Marsz Heleny
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Marsz Heleny
Helena teraz maszeruje 12", bo handlersi sa "ignored for most gaming purposes"? Czy po staremu lazi 6 na ture?
I przy okazji, jak z cannona albo z klopy walne w M&H, to hit na 5-6 przenosi sie na zaloge, tak??
I przy okazji, jak z cannona albo z klopy walne w M&H, to hit na 5-6 przenosi sie na zaloge, tak??
Trochę to kłopotliwe. Podobnie jak ze sprawą Ld, gdy jednostka M&H musi wykonać test używamy najwyższego współczynnika w jednostce. Handlersi są jej częścią (mimo, że nie ma ich na stole). Podobnie bym do tego podszedł w kwestii ruchu. Jednostka porusza się jak najwolniejszy model w niej. Konsekwentnie uznałbym, że musisz używać ruchu krasnalów.
Tak, ranisz na T/Sv potwora a następnie sprawdzasz co dostało i ewentualnie multiplikujesz.
Tak, ranisz na T/Sv potwora a następnie sprawdzasz co dostało i ewentualnie multiplikujesz.
zresztą było nawet coś w erracie o tym, muszę poszukać
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
No dobra - przy czym w zapisie M&H jest napisane suffers an unsaved wound. Jak w tym przypadku dzieje sie z multiple woundami? Przykladowo wali dzialo, trafilo, zranilo. I teraz:Lidder pisze:Tak, ranisz na T/Sv potwora a następnie sprawdzasz co dostało i ewentualnie multiplikujesz.
1. na 5+ kula leci w krasnoludka?
2. kulamy ile ran i za kazda rane na 5+ zdejmujemy obsluganta, a reszta leci w monstera?
@Baśka
1.
@Durin
szukaj, szukaj
ja nic nie znalazłem.
1.
@Durin
szukaj, szukaj
- Jedy Knight
- Forma Skrótowa
- Posty: 3439
Page 66 – Hellcannon, Rampage
Change to “Rampage: At the beginning of the turn, if the
Hellcannon is not in combat, take a Leadership test for the
unit. If it passes the test, the unit may behave as normal. If it
fails the test, it may not fire and becomes subject to the
Random Movement (3D6) special rule. When it moves it must
pivot to face the closest enemy unit before it makes its move.”
Q: When a Monster and Handlers unit suffers a Wound from an
attack that causes Multiple Wounds, is the multiplier applied after
rolling to see who is wounded? (p73)
A: Yes.
Change to “Rampage: At the beginning of the turn, if the
Hellcannon is not in combat, take a Leadership test for the
unit. If it passes the test, the unit may behave as normal. If it
fails the test, it may not fire and becomes subject to the
Random Movement (3D6) special rule. When it moves it must
pivot to face the closest enemy unit before it makes its move.”
Q: When a Monster and Handlers unit suffers a Wound from an
attack that causes Multiple Wounds, is the multiplier applied after
rolling to see who is wounded? (p73)
A: Yes.
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Jedy - dzieki. Drugi cytat nie ma zwiazku?
Co smieszniejsze, pytalem o to Kotleta i mowil mi, ze zarowno w Lodzi, jak i na Silesianie, sedziowane bylo, ze Hela zasuwa marszem po 12 cali.
Co smieszniejsze, pytalem o to Kotleta i mowil mi, ze zarowno w Lodzi, jak i na Silesianie, sedziowane bylo, ze Hela zasuwa marszem po 12 cali.
a co jesli nie jest w stanie wykonac pivota bo jest blokowana przez inna jednostke?
czy wtedy idzie do przodu?
i co sie dzieje jak m&h dostana z katapulty? dostaja wszyscy i sie losuje kto dostal hita z wieksza sila czy tez jest tylko jeden hit ktorego na 5+ dostaje jeden obslugant?
a drugi cytat ma zwiazek. w koncu pytales sie o multiplikacje ran na M&H.
czy wtedy idzie do przodu?
i co sie dzieje jak m&h dostana z katapulty? dostaja wszyscy i sie losuje kto dostal hita z wieksza sila czy tez jest tylko jeden hit ktorego na 5+ dostaje jeden obslugant?
a drugi cytat ma zwiazek. w koncu pytales sie o multiplikacje ran na M&H.
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=3&t=27521Morsereg pisze:a co jesli nie jest w stanie wykonac pivota bo jest blokowana przez inna jednostke?
czy wtedy idzie do przodu?
1 HitMorsereg pisze:i co sie dzieje jak m&h dostana z katapulty? dostaja wszyscy i sie losuje kto dostal hita z wieksza sila czy tez jest tylko jeden hit ktorego na 5+ dostaje jeden obslugant?
Morsereg pisze:a drugi cytat ma zwiazek. w koncu pytales sie o multiplikacje ran na M&H.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Nie, obsluganci od hydry maja 6 ruchu.
RB p. 13 pisze:Remember that individual models are not permited to leave their units and so a unit effectively moves as a single entity. If, for whatever reason, there is more than one Move characteristic in the unit, then the entire unit is treated as having the same Move value as the slowest model.
wydaje sie być jasne;]Lidder pisze:RB p. 13 pisze:Remember that individual models are not permited to leave their units and so a unit effectively moves as a single entity. If, for whatever reason, there is more than one Move characteristic in the unit, then the entire unit is treated as having the same Move value as the slowest model.
"Our weapons cut through them like blade through air!"
"Double or nothing, aim for his cock"
"Double or nothing, aim for his cock"
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Str. 73:
The handlers aren't really a combat unit per se, so we ignore them for most gaming purposes, treating the monster itself as the extent of the unit.
Obojetne mi jak to zostanie rozstrzygniete, ale chcialbym zeby bylo.
The handlers aren't really a combat unit per se, so we ignore them for most gaming purposes, treating the monster itself as the extent of the unit.
Obojetne mi jak to zostanie rozstrzygniete, ale chcialbym zeby bylo.



