Rozpiski Imperialne 8 edycja

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Re: Rozpiski Imperialne 8 edycja

Post autor: #helion# »

bayer pisze:A jak się zużyje seal'a to tez mam jedną kość dispela za papieża czy już dwie?
wciąż masz tylko jedną, mimo że w rozpie mam i kapłana i dużego księdza to wciąż obaj generują dla mnie tylko 2 kosteczki

po kultowej dróżynówce wiem jedno, grejtswordy dostają tylko od czołzenów, a tak należy się ich bardzo bać, rozwiązali mi ręce w pierwszej bitwie w drugiej polegli ale zaciętej obronie (ściągnąłem bagatela tylko 8, a oblałem stubborna na 9), przez co straciłem od groma punktów a czołg musiał sam walczyć później z nimi, co zaowocowało ściągnięciem w sumie 10 modeli
2 mortary to coś pięknego, potrafią wyeliminować cały klocek z gry w jedenj fazie strzelania, przykład 2 hit na 30 ghuli, pozostało 14, dzięki czemu grejty wyrżnęły i w 2 combatach (i tak długo);
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Tak spekuluję, że dostali by zapewne też od wszelkiej hajowej piechoty specjalnej, tak samo piechoty DE no i kilka innych oddziałów też by się znalazło ;p
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

może i tak Karli, ale to trzeba ich dopakować i grać ostrożnie :wink:
póki co spisują się nad wyraz dobrze, a pod bazyla i tak muszę ich wystawić :roll:
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

mlepkows
Wodzirej
Posty: 732

Post autor: mlepkows »

Karli pisze:Tak spekuluję, że dostali by zapewne też od wszelkiej hajowej piechoty specjalnej, tak samo piechoty DE no i kilka innych oddziałów też by się znalazło ;p
Bez wsparcia czarami tak, z 10WS 10I już niekoniecznie :D .

Maciek

Awatar użytkownika
krystian1wielki
Niszczyciel Światów
Posty: 4143
Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk

Post autor: krystian1wielki »

HE ma trochę lepszą piechotę ale ja wole GSy. Jak ich dopakować czarami to przemielą wszystko a jak nie to ustoją sporo (teoretycznie :D )

Gerald
Mudżahedin
Posty: 277
Lokalizacja: Aldorf

Post autor: Gerald »

jak ochotników dopakujesz czarami to zrobią to samo co GS'y, tylko taniej.
''Three things make The Empire great – faith, steel and gunpowder!"

Legionowski Klub Miłośników Fantastyki

http://www.facebook.com/pages/Legionows ... 0549447769

Awatar użytkownika
krystian1wielki
Niszczyciel Światów
Posty: 4143
Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk

Post autor: krystian1wielki »

a jak ci czar nie wyjdzie to z ochotników miazga zostaje, nie zdają breaka i po oddziale

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

eee nie zrobią tego tak samo, do ochotników potrzebujesz konkretnego lore lub czaru, brzytwa, asf i +1 A, Ws10 I10, a przy grejtach wystarczy lore of beast sygnatura i już jest nieźle, nie wspominając o głupim flaming sword of rhuin
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

scoutmaster
Chuck Norris
Posty: 485

Post autor: scoutmaster »

Karli pisze:Tak spekuluję, że dostali by zapewne też od wszelkiej hajowej piechoty specjalnej, tak samo piechoty DE no i kilka innych oddziałów też by się znalazło ;p
GS nadają się do walki z corami prawie każdej armii. słabo wypadają w walce ze specjałami ( dają radę skaveńskim mnichom, Wiedźmom i czarnej gwardii o ile oba ostatnie nie mają Banner of murder). IMO dobrym wparciem dla nich jest czar magii metalu dający +2 do sejwa.

Awatar użytkownika
Wisnia
Chuck Norris
Posty: 607
Lokalizacja: Battleground - Chodzież

Post autor: Wisnia »


Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

scoutmaster pisze:
Karli pisze:Tak spekuluję, że dostali by zapewne też od wszelkiej hajowej piechoty specjalnej, tak samo piechoty DE no i kilka innych oddziałów też by się znalazło ;p
GS nadają się do walki z corami prawie każdej armii. słabo wypadają w walce ze specjałami ( dają radę skaveńskim mnichom, Wiedźmom i czarnej gwardii o ile oba ostatnie nie mają Banner of murder). IMO dobrym wparciem dla nich jest czar magii metalu dający +2 do sejwa.
można ładnie nimi pograć a mortary dają tą przewagę, że niewygodne regimenty można mocno osłabić i dopiero sklepać, mamy na to nawet do 4 tur, więc całkiem sporo
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

Awatar użytkownika
PAWLAK
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: PAWLAK »

Witam,
w czasach bogatych rozpisek daje swoja na 1500 prawdopodobnie na Opole Art of War VII.
Brakuje trochę strzelania w tej rozpie i magowania ale nie mam za bardzo koncepcji co wywalić, ew za piechotę Outriders i mortar, zamiast maga małego i kapłana Lord Wizzard.

Empire
[Lord]

Arch Lector of Sigmar @ 161
General;GW
Armour of Meteoric Iron
Luckstone

[Heroes]

Captain @ 122
Barding;Full Plate Armor, Battle Standard; Warhorse
Dragonhelm
Sword of Might

Battle Wizard @ 145
Magic Level 2
Seal of Destruction

[Core]

29 Swordsmen @ 189
Standard; Musician

10 Handgunners @ 80.0


10 Crossbowmen @ 80.0

9 Knightly Orders @ 248.0
War Banner [25.0]

[Special]

1 Great Cannon @ 100


1 Mortar @ 75.0


[rare]


1 Steam Tank @ 300.0



Models in Army: 70

Total Army Cost: 1500
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr

Awatar użytkownika
krystian1wielki
Niszczyciel Światów
Posty: 4143
Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk

Post autor: krystian1wielki »

A co powiecie na takie 2500?
1 Arch Lector of Sigmar @ 325.0 Pts
General; Prayers of Sigmar
The Gilded Armour [40.0]
The Mace of Helstrum [60.0]

1 War Altar @ [0.0] Pts

2 Warhorse @ [0.0] Pts

1 Wizard Lord of the Jade Order @ 280.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Life; Pegasus
The Crimson Amulet [20.0]

1 Pegasus @ [50.0] Pts

29 Flagellant Warbands (Core) @ 310.0 Pts
Frenzy; Flail

1 Prophet of Doom @ [10.0] Pts

10 Crossbowmen @ 80.0 Pts
Crossbow

5 Knightly Orders @ 178.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse

1 Preceptor @ [16.0] Pts

6 Warhorse @ [0.0] Pts

1 Battle Wizard of the Golden Order @ 130.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Metal
Rod of Power [30.0]

1 Captain @ 125.0 Pts
Battle Standard
Armour of Meteoric Iron [25.0]
Hammer of Judgement [25.0]

1 Warrior Priest of Sigmar @ 139.0 Pts
Prayers of Sigmar; Great Weapon
Armour of Silvered Steel [45.0]

18 Greatswords @ 220.0 Pts
Great Weapon; Full Plate Armor; Standard; Musician

1 Count's Champion @ [12.0] Pts

10 Halberdiers @ 58.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard

1 Steam Tank @ 300.0 Pts
Building Steam Points (Tank); Main Cannon (Tank); Steam Gun (Tank)

1 Commander @ [0.0] Pts
Repeater Pistol

1 Helstorm Rocket Battery @ 115.0 Pts

3 Crew @ [0.0] Pts

1 Great Cannon @ 100.0 Pts

3 Crew @ [0.0] Pts

1 Mortar @ 75.0 Pts

3 Crew @ [0.0] Pts

1 Master Engineer @ 65.0 Pts

Casting Pool: 2

Dispel Pool: 5

Models in Army: 96


Total Army Cost: 2500.0

Awatar użytkownika
wychwa
Oszukista
Posty: 865
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: wychwa »

Wydaje mi się że z Woch i Vc to masz baty :)

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Moja rozpa z Bazyla:

LORDS:
Wizard Lord, Heavens, rod of power

Heroes:
Warrior Priest, gienek, dawn armour, trickster's shard, barding i koń
BSB, koń, barding, luckstone, hammer of judgement, dragonhelm
Pegazista: Armour of Meteoric Iron, Dawnstone, dwurak
Mag: niszczarka, shadow

CORE:
10 Kawy, FCG, warbanner
20 kusz, FCG
14 kusz, muzyk, sztandar

SPECIAL:
2x cannon
2x mortar
10 IC, fcg, disciple

RARE:
czołg

Rozpa sprawdzała się całkiem spoko. Kawaleria potrafi nieźle namieszać wraz z mortarami oraz wsparta odpowiednimi czarami i hate'em. Jednak bez warrior priesta już nie takie z nich kozaki i ta druga trochę odstaje. Zwłaszcza gdy dostanie jakiś ostrzał i wtedy kilku kawalerzystów mało potrafi przepchnąć. Heavens jest całkiem niezłą magią, lecz nie masakruje. Kusze też niewiele robią, choć gdy kawa z czołgiem biorą na klatę wroga to przynajmniej kuszole nie giną co jest ich plusem :) W dodatku potrafią trochę wroga zmiękczyć. Aha, no i pegazista jest spoko, choć brakuje mu troche warda. Trickter's shard oraz hammer do wymiany.

A jak wam się sprawdzały rozpy bazyliszkowe?
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

mlepkows
Wodzirej
Posty: 732

Post autor: mlepkows »

Ja wziąłem co następuje:

Generał (taki zwykły :wink: ), Full Plate, Crown of command, 5+ Ward, Charmed Shield, +1 Atak, w kawalerii
Mag 4lvl Light, 4+ Ward

BSB, Armour of Meteoric Iron, Luckstone, Ironcurse, +1 Siły, w gwardii
Kapłan, Heavy Armour, Shield, Dragonhlem, w gwardii
Mag 2lvl Shadow, Pieczątka Zniszczenia

30 szermierzy, PGD
30 włóczników, PGD
21 biczowników, prorok

26 gwardzistów, PGD, płonące ataki
9 rycerzy IC, PGD, +1 Ld
2 działa
2 moździerze

W miarę mocny klocek gwardii się sprawdził, tylko Karli go jakoś upolował (fartownym strzałem z mortara w walkę ostatecznie, choć najpierw nieźle ich zgnębił walką). Kawaleria z generałem jest spoko, ale są na nią sposoby a tracę wtedy wiele punków. Myślę nad innym rozwiązaniem (BSB na koniku w małym oddziale z płonącymi atakami). Brakowało mi rakietnicy. No i biczownicy śmierdzą - za drogi ten klocek jak na to, jak łatwo ginie. Magia spoko, celne rzucenia 10WS 10I w 12" zmieniły całkiem poważnie wyniki niektórych starć.

Na przyszłość wywalam generała do piechoty, robię z kawalerii oddział antypotworowy a na magach przetestuję zamianę lorów.

Maciek

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

rozpy nie będę powtórnie zamieszczał, ale powiem jedno, kompletnie się nie sprawdziła i nawet nie chodzi o umiejętności, poza jedyną wygraną bitwą z dość plewnymi lizakami, tankietka ginęła mi za każdym razem, z demonami od GUO od jakiegoś chorego itemku (D6 ran i autowound), z bestiami pitka, z imperialnymi pech w drugiej turze i po snajperskim trafieniu z cannona na D6 wypadło 6, z wochem dał radę zblokować na środku stołu kawę z kijanką, która dostała szarżę od Gwardii, a co do gwardii, klocek z dużym księdzem i lusterkiem wymiata, brakowało mi większej ilości modeli w nich tylko (28 tylko bez championa); kapłan w ciągu całego tura zabił jakichś 5 characterów i 7 championów jednostek, szczytem możliwości jego była zamiana statystyk z oldbloodem, gdy miałem włączone +3S i +3A, do tego sygnatura bestii, jeszcze takiej mordowni nie widziałem w Imperium (8 ataków z siłą 10 a do tego hate :twisted: )
wnioski po bazylu, skoro praktycznie większość armii gra na lore of Shadow, czołg jest bezbronny właściwie (niestety), przy innych tj. imperium, krasie, kwestia otwarta w postaci zaczynania, zaś powalczyć może tak naprawdę z leśniakami, orkami i lizakami po przycięciach, trudny problem ale zostawię go chyba na trochę na półce; rewelacyjnie spisywała się gwardia z lektorem, hate i lusterko potrafią zmłucić ogromną ilość unitówdo tego full platy potrafią ich ratować; kawa z dwurakami wraca na półkę, zanim oddadzą tracę prawie połowę ataków i już nic nie są w stanie zrobić (za mało modeli jak za takie punkty), może lepiej byłoby trochę z lancami ale w kolejnej turze są słabiutcy

@EDIT
po bazylu coś takiego mi przyszło do głowy, maxymalny defens i dużo śmiecia

1 Arch Lector of Sigmar 231 Pts
General; Prayers of Sigmar; Great Weapon
Van Horstman's Speculum [30]
Holy Relic [45]
Armour of Meteoric Iron [25]

1 Wizard Lord 275 Pts
Magic Level 4; Lore of Shadow
White Cloak [35]
Rod of Power [30]

1 Battle Wizard of the Golden Order 110 Pts
Magic Level 1; Lore of Metal
Seal of Destruction [45]

1 Captain 133 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Talisman of Preservation [45]
Biting Blade [5]

34 Greatswords 370 Pts
Great Weapon; Full Plate Armor; Full COmmand

2x Great cannon 2x 100

3x Mortar 3x 75 Pts

2x5 Knightly Orders 2x 115
Lance

23 Swordsmen 163 Pts
Full Command

2x10 Handgunners 2x 105
Marksman; Hochland Long Rifle

5 Pistoliers 97 Pts
Musician;

6 Outriders 155 Pts
Musician; Outrider Champion; Hochland Long Rifle

Models in Army: 108
Total Army Cost: 2399

BSB i duży Mag do swordów, oni zaś osłaniani przez GS-y nic nie kombinują póki nie będę miał wystarczającej przewagi (tutaj pomocna może być brzytwa)
zamiast pistoletów kosztem pojedynczych modeli mogę wcisnąć albo drugą 5-tkę outriderów z hochlandem albo 5-tkę kawy; obniżanie T, lub pitka, ewentualnie brzytwa, powinno jakoś dać radę, na wypadek czołgu z drugiej strony mam metal oprócz cannonów
P.S.
jedna kwestia mnie nurtuje, czy chariot (war Altar) dodaje save dla jeźdźca, nie znalazłem zapisu w podręczniku, ani przy wózkach ani przy charakterach
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

Awatar użytkownika
wychwa
Oszukista
Posty: 865
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: wychwa »

Niestety wydaje mi się że nasz czołg już miał swoje 5 min w 7 ed gdyż teraz zrobił się b.łatwym kąskiem dla wielu armii .
A co do księdza to wiem że może użyć asv od altara jeśli ten jest lepszy ale nic po za tym nie daje.

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

wychwa pisze:Niestety wydaje mi się że nasz czołg już miał swoje 5 min w 7 ed gdyż teraz zrobił się b.łatwym kąskiem dla wielu armii .
ja doszedłem do takiego wniosku właśnie po bazylu (właściwie po pierwszy dniu imprezy), zarówno bloodki, jak i guo powinny się bać księdza z lusterkiem, poza tym ma 4+ warda i 2+ od magii, ciężko go rozkręcić, a po zamianie statystyk w chalendżu to już prawie a-wykonalne, jedyne czego musi się bać to kb-ki i jakieś d3-d6 ran, a czołg....cóż....rozkręcają w góra 2 tury, obie maszynki boją się parku maszynowego wroga, ale altar ma warda
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Czołg [*]
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

ODPOWIEDZ