Imperium ETC. General of the Empire

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Wisnia
Chuck Norris
Posty: 607
Lokalizacja: Battleground - Chodzież

Imperium ETC. General of the Empire

Post autor: Wisnia »

Moja koncepcja na 2400:
1 General of the Empire @ 221.0 Pts
General; Great Weapon; Pegasus
Crown of Command [35.0]
Dawn Stone [25.0]
Armour of Meteoric Iron [25.0]

1 Wizard Lord of the Jade Order @ 255.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Life
Seal of Destruction [45.0]

1 Captain @ 127.0 Pts
Barding; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Sword of Might [15.0]
Dragonhelm [10.0]
Luckstone [5.0]

1 Warrior Priest of Sigmar @ 160.0 Pts
Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Shield; Warhorse
The Other Tricksters Shard [15.0]
White Cloak [35.0]

1 Battle Wizard of the Golden Order @ 65.0 Pts

Magic Level 1; Lore of Metal

20 Crossbowmen @ 185.0 Pts
Crossbow; Standard; Musician
Banner of the Eternal Flame [10.0]

10 Crossbowmen @ 90.0 Pts
Crossbow; Standard

31 Swordsmen @ 211.0 Pts

Light Armour; Shield; Standard; Musician; champion

9 Knightly Orders @ 247.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse; champion

9 Knights of the Inner Circle @ 289.0 Pts

Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorsel; champion
Standard of Disciple [15.0]

1 Great Cannon @ 100.0 Pts

1 Mortar @ 75.0 Pts

1 Mortar @ 75.0 Pts


1 Steam Tank @ 300.0 Pts
Co myślicie?

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Imo The Other Tricksters Shard niepotrzebny, on przydaje się jak masz jakiegoś klepacza (bo ciężko tego lorda uznać za klepacza)

Horda swordmenów? Nie lepiej wystawić zamiast nich 15 kusz żeby dobić do limitu i dwudziestu paru swordmenów/spearów?

No i masz tylko 4 maszyny.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Wisnia
Chuck Norris
Posty: 607
Lokalizacja: Battleground - Chodzież

Post autor: Wisnia »

Cztery maszyny IMO starczą.
The Other Tricksters Shard jest zajebisty na demony i Wochową tzinczową piechotę, wtedy dojeżdża czołg i muszą przerzucać wardy chłopaki, a i kawa z hatem od piresta może dać radę.
Kusznicy za drogo wyjdą, wtedy wstawić mógłbym ze 12-13 piechurków, a to zdecydowanie za mało. Taka 30stka wspierana lifem potrafi przyjąć na klatę wszystko. Przyjmowałem już chosenów, treekiny i inne bajery :)

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

I tak uważam, że przydałby się jeszcze rocket battery :)
Ale The Other Tricksters Shard zmusi ich do przerzucenia maksymalnie 3 wardów...
Jak swordmeni Ci się sprawdzają, to spoko.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Wisnia
Chuck Norris
Posty: 607
Lokalizacja: Battleground - Chodzież

Post autor: Wisnia »

Do Rocket Battery to jeszcze przydałby się inżynier.... do inżyniera jeszcze gołąbki .... itd itd :)
Wiadomo, że by się przydał, ale nie ma punktów.
Hmmm, a to nie jest tak, że jeśli priesta ustawie na wylocie, dojadę czołgiem, to od czołgu też będą musieli przerzucać wardy?

O tak:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
:evil: 8) :D :D :D :D
:evil: :D :D :D :D :D



:evil: - czołg 8) - priest :D - kawa :mrgreen: -demony

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

No właśnie pytanie, jak to wygląda z tym przerzucaniem. Zadałem już o to pytanie w dziale zasad, bo to interesująca kwestia.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Wisnia
Chuck Norris
Posty: 607
Lokalizacja: Battleground - Chodzież

Post autor: Wisnia »

W takim razie przedmiot też zostaje :)
Co myślisz o generale?

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Ma dobry As, dzięki stubbornie może robić za blokera. Minusem jest brak warda, kiling blow albo strzał z armaty/klopy i go nie ma. No i też rzeźnikem to on nie jest.

Można by go złożyć w ten sposób:

General of the Empire @ 241.0 Pts
General; Great Weapon; Full Plate Armor; Shield; Pegasus
Crown of Command [35.0]
Holy Relic [45.0]
Dragonhelm [10.0]

1 Pegasus @ [50.0] Pts

W walce As 2+, na strzelanie 1+. Jak trafisz na flaming, masz warda 2+. Imo jest to bardziej uniwersalne.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Wisnia
Chuck Norris
Posty: 607
Lokalizacja: Battleground - Chodzież

Post autor: Wisnia »

Hmm. Nie będę się pchał w coś co ma Killing Blowa, ale strzał z armatki może nieźle boleć.
Złożenie całkiem ok, ale nie wiem, czy nie lepszy 1+ sejwa z przerzutem niż 2+ i 4+ warda na taką średnią piechotę, jaką on ma przyblokować, no i Dragonhelma ma już BSB, jeśli mu go zabierzemy to ma już tylko 2+ sejwa.
Może zamiast Generała w ogóle coś innego? Chociaż podobają mi się zasięgowe flamingi.

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Możesz zamiast niego dać np. rocketa i inżyniera :)
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Wisnia
Chuck Norris
Posty: 607
Lokalizacja: Battleground - Chodzież

Post autor: Wisnia »

Rozbiłem Crossbowmanów na 2x10. Odjąłem jednego swordmana i 10 Crossbowmanów. Wsadziłem 10 Huntsmanów.
Kosmetyczne zmiany.
Testy rozpiski i raport pewnie pod koniec miesiąca :)

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Fajne. Podoba mi się. Dałbym tylko dla małego maga rod of power - chyba o nim zapomniałeś. Z tym wardem na 4+ u gienka to dobry pomysł. Spoko rozpa.
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Awatar użytkownika
Piękny
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 186
Lokalizacja: Wrocław/Świdnica

Post autor: Piękny »

Fajna rozpa.
Ja bym zostawił Generała takiego jakim jest - ma wieksze szanse ze słaba piechotą ;) a jak walnie w niego działo to i tak w 99% przypadków nie zdasz warda :P.

P.

Awatar użytkownika
Wisnia
Chuck Norris
Posty: 607
Lokalizacja: Battleground - Chodzież

Post autor: Wisnia »

@ Karli, a z czego pociąłbyś punkty, uwzględniając zmiany z mojego postu wyżej (Huntsmani).
@ Piękny, takiego jak teraz go zostawię raczej, bo i tak żadnego ważnego warda się nie zdaje, a 2+ w walce to za mało nawet z takimi demonetkami! :)

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Tylko wiele piechot ma siły conajmniej 5 lub killing blow. Przy sile 6 to ward i save z przerzutem dają to samo. Przy KB nie ma o czym mówić. Tak samo przy:
snajperkach, cannonach, bolcach, krzyku woch lub banshee, piechocie z brzytwa i tak dalej. IMO ward bardziej uniwersalny i dzięki temu generał będzie mniejszym kąskiem dla armii wroga posiadającej coś co zdejmie mu armour save.

EDIT: z czego punkty? Hmm. Trudno o nie ale item jest must have! IMO huntsmeni nie potrzebni. Co prawda jeszcze w 8ed na nich nie grałem lecz nie widzę ich jakoś za bardzo. Kosztują sporo pkt a nie nadają się ani do walki ani do strzelania...
Ostatnio zmieniony 20 sty 2011, o 23:12 przez Karli, łącznie zmieniany 1 raz.
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Awatar użytkownika
Wisnia
Chuck Norris
Posty: 607
Lokalizacja: Battleground - Chodzież

Post autor: Wisnia »

Z siłą 5 spokojnie można powalczyć, mając 3+ z rerollem. Jest też opcja wywalenia go i wstawienia iżyniera + rakiety !
Składając go tak jak Andrzej, pozbawiamy BSBka Dragon Helma i też staje się dość miękki...

Awatar użytkownika
Wisnia
Chuck Norris
Posty: 607
Lokalizacja: Battleground - Chodzież

Post autor: Wisnia »

Coś takiego może? Wtedy bsb też jest twardy:
1 * General of the Empire @ 241.0 Pts
General; Great Weapon; Full Plate Armor; Shield; Pegasus
Crown of Command [35.0]
Holy Relic [45.0]
Dragonhelm [10.0]

1 Wizard Lord of the Jade Order @ 255.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Life
Seal of Destruction [45.0]

1 Captain @ 139.0 Pts
Barding; Battle Standard; Warhorse
Armour of Meteoric Iron [25.0]
Dawn Stone [25.0]

1 Warrior Priest of Sigmar @ 160.0 Pts
Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Shield; Warhorse
The Other Tricksters Shard [15.0]
White Cloak [35.0]

1 Battle Wizard of the Golden Order @ 65.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Metal

10 Huntsmen @ 100.0 Pts
Normal Bow

10 Crossbowmen @ 85.0 Pts
Crossbow; Musician

10 Crossbowmen @ 85.0 Pts
Crossbow; Musician

30 Swordsmen @ 205.0 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician; Champion

9 Knightly Orders @ 257.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse; Champion
Banner of the Eternal Flame [10.0]

9 Knights of the Inner Circle @ 289.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse; Champion
Standard of Disciple [15.0]

1 Great Cannon @ 100.0 Pts

1 Mortar @ 75.0 Pts

1 Mortar @ 75.0 Pts

1 Steam Tank @ 300.0 Pts
Zauważyłem też, że mam 1 pkt nadwyżki.

Awatar użytkownika
rob
Chuck Norris
Posty: 551
Lokalizacja: MKGB Północne Rubieże
Kontakt:

Post autor: rob »

daj dwuraki kawie - jednostki ludzkie mają słabą inicjatywę - muszą nadrabiać siłą bo i tak będą atakowały ostatnie - no chyba że chodzi o sv 1+
Emp/DoCh

"Je­dynym do­wodem na to, że is­tnieje ja­kaś po­zaziem­ska in­te­ligen­cja, jest to, że się z na­mi nie kontaktują" A.E.

Awatar użytkownika
Piękny
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 186
Lokalizacja: Wrocław/Świdnica

Post autor: Piękny »

Kawa z sv 1+ lepsiejsza :P.
Wywal barding z BSB-eka i już masz więcej pkt :P.


P.

kudłaty
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3552

Post autor: kudłaty »

Ta jest fajniejsza w szarży, ale ta z dwurakami może się bić w kolejnych turach combatu bo ta to straszliwie grzęźnie. Tej nie inner cirlce dałbym dwuraki, inner cirlce z siłą 4 jeszcze coś zrobią.

ODPOWIEDZ