Turniejów nie ma ale w Wawie właśnie zaczęła się Kampania na 5000pkt z dodatkiem Mighty Empires i jest zajebiście. Przede wszystkim klimatowoInradil pisze:Wiadomo, że elfy mają smoki ale ludzie,nieumarli,chaos ??? Wiecie to trochę głupie bo to szlachetne i inteligentne stworzenia. Więc nie powinien ich plugawić Chaos czy Nieumarli a ludzie powinni mieć za słabą siłę woli na nie . Może to by wprowadziło trochę różnorodności heh. Np niby smok bodajże HE jest najlepszy ten Star Dragon ale patrząc na ostatni czar z bestii który zamienia w smoka śmiem twierdzić,że to jest dopiero kozacki smok Uważam, że skoro Elfy Wysokiego Rodu = Smok więc powinien mieć naprawdę wyróżniające się staty jak właśnie ten z beast lore. Ich klepacz jest śmiechu warty ratuje ich trochę ten smok.
Co nie zmienia faktu, że w tej edycji bardziej się opłaca grać na magii niż smokach ;/ Szkoda, że nie ma jakiś klimaciarskich turniejów ;p Że np na 5000 pkt i muszą być wystawione wszystkie oddziały przynajmniej po 1
VIII Edycja WFB + WoCh
Moderator: JarekK
Re: VIII Edycja WFB + WoCh
Welcome to the Tower of Rising Sun.
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454
Mauler chyba zapomniałeś jak funowe rospy w 6ed się układało, że też nie wspomne o najbardziej przegiętej lasce czarodziejskiej wszechczasów ... screemery , furie , chosenie konni, helka z magicznymi atakami zianiem z s6 i scrollem, 8DD bez maga, spawny z 3d6, to były czasy...
T
Panowie jak tam przygotowania do Bazyla? ja już ślęczę 2 tydzień nad jakąś rozpą i mam pewne dylematy.
Powiem szczerze, że chociaż zawsze chciałem mieć armie z samych warriorów, taki walec do miażdżenia dupy, to jednak mieć dwie kostki piechoty plus helenka i warshrine to troszkę jakoś tak... sam nie wiem.
W dobie 5, 6, nawet 7 edycji byłem przyzwyczajony do brania małej ilości figurek, a zmiana w postaci 100 figurek to dla mnie gruba przesada. Dodatkowo zawsze miałem chęci do posiadania szybkiej siły uderzeniowej i w sumie rozpy 6 edycyjne były pod tym względem bdb. Teraz... mam pewne aspiracje by dokupić jeszcze 20 maruderków konnych i mieć w ten sposób 6 oddziałów, które szybko zajmą się wrogimi machinami... tak... machinami. I w tym miejscu pojawiły się problemy:
1. Ograniczenia ETC - 3 takie same cory... przeważnie w jakiś tam sposób kopiowane również na innych turniejach...
2. Kasiorka... zawsze są inne wydatki... hyhyhy,
3. Dziwne wrażenia że fasty pomimo vanguard to prócz machin to sobie mogą klepać z boku strzelców... bo na front brać łuczników np. elfickich nie daj boże dark elfickich/krasnoludzkich to trupiarnia na miejscu....
Ktoś ma jakieś przemyślenia?
Powiem szczerze, że chociaż zawsze chciałem mieć armie z samych warriorów, taki walec do miażdżenia dupy, to jednak mieć dwie kostki piechoty plus helenka i warshrine to troszkę jakoś tak... sam nie wiem.
W dobie 5, 6, nawet 7 edycji byłem przyzwyczajony do brania małej ilości figurek, a zmiana w postaci 100 figurek to dla mnie gruba przesada. Dodatkowo zawsze miałem chęci do posiadania szybkiej siły uderzeniowej i w sumie rozpy 6 edycyjne były pod tym względem bdb. Teraz... mam pewne aspiracje by dokupić jeszcze 20 maruderków konnych i mieć w ten sposób 6 oddziałów, które szybko zajmą się wrogimi machinami... tak... machinami. I w tym miejscu pojawiły się problemy:
1. Ograniczenia ETC - 3 takie same cory... przeważnie w jakiś tam sposób kopiowane również na innych turniejach...
2. Kasiorka... zawsze są inne wydatki... hyhyhy,
3. Dziwne wrażenia że fasty pomimo vanguard to prócz machin to sobie mogą klepać z boku strzelców... bo na front brać łuczników np. elfickich nie daj boże dark elfickich/krasnoludzkich to trupiarnia na miejscu....
Ktoś ma jakieś przemyślenia?
Chaos w VIII jest silny, zbiore na bazyliszku dużo głów, dużo krwii przeleje.
Mam tyle samo wojowników w armii co w poprzednich edycjach
6ed ( 6knightow, 5knightow, 5knightow, 7furii, 4screemery, 3x5 psow, 12/5 herd 5fast, 2 spawny smok klepacze caddy)
7ed ( 6knightów, 6knightów, 3x5 fast 3x5 psy, helka, 15 marauderów pieszych, smok, dysk mag, bsb)
w 8ed mam 68 modeli wiec mniej wiecej tyle samo co w poprzednich ( Zawsze oscyluje to w granicach 60-70)
nie polecam dokupywania 20 marauderów konnych, na maszyny weź dyskowca jeśli Cię bolą tak bardzo, ale pamiętaj że maszynki to oznaka słabości i strachu przed combatem. A kimże będziesz jeśli przestraszysz się kogoś kto się boji ?
Mam tyle samo wojowników w armii co w poprzednich edycjach
6ed ( 6knightow, 5knightow, 5knightow, 7furii, 4screemery, 3x5 psow, 12/5 herd 5fast, 2 spawny smok klepacze caddy)
7ed ( 6knightów, 6knightów, 3x5 fast 3x5 psy, helka, 15 marauderów pieszych, smok, dysk mag, bsb)
w 8ed mam 68 modeli wiec mniej wiecej tyle samo co w poprzednich ( Zawsze oscyluje to w granicach 60-70)
nie polecam dokupywania 20 marauderów konnych, na maszyny weź dyskowca jeśli Cię bolą tak bardzo, ale pamiętaj że maszynki to oznaka słabości i strachu przed combatem. A kimże będziesz jeśli przestraszysz się kogoś kto się boji ?
T
Nie za bardzo wiedziałem gdzie to dać, a chciałem się podzielić poniższą informacją.
Pewnie wiecie, że na lato planowane jest wyjście Tamurkhan: the Throne of Chaos i związanych z tym modeli i zasad z Forge Worlda. Dzisiaj Forge World zaprezentował w swojej ofercie pre-order poniższe modele:
- Bile-Trolls
- Plague-Toads
- Plague-Ogres
Są do nich wypisane również eksperymentalne zasady:
Bile-trolls: http://www.forgeworld.co.uk/Downloads/P ... Trolls.pdf
Plague-toads: http://www.forgeworld.co.uk/Downloads/P ... e-Toad.pdf
Pozdrawiam!
Pewnie wiecie, że na lato planowane jest wyjście Tamurkhan: the Throne of Chaos i związanych z tym modeli i zasad z Forge Worlda. Dzisiaj Forge World zaprezentował w swojej ofercie pre-order poniższe modele:
- Bile-Trolls
- Plague-Toads
- Plague-Ogres
Są do nich wypisane również eksperymentalne zasady:
Bile-trolls: http://www.forgeworld.co.uk/Downloads/P ... Trolls.pdf
Plague-toads: http://www.forgeworld.co.uk/Downloads/P ... e-Toad.pdf
Pozdrawiam!
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."
Ech... Wszystko ładnie ale jakiś skirmisz, strzelaczy, harpie jakieś by zrobili żeby odświerzyć booka nieco... A Trolle cacy... Boli tylko regenka na 5+ ale rozumiem że to w zamian za 5T i 4W.
Jaka jest szansa żeby zostali dopuszczeni na polskie tury ?
Jaka jest szansa żeby zostali dopuszczeni na polskie tury ?
- Arbiter Elegancji
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4807
- Lokalizacja: Warszawa
Nikła, chyba że Euro będzie dopuszczało te zabawki (w co wątpię patrząc na Euro CS w 40k).
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..
Pierwsza kampania to pobój nurgla na ziemiach ludzi więc nic khornowego nie dostaniecie
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
- Arbiter Elegancji
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4807
- Lokalizacja: Warszawa
jak dla mnie to dla armii Nurgle'a te jednostki są bardzo klimatyczne.Jasiuuu pisze:lipa lipa ani przydatne ani klimatyczne
Jasiu jesteś mistrzemJasiuuu pisze:Idź poudzielaj trochę rad na forum wood elfów : ]
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..
Szybkie porównanie Bile-trolls (BT) i Chaos trolls (CT):
1. Slot:
BT: Rare
CT: Special
2. Koszt:
BT: 55pkt./model
CT: 45pkt./model
3. Statystyki:
BT mają +1T, +1W i +1L (znacznie większa przeżywalność - popularna S6 trafia na 3+, nie na 2+. Ponadto, większa kontrola nad jednostką również względem zasady Stupidity)
BT mają -1WS (trafianie lepszych jednostek i bohaterów na 5+)
4. Zasady:
Stupidity i Fear - takie same, choć ze względu na mniejszy WS, Fear dla BT jest ważniejszy
BT mają:
- The Mark of Nurgle - pomocne, gdy atakowane z zasięgu. W walce wręcz pomocne tylko gdy przeciwnika ma 3WS (zmniejsza trafienie z 3+ na 4+)
- Poisoned Attacks - co tu mówić, zasada dobra szczególnie że zwiększa wartość decyzji między zwykłym atakowaniem a użyciem Infectious Vomit. Przy tej ilości ataków więcej może wejść ataków zwykłych niż pojedynczych Vomitów. Ta zasada tylko zwiększa tą szansę. Interesującym jest, że zasada ta nie współgra z Infectious Vomit zupełnie, lecz rozszerza obszar w jakim jednostka jest skuteczna (w przeciwieństwie do CT, gdzie dwie zasady współgrają ze sobą znacznie podwyższając wartość jednej z nich).
- Regeneration (5+) - słabsza od CT. Szansa na zdanie spada o 16.66%.
- Infected Vomit - pomocne, lecz tylko przy atakowaniu wielowoundowych jednostek i bohaterów. Zdecydowanie właśnie ta zasada określa rolę tej jednostki.
CT:
- The Will of Chaos - BT mają jeden więcej LD, CT mają przerzut. Tym samym CT mają 55% szans na zdanie paniki, BT mają 41% na zdanie paniki. W reszcie testów dominują BT. (Oczywiście zakładamy niedostępność do generała i BSB - w przypadku dostępności przy samym generale wygrywają CT przy panikach, a BT w reszcie testów; przy samym BSB wygrywają zupełnie BT; przy BSB i generale wszystko się wyrównuje).
- Troll Vomit - taki sam jak powyżej, tyle że bez Multiple Wounds (D3)
- Regeneration (4+) - znacznie lepsza niż u BT i dodatkowa współgra z poniższą zasadą
- Mutant Regeneration - tu zdecydowanie ta zasada określa tą jednostkę. Ma potencjał do wyrównania ułomności w statystykach w porównaniu do BT i duuuużo więcej (szczególnie, że CT nie zajmują slotów na Warshrine, które tylko zwiększają ilość boostów dla trolli).
1. Slot:
BT: Rare
CT: Special
2. Koszt:
BT: 55pkt./model
CT: 45pkt./model
3. Statystyki:
BT mają +1T, +1W i +1L (znacznie większa przeżywalność - popularna S6 trafia na 3+, nie na 2+. Ponadto, większa kontrola nad jednostką również względem zasady Stupidity)
BT mają -1WS (trafianie lepszych jednostek i bohaterów na 5+)
4. Zasady:
Stupidity i Fear - takie same, choć ze względu na mniejszy WS, Fear dla BT jest ważniejszy
BT mają:
- The Mark of Nurgle - pomocne, gdy atakowane z zasięgu. W walce wręcz pomocne tylko gdy przeciwnika ma 3WS (zmniejsza trafienie z 3+ na 4+)
- Poisoned Attacks - co tu mówić, zasada dobra szczególnie że zwiększa wartość decyzji między zwykłym atakowaniem a użyciem Infectious Vomit. Przy tej ilości ataków więcej może wejść ataków zwykłych niż pojedynczych Vomitów. Ta zasada tylko zwiększa tą szansę. Interesującym jest, że zasada ta nie współgra z Infectious Vomit zupełnie, lecz rozszerza obszar w jakim jednostka jest skuteczna (w przeciwieństwie do CT, gdzie dwie zasady współgrają ze sobą znacznie podwyższając wartość jednej z nich).
- Regeneration (5+) - słabsza od CT. Szansa na zdanie spada o 16.66%.
- Infected Vomit - pomocne, lecz tylko przy atakowaniu wielowoundowych jednostek i bohaterów. Zdecydowanie właśnie ta zasada określa rolę tej jednostki.
CT:
- The Will of Chaos - BT mają jeden więcej LD, CT mają przerzut. Tym samym CT mają 55% szans na zdanie paniki, BT mają 41% na zdanie paniki. W reszcie testów dominują BT. (Oczywiście zakładamy niedostępność do generała i BSB - w przypadku dostępności przy samym generale wygrywają CT przy panikach, a BT w reszcie testów; przy samym BSB wygrywają zupełnie BT; przy BSB i generale wszystko się wyrównuje).
- Troll Vomit - taki sam jak powyżej, tyle że bez Multiple Wounds (D3)
- Regeneration (4+) - znacznie lepsza niż u BT i dodatkowa współgra z poniższą zasadą
- Mutant Regeneration - tu zdecydowanie ta zasada określa tą jednostkę. Ma potencjał do wyrównania ułomności w statystykach w porównaniu do BT i duuuużo więcej (szczególnie, że CT nie zajmują slotów na Warshrine, które tylko zwiększają ilość boostów dla trolli).
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."
Jest jeszcze jedna ciekawa informacja w tym niusie, i tu dopiero interesująco brzmi kwestia odświeżenia booka oraz pytanie o dopuszczenie na turach: "The book also promises to unite the three factions of Chaos: Warriors, Beastmen and Daemons, providing you with the rules to use all three in one all-conquering army."Grolshek pisze:Ech... Wszystko ładnie ale jakiś skirmisz, strzelaczy, harpie jakieś by zrobili żeby odświerzyć booka nieco... [...]
Jaka jest szansa żeby zostali dopuszczeni na polskie tury ?
Zjednoczony Chaos !!! Obym dożył...KrzysiekW pisze:Jest jeszcze jedna ciekawa informacja w tym niusie, i tu dopiero interesująco brzmi kwestia odświeżenia booka oraz pytanie o dopuszczenie na turach: "The book also promises to unite the three factions of Chaos: Warriors, Beastmen and Daemons, providing you with the rules to use all three in one all-conquering army."Grolshek pisze:Ech... Wszystko ładnie ale jakiś skirmisz, strzelaczy, harpie jakieś by zrobili żeby odświerzyć booka nieco... [...]
Jaka jest szansa żeby zostali dopuszczeni na polskie tury ?
Byłoby super wrzucić sobie kilku Bloodletersów i Skulltakera do armii Warriorów
Welcome to the Tower of Rising Sun.
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
tego pana nie mogą wystawiać nawet demony więc lipa... a łączenie armii też możemy sobie podarować po raz kolejnykarlito1980 pisze:Byłoby super wrzucić sobie kilku Bloodletersów i Skulltakera do armii Warriorów
szkoda że ten dodatek nic Khornowego nie będzie miał
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
juz nie te czasy niestety
@Mac: brawo za teorię trolli
ale: will of chaos nic im nie daje, bo maja głupotę=itp=nie zdają paniki
@Mac: brawo za teorię trolli
ale: will of chaos nic im nie daje, bo maja głupotę=itp=nie zdają paniki