? Wtedy bsb też jest twardy:
Zauważyłem też, że mam 1 pkt nadwyżki.1 * General of the Empire @ 241.0 Pts
General; Great Weapon; Full Plate Armor; Shield; Pegasus
Crown of Command [35.0]
Holy Relic [45.0]
Dragonhelm [10.0]
1 Wizard Lord of the Jade Order @ 255.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Life
Seal of Destruction [45.0]
1 Captain @ 139.0 Pts
Barding; Battle Standard; Warhorse
Armour of Meteoric Iron [25.0]
Dawn Stone [25.0]
1 Warrior Priest of Sigmar @ 160.0 Pts
Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Shield; Warhorse
The Other Tricksters Shard [15.0]
White Cloak [35.0]
1 Battle Wizard of the Golden Order @ 65.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Metal
10 Huntsmen @ 100.0 Pts
Normal Bow
10 Crossbowmen @ 85.0 Pts
Crossbow; Musician
10 Crossbowmen @ 85.0 Pts
Crossbow; Musician
30 Swordsmen @ 205.0 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician; Champion
9 Knightly Orders @ 257.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse; Champion
Banner of the Eternal Flame [10.0]
9 Knights of the Inner Circle @ 289.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse; Champion
Standard of Disciple [15.0]
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
1 Mortar @ 75.0 Pts
1 Mortar @ 75.0 Pts
1 Steam Tank @ 300.0 Pts
daj dwuraki kawie - jednostki ludzkie mają słabą inicjatywę - muszą nadrabiać siłą bo i tak będą atakowały ostatnie - no chyba że chodzi o sv 1+
Emp/DoCh
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.