Pochwalcie się jakie czary wasi bohaterowie wymyślili, ponieważ ubytki w domenach czasami są zbyt duże.
Np. moim zdaniem czarodziej śmierci powinien mieć jakiś magiczny pocisk (w bitewniaku jest).
Rada dla Mg(sam jestem) Tworzenie czaru powinno nie być czymś w rodzaju o wymyślę czar.
Oto mój sposób na tworzenie czaru
Bohater tworzy szkic czaru np(postanowiłem pobawić się wichrami magi by wykorzystać je do manipulowania siłą blasku księżyca chaosu który zaczyna bardziej oddziaływać na dany teren) Takie słabe zaklęcie

Czas:Ilość przesiedzianych godzin na kontemplacji oraz studiowaniu książek. (np. 2H/10H Pierwsza liczba oznacza ilość przesiedzianych godzin wymaganych przy minimalnej długości nauki a druga ilość potrzebnych przesiedzianych godzin)
Literatura:Potrzebne księgi do studiowania oczywiście minimum to Księga wiedzy tajemnej ale proponuje też takie dzieła jak "Ogień, przyjaciel czy wróg", "Jak porozumieć się z drzewami" bądź "Co skrywa cień" dla magów cienia przydatne do nauki korzystania z ich tajemniczego wiatru magi.
Przedmioty:Tu można dać co się żywnie podoba oczywiście nie chodzi tu o składniki ponieważ to nie jest tworzenie mikstur np: Napary do medytacji,urządzenia wytworzone przez najsłynniejszych inżynierów krasnoludzkich tworzące dźwięk by wpaść w odpowiedni stan i co wam się żywnie podoba.
Inne: Wyobraźnia nie zna granic możecie jako MG wyperswadować czarnoksiężnikowi że podczas medytacji doznał wizji że aby poznać tajniki domeny Slanescha musi zdobyć sobie jego przychylność poprzez ofiarę z dziewicy(proponuje przed złożeniem ofiary nakazać graczowi spełnić z nią upojną noc pełną cierpienia i rozkoszy)
Cechy:Należy ustalić cechy czaru gracz próbuje stwożyć czar jednak to nie on ustala jego konkretne skutki.Należy określić poziom mocy składniku długość działania i resztę rzeczy potrzebne do rzucenia czaru
Jak stwierdziłem wyobraźnia nie zna granic
A oto mały przykład czary
Mroczna ręka śmierci
Kolegium:śmierci
Poziom mocy: 24
Czas rzucania: Akcja
Składniki:Ręka ghula +3
Opis:W ręku czarodzieja pojawia się fioletowa smuga światła. Ruchy czarodzieja wprawiają smugę w ruch i formuje się z niej przerażająca dłoń ciśnięta w strone bohatera.Oczywiście reszta widzów tego przedstawienia widzi jedynie fioletowe światło jednak psychika ofiary widzi duszącą rękę która pragnie jego śmierci by oddać go do królestwa morra.Jest to Magiczny pocisk z S4 Na zadane obrażenia nie wpływają PZ. Ofiara wykonuje test strachu.
Wymagania:
Kontemplacja nad istotą śmierci:3H/20H. Kadzidło z mirry dla wzmocnienia efektu (-2H),Ciemne pomieszczenie, 8 czerwonych świec zabarwionych krwią
Studiowanie:1,5H/21H:4 Księgi wiedzy tajemnej,Księga "Śmierć naszym sprzymierzeńcem",
Modlitwa do Morra może skrócić czas Kontemplacji oraz studiów o 1H(radze nie informować o tym niech sami na to wpadną)
Magia zapisana w księgach zasad to dopiero początek przygody z tak niebezpieczną dziedziną.
Można także wprowadzić efekty uboczne oraz możliwość przedłużenia jakiejś czynności przez zaniedbanie bądź złe przestudiowanie książek. Dajemy jakiś procent turli turli
Proszę o ciekawe propozycję