Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)
Moderator: Gremlin
Re: Rozpiski WE
Chce złożyć taką oto gienka-czarodziejkę z 4vl Life`a:
1 Glamourweave Spellweaver @ 373.0 Pts
General; Glamourweave; Lore of Life; Magic Level 4; Longbow; Miscast Table
Wand of Wych Elm [55.0] - przerzuty dispell kości
Obsidian Amulet [30.0] - MR +2 do dodatkowego Ward Save czyli Ward Save na 3+
1 Elf Steed @ [0.0] Pts
Jak wiemy Glamourweave daje nam to, że jest Forest Spiritem ale musi być konno lub na jednorożcu. I teraz mogę ją dołączyć do innych Forest Spiritów.
Pytanie - co sądzicie o "czymś" takim ?
Do czego to przyłączyć ???
1) Treekiny
2) Glade Ridersi - oni nie są Forest Spiritami więc chyba nie mogę
3) Wild Riders
4) Dryady - tutaj chyba też jest sprzeczność, bo oni są skirmishem i konnych nie przyjmują
Co byście poradzili na taką opcję ?
1 Glamourweave Spellweaver @ 373.0 Pts
General; Glamourweave; Lore of Life; Magic Level 4; Longbow; Miscast Table
Wand of Wych Elm [55.0] - przerzuty dispell kości
Obsidian Amulet [30.0] - MR +2 do dodatkowego Ward Save czyli Ward Save na 3+
1 Elf Steed @ [0.0] Pts
Jak wiemy Glamourweave daje nam to, że jest Forest Spiritem ale musi być konno lub na jednorożcu. I teraz mogę ją dołączyć do innych Forest Spiritów.
Pytanie - co sądzicie o "czymś" takim ?
Do czego to przyłączyć ???
1) Treekiny
2) Glade Ridersi - oni nie są Forest Spiritami więc chyba nie mogę
3) Wild Riders
4) Dryady - tutaj chyba też jest sprzeczność, bo oni są skirmishem i konnych nie przyjmują
Co byście poradzili na taką opcję ?
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
2 i 4 na pewno nie może się dołączyć, WR może na bank, a treekiny hm, chyba nie, choć to niech ktoś mądrzejszy odpowie
Co do złożenia, cóż. Dawanie GW magowi to chyba strata punktów, tak samo Ward działa z MR tylko na magię chłopie. A jak Twój mag dostaje z magii to już chyba jest źle, nie? Chyba, że chodzi Ci o ward dla całego unitu. To już może być jakiś pomysł.
Co do złożenia, cóż. Dawanie GW magowi to chyba strata punktów, tak samo Ward działa z MR tylko na magię chłopie. A jak Twój mag dostaje z magii to już chyba jest źle, nie? Chyba, że chodzi Ci o ward dla całego unitu. To już może być jakiś pomysł.
Jestes pewien, że wiesz jak działa ward save u forest spiritów?Heptun pisze:
1 Glamourweave Spellweaver @ 373.0 Pts
General; Glamourweave; Lore of Life; Magic Level 4; Longbow; Miscast Table
Wand of Wych Elm [55.0] - przerzuty dispell kości
Obsidian Amulet [30.0] - MR +2 do dodatkowego Ward Save czyli Ward Save na 3+
1 Elf Steed @ [0.0] Pts
Teraz to już nie wiem ??? Znaczyłoby to, że Forest Spirity nie mogą mieć większego warda niż 5+???Kalesoner pisze:Jestes pewien, że wiesz jak działa ward save u forest spiritów?Heptun pisze:
1 Glamourweave Spellweaver @ 373.0 Pts
General; Glamourweave; Lore of Life; Magic Level 4; Longbow; Miscast Table
Wand of Wych Elm [55.0] - przerzuty dispell kości
Obsidian Amulet [30.0] - MR +2 do dodatkowego Ward Save czyli Ward Save na 3+
1 Elf Steed @ [0.0] Pts
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
IMO w erze Wszechobecnych machin, hordowych klocach i turbo magii wiekszość Dużych celi jest mało opłacalna Nasz smok był całkiem nie opłacalny w 7ed. Teraz nowy RB IMO daje nam Ciekawe opcje składania Lorda ^.^
... And then God said 'Let metal bands have the most insanely awesome, twisted, kickass music videos known to man'.
And Satan said 'That's what I was thinking'.
And Satan said 'That's what I was thinking'.
LoL! Wasze awatary o tej porze zlały mi się prawie w jeden i myślałem, żeś Kuboń napisał posta pod postem, tzn. sam pytanie i sam sobie na nie odpowiedział. xD
A tak odpowiadając to jak wyżej, smok w WE nigdy nie był opłacalny, teraz jest słabszą opcją, bo nie można go nawet za niczym skitrać
A tak odpowiadając to jak wyżej, smok w WE nigdy nie był opłacalny, teraz jest słabszą opcją, bo nie można go nawet za niczym skitrać
Smok jest mocny ale ma 2 wady:
- ze względu na 25% na Lordów to jest wybór między nim a magiem lordem – niestety obecnie mag lord musi być, szczególnie w naszej, wrażliwej, armii.
- jak już napisano maszyny – choć tak naprawdę tylko 2 armie mają taki potencjał że lepiej się schować(pod ziemie).
Większość armii nie ma jednak wcale tak mocnej odpowiedzi na smoka, w dodatku mało kto się go teraz spodziewa więc gra na nim może być ciekawa...
- ze względu na 25% na Lordów to jest wybór między nim a magiem lordem – niestety obecnie mag lord musi być, szczególnie w naszej, wrażliwej, armii.
- jak już napisano maszyny – choć tak naprawdę tylko 2 armie mają taki potencjał że lepiej się schować(pod ziemie).
Większość armii nie ma jednak wcale tak mocnej odpowiedzi na smoka, w dodatku mało kto się go teraz spodziewa więc gra na nim może być ciekawa...
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Czyli przy rozpie 3k+ smok jest dobrym rozwiązaniem. Ale ja i tak będę nim grać na nieco mniejsze pkt zresztą smok + lord to około 600 pkt, czyli 25% z 2400 Pytanie nie pasuje do tematu, ale i tak się zapytam. Jak wygląda sprawa że złożeniem czegoś takiego? W sprzedaży jest dostępny smok z jakąś (czy raczej jakimiś) elfkami. Więc będę musiał kupić lorda oddzielnie i zrobić konwersję? Ma ktoś inny pogląd na tą sprawę?
E, ja mam podejście do tego takie: Fluff i ładne figsy to podstawa, a rozpa ma być zrobiona zgodnie z fluffem, ale nie zaszkodzi jej wymaksować (oczywiście nadal się ma zgadzać :).
EDIT: Zresztą i tak nie mam w planach wyjazdów na turnieje, gdzie są wymagane pro-uber rozpy, byle by była zabawa z gry :)
EDIT: Zresztą i tak nie mam w planach wyjazdów na turnieje, gdzie są wymagane pro-uber rozpy, byle by była zabawa z gry :)
Sorry, ze tak wypadam z tematu (choc i tak niezły offtop poszedł) ale...
Kurwa Piotras jak czytam twoje teksty to nie mogę Skąd ty je bierzesz
Kurwa Piotras jak czytam twoje teksty to nie mogę Skąd ty je bierzesz
... And then God said 'Let metal bands have the most insanely awesome, twisted, kickass music videos known to man'.
And Satan said 'That's what I was thinking'.
And Satan said 'That's what I was thinking'.