Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii

Beastmen

Moderator: Dibo

ODPOWIEDZ
CAR2N
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Kraków

Re: Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii

Post autor: CAR2N »

Ale jak na tylach ? Co by mial robic ? :roll: :oops:
WFB playing since 1994

Klops
Falubaz
Posty: 1062

Post autor: Klops »

puszczać 6 z flanki

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

CAR2N pisze:Ale jak na tylach ? Co by mial robic ? :roll: :oops:
Klops pisze:puszczać 6 z flanki
tak jak mówi Klops, na większość armii to przynajmniej 50% na stary w unitach + krasiowe maszyny czy tank w imperium

ewentualnie pierw wylosować czary dużym i jak wypadnie 6 to zmieniamy na 0, a potem małym i losujemy na 75% mam 6, bo albo trafiamy to co ma duży albo dostaniemy ją z rzutu 8)

wtedy nie szkoda małego za bardzo i nie będzie aż tak głównym celem, dodatkowo można mu dać z giftów -1 jak jest w jakimś kowerze i trudniej go będzie zestrzelić małego komandosa ze słońcem :twisted:

Awatar użytkownika
krusk
Chuck Norris
Posty: 545
Lokalizacja: Nikt się nie spodziewa...

Post autor: krusk »

Grałem dziś czymś takim:

Doombull generał 343
Ahw, Armor of Destiny, Arabyan Carpet

Great Bray-Shaman 254
Ahw, Chaneling staff, 4 lvl

BSB Gorebull 233
Ahw, Heavy Armor, Many limbed fiend, Banner of swiftness

Gorebull 210
Bitting Blade, Chalice of the dark rain, Heavy Armor

35 Gorów, ahw, fcg 305

25 Gorów jw. 225

3 x 5 raidersów 3 x 30

7 Minosów ahw, szmata, muzyk 443

Gorgona 275

Grałem przeciw HE. Ambush się nie powiódł,gory do mnie, a raidersi na flanke.
Prince na orle szarżuje w minosy z BSB. BSB odmawia czelindża, a on zabija mi jednego.
Oddaje 21 ataków, ok 15 zraniło, na sejwie 5+ z re-rolem i wardzie na 5+ zdał wszystko.
W międzyczasie doomek staje przed DP. Szarża, krzycze czelindż, sypie sie o 1, stoję.
W mojej turze gorgona dopomaga, ale weszło obniżanie T, i znów przegrywam.
Doomek ucieka i tak do końca gry. Gorgone potem zabili, a gory duże z gorebulem dobijają DP.
Małe gory zabiły łuczników, apotem skitrałem je przed łukami.

Ogólnie 1-19(2 małe punkty więcej, ab byłaby maska w plecy)
Infernal Puppet pisze:Skavenom udaje się 100%, nieudane projekty to sabotaże konkurencji więc się nie liczą :wink: .

CAR2N
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Kraków

Post autor: CAR2N »

Nie ma sie co dziwic , miales kiepska rozpiske :( :roll: :oops: Doomek bylby lepszy z mieczem asf , potion +3I , oraz giftem +1I , wtedy zaden elf Ci nie straszny + czar +3S/3A i miazdzysz kazdego ,a majac wieksze I niz preciwny elf masz re-rolla na hit . Pozatym latajacy samotnie doomek to kiepska sprawa
WFB playing since 1994

Awatar użytkownika
krusk
Chuck Norris
Posty: 545
Lokalizacja: Nikt się nie spodziewa...

Post autor: krusk »

Jak obaj mamy asf to niet przerzutów.
A rozpa nie taka słaba. Ja słabo gram poprostu.
Maski w plecy nie robią na mnie wrażenia.
Infernal Puppet pisze:Skavenom udaje się 100%, nieudane projekty to sabotaże konkurencji więc się nie liczą :wink: .

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »


Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

Great Bray-Shaman @ 284.0 Pts
General; Lore of Beasts; Magic Level 4; 2ndWeapon; Braystaff
Chalice of Dark Rain [40.0]
Ironcurse Icon [5.0]

Great Bray-Shaman @ 299.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 4; 2ndWeapon; Braystaff
Skull of Rarkos [60.0]

Gorebull @ 243.0 Pts
Frenzy; Battle Standard
Axes of Khorgor [40.0]
Dragonhelm [10.0]

Gorebull @ 232.0 Pts
Frenzy; Great Weapon; Shield
Arabyan Carpet [50.0]

29 Gor Herd @ 265.0 Pts
2ndWeapon; FCG
29 Gor Herd @ 265.0 Pts
2ndWeapon; FCG
10 Gor Herd @ 85.0 Pts
2ndWeapon; Musician
6 Ungor Raiders @ 36.0 Pts
6 Ungor Raiders @ 36.0 Pts

5 Minotaurs @ 325.0 Pts
2ndWeapon;Standard; Musician
1 Razorgors @ 55.0 Pts

1 Ghorgon @ 275.0 Pts

Models in Army: 92
Total Army Cost: 2400.0
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

minosek latający jest fajny, przynajmniej się fajnie czyta... daj znać jak pójdzie nim gra, osobiście grałem na lordzie i było nieźle

zamysł dużych podobny do mojego.. brak chyba DS ale może tyle starczy

czemu nie masz puszki? chyba jest jednak bardziej " opłacalny " i na więcej unitów się sprawdza bo dopiero od 6S jest gorszy rezultat a zdany SV to dodatkowy A, prawie tyle co re-rolle i z 6S a nie 5S

jak wam się sprawdza ghorgona bo na tą ed grałem tylko z takimi armiami go z nią nie mają chyba większego problemu np. HE, DE, VC, jedynie z bretką i lizakami jak doszła karała

rospa wydaje się mocna... :)

CAR2N
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Kraków

Post autor: CAR2N »

A jak dziala frenzy z lataniem ? Jak jest w zasiegu to leci ? :oops:
Ogolnie tak sobie , po ostatnich wyjasnieniach bardziej mi pasuje brass cleaver ,ktory poza pojedynkiem zawsze daje te dodatkowe 2-4A zaleznie jaki nasz heros i jacy przeciwnicy :mrgreen:
Gorgona fajna jesli traktujemy ja jako kolejnego "herosa" :^o
WFB playing since 1994

CAR2N
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Kraków

Post autor: CAR2N »

Wzorujac sie na ostatniej rozpisce Khumanora wymyslilem cos takiego czyli 3 klocki + 6 herosow
1 Great Bray-Shaman @ 330.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 4; Braystaff
Talisman of Preservation [45.0]
Ironcurse Icon [5.0]
Trickster's Shard [25.0]
Shrieking Blade [10.0]
Uncanny Senses [10.0]

1 Beastlord @ 251.0 Pts
General; Heavy Armour
Enchanted Shield [15.0]
Dawnstone [25.0]
Crown of Command [35.0]
Sword of Swift Slaying [25.0]

1 Bray Shaman @ 115.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 1; Braystaff
Chalice of Dark Rain [40.0]

1 Bray Shaman @ 100.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 1; Braystaff
The Terryfying Mask of Eee! [25.0]

1 Wargor @ 241.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Beast Banner [75.0]
Gnarled Hide [15.0]
Gouge-Tusks [15.0]
Many-Limbed Foe [20.0]

1 Wargor @ 137.0 Pts
Shield
Brass Cleaver [30.0]
Blackened Plate [20.0]

27 Gor Herd @ 249.0 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician

1 Foe-Render @ [10.0] Pts

27 Gor Herd @ 249.0 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician

1 Foe-Render @ [10.0] Pts

6 Ungor Raiders @ 36.0 Pts
Short Bow

6 Ungor Raiders @ 36.0 Pts
Short Bow

5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
Short Bow

27 Bestigor Herd @ 416.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Wailing Banner [50.0]

1 Gouge-horn @ [12.0] Pts

5 Harpies @ 70.0 Pts
Scout

5 Harpies @ 70.0 Pts
Scout

5 Harpies @ 70.0 Pts
Scout

Models in Army: 119


Total Army Cost: 2400.0
@Bestigory - Beastlord + bray-shaman z chalic-em
@Gor herd - wargor BSB + Great shami
@Gor herd2 - wargor + bray-shaman z maska terroru

Kazdy kloc ma odpornosc na fear , a 2 na terror + mozliwy WS1 u przeciwnika co przy naszym re-rollu moze cosik zdzialac ,do tego fajne sygnaturki i mozliwy "mocny" boost dla herosow daje spore mozliwosci dzialania (glownie pod te mozliwosci wziety 1 przedmiot vel jak przeciwnik dispelnie to na 5+ dostaje 1W)
Mowiac szczerze na 2600pkt byloby fajniej ,szczegolnie dla malych shamich ;) Ogolnie lepiej chyba brac 4 herosow ,2 klocki + jakis spam swiniakowo-harpiowy i moze cos jeszcze
WFB playing since 1994

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

aaa jednak dość ciekawy pomysł była ta rozpiska :D

nie wiem po co na beastlordzie ASF, jak re-rola będzie miał z PF... nie lepiej słomke ?

1lvl shaman z beastem i to jeszcze sam nie koniecznie się przyda... bo min 3PD musisz przeznaczyć na 0 bo na 2 to już problem jest

uwielbiam tych 2 wargorów :twisted:

bestigory świetna sprawa też myślałem nad nimi zamiast jednej 31 gorów 8)

w ungory nie wierze ale to me nudna opinia tej ed. :wink:

no i 3 scouty :P

podoba się :D

CAR2N
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Kraków

Post autor: CAR2N »

Ta bron za 25pkt dla beastlorda to rzecz umowna , mozna wziac inny , wczesniej mialem +1S z +1I giftem ale zmienilem (co to jest slomka? +1hit?)
Ungory dopelniaja limit core ,ale tez moga cos zdzialac = umrzec za innych
Co do shamiego w sumie racja ,ze 1lvl na sygnaturke to malo , wiec moznaby go zmienic na sygnature shadowa (wtedy miec 2 takich coby zawsze mogli cos ciekawego zlepic)
BSB w tej armii ma jedyny sluszny setup , a ten 2gi to taki jak Ty ostatnio zrobiles , z uwagi na ochrone przed roznymi modnymi flamingami a brass cleaver daje +2/3A tak wiec oplacalana sprawa ;)
Mialem jeszcze ciekawy pomysl nad duzym shamim posiadajacym steel clawsy (brak tarczy = nie boli taka dwureczna bron a jak wyrzuci 6 to omija as wiec gites) ,ale braklo pkt z uwagi na shard ;)
Braklo niestety pkt bo by sie moze przydaly 2-3 core charioty i moze 2-3 swiniaki , o cygorze nie wspominajac
WFB playing since 1994

Awatar użytkownika
krusk
Chuck Norris
Posty: 545
Lokalizacja: Nikt się nie spodziewa...

Post autor: krusk »

słomka = sword of might +1S
Rozpy nie zkomentuje, bo na takich taktyczniejszych się nie znam :P
Infernal Puppet pisze:Skavenom udaje się 100%, nieudane projekty to sabotaże konkurencji więc się nie liczą :wink: .

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

Ghorgona ma jedną bardzo ważną zalete ;) ma skupić uwage przeciwnika a głównie ostrzału na niej bym mógł dojść resztą ;)
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

Awatar użytkownika
MlSlEK
Chuck Norris
Posty: 624
Lokalizacja: Łódź

Post autor: MlSlEK »

Gorgona na 99% zejdzie ze stołu przed końcem i 275 w plecy, a jak wystawisz np 40 Gorów, to niech zejdzie ich nawet 15. Wciąż pozostanie 25 do walki, a jeśli nie położą kity przed końcem to przeciwnik figę za nich dostanie.

Ogólnie uważam, że na ostrzał to mamy mięso armatnie, a nie duże stworki.

Gory wystawiam w dużych klocach, nie mają save i jeśli poniosą zbyt duże straty by walczyć, to ich kitram aby zachować punkty. Jeden nasz Gor czy Ungor kosztuje tylko trochę więcej co zbroje w innych armiach. Minoskom daję ironcurse icon dla zniechęcenia przeciwnika do walenia z maszynek i tarczę dla doombulla jak pisałem niedawno.
Obrazek

CAR2N
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Kraków

Post autor: CAR2N »

Gorgone to byle 20 osobowy sklad goblinow moze zdjac tak wiec jako odginacz strzelecki slabo to widze ;) Juz lepiej 3 core charioty zapodac , maja przynajmniej save-a :roll:
WFB playing since 1994

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

CAR2N pisze:Gorgone to byle 20 osobowy sklad goblinow moze zdjac tak wiec jako odginacz strzelecki slabo to widze ;) Juz lepiej 3 core charioty zapodac , maja przynajmniej save-a :roll:
Gobliny? :| nie przesadzasz przypadkiem?
Iddqd pisze:Gorgona na 99% zejdzie ze stołu przed końcem i 275 w plecy, a jak wystawisz np 40 Gorów, to niech zejdzie ich nawet 15. Wciąż pozostanie 25 do walki, a jeśli nie położą kity przed końcem to przeciwnik figę za nich dostanie.
Spoko Gorgona zejdzie, a mi zostaną 2 klocki po 30 gorów które zdecydowanie lepiej będą walczyć niż jak by miały dostać 2x z klopy. I do tego mogą spanikować...
Iddqd pisze:Ogólnie uważam, że na ostrzał to mamy mięso armatnie, a nie duże stworki.
Kto normalny będzie strzelał do twoich śmieci z armat, klop ?
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

CAR2N
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Kraków

Post autor: CAR2N »

Wystarczy ,ze 6 ran wbija z S3 na 6+ , wiec byle goblin z łukiem jak mu sie uda to zje gorgone . A teraz policz pkt-owo ile goblinow z łukiem = gorgona :P (~68) wbicie rany na 6+ to 16.6% , wiec teoretycznie mozna wbic okolo 11 ran , co przy trafieniu na 50% powoduje ,ze mozna zdjac gorgone lub tez ,ze jest malo oplacalna (wyliczenia pesymistyczne...)
WFB playing since 1994

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

CAR2N pisze:co przy trafieniu na 50% powoduje
Przy BS 3 i zazwyczaj po ruchu to nie wiem czy będą tak zajebiście strzelać zwłaszcza że nie ma już +1 za LT, co nie zmienia faktu że fakt mają ;)
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

ODPOWIEDZ