Tomb Kings 2400

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8785
Lokalizacja: Kraków

Re: Tomb Kings 2400

Post autor: Laik »

Domino pisze:No, mi też brakuje 200 pkt :D

wygląda jakbyś miał jakieś przecieki... w końcu wypowiedź sprzed nowego drafta...
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Domino
Falubaz
Posty: 1490

Post autor: Domino »

Mistrz 8)

Awatar użytkownika
Mortyr
Wałkarz
Posty: 75
Lokalizacja: England obecnie

Post autor: Mortyr »

Domino pisze:No, mi też brakuje 200 pkt :D
Ten to ma farta :P
Weź też poproś o 200 pkt dla WoChu. Może się spełni...
It`s only fun if they run!
MUKER pisze:A klopy tylko dwa razy wziołem dwie (ostrzegano mnie, że to przynosi pecha - nie wierzyłem):
1) vs dwarf
ja zaczynam, faza magii pierwszy smitting klopa wybucha, drugi smitting druga klopa wybucha i tyle w tym temacie

Awatar użytkownika
siero
Wałkarz
Posty: 99
Kontakt:

Post autor: siero »

A po co WoChom +200pkt? :)

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9482
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Patrząc po kolejnych draftach w nastepnym będzie +200 punktów dla WE, WoCH, Breta i VC, a najbardziej przegięte armie - czyli DE i Demony, dostaną po -400.

I wreszcie będzie balans ; p

Awatar użytkownika
Domino
Falubaz
Posty: 1490

Post autor: Domino »

Szczególnie, że VCtów chyba najbardziej pocięto, to nie widzę tendencji do wzmacniania tej armii ;). Po prawdzie bardziej TK wzmacnia obcięcie innych armii niż te 200 pkt, bo w sumie nie zmienia jakoś wiele.

Awatar użytkownika
Undead
Falubaz
Posty: 1241
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Undead »

Domino ty jedziesz na bazyla swoimi TK??

Awatar użytkownika
Domino
Falubaz
Posty: 1490

Post autor: Domino »

Nie, niestety nie. Na Drużynowych Mistrzostwach Śląska się zjawię.

Awatar użytkownika
Mortyr
Wałkarz
Posty: 75
Lokalizacja: England obecnie

Post autor: Mortyr »

siero pisze:A po co WoChom +200pkt? :)
Akurat styknie na pół herosa ^^
It`s only fun if they run!
MUKER pisze:A klopy tylko dwa razy wziołem dwie (ostrzegano mnie, że to przynosi pecha - nie wierzyłem):
1) vs dwarf
ja zaczynam, faza magii pierwszy smitting klopa wybucha, drugi smitting druga klopa wybucha i tyle w tym temacie

Awatar użytkownika
siero
Wałkarz
Posty: 99
Kontakt:

Post autor: siero »

Potrzebne Wam te pół herosa? :mrgreen: Tacy poszkodowani jesteście, dosłownie gorzej niż Ogry 8)

Awatar użytkownika
szczurek
Niszczyciel Światów
Posty: 4212
Lokalizacja: W-wa

Post autor: szczurek »

za 200 pkt dałbym rade poupychać przedmioty na herosach i wsadzić z grubsza tyle uszatek ile chcę ,więc ... :wink:
Malowanie figurek ---> szczurek1903@wp.pl
Coolminiornot ---> LINK

Awatar użytkownika
Domino
Falubaz
Posty: 1490

Post autor: Domino »

Jak już co poniektórzy tworzą rozpiski dla nowych TK, to również zamieszczę mój pomysł ;). Na razie postaram się ciągnąć politykę bardziej cc-rozpisek, na starych TK dawało radę, zobaczymy, czy teraz też będzie to możliwe... Zaznaczam, że zależy mi, by, przynajmniej początkowo, nacieszyć się Sfinksem i Ushabti :)

Liche High Priest 260
4 lvl, Scroll of Mighty Incantations

Liche Priest 130
light, dispell scroll

Tomb Prince 112
dragonhelm, shield, armor

12 skeletons 92
bow, champion, music

12 skeletons 92
bow, champion, music

11 skeletons 86
bow, champion, music

3 chariots 165

3 chariots 165

26 tomb guard 378
halabarda, fcg, Banner of Eternal Flame

3 Stalkers 165

6 Ushabti 300

Warspinx 230
breath attack

klopa 90

Casket 135

równo 2400

Punkty dosyć rozproszone, liczę na to, że ostrzał powinien zmiękczyć wystarczająco, by potem poradzić sobie w walce. Prince tesco, gwardii dosyć mało, ale cóż, koszty punktowe bolą.

Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11531
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Dymitr »

jak można nie brac najlepszych zabawek w armii w imie stalkerów czi świńkśa...HIEROTITAN!
rozmumiem ze moze CI zależec na zabawie...ale to jest absolutnie bez szansy wygraia z kimkolwiek...ale to tylko moje zdanie:D
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

Awatar użytkownika
Dragan
Chuck Norris
Posty: 460
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Dragan »

Gdzie chcesz trzymać hierofantę?
Prince strasznie mięciutki, Ushatki mają bić z siłą 4? Nie mów.
Nie wykorzystany kompletnie potencjał magiczny, mam na myśli lorda (drugiego, z lightem)

Awatar użytkownika
Domino
Falubaz
Posty: 1490

Post autor: Domino »

Ushabti mają oczywiście great weapony, tak się przyzwyczaiłem, że nawet tego nie napisałem :) .
Dmtrj, akurat najlepszą zabawką wydaje mi się casket i stalkerzy, tytan na drugim miejscu. Zakładam na razie, że magią się przebiję, ale przyznam, że brak tytana boli mnie najbardziej. Za to nie zgodzę się, że jeśli nie mam dużego maga z lightem, to jest to niewykorzystany potencjał magiczny- wymusza to na mnie branie dwóch lordów, co za tam idzie, generują się spore koszty, a jak coś do mnie dojdzie, to duża szansa, że któryś z nich szybko spadnie. Potencjał magiczny jest, starałem się go osiągnąć z minimum nakładu punktowego.
Prince miękki, ale i tak rani go raczej większa siła, nadal jest o wiele wytrzymalszy niż taki Necrotect. Jeśli coś miałoby mieć większą przeżywalność, musiałbym już władować punkty w Kinga. King z Czapką na poprzedniej edycji raczej mi nie umierał, zobaczymy jak to z Princem będzie.
Lisz prawdopodobnie w któryś łukach, w razie czego postaram się go ewakuować.
Co do wygrania z czymkolwiek, to w sumie wydaje mi się, że rozpa mogłaby się sprawdzić na dark elfy fajnie. Wszystko wyjdzie w praniu, na razie będę grał w tym stylu, w sumie do napieprzania mam 2x rydwany, gwardię, Ushabti i sfinksa.

Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11531
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Dymitr »

tak sobie myślę że 2xHLP jet w pytkę. masz banishment, masz Brionne (no mega są te czary)
Mumia IMO out, tą gwardią nie chcesz tak na prawdę do HtH wchodzić:P
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

Awatar użytkownika
Domino
Falubaz
Posty: 1490

Post autor: Domino »

Tu raczej chodzi o to, by wejść gwardią z w combat i dopomóc jeszcze czymś, np. Ushatkami albo rydwanami. A czary pewnie, że są fajne, tylko rozpiska robi się już całkowicie zależna od magii. A wiadomo, że w najważniejszym momencie przeciwnik stanie na głowie, by Timewarpa zdispellować. Muszę po prostu zobaczyć, czy przeciwne armie będą w stanie ogarnąć tyle moich jednostek, możliwe, że nie. Bardzo chcę po prostu uciec od rozpiski zupełnie defensywnej, w stylu Kalesonera- jasne, 10:10 będzie, tylko nie widzę w tym żadnej zabawy. Ani specjalnie nie kombinujesz, nawet za dużo pacynek ruszać nie musisz. To już jest tylko deklaracja ostrzału, rzuty kostkami na magię a potem tyczki. Nuuuda, a bardzo nie chcę wymieniać armii.

Awatar użytkownika
Dragan
Chuck Norris
Posty: 460
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Dragan »

Z tym, że jeżeli chcesz, żeby ta gwardia doszła do combatu to 6tka z lighta jest jak najbardziej wskazana, imo pokusiłbym sie o wyrzucenie princa i maga małego na rzecz 4lv lorda. Oddział tniesz łukami, klopami i banishmentem/6tka z nekehary po czym wjezdzasz w to gwardią z halabardami wspieraną magią bądź nie i tylko dożynasz. Ja tak to widzę. To co przetrwa jakis tam ostrzał zostanie zniszczone w Twojej strefie deploymentu piechotą/ushatkami/sfinxem przy pomocy rydwanów.
Może spróbuj zrobić totalny ofens? ;)

Awatar użytkownika
Domino
Falubaz
Posty: 1490

Post autor: Domino »

To jest totalny ofens ;). A jeden duży mag lighta to ten caly imba banishment będzie miał S4...

Awatar użytkownika
Dragan
Chuck Norris
Posty: 460
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Dragan »

Domino pisze:To jest totalny ofens ;). A jeden duży mag lighta to ten caly imba banishment będzie miał S4...
A wiesz co? Masz racje ;) Poczekam na jakieś relacje z Twoich gier ;)
Pozdrawiam

ODPOWIEDZ