Witam
Prosze nie krzycie na mnie od razu , a więc mam zamiar rozpocząć zbiórke armi TK. Z warhammerem miałem już stycznośc lecz wiele rzeczy w tych skomlikowanych realiach jest dla mnie nadal obce. Kieruje więc się z pytaniem do was:
1)Czy watro sięgnąć po batlion, to znaczy czy jednostki z owgo pudełka na coś mi się przydadzą? Czy po prostu lepiej kupować jej pojedyńczo niż odkładać jednostki z batalionu na półke. Jeśli jednak batalion to jakie jednostki powinno się dokupić następnie na format 1500p .
2)Pytanie o mechanike gry TK. Czy to prawada że szkieletami trzeba wykonywać co jakiśczas test na coś w rodzaju upadku?? Nie krzycie na mnie, mam RB ale AB od TK już nie bardzo . Będac już przy mechanice gry , czy gra TK daje troche przyjemności , TO znaczy czy trzeba troche pomyśleć na strategią i pokminić nad rozpiską oraz czy w przypadku tej armi jest ,,Jedna słuszna rozpiska" czy jednak da się umarlaków złożyć na różne sposoby?
Za jakąkolwiek odpowiedź i zainteresowanie tematem z góry dziękuje.
Nie krzyczcie
Moderator: Shino
1. batalion, jak najbaardziej, później kinga, liczki, rydwany, skorpion i katapulty(jak masz okazję kupić dwa ostatnie je to zrób to bo są już niedostępne w Polsce, trzeba je zamawiać prosto z Anglii a to kosztuje)
2. Najdziwniejsza magia i największe zgrupownie dziwnych jednostek oraz reguł, tak armia daje sporo możliwości gry.
2. Najdziwniejsza magia i największe zgrupownie dziwnych jednostek oraz reguł, tak armia daje sporo możliwości gry.
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
Testy na sypanie się wykonuje się, jak padnie Ci hierofanta, główny magik. Póki żyje armia jest stabilna . Co do batalionu- sklej wszystkie szkielety jako łuczników, najbardziej są opłacalni. Rydwanki się przydadzą, jedynie konnica raczej się do ncizego nie przyda, ale cenowo i tak dalej chyba się opłaca. A dalej jak już kolego pisał, koniecznie bohaterowie- King, Liche Priesci ( spróbuj dorwać na allegro pieszych, konnych raczej się nie wystawia, za to z 3 pieszych powinno się mieć), skorpion lub dwa, wg mnie dwie bazy swarmów, kolejna trójka rydwanów i katapulty. Mając to masz już zarys rozpiski, dalej dokupujesz wedle uznania .
Jeśli chodzi o schemat rozpisek- sama gra jest wymagająca i ciekawa, jakby nie było armia dosyć trudna w prowadzeniu, wydaje mi się też, że jak wyrobisz swój styl gry to raczej będziesz jechał na jednym schemacie, by wyrobić go sobie jak najlepiej (przynajmniej ja tak mam, z reguły moje rozpiski są bardzo podobne, bo opieram się na tym samym).
Powodzenia w graniu truchłami, dołącz do nielicznej grupy !
Jeśli chodzi o schemat rozpisek- sama gra jest wymagająca i ciekawa, jakby nie było armia dosyć trudna w prowadzeniu, wydaje mi się też, że jak wyrobisz swój styl gry to raczej będziesz jechał na jednym schemacie, by wyrobić go sobie jak najlepiej (przynajmniej ja tak mam, z reguły moje rozpiski są bardzo podobne, bo opieram się na tym samym).
Powodzenia w graniu truchłami, dołącz do nielicznej grupy !
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
gerald_tarrant pisze:http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... &start=260jamakot pisze:chciałbym zaczac grac TK, co byście radzili kupic na początek??
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
szkielety z tk mają teraz inne modele, niż te z vc
tk są trochę "masywniejsze" i szersze
tk są trochę "masywniejsze" i szersze