Woch ETC Nurgle/Tzeentch
Woch ETC Nurgle/Tzeentch
Sorcerer Lord of Tzeentch (385pts.) 4lvl. General
Third Eye of Tzeentch
Talisman of Preservation
Iron Curse
Exalted Hero of Tzeentch (224pts.) BSB
Disc of Tzeentch
Armour of Destiny
Shield
Extra Hand Weapon
Chaos Sorcerer of Tzeentch (190pts.) 2lvl
Talisman of Protection
Infernal Puppet
22x Chaos Warriors of Nurgle (437pts.)
Musician
Standard Bearer
Banner of Swiftness
Shield
Extra Hand Weapon
20x Chaos Warriors of Nurgle (438pts.)
Musician
Standard Bearer
Wailing Banner
Shield
Halbeard
20x Chaos Marauders of Tzeentch (160pts.)
Shield
Light Armour
5x Chaos Warhounds (30pts.)
5x Chaos Warhounds (30pts.)
Chaos Warshrine of Tzeentch (150pts.)
Chaos Warshrine of Tzeentch (150pts.)
Hellcannon (205pts.)
Third Eye of Tzeentch
Talisman of Preservation
Iron Curse
Exalted Hero of Tzeentch (224pts.) BSB
Disc of Tzeentch
Armour of Destiny
Shield
Extra Hand Weapon
Chaos Sorcerer of Tzeentch (190pts.) 2lvl
Talisman of Protection
Infernal Puppet
22x Chaos Warriors of Nurgle (437pts.)
Musician
Standard Bearer
Banner of Swiftness
Shield
Extra Hand Weapon
20x Chaos Warriors of Nurgle (438pts.)
Musician
Standard Bearer
Wailing Banner
Shield
Halbeard
20x Chaos Marauders of Tzeentch (160pts.)
Shield
Light Armour
5x Chaos Warhounds (30pts.)
5x Chaos Warhounds (30pts.)
Chaos Warshrine of Tzeentch (150pts.)
Chaos Warshrine of Tzeentch (150pts.)
Hellcannon (205pts.)
Warhammer to gra wyobraźni. Grajmy karteczkami.
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
kilka uwag:
imo power familliar>>spell familiar, zwłaszcza, że i tak będziesz znał 4 czary na dużym i 2 na małym czyli caly lore]
bez sensu dawać destiny na klepaka, pogarszasz mu save
zamień destiny na klepaczu z preservation na lordzie i dodaj klepaczowi np charmed schield
extra hw na klepaczu (tak dziwnie trochę :p, ale czemu nie) i tak użuwasz w cc, więc tarcza tylko do ostrzału
mały mag fajny
wariorzy nurgla to raczej cienka sprawa w porównaniu do khorne/tzeenth, chyba że chodzi Ci o klimat
bannery na nich też mi nie siedzą
imo power familliar>>spell familiar, zwłaszcza, że i tak będziesz znał 4 czary na dużym i 2 na małym czyli caly lore]
bez sensu dawać destiny na klepaka, pogarszasz mu save
zamień destiny na klepaczu z preservation na lordzie i dodaj klepaczowi np charmed schield
extra hw na klepaczu (tak dziwnie trochę :p, ale czemu nie) i tak użuwasz w cc, więc tarcza tylko do ostrzału
mały mag fajny
wariorzy nurgla to raczej cienka sprawa w porównaniu do khorne/tzeenth, chyba że chodzi Ci o klimat
bannery na nich też mi nie siedzą
Nurgle jest po to, żeby przetrwali ostrzał. Wszystko co strzela idzie w nich, więc kluczowym jest, żeby do close combatu doszli w miarę nieruszeni.
To coś nowego. Czemu?Cibi pisze:Gość na dysku nie dostaje dodatkowego ataku za XHW.
Warhammer to gra wyobraźni. Grajmy karteczkami.
Jakoś mi nie leżą nurglowcy-warriorzy :d To już lepiej zastosować MoT + Ironcurse Icon albo Blasted Standard. Ewentualnie wymień chociaż ten Swiftness Banner na Banner of Rage, znacznie bardziej opłacalny według mnie. Mi się nie zdarzyło, żebym nie doszedł do cc w wystarczającej sile (z niechlubnym wyjątkiem imperium i dwarfów, no ale wtedy to zupełnie inne "manewrowe" rozpy :d ).
20 marud to chyba darmowe mięsko dla przeciwnika, w tej edycji horda stanowczo rządzi. No i ten save na 5+ ;] Pakujesz dodatkowe 2 pkt na marudera, który i tak spadnie od byle czego. Dodaj im chociaż muzyka. Khornite flails rulez!
No i aż szkoda nie wycisnąć marnych 5 pkt na Favour of Gods skoro są dwa warshriny w rozpie
Imo BSB na dysku ryzykowny, choć sam nie testowałem. Nie jest to lord, który wypłaca pierdylion ataków i można się odbić od byle czego z rankami.
20 marud to chyba darmowe mięsko dla przeciwnika, w tej edycji horda stanowczo rządzi. No i ten save na 5+ ;] Pakujesz dodatkowe 2 pkt na marudera, który i tak spadnie od byle czego. Dodaj im chociaż muzyka. Khornite flails rulez!
No i aż szkoda nie wycisnąć marnych 5 pkt na Favour of Gods skoro są dwa warshriny w rozpie
Imo BSB na dysku ryzykowny, choć sam nie testowałem. Nie jest to lord, który wypłaca pierdylion ataków i można się odbić od byle czego z rankami.
It`s only fun if they run!
MUKER pisze:A klopy tylko dwa razy wziołem dwie (ostrzegano mnie, że to przynosi pecha - nie wierzyłem):
1) vs dwarf
ja zaczynam, faza magii pierwszy smitting klopa wybucha, drugi smitting druga klopa wybucha i tyle w tym temacie
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
bsb na dysku nie ma się wbijać w kloce, tylko być mobilny i dawać przerzuty tam gdzie trzeba + zabijać maszynki/inne przeszkadzajkiMortyr pisze: Imo BSB na dysku ryzykowny, choć sam nie testowałem. Nie jest to lord, który wypłaca pierdylion ataków i można się odbić od byle czego z rankami.
imo chaośnicy tak nieliczni są, że zawsze mi wystarcza normalny, "niemobilny" bsb. Ja bym się bał, że mi go ustrzelą albo ubiją z jakiegoś shitu przy złych rzutach. Ale co kto lubi, jakiś potencjał to on magerald_tarrant pisze:bsb na dysku nie ma się wbijać w kloce, tylko być mobilny i dawać przerzuty tam gdzie trzeba + zabijać maszynki/inne przeszkadzajki
It`s only fun if they run!
MUKER pisze:A klopy tylko dwa razy wziołem dwie (ostrzegano mnie, że to przynosi pecha - nie wierzyłem):
1) vs dwarf
ja zaczynam, faza magii pierwszy smitting klopa wybucha, drugi smitting druga klopa wybucha i tyle w tym temacie
Mortyr pisze:imo chaośnicy tak nieliczni są, że zawsze mi wystarcza normalny, "niemobilny" bsb. Ja bym się bał, że mi go ustrzelą albo ubiją z jakiegoś shitu przy złych rzutach. Ale co kto lubi, jakiś potencjał to on magerald_tarrant pisze:bsb na dysku nie ma się wbijać w kloce, tylko być mobilny i dawać przerzuty tam gdzie trzeba + zabijać maszynki/inne przeszkadzajki
chośnicy są tak "niemobilni" że zmniejszając jeszcze ich mobilność przez niańczenie klepacza jak jakąś elficką ciote wewnątrz klocka prosisz się o maske.
T
Aj aj aj ale mi się dostało
Chodziło mi o to, że lorda klepacza na dysku to wystawiam, ale bsb po prostu mi nie podchodzi w tej wersji - może po tym jak dostał z imperialnego cannona między oczy i się złożył w dwóch grach pod rząd. Jeśli już go "niańczę" to w klocu knightów, który imo ma wtedy mocniejsze pierdolnięcie.
Zresztą o co ci chodzi z tą mobilnością? Chaos ma mało modeli, a bsb ma być w zasięgu a nie się napierdalać więc nie potrzebuje koniecznie tego dysku...
Chodziło mi o to, że lorda klepacza na dysku to wystawiam, ale bsb po prostu mi nie podchodzi w tej wersji - może po tym jak dostał z imperialnego cannona między oczy i się złożył w dwóch grach pod rząd. Jeśli już go "niańczę" to w klocu knightów, który imo ma wtedy mocniejsze pierdolnięcie.
Zresztą o co ci chodzi z tą mobilnością? Chaos ma mało modeli, a bsb ma być w zasięgu a nie się napierdalać więc nie potrzebuje koniecznie tego dysku...
It`s only fun if they run!
MUKER pisze:A klopy tylko dwa razy wziołem dwie (ostrzegano mnie, że to przynosi pecha - nie wierzyłem):
1) vs dwarf
ja zaczynam, faza magii pierwszy smitting klopa wybucha, drugi smitting druga klopa wybucha i tyle w tym temacie
no ale przecież masz od tego wardy na 3+ żeby nie bać się wystawić go na ture pod armaty. a właśnie tą mobilnością chodzi o to że jak będziesz trzymał wszystko w jednym klocku to nie zdążysz nigdzie dojechać gdy wróg będzie miał sporo odginaczek. Bez tego dyskowca ta rospa składa się z 3 klocków i 2 warshrinów - nie da się tym wymanewrować przeciwnika, bsb na dysku może ładnie wpaść w coś i złamać w jedną ture -( np : szarża , z górki, bsb , bok, 2kille ; ] ) jako jedyny model w armi może na defensy wpaść w park maszynowy albo nawet w kowadło ( zarozumiałe krasnoludki nie zawsze umieją je wystawić ) po to chaos ma herosów silnych jak lordów ludzi czy elfów żeby używac ich jako samodzielnych jednostek bojowych czasami a gdy jest na dysku równie łatwo będzie tam gdzie trzeba żeby dawać przeżuty - i równie łatwo może zaszarżować razem z piechotą na jakiś cel...Mortyr pisze:Aj aj aj ale mi się dostało
Chodziło mi o to, że lorda klepacza na dysku to wystawiam, ale bsb po prostu mi nie podchodzi w tej wersji - może po tym jak dostał z imperialnego cannona między oczy i się złożył w dwóch grach pod rząd. Jeśli już go "niańczę" to w klocu knightów, który imo ma wtedy mocniejsze pierdolnięcie.
Zresztą o co ci chodzi z tą mobilnością? Chaos ma mało modeli, a bsb ma być w zasięgu a nie się napierdalać więc nie potrzebuje koniecznie tego dysku...
T
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
dokładnieJasiuuu pisze:
no ale przecież masz od tego wardy na 3+ żeby nie bać się wystawić go na ture pod armaty. a właśnie tą mobilnością chodzi o to że jak będziesz trzymał wszystko w jednym klocku to nie zdążysz nigdzie dojechać gdy wróg będzie miał sporo odginaczek. Bez tego dyskowca ta rospa składa się z 3 klocków i 2 warshrinów - nie da się tym wymanewrować przeciwnika, bsb na dysku może ładnie wpaść w coś i złamać w jedną ture -( np : szarża , z górki, bsb , bok, 2kille ; ] ) jako jedyny model w armi może na defensy wpaść w park maszynowy albo nawet w kowadło ( zarozumiałe krasnoludki nie zawsze umieją je wystawić ) po to chaos ma herosów silnych jak lordów ludzi czy elfów żeby używac ich jako samodzielnych jednostek bojowych czasami a gdy jest na dysku równie łatwo będzie tam gdzie trzeba żeby dawać przeżuty - i równie łatwo może zaszarżować razem z piechotą na jakiś cel...
też na starcie edycji wystawiałem go w klocach, ale na dysku jest miliard razy lepszy, a razem z dyskowcem magiem i fastami dają świetną mobilność i stwarzają dla przeciwnika poważne zagrożenie, które rozprasza jego obronę i wszystko idzie dużo łatwiej
Niech będzie - chaośnicy na dyskach rządzą: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=25&t=28174 .
Co do wystawiania ich pod lufy cannonów to jednak wolę być ostrożny. Ward na 3+, wardem na 3+, a jednak warhammer to warhammer (i nie zapomnę cholernych 5 na 5 jedynek przy savowaniu knightami na 2+).
Co do wystawiania ich pod lufy cannonów to jednak wolę być ostrożny. Ward na 3+, wardem na 3+, a jednak warhammer to warhammer (i nie zapomnę cholernych 5 na 5 jedynek przy savowaniu knightami na 2+).
It`s only fun if they run!
MUKER pisze:A klopy tylko dwa razy wziołem dwie (ostrzegano mnie, że to przynosi pecha - nie wierzyłem):
1) vs dwarf
ja zaczynam, faza magii pierwszy smitting klopa wybucha, drugi smitting druga klopa wybucha i tyle w tym temacie