Lizardmeni - przymiarki

Moderator: Ziemko

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
JaceK
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3672
Lokalizacja: Wrocław

Lizardmeni - przymiarki

Post autor: JaceK »

Już od dawna zabieram się do Lizardmenów.
Ale jakoś zawsze nie wychodzi.

Może tym razem...

Poniżej 2 rozpiski - pierwsza (na 1500), jako wstęp.
Druga - docelowa - na 2250 pkt.

1500 Pts - Lizardmen Army

Saurus Scar-Veteran @ 172 Pts
General; Quetzl; Light Armour; Sotek
Sword of Might; Enchanted Shield; Charm of the Jaguar Warrior

Skink Priest @ 155 Pts
Magic Level 2; Lore of Death; Quetzl
Dispel Scroll; Dispel Scroll

Skink Priest @ 140 Pts
Magic Level 2; Lore of Death; Quetzl
Diadem of Power

10 Skink Skirmishers
@ 75 Pts
Scout; Quetzl; Blowpipe

11 Skink Skirmishers @ 71 Pts
Quetzl; Blowpipe

10 Skink Skirmishers @ 65 Pts
Quetzl; Javelin; Shield

10 Skink Skirmishers @ 65 Pts
Quetzl; Javelin; Shield

3 Kroxigors @ 174 Pts

5 Saurus Cavalry @ 245 Pts
Spear; Shield; Standard; Musician
Huanchi's Blessed Totem

4 Terradons @ 140 Pts

3 Salamander Hunting Packs @ 195 Pts

Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Models in Army: 68
Total Army Cost: 1497


2250 Pts - Lizardmen Army

Stegadon @ 235 Pts

3 Salamander Hunting Packs @ 195 Pts

3 Kroxigors @ 174 Pts
3 Kroxigors @ 174 Pts

5 Saurus Cavalry @ 245 Pts
Standard; Musician
Huanchi's Blessed Totem

3 Terradons @ 105 Pts

10 Skink Skirmishers @ 65 Pts
Quetzl; Blowpipe

10 Skink Skirmishers @ 65 Pts
Quetzl; Blowpipe

10 Skink Skirmishers @ 65 Pts
Quetzl; Javelin; Shield

10 Skink Skirmishers @ 65 Pts
Quetzl; Javelin; Shield

10 Skink Skirmishers @ 65 Pts
Quetzl; Javelin; Shield

Saurus Oldblood @ 283 Pts
General; Quetzl; Light Armour; Sotek; Tlazcotl
Sword of Might; Enchanted Shield; Aura of Quetzl; Charm of the Jaguar Warrior

Saurus Scar-Veteran @ 200 Pts
Quetzl; Light Armour; Battle Standard; Itzl
Glyph Necklace; Venom of Firefly Frog

Skink Priest @ 155 Pts
Magic Level 2; Lore of Death; Quetzl
Dispel Scroll; Dispel Scroll

Skink Priest @ 155 Pts
Magic Level 2; Lore of Death; Quetzl
Dispel Scroll; Dispel Scroll

Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Models in Army: 81
Total Army Cost: 2246

Awatar użytkownika
JaceK
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3672
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JaceK »

Konstrukcja armii jest w miarę przemyślana.
I stabilna.

I wolałbym przy niej pozostać.

Podoba mi się Stegadon, podoba mi się Oldblood biegacz, to samo dotyczy kawalerii - bez względu na użyteczność.
Armia jest w miarę szybka i zdecydowanie walcząca.

Wolałbym uniknąć uciekająco-strzelającej wersji Lizardów.

Mam każdą fazę i to jest jedno z podstawowych założeń.

O co proszę, to opinie o tych armiach.
Mniej sugestie zmian - chodź te na pewno będą cenne.
Bardziej ocenę realnych możliwości i efektywności.

Awatar użytkownika
bless
Pan Spamu
Posty: 8444
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: bless »

Yyy... a moze bys najpierw skonczyl malowac jedna ze swoich obecnych TRZECH armii?? :roll:
Lizaki sa nudne i slabe. I nie maja klimatu. Skoncz lepiej malowac ogry. To najlespza rada, jak moge Ci dac. :D
Obrazek

Dawid
Chuck Norris
Posty: 603
Lokalizacja: Pomiechówek [*]

Post autor: Dawid »

Wszystko fajnie, dość unikalne ja podobnie grałem(jeśli chodzi o pierwszą rozpę), co do drugiej to jedno zastrzeżenie. Wywal lvl ze skinków shamanów i kup sobie za to co tam chcesz proponuje skinki :P .
@Bless
Za to spalimy Cię na stosie, albo będziesz szorował slannom ziguraty(czy jak to się tam piszę) :twisted: :wink: :wink: .
pzdr

Awatar użytkownika
Mapet
Falubaz
Posty: 1148
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński/SNOT Gdynia

Post autor: Mapet »

bless pisze: Lizaki sa nudne i slabe. I nie maja klimatu. Skoncz lepiej malowac ogry.
Ogry to dopiero nie maja kliamtu!!!!
lizaki ani nie są nudne ani słabe...są armią wymagającą dobrego generała
...to nie woodelvecki samograj...

jesli chodzi o rade to uważam, że na pewno nie ma sensy dwać drugiego poziomu magom na 2500...wierz mi, majac dwóch skinków i tak nie będziesz miał magii...a 70 punktów to oddział skinków

Awatar użytkownika
JaceK
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3672
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JaceK »

bless pisze:Yyy... a moze bys najpierw skonczyl malowac jedna ze swoich obecnych TRZECH armii?? :roll:
Lizaki sa nudne i slabe. I nie maja klimatu. Skoncz lepiej malowac ogry. To najlespza rada, jak moge Ci dac. :D
Ach ty... :P
Elfy mam już pomalowane - już zaczynam full punktów za malowanie zgarniać :)

Ogry - powoli, spokojnie.
Do końca wakacji będą ready.

Gorzej z krasnalami, bo jakoś mi się nie chce :(

A jak tam Twoje Orki?
Bo ostatnio widziałem pełne pudła plastiku.

A Elfy?

:lol: :P

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16595
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

bless pisze:Yyy... a moze bys najpierw skonczyl malowac jedna ze swoich obecnych TRZECH armii?? :roll:
Lizaki sa nudne i slabe. I nie maja klimatu. Skoncz lepiej malowac ogry. To najlespza rada, jak moge Ci dac. :D

Heretyku co ty mowisz ? Jak smiesz !!! Czuje , ze bedzie trzeba przetrzepac pewien lesny tylek ;P


Tak poza tym to nie spamujcie mi tu - mowie na zas , bo zaraz cos czuje jakas glupia gadka tu powstanie...

Karol J
Chuck Norris
Posty: 492

Post autor: Karol J »

Obie rozpiski są bardzo uniwersalne i takie "przeglądowe" - wszystkiego jest po trochu. Da się tym grać i wygrywać jak najbardziej, ale nie jest to jakieś przegięte. Ogólnie obie armie są OK ;)

Awatar użytkownika
max
Dziecię Zarazy
Posty: 1784
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: max »

bless pisze:Lizaki sa nudne i slabe. I nie maja klimatu.
nie maja klimatu...trzymajcie ludzie
zajmij sie lepiej wood elfami z klimatem ]:->

a rozpy ciekawe ale tych 2 magow na 2k i tak nie poczaruje za bardzo

Awatar użytkownika
JaceK
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3672
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JaceK »

Dzięki za opinie.

Karol na pewno ma rację mówiąc, że to taki przegląd jednostek.

Lizardmeni mają mocną selekcję oddziałów i aż żal nie skorzystać.

Co do magów.
Pewnie macie rację, ale jakoś nie lubię mieć 2 caddich.

Awatar użytkownika
JaceK
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3672
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JaceK »

Co ważne dla mnie to czy moje propozycje przedmiotów magicznych są optymalne?

Karol J
Chuck Norris
Posty: 492

Post autor: Karol J »

Biegacza Oldblooda bym zrobił z 2 rakiem chyba i zamiast tlazcotla dał mu mark of the old ones.Wtedy możesz mieć albo S7 albo 0+AS z re-rollem jakims. Ogolnie taka wersja jest moim zdaniem dużo lepsza. Natomiast SoM bym wrzucil na BSB.

Awatar użytkownika
JaceK
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3672
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JaceK »

Karol J pisze:Biegacza Oldblooda bym zrobił z 2 rakiem chyba i zamiast tlazcotla dał mu mark of the old ones.Wtedy możesz mieć albo S7 albo 0+AS z re-rollem jakims. Ogolnie taka wersja jest moim zdaniem dużo lepsza. Natomiast SoM bym wrzucil na BSB.
Tlazcotla wybrałem świadomie. Chodziło mi o możliwość atakowanie samodzielnie siejących strach/terror modeli. Bo czasem walka się przedłuży, a ja nie chciałbym dostać outnumber-fear.

Co do GW/SoM - przemyślę.

Dzięki.

ODPOWIEDZ