Dzisiaj rozkminiliśmy z Beanem taką, kompletnie bezczelną, rozpę WoChu:
Chaos Lord (Gen) MoT - Disc ............ 352 pts.
Great Weapon; Shield
Dragonhelm; Talisman of Preservation; Crown of Command
Exalted Hero (BSB) MoT - Disc .......... 228 pts.
Great Weapon; Shield
Armour of Destiny
Exalted Hero MoT - Disc .................. 188 pts.
Great Weapon; Shield
Armour of Morrslieb
Chaos Sorcerer MoT - Chaos Steed ... 161 pts.
Magic LvL 1
Ironcurse Icon; Dispell Scroll
29 Chaos Marauders MoK ................. 179 pts.
Flails; Musician
22 Chaos Warriors MoK .................... 437 pts.
Halberds; Shields; Standard; Musician
Banner of Swiftness
9 Chaos Knights MoT ....................... 445 pts.
Standard; Musician
Banner of Rage
8 Chaos Knights MoK ....................... 420 pts.
Standard; Musician
Blasted Standard
Total Cost: 2400 pts. / Models in Army: 72
Wszyscy dyskowcy z wardami na 3+, kawaleria z wardami na 5+ przy strzelaniu.
Totalnie bezczelna rozpa WoChu na 2400
Totalnie bezczelna rozpa WoChu na 2400
It`s only fun if they run!
MUKER pisze:A klopy tylko dwa razy wziołem dwie (ostrzegano mnie, że to przynosi pecha - nie wierzyłem):
1) vs dwarf
ja zaczynam, faza magii pierwszy smitting klopa wybucha, drugi smitting druga klopa wybucha i tyle w tym temacie
Czemu nie? Taka fura dyskowców to cierń w dupie przeciwnika, lordzik spokojnie może zatrzymać większość klocków. Reszta wyrzyna park maszynowy, słabsze klocki lub herosów. Ewentualnie we trzech powinni rozkręcić co zechcę.Eldritch pisze:Rozumiem, że for fun, czy na poważnie zamierzasz tym grać ?
Knighci jak dojdą to mają chyba najlepsze pierdolnięcie w grze ze wszystkich oddziałów. Kiedy warriorzy wreszcie doczłapią to zamiotą resztę.
Największą bolączką WoChu jest właśnie strzelanie przeciwnika. Dyskowcy zmuszają go do obstawienia maszynek albo zostaną szybko rozkręcone.
Nie wiem, jak zadziała w praktyce, ale warto potestować
It`s only fun if they run!
MUKER pisze:A klopy tylko dwa razy wziołem dwie (ostrzegano mnie, że to przynosi pecha - nie wierzyłem):
1) vs dwarf
ja zaczynam, faza magii pierwszy smitting klopa wybucha, drugi smitting druga klopa wybucha i tyle w tym temacie
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
też grałem raz w ten sposób i nawet daje radę, tylko może zamiast jednych knightów fajnie bylo by dodać 2 kloce marud?
wtedy jest cię mega dużo
wtedy jest cię mega dużo
3 kloce marud trochę ciężko sensownie wystawić. Nadają się tylko na mięso armatnie i spowalniają uderzenie. Raczej wolę drugi kloc knightów. Takie podwójne pierdolnięcie może złamać dowolny klocek. A dyskowcy muszą zadbać, żeby przeciwnik ich nie wystrzelał
It`s only fun if they run!
MUKER pisze:A klopy tylko dwa razy wziołem dwie (ostrzegano mnie, że to przynosi pecha - nie wierzyłem):
1) vs dwarf
ja zaczynam, faza magii pierwszy smitting klopa wybucha, drugi smitting druga klopa wybucha i tyle w tym temacie
Ciekawe ale rozbija się o coś co mi się średnio podoba w tej edycji... czyli konieczność posiadania maga lorda.
Inaczej czarami wytłucze/osłabi albo swoje wzmocni i pozamiatane. Innymi słowy brakuje w tej rozpisce balansu - jedynym zmartwieniem przeciwnika jest nie dostać złej szarży, bo nie musi się obawiać o żaden ostrzał ani magię...
Inaczej czarami wytłucze/osłabi albo swoje wzmocni i pozamiatane. Innymi słowy brakuje w tej rozpisce balansu - jedynym zmartwieniem przeciwnika jest nie dostać złej szarży, bo nie musi się obawiać o żaden ostrzał ani magię...
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.