Porównanie armii
Porównanie armii
Witam. Kiedy zaczynałem przygodę z wh, nie znałem żadnego porządnego porównania armii, przez które mógłbym wybrać swoją. Po 2 latach niczego takiego znów nie znalazłem. Niby początkujący wybierają armię po tym, jak podobają im się figsy. Ja tak zrobiłem i mam teraz niepotrzebnego army booka he, gdyż po wgłębieniu się w fluff armia mnie odrzuciła. Proszę więc o umieszczenie gdzieś w widocznym miejscu linka do porównania armii z małym opisem tej armii. Jestem pewien, że takie coś istnieje, tylko ja po prostu tego nie znalazłem.
nic takiego nie ma
ale zrób sobie test armioskopowy http://www.cytadela.pl/modules.php?name ... icle&sid=2
ale zrób sobie test armioskopowy http://www.cytadela.pl/modules.php?name ... icle&sid=2
T
Nic dziwnego, że nie spodobały ci się haje. To jest armia ściśle do rozwalania bez pardonu. Dla mnie równie dobrze nie musiałaby mieć w ogóle fluffu, byle by skuteczna była. Jeśli natomiast nie podoba ci się klimat wąskodupców, to WEŹ KRASNOLUDY! Mają najlepszy klimat w tej grze i można nimi wygrywać. I ma również świetne figurki, zwłaszcza stare, metalowe modele, chociaż te nowe w większości też dają radę (za to pewnie zaraz będą mi kołki na głowie ciosać, ale co zrobisz), przynajmniej według mnie.
A ja Wam powiem, że na razie jestem najlepiej nastawiony w kierunku krasi. Klimacik fajny, tylko martwi mnie ich mobilność. Każdy krasnolud ma 3 cale ruchu, z wyjątkiem żyrokoptera. Cały czas stosuje się twarde klocki, maszyny i zwykły ostrzał. Więc armia (tak myślę) nie ma zbyt dużego pola do popisu, jeśli chodzi o rozpiski. A co do modeli figurek: przywyczaiłem się do nowych i kiedy zobaczyłem stare wzory: nie podchodzą mi. A nowe wręcz przeciwnie. Raczej pogram krasiami, ale z innych armii, które mi się podobały to trochę lizaki i WE, ale chyba zostanę przy krasnoludach, tylko musicie mi trochę napisać o stylu gry nimi i różnorodności rozpisek.
- The WariaX
- Falubaz
- Posty: 1005
- Lokalizacja: Rybnik i okolice
Granie krasiami jest po prostu... nudne. W większości wypadków, polega to na staniu i strzelaniu do przeciwnika, dopóki on do Ciebie nie przyjdzie. Brak magii, silny dispell, jednak jak przeciwnik zapoda ifkę, to kuniec. Owszem bardzo klimatyczna armia Kto co lubi.
Zapraszam do mojej galerii :
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=35475
Maluję na zamówienie:
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 13#p990613
To ja moze ze strony Flufu
Skaveny:
Zmutowane szczury zyjace w kanałach i wpier****jące kawałki ksiązyca zwanego spaczeniem . Ich cel to podbic swiat
WE
Elfy które zaszyły sie w prastarym lesie Loren i odcieły od cywylizacji wszystko im sie pomieszało i strzelaja do kazdego kto wkroczy do ich puszczy
Lizaki
Tutaj znowu zmutowane jaszczurki tyle ze z dzungli zwanej Lustrią. Do walki urzywaja dmuchwek i pał ozdobionych zębami babci Jadzi .Ich magowie to przerosniete żaby które lewituja na kawałkach kamieni (chociaz faktycznie maja power)
DE
Esęncja nienawisci Dostały w dupe od kuzynów z Ulthuanu i teraz mszcza sie na całym swiecie
Bestie
Horda kóz chcąca na własna reke podbic swiat ku chwale bogów chaosu
TK
Tak naprawde nie ma co pisac
Lepsze trupy/mumie wskrzeszaja trupy
Taki umarły egipt
No to tak w skrócie
Skaveny:
Zmutowane szczury zyjace w kanałach i wpier****jące kawałki ksiązyca zwanego spaczeniem . Ich cel to podbic swiat
WE
Elfy które zaszyły sie w prastarym lesie Loren i odcieły od cywylizacji wszystko im sie pomieszało i strzelaja do kazdego kto wkroczy do ich puszczy
Lizaki
Tutaj znowu zmutowane jaszczurki tyle ze z dzungli zwanej Lustrią. Do walki urzywaja dmuchwek i pał ozdobionych zębami babci Jadzi .Ich magowie to przerosniete żaby które lewituja na kawałkach kamieni (chociaz faktycznie maja power)
DE
Esęncja nienawisci Dostały w dupe od kuzynów z Ulthuanu i teraz mszcza sie na całym swiecie
Bestie
Horda kóz chcąca na własna reke podbic swiat ku chwale bogów chaosu
TK
Tak naprawde nie ma co pisac
Lepsze trupy/mumie wskrzeszaja trupy
Taki umarły egipt
No to tak w skrócie
Mówi się trudno i idzie się dalej ...
-Skaveny :Moss pisze:No to jak do praktycznie identycznych modeli krasi dojdzie identyczna gra nimi, i to w dodatku nudna, to raczej je sobie odpuszczę. Pomoglibyście mi wybrać? Pomiędzy:
-Skaveni
-WE
-Lizaki
-DE
-Beastmeni (o nich nie wiem dokładnie nic )
-TK
zalety: bardzo silna armia (od kiedy pamiętam), oparta na hordzie modeli , silnych potworach , umożliwia taktyczną gre (odginanie , wpadnie we flaneczki dzięki tanim odginaczkom to chleb powszedni szczurów)
wady: dużo malowania, dużo kupowania
-WE :
Zalety: ładna armia, ładny kodeks, ładne modele, szybka i mobilna ,niezłe strzelanie lekkie
Wady: stary kodeks (niedługo nowy będzie) , trzeba ostro się napocić żeby ugrać chociaż 12 pkt z niektórymi armiaim , brak maszyn, brak ciężkich jednostek piechoty i kawy (nowy kodeks w ciagu roku ich zboostuje nieco imo)
-DE:
Zalety: Lepsze WE, mocniejsze jednostki, tanie i uniwersalne, bdb potwór w rare, zajebiste lekkie strzelanie ,
wady: brzydkie modele (imo) , popularna armia
Beastmeni:
Zalety: mocne minotaury (hero lord i unit) , ciekawe przedmioty, mistrzowskie figsy, genialny fluff, daje dużo satysfakcji z wygranej
wady; niska inicjatywa, bardzo slabe potwory w rare, ogólny brak sv w armi, podatni na psychologie (ale w tej edycji to mała wada)
Tk:
Zalety: jedna z lepszych magii w grze, brak miscastów, armia matematyczna (mozesz sobie wyliczyc wszystko tak samo jak w VC), mocne strzelanie
wady: heh brak marszu ? niedlugo nowy kodeks bedzie i moze popsuc troche TK
T
Bież Bretę.
Ma najlepszy klimat w całym WFB
Gra nią nigdy się nie nudzi.
Ma najlepszy klimat w całym WFB
Gra nią nigdy się nie nudzi.
M&M Factory - Up. 14.01.2017 Ostatnia trójka pegazów
@Matis
Nie podoba mi się.
@Jasiuuu
Dzięki za opisy. Co do figsów DE, akurat niesamowicie mi się podobają. Ale jednak zdecyduję się chyba na WE. Mam tylko nadzieję pograć na smoczku troszkę, a z tego, co słyszałem, ten smok się nie opłaca. Co jak co, jakby nie był plewny, i tak go wezmę. Ale może mnie sprostujecie, jeśli się mylę.
Co do tego AB WE, ma ktoś jakieś sprawdzone informacje? Gdzieś czytałem, że nowy Ab wyjdzie w kwietniu tego roku, a tutaj kolego pisze, że za 2 lata/1 rok.
Nie podoba mi się.
@Jasiuuu
Dzięki za opisy. Co do figsów DE, akurat niesamowicie mi się podobają. Ale jednak zdecyduję się chyba na WE. Mam tylko nadzieję pograć na smoczku troszkę, a z tego, co słyszałem, ten smok się nie opłaca. Co jak co, jakby nie był plewny, i tak go wezmę. Ale może mnie sprostujecie, jeśli się mylę.
Co do tego AB WE, ma ktoś jakieś sprawdzone informacje? Gdzieś czytałem, że nowy Ab wyjdzie w kwietniu tego roku, a tutaj kolego pisze, że za 2 lata/1 rok.
Na 100% wiadomo, że AB O&G wyjdzie w marcu.
Na 100% wiadomo, że AB do TK zaczęto pisać w okolicach premiery 8ed., potem jednak zdecydowano się na zmianę jakości wszystkich AB (w porównaniu do 7ed. AB), które mają zostać wydane. Spowodowało to potrzebę do spojrzenia jeszcze raz na AB TK i uzupełnieniu braków, tak by ten AB równał się innym które mają wyjść w tej edycji. Na 95% wiadomo, że wyjdzie on w okolicach Maja-początku wakacji.
Co do innych AB nic nie wiadomo. Nawet nie wiadomo czy zaczęto je w ogóle pisać i czy mają one wyjść według planu tak jak to przedstawił Jasiuuu. Poza tym co przedstawiłem powyżej i tego co ma zaserwować Warhammer Forge, wtyki w GW mówią, że przez nadchodzące 6 miesięcy ma być cisza.
Na 100% wiadomo, że AB do TK zaczęto pisać w okolicach premiery 8ed., potem jednak zdecydowano się na zmianę jakości wszystkich AB (w porównaniu do 7ed. AB), które mają zostać wydane. Spowodowało to potrzebę do spojrzenia jeszcze raz na AB TK i uzupełnieniu braków, tak by ten AB równał się innym które mają wyjść w tej edycji. Na 95% wiadomo, że wyjdzie on w okolicach Maja-początku wakacji.
Co do innych AB nic nie wiadomo. Nawet nie wiadomo czy zaczęto je w ogóle pisać i czy mają one wyjść według planu tak jak to przedstawił Jasiuuu. Poza tym co przedstawiłem powyżej i tego co ma zaserwować Warhammer Forge, wtyki w GW mówią, że przez nadchodzące 6 miesięcy ma być cisza.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."
Orki jak napisał Mac w marcu, potem TK na pewno przed Ogrami i w domysłach gdzieś tam WE (i bretka )Jasiuuu pisze:TK OnG Ogry i WE
więcej niż rok mniej niż 2 imo
Widzę Mac, że się warseer spodobałMac pisze: Na 95% wiadomo, że wyjdzie on w okolicach Maja-początku wakacji.
Z tego co ja wyczytałem to na 99% po orkach nie wyjdzie do wakacji żaden armybook, na wakacje będzie dodatek do warhammera, a dopiero potem kolejne armie. To by przy dobrych wiatrach dawało TK przed świętami, gdzieś tam potem Ogry i zakładając, że WE będą pierwsze przed Bretonią, to wyjdą gdzieś najwcześniej w okolicach przyszłych wakacji.
Polecam skaveny xD
Duża mobilnośc
Tanie jednostki
Mocne Rary ( np HPA lub WLC )
Dużo możliwości złożenia rozpy
No ale faktem jest że malowania jest od cholery mnie juz trafia a nawet 1/2 armii nie pomalowałem.
Duża mobilnośc
Tanie jednostki
Mocne Rary ( np HPA lub WLC )
Dużo możliwości złożenia rozpy
No ale faktem jest że malowania jest od cholery mnie juz trafia a nawet 1/2 armii nie pomalowałem.
” Rozejrzyj się dookoła. Zobaczysz ludzi, bez których ten świat byłby lepszy.”
Death Note
Galeria :
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=35349
Strona Malarska na Facebooku:
https://www.facebook.com/pages/Fallen-A ... 9393055688
Death Note
Galeria :
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=35349
Strona Malarska na Facebooku:
https://www.facebook.com/pages/Fallen-A ... 9393055688
Z tego co autor pisal to bym wybral miedzy WE a Bestiami , glownie z uwagi na figurki , fluff , mozliwosci dobrej zabawy .
Jako ,ze w temacie Bestii siedze to dodam jeszcze :
- lore of beast (tansze czary o 1 dla bestii) sygnaturka +1S/1T dla calego oddzialu co powoduje ,ze core gory maja S4 T5 , a special bestigory S5 T5 (S7 z GW) i sa to jednostki w miare tanie pkt-owo. Dodatkowo mozna rzucic na 1 lub wszystkich herosow czar +3S/3A (wada trudno go rzucic ale jest to mozliwe) + inne comba.
- armia mobilna (spory movement) lecz praktycznie brak save-a = trzeba isc na przeciwnika (pomaga w tym specjal talizman -1BS , dzialka itp dzialaja na 4+ przez 1 runde) , pozniej trzeba blokowac moze harpiami , czy innymi swiniakami
- lipa sa za to drogie rare jednostki
Jako ,ze w temacie Bestii siedze to dodam jeszcze :
- lore of beast (tansze czary o 1 dla bestii) sygnaturka +1S/1T dla calego oddzialu co powoduje ,ze core gory maja S4 T5 , a special bestigory S5 T5 (S7 z GW) i sa to jednostki w miare tanie pkt-owo. Dodatkowo mozna rzucic na 1 lub wszystkich herosow czar +3S/3A (wada trudno go rzucic ale jest to mozliwe) + inne comba.
- armia mobilna (spory movement) lecz praktycznie brak save-a = trzeba isc na przeciwnika (pomaga w tym specjal talizman -1BS , dzialka itp dzialaja na 4+ przez 1 runde) , pozniej trzeba blokowac moze harpiami , czy innymi swiniakami
- lipa sa za to drogie rare jednostki
WFB playing since 1994
@Denis
Rozważałem nad Skavenami troszkę, ale to jednak nie jest to, czego szukam.
@CAR2N
Właściwie masz rację. Na razie zagłębiam się w WE, o Bestiach jeszcze pomyślę
Dzięki wszystkim za pomoc!
Ostatnio miałem okazję poczytać AB Beastmenów i tak szczerze to spodobali mi się Właściwie to mam teraz dylemat między WE a Beastmenami, moglibyście powiedzieć coś więcej o stylu gry ta armią? Przy okazji czy można poradzić sobie bez ungorów i ich rare'ów? Tylko one mi się nie podobają.
Rozważałem nad Skavenami troszkę, ale to jednak nie jest to, czego szukam.
@CAR2N
Właściwie masz rację. Na razie zagłębiam się w WE, o Bestiach jeszcze pomyślę
Dzięki wszystkim za pomoc!
Ostatnio miałem okazję poczytać AB Beastmenów i tak szczerze to spodobali mi się Właściwie to mam teraz dylemat między WE a Beastmenami, moglibyście powiedzieć coś więcej o stylu gry ta armią? Przy okazji czy można poradzić sobie bez ungorów i ich rare'ów? Tylko one mi się nie podobają.