Bazylowe Demony Chaosu by Milo

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Re: Bazylowe Demony Chaosu by Milo

Post autor: Khuman »

no całkiem fajna 8)

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

"prześliczna" to raczej obraza :D

w obecnym AR daje rade, jedyne co ją boli to ciężki combat w postaci WoCh i HE. Na szczęście obu graczy mam drzwi obok więc już jako tako umiem grać z tymi armiami :) Średnio oczywiście z gunline, a z resztą do przodu. Nie ma idealnej rozpy i armii, demony są mocne bo ich specjalne zasady dają przewagę nad większością armii. Fajnie ją pocięli w AR, ale pojawi się chyba znów monotematyczność w rozpiskach. Trochę szkoda, że armor khorna jest 0-1 i ucina to thirstera(łączę się w bólu z tymi, którzy na nim grają :mrgreen: ) :x

Wrona też mi się bardzo podoba ze względu na agresywną magię i możliwość rozłożenia gry na 5-6 tur. 8)

Awatar użytkownika
Cauliflower
Ciśnieniowiec
Posty: 7659
Lokalizacja: Ordin, Warszawa, Polska, Świat

Post autor: Cauliflower »

a nie boli Cię pojedyńcza klopa/armata we wronę?
obecne tereny wiele nie zasłaniają
malfoj pisze:Ty to zawsze musisz kogos upokorzyc przy stole
Obrazek

Awatar użytkownika
Lucki Man
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 121
Lokalizacja: Szybki Szpil Tychy

Post autor: Lucki Man »

no pisal przeciez ze gunliny:D ogolnie rozpa spoko ale zmienil bym w niej jedna rzecz a mianowicie horrory zmiejszyl do 10 i dopakowal demonetek do 28 i sztandar na demonetkach dal bym te stubborn chyba:D
Obrazek

Marian
Chuck Norris
Posty: 488

Post autor: Marian »

Kalafior zwrócił uwagę na to co moim zdaniem dyskwalifikuje wrone w obecnym czasie :( już pomijając fakt, że sam herald z master of sorcery bardzo dobrze wykorzystuje wszystkie kostki magii.

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

@ Lidder demonami też nie lubię DE a w szczególności wiedzmy czy ghule, nie wspominając o lizakach ale to już defens jest :lol2:

tak 0-1 gifty strasznie utrudniają jaką kol wiek fajną kombinację i wykorzystanie ich do maxa... to tak jak powiedzieć krasią runy 0-1 :mrgreen:

biti cierpi :(

@ Marian MoS daje wykorzystywanie magii jak Tobie się podoba... mocne pociski z wrony + do pałki z lifa, dadzą dużą różnorodność i mobilność w tej fazie... a life da większe przetrwanie wronie ( atrybut )

nie jest tak trudno chować DG jak się ma górkę na środku ( 24" po między nami ) czy jakiś domek / obelisk, czasem jest trudniej czasem łatwiej ale da się grać bez paranoi że nie są do schowania

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

@Lucki Man w sumie horrory są żeby były, ale 10 do za mało nawet przy uciętej ilości templatek u przeciwnika... złoty środek to myślę 17(trzeba ściągnąć 13 modeli, żeby mieć punkty za nich). Stubborn na 20 demonicach i tak będzie, to combo było fajne, bo zmuszało smoki do latania tyłem, teraz już smoki zginęły bo z 8. edycją wymarły dziewice :D

@Cauliflower jak grasz na patelni to nie ma, że boli, być albo nie być. Ustawiasz najwyżej furie albo fiendy przed wroną i masz większa przeżywalność :) W przeciwnym wypadku czekasz z wroną aż część maszyn wybuchnie/przestanie działać bądź zejdzie z naszych oddziałów, a do tego czasu szalejesz z MoS na stole.

@Khumanor mam zupełnie inny typ rozpy, mnie boli tylko ciężki CC z WoCh czy HE. W sumie ograniczenie 0-1 na giftach jest trochę beznadziejne :D no bo na co? syrene? już była zbanowana, i słusznie. Spell breaker? tak, każdy demon bierze dwa :D tylko armour of khorn cierpi czyli build Khornowy, to tak jak zbanować mark khorna w WoCh...

ODPOWIEDZ