Złote słońce czyli rozpiski Khumanor'a o czerwonym cieniu
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
Re: Złote słońce czyli rozpiski Khumanor'a o czerwonym cieni
mieczyk z ferem do przemyślenia
myślę że to dość mocna rozpiska i pewna alternatywa dla bestii
myślę że to dość mocna rozpiska i pewna alternatywa dla bestii
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
hej chłopcy i dziewczęta... bestia wzburzona i tęga, miażdży i stęka, rozjuszona świeżym mięsem z okolic królestwa,
więc woła do boju bestie niech rozniosą w pył wszystko nasze kopyta i rogi, kto gotowy na wpierdol srogi,
rusz się świnio, rusz się harpio pomóc krewniakom w dobiciu do bram, hordy wielkiej,
słodka rzezi i masakro, czekaj za mgłą za cieniem, w ogniu miast i miasteczek,
w stolicy ostoi cywilizacji, przetacza się ryk bojowej bestii
rozpa bez klimatu więc historyjka boska ... chłopami się spotkali i wyruszyli bez kłótni na wojenkę jako rzekł wielki szaman a nawet dwóch wielkich szamanów, o zgrozo
3 klocki po 2 bohaterów w każdym ewentualnie inne kombinacje zależnie od fantazji, z beasta liczymy na +3A +3S, z shadowa na brzytewkę, a jeden regiment z BSB wzmacniany 0 beasta... o ile PD pozwolą inne czary rzucamy
6 odginaczek z czego 3 scoucie mogą ładnie na broić więc fajnie jest
jak fajna rozpiska?
więc woła do boju bestie niech rozniosą w pył wszystko nasze kopyta i rogi, kto gotowy na wpierdol srogi,
rusz się świnio, rusz się harpio pomóc krewniakom w dobiciu do bram, hordy wielkiej,
słodka rzezi i masakro, czekaj za mgłą za cieniem, w ogniu miast i miasteczek,
w stolicy ostoi cywilizacji, przetacza się ryk bojowej bestii
rozpa bez klimatu więc historyjka boska ... chłopami się spotkali i wyruszyli bez kłótni na wojenkę jako rzekł wielki szaman a nawet dwóch wielkich szamanów, o zgrozo
taktyka dość prosta:great bray-shaman, 4lvl ( shadow ), talisman of endurance, biting blade
great bray-shaman, 4lvl ( beast ), talisman of preservation, chalis of the dark rain, warrior bane
wargor, the beast standar, battel standar bearer, many hand-fiend, gouge tusk, gnarled hide, heavy armour, shield
wargor, blackened plate, the brass cleaver, shield
bray-shaman, 1lvl ( shadow ), sword of battel, stone of spite
bray-shaman, 1lvl ( beast ), dispel scroll, ironcruse icon
31x gor, additional hand weapon
31x gor, additional hand weapon
32x gor, additional hand weapon
3x 1x razorgor
3x 5x harpia, scout
2400 / 2400
Lord: 600 / 600
Hero: 598 / 600
Core: 827min. / 600min.
Special: 375 / 1200
Rsre: 0 / 600
3 klocki po 2 bohaterów w każdym ewentualnie inne kombinacje zależnie od fantazji, z beasta liczymy na +3A +3S, z shadowa na brzytewkę, a jeden regiment z BSB wzmacniany 0 beasta... o ile PD pozwolą inne czary rzucamy
6 odginaczek z czego 3 scoucie mogą ładnie na broić więc fajnie jest
jak fajna rozpiska?
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
boju nie widzę ( a jak nawet to całkiem klimatyczne )...
liczymy statystycznie 7 kostek ( + chanele / - mniejszy rzut )
1. tury... -1BS shadow 2 / +1T 2 / -1 to hit penetry 3
2. tura... 1bs 2 / + 1T 2 / -to hit 3
3. tura... tu już zależy od skomplikowania sytuacji, albo brzytwa z 6 albo 5 bestii
itd.
więc jak widzisz nie koniecznie się kłócą, 2 lory to większa mobilność rzucania czegoś, więcej możliwości więcej odpowiedzi, fakt że nie rzucę wszystkiego ale nie o to chodzi, 4 czary to max, a i tak chodzi o 2 kluczowe, brzytwa i +1 +1,
w pierwszym projekcie był klepacz ale by został 4lvl shadow, i 2 małych z beastem ( albo na odwrót ) bo oby dwie zerówki są dość ciekawe... beastlord miał koronę warda i coś tam do klepania
liczymy statystycznie 7 kostek ( + chanele / - mniejszy rzut )
1. tury... -1BS shadow 2 / +1T 2 / -1 to hit penetry 3
2. tura... 1bs 2 / + 1T 2 / -to hit 3
3. tura... tu już zależy od skomplikowania sytuacji, albo brzytwa z 6 albo 5 bestii
itd.
więc jak widzisz nie koniecznie się kłócą, 2 lory to większa mobilność rzucania czegoś, więcej możliwości więcej odpowiedzi, fakt że nie rzucę wszystkiego ale nie o to chodzi, 4 czary to max, a i tak chodzi o 2 kluczowe, brzytwa i +1 +1,
w pierwszym projekcie był klepacz ale by został 4lvl shadow, i 2 małych z beastem ( albo na odwrót ) bo oby dwie zerówki są dość ciekawe... beastlord miał koronę warda i coś tam do klepania
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
wiesz duży 4lvl może dopakować siebie i kolegów by mieć większe pierdolnięcie niż beastlord... dlatego też jest tylu bohaterów
w tej rozpisce jest połączone 3 mocne rzeczy z bestii:
1. taniość i wytrzymałość... w końcu jak przypomnę sobie że hero ma 5T to robi prawie niemożliwych rzeczy i przy tym nie jest tak drogi... PF zapewnia prawie non stop re-rolla a itemy przebicie przez pancerz...
2. banner +1S... wielu nie docenia tego banneru ale uważam że daje strasznie dużo... gory robią się mocne i bez żadnych bonusów i rebuffów mogą zrobić wiele... a sam BSB ma 4A z 5S i 2+SV + pary, czyli nie szybko zejdzie
3. shadow / beast, duży cast w bestii powoduje że potrzebny jest nim. 3lvl by rzucać bez obaw czary, ale te czary strasznie bustuja unity i herosów, dla tego trzeba ich mieć dużo / shadow ma podobny cast jak nie wyższy, po za zerówka, ale zapewnia brzytwę która zawsze jest przydatna i mile widziana w CC + pitka na takna i maszyny
edit:
jak by heartstone mógł być nieco dalej wystawainy albo by miał większy zasięg można by pomyśleć na wrzuceniem do tej rozpiski ale w takim wypadku nie ma za bardzo jak wzmocnić magii, z tym staffem +1cast w 6" by wychodziło na to że mam wszystkich szamanów w jednym klocku co daje duże niebezpieczeństwo że wszyscy nagle wyparują
w tej rozpisce jest połączone 3 mocne rzeczy z bestii:
1. taniość i wytrzymałość... w końcu jak przypomnę sobie że hero ma 5T to robi prawie niemożliwych rzeczy i przy tym nie jest tak drogi... PF zapewnia prawie non stop re-rolla a itemy przebicie przez pancerz...
2. banner +1S... wielu nie docenia tego banneru ale uważam że daje strasznie dużo... gory robią się mocne i bez żadnych bonusów i rebuffów mogą zrobić wiele... a sam BSB ma 4A z 5S i 2+SV + pary, czyli nie szybko zejdzie
3. shadow / beast, duży cast w bestii powoduje że potrzebny jest nim. 3lvl by rzucać bez obaw czary, ale te czary strasznie bustuja unity i herosów, dla tego trzeba ich mieć dużo / shadow ma podobny cast jak nie wyższy, po za zerówka, ale zapewnia brzytwę która zawsze jest przydatna i mile widziana w CC + pitka na takna i maszyny
edit:
jak by heartstone mógł być nieco dalej wystawainy albo by miał większy zasięg można by pomyśleć na wrzuceniem do tej rozpiski ale w takim wypadku nie ma za bardzo jak wzmocnić magii, z tym staffem +1cast w 6" by wychodziło na to że mam wszystkich szamanów w jednym klocku co daje duże niebezpieczeństwo że wszyscy nagle wyparują
Srednio mnei sie podoba ta rozpiska Wolalbym juz zamienic 1 duzego shamiego na beastlorda z korona , mieczem asf , +1I , ench shield i moze dawnstonem
brass cleaver na malej podstawce wg mnie sredni pomysl ,ale trudno w sumie cos ciekawszego wziac (mozna wziac maske terroru + jakis miecz za 5pkt lub miecz fearu + cos)
Ogolnie to wolalbym zlozyc 2 klocki tak by w obu miec terror (wtedy trzebaby wziac bestigory ze sztandarem ,zeby nie stracic +1S z bsb) ,ale pewnie przy tych shamanach braklo pkt do limitu
brass cleaver na malej podstawce wg mnie sredni pomysl ,ale trudno w sumie cos ciekawszego wziac (mozna wziac maske terroru + jakis miecz za 5pkt lub miecz fearu + cos)
Ogolnie to wolalbym zlozyc 2 klocki tak by w obu miec terror (wtedy trzebaby wziac bestigory ze sztandarem ,zeby nie stracic +1S z bsb) ,ale pewnie przy tych shamanach braklo pkt do limitu
WFB playing since 1994
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
1. po co beastlordowi mieczym z asf? ma PF do re-rolla
2. brass cleaver na małej 25mm oznacza że styka się z nią max 3A a nie jak w przypadku minosków ( 40mm ) 4A max i to na małych ( 20mm ), więc nie wielka strata
koleś jest stworzony do trzymania regimentów z FA, 3A więcej to wystarczająco dużo by mógł samodzielnie trzymać taki klocek, nie musząc przegrywać CC.. nawet jak taki kloce się nie pojawi to masz 3 dodatkowe A z np. 7S z buffen ( tu jeszcze +3A = 9 ) z bestii czy z 8S z brzytwą to jest ogrom możliwości do zarzynania
3. terror fajan sprawa, ale pkt. nie ma, po 2 trzeba by zmienić BSB albo klocek gorów na bestigory, bestigory są niestety zębne bo S zapewnia albo BSB albo jakiś bust, pewnie też by pkt. zabrakło na jakieś sensowne ustawienia, GW na bestigorach częściej przeszkadza niż pomaga, a większa liczna A z gorów ( i samych jednostek ) może spokojnie zapewnić podobne efekty
2. brass cleaver na małej 25mm oznacza że styka się z nią max 3A a nie jak w przypadku minosków ( 40mm ) 4A max i to na małych ( 20mm ), więc nie wielka strata
koleś jest stworzony do trzymania regimentów z FA, 3A więcej to wystarczająco dużo by mógł samodzielnie trzymać taki klocek, nie musząc przegrywać CC.. nawet jak taki kloce się nie pojawi to masz 3 dodatkowe A z np. 7S z buffen ( tu jeszcze +3A = 9 ) z bestii czy z 8S z brzytwą to jest ogrom możliwości do zarzynania
3. terror fajan sprawa, ale pkt. nie ma, po 2 trzeba by zmienić BSB albo klocek gorów na bestigory, bestigory są niestety zębne bo S zapewnia albo BSB albo jakiś bust, pewnie też by pkt. zabrakło na jakieś sensowne ustawienia, GW na bestigorach częściej przeszkadza niż pomaga, a większa liczna A z gorów ( i samych jednostek ) może spokojnie zapewnić podobne efekty
no bo nie ma to jak samotny trzymacz klocków Beastlord( obawiać się należy tylko KB), a 4 magów to nawet jak dla mnie przesada.
W beaście są tylko dobre 0 i 4, 2 i 5 w kombacie , 3 i 1 dobre tylko z fetyszem
A w szadole 0 dużo lepsza (- do WS mega boost w walce, BS dobry na strzelanie, M by spowolnić wroga i to bardzo)
2 ,3 i 6 to boosty do walki. 4 i 5 kombi się z 0 tylko ta 1 jakaś słaba. I mamy jednego z lepszych lore atribute.
Co do Bestigorów to się nie zgodzę jak ma się ich 30 to GW nie robi różnicy a razora mamy jednego więc przydało by się coś mieć na coś z savem. A na rzeczy bez sava jest 2 z szadowa.
W beaście są tylko dobre 0 i 4, 2 i 5 w kombacie , 3 i 1 dobre tylko z fetyszem
A w szadole 0 dużo lepsza (- do WS mega boost w walce, BS dobry na strzelanie, M by spowolnić wroga i to bardzo)
2 ,3 i 6 to boosty do walki. 4 i 5 kombi się z 0 tylko ta 1 jakaś słaba. I mamy jednego z lepszych lore atribute.
Co do Bestigorów to się nie zgodzę jak ma się ich 30 to GW nie robi różnicy a razora mamy jednego więc przydało by się coś mieć na coś z savem. A na rzeczy bez sava jest 2 z szadowa.
A jak dojada Cie jakies 40mm podstawczaki ? To masz tylko 1 dodatkowy atak hehe ,ale w sumie masz racje ,ze przydatna sprawa jak sie czlowiek nie nastawia na najgorsze (czytaj 40mm podstawczaka).
Przemysl na malych shamanach zamiast sword of batel sword of fear a na tym drugim zamiast DSa wziac maske terroru i juz masz 2 oddzialy gorow z potencjalnym WS1 przeciwnika (gdyby miec lore obnizajacy Ld...)
W sumie moze byc ciekawie , 1 oddzial gorow z sygnatura beasta by mial 30A S5 T5 (z BSB) + mozliwy fear/terror z shamiego
Przemysl na malych shamanach zamiast sword of batel sword of fear a na tym drugim zamiast DSa wziac maske terroru i juz masz 2 oddzialy gorow z potencjalnym WS1 przeciwnika (gdyby miec lore obnizajacy Ld...)
W sumie moze byc ciekawie , 1 oddzial gorow z sygnatura beasta by mial 30A S5 T5 (z BSB) + mozliwy fear/terror z shamiego
WFB playing since 1994
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
na to z VS mamy boosty by nie miał tego SV...
wiesz mając 2 dużych szamanów nie chodzi ile czarów jest fajnych z niego tylko które, wypełniają lukę w tym drugim... podkasz HE z bannerem odporności na magię i 0 a ni inny rebuf nie rzucisz, czyli przyda się 0 z bestii
jak przytrzymać HE powoli ich krojąc? masz 4 herosów z przodu zrzucasz +3T ( 8T ) i względnie po problemie, pomału będą rozkręcane przez stojących przed nimi herosami ( nie daj bóg +3A +3S )
widzisz tanka pitka, łucznicy ( 0 shadoł ) tu, łucznicy tam ( 4bestii ) itd., widzisz ghule ( -1I ) bestigorą to by nie pomogło ino fart z braku PA albo niezłego rolla na SV
podstawka 40mm = 2A to i tak taniej niż za 40pkt. +2A, częściej ten tasak wychodzi na + niż na - czytaj pojedynek
terror czy fear jest mało skuteczny bez - do LD, biorąc pod uwagę że jest re-roll to niezbyt opłacalny interes, jeśli można by auto dispelować słońce które właśnie przez armię się przetacza
itd.
a jak wasze bestie radzą z driadami nie mówiąc o eterykach? z tego co widzę to 2 herosów z MA to max, których można łatwo utopić w morzu ghuli czy zombiaków
trzeba myśleć przestrzenie moje krówki czy to małe czy to duże mają dawać sobie radę z topami jak i z korzeniami
wiesz mając 2 dużych szamanów nie chodzi ile czarów jest fajnych z niego tylko które, wypełniają lukę w tym drugim... podkasz HE z bannerem odporności na magię i 0 a ni inny rebuf nie rzucisz, czyli przyda się 0 z bestii
jak przytrzymać HE powoli ich krojąc? masz 4 herosów z przodu zrzucasz +3T ( 8T ) i względnie po problemie, pomału będą rozkręcane przez stojących przed nimi herosami ( nie daj bóg +3A +3S )
widzisz tanka pitka, łucznicy ( 0 shadoł ) tu, łucznicy tam ( 4bestii ) itd., widzisz ghule ( -1I ) bestigorą to by nie pomogło ino fart z braku PA albo niezłego rolla na SV
podstawka 40mm = 2A to i tak taniej niż za 40pkt. +2A, częściej ten tasak wychodzi na + niż na - czytaj pojedynek
terror czy fear jest mało skuteczny bez - do LD, biorąc pod uwagę że jest re-roll to niezbyt opłacalny interes, jeśli można by auto dispelować słońce które właśnie przez armię się przetacza
itd.
a jak wasze bestie radzą z driadami nie mówiąc o eterykach? z tego co widzę to 2 herosów z MA to max, których można łatwo utopić w morzu ghuli czy zombiaków
trzeba myśleć przestrzenie moje krówki czy to małe czy to duże mają dawać sobie radę z topami jak i z korzeniami