Rozpiski Imperialne 8 edycja
Moderator: #helion#
Re: Rozpiski Imperialne 8 edycja
Panowie jak roztawiacie Gs-y? tzn po ilu w rządku? czy formacja hordy ma sens dla tego oddziału? w teorii tak bo bazowo mają stubborna i nie muszą mieć na siłę rzędów robionych ale czy strata jednego rzędu do cr (w przypadku rozstwienia w hordzie 30 modeli) nie jest zbyt boląca? próbował ktoś z was grać z banner of griffon na nich(bsb)?
Emp/DoCh
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
Dbra, wykminiłem coś nowego. Rozpa na piechocie, mortarach i zwinnym pegaziście:
1 Arch Lector of Sigmar @ 231.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Great Weapon
Van Horstman's Speculum [30.0]
Holy Relic [45.0]
Armour of Meteoric Iron [25.0]
Wizard Lord of the Light Order @ 240.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Light
Rod of Power [30.0]
Grey Guardian @ 150.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Shadow
Seal of Destruction [45.0]
Iron Curse Icon [5.0]
Captain @ 133.0 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Talisman of Preservation [45.0]
Biting Blade [5.0]
Captain @ 160.0 Pts
Full Plate Armor; Shield; Pegasus
Dragonhelm [10.0]
Dawn Stone [25.0]
Sword of Might [15.0]
Pegasus @ [50.0] Pts
29 Greatswords @ 320.0 Pts
FCG
30 Flagellant Warbands (Core) @ 310.0 Pts
champ
40 Halberdiers @ 220.0 Pts
FCG
19 Swordsmen @ 145.0 Pts
FCG
3x Mortar @ 75.0 Pts
2x Great Cannon @ 100.0 Pts
Master Engineer @ 65.0 Pts
Zastanawiam się tylko czy dużym magiem nie brać shadow aby mieć witheringa z większą pewnością, a wtedy withering->3mortary=anhilacja ? I tak co turę. A jak coś podejdzie to przyjmuję na klatę. Ew. może z flagusiów zrobić dwa małe oddziałki po 5+champion do kupienia sobie jeszcze jednej tury strzelania a za resztę punktów swordsmenów? Mortary stawiam obok siebie aby inżynier miał zasięg do wszystkich trzech i w razie missfire interweniował
da radę?
1 Arch Lector of Sigmar @ 231.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Great Weapon
Van Horstman's Speculum [30.0]
Holy Relic [45.0]
Armour of Meteoric Iron [25.0]
Wizard Lord of the Light Order @ 240.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Light
Rod of Power [30.0]
Grey Guardian @ 150.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Shadow
Seal of Destruction [45.0]
Iron Curse Icon [5.0]
Captain @ 133.0 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Talisman of Preservation [45.0]
Biting Blade [5.0]
Captain @ 160.0 Pts
Full Plate Armor; Shield; Pegasus
Dragonhelm [10.0]
Dawn Stone [25.0]
Sword of Might [15.0]
Pegasus @ [50.0] Pts
29 Greatswords @ 320.0 Pts
FCG
30 Flagellant Warbands (Core) @ 310.0 Pts
champ
40 Halberdiers @ 220.0 Pts
FCG
19 Swordsmen @ 145.0 Pts
FCG
3x Mortar @ 75.0 Pts
2x Great Cannon @ 100.0 Pts
Master Engineer @ 65.0 Pts
Zastanawiam się tylko czy dużym magiem nie brać shadow aby mieć witheringa z większą pewnością, a wtedy withering->3mortary=anhilacja ? I tak co turę. A jak coś podejdzie to przyjmuję na klatę. Ew. może z flagusiów zrobić dwa małe oddziałki po 5+champion do kupienia sobie jeszcze jednej tury strzelania a za resztę punktów swordsmenów? Mortary stawiam obok siebie aby inżynier miał zasięg do wszystkich trzech i w razie missfire interweniował
da radę?
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
niezłe, chociaż ja z kawy nie zrezygnuję tak łatwo, 5-tki mi się akurat co jak co ale sprawdzały wyśmienicie, a teraz ludzie nie mają za bardzo co z tym zrobić, oprócz hordy strzelców
Shadowa biorę musowo, ten lore w połączeniu z GS-ami i wózkiem, powinien się sprawdzić, pierwsze testy w tym tygodniu już
Shadowa biorę musowo, ten lore w połączeniu z GS-ami i wózkiem, powinien się sprawdzić, pierwsze testy w tym tygodniu już
Nowa kmina:
zamiast klocka swordsmenow do trzymania magów, wstawiam ich w łuczników i do lasu. Dzięki temu są stubborn, ciężko ich zestrzelić, a i co turę parę strzał wystrzelą. Przez nich widać więc za tymi skirmiszerami stawiam mortary z inżynierem...
zamiast klocka swordsmenow do trzymania magów, wstawiam ich w łuczników i do lasu. Dzięki temu są stubborn, ciężko ich zestrzelić, a i co turę parę strzał wystrzelą. Przez nich widać więc za tymi skirmiszerami stawiam mortary z inżynierem...
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
Arch Lector of Sigmar @ 224.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Great Weapon; Shield
Crown of Command [35.0]
Armour of Destiny [50.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Wizard Lord of the Jade Order @ 270.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Life
Grey Wand [40.0]
Ring of Volans [20.0]
1 Battle Wizard of the Light Order @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Light
Dispel Scroll [25.0]
Grey Guardian @ 130.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Shadow
Rod of Power [30.0]
Captain @ 125.0 Pts
Battle Standard
Armour of Meteoric Iron [25.0]
Icon of Magnus [25.0]
24 Flagellant Warbands @ 250.0 Pts
Prophet of Doom
20 Free Company @ 120.0 Pts
FCG
40 Spearmen @ 220.0 Pts
FCG
40 Halberdiers @ 220.0 Pts
FCG
10 Handgunners @ 105.0 Pts
Marksman Hochland Long Rifle
10 Handgunners @ 105.0 Pts
Marksman Hochland Long Rifle
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
1 Mortar @ 75.0 Pts
1 Helstorm Rocket Battery @ 115.0 Pt
1 Helstorm Rocket Battery @ 115.0 Pts
Models in Army: 170
Total Army Cost: 2396.0
Coś tam ktoś wspomniał żeby się zjawić na tym forum i podyskutować to przyszedłem. I odrazu z rozpiską
General; Prayers of Sigmar; Great Weapon; Shield
Crown of Command [35.0]
Armour of Destiny [50.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Wizard Lord of the Jade Order @ 270.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Life
Grey Wand [40.0]
Ring of Volans [20.0]
1 Battle Wizard of the Light Order @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Light
Dispel Scroll [25.0]
Grey Guardian @ 130.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Shadow
Rod of Power [30.0]
Captain @ 125.0 Pts
Battle Standard
Armour of Meteoric Iron [25.0]
Icon of Magnus [25.0]
24 Flagellant Warbands @ 250.0 Pts
Prophet of Doom
20 Free Company @ 120.0 Pts
FCG
40 Spearmen @ 220.0 Pts
FCG
40 Halberdiers @ 220.0 Pts
FCG
10 Handgunners @ 105.0 Pts
Marksman Hochland Long Rifle
10 Handgunners @ 105.0 Pts
Marksman Hochland Long Rifle
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
1 Mortar @ 75.0 Pts
1 Helstorm Rocket Battery @ 115.0 Pt
1 Helstorm Rocket Battery @ 115.0 Pts
Models in Army: 170
Total Army Cost: 2396.0
Coś tam ktoś wspomniał żeby się zjawić na tym forum i podyskutować to przyszedłem. I odrazu z rozpiską
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
Panowie a to prawda że wózki nie mogą marszować ?? jak tak to straszna lipa z naszym altarem ;/
ja sobie wziolem na 2400 tak
Wizard lord lvl4 (może beast może light) (do Swordsmanów)
Rod of Power
Holy Relic
General of the Empire (do GS) asv+2
Sword of Fate
Talisman of preservation
Dragonhelm
Warrior Priest (do GS)
Great Weapon
armour of silvered steal
Capitan (do swordsmanów)
asv +4
Banner of sigismund (idzie do Swordsmenów)
Engineer
Light armour
Flagusiex20
Swordsmeny x28
FCG
Greatswordy x28
FCG
detka swordsmenówx15
Kox5
muzyk
Kox5
muzyk
Pistoliersx5
muzyk
Pistoliersx5
muzyk
Great cannonx2
Mortar x2
Wizard lord lvl4 (może beast może light) (do Swordsmanów)
Rod of Power
Holy Relic
General of the Empire (do GS) asv+2
Sword of Fate
Talisman of preservation
Dragonhelm
Warrior Priest (do GS)
Great Weapon
armour of silvered steal
Capitan (do swordsmanów)
asv +4
Banner of sigismund (idzie do Swordsmenów)
Engineer
Light armour
Flagusiex20
Swordsmeny x28
FCG
Greatswordy x28
FCG
detka swordsmenówx15
Kox5
muzyk
Kox5
muzyk
Pistoliersx5
muzyk
Pistoliersx5
muzyk
Great cannonx2
Mortar x2
to się tylko tak wydaje, liczy się szarża a nie to do czego ma maszerowaćwychwa pisze:Panowie a to prawda że wózki nie mogą marszować ?? jak tak to straszna lipa z naszym altarem ;/
Kurde szkoda ;/ gra empire stała się już tylko defensywna :/ brakuje mi tej uniwersalności co kiedyś;/ kawaleria nie grywalna, piechota przeciętna no nic trzeba będzie się nakombinować żeby coś ugrać.
w imperium zawsze tak było - nigdy nie miałeś jednostki, która po wystawieniu sama dawałaby ci mega kopa w rozgrywce, zawsze trzeba było kombinować, sama piechota bez bohaterów nigdy nie była wypasiona, w kawalerii dużo dawał sv 1+ i lance bijące w szarży - maszyny i stank to piękny dodatek (na 6 edycję (moja ulubiona) było kilka możliwości złożenia stanka - to był renesans tego modelu, wówczas stank mógł wiele) no i mieliśmy zawsze fajnych tanich bohaterów - może nie jakieś maszynki do zabijania ale boostujących zdolności danych jednostek - cały sęk w tym żeby dobrze dobrać zdolności bohatera, przedmioty magiczne i odpowiednią formację którą będzie dopinał (tak jak tu helion przedstawił swoją wizję GSów z arcy - nie zauważyłem lepszego pomysłu na tą jednostkę (bardzo brakuje magicznego bannera na gsach w tej edycji - może nowy ab coś zmieni bo tak nie moze być). należy poszukać dalszych pomysłów tego rodzaju (templargm+ko+wpriest, tez się nie najgorzej uzupełniają).
Zauważyłem również, że zasady etc kopią naszą armię pośrednio wprowadzając zasadę ilości 450 pkt na jednostkę - przez co wystwianie detek traci na sensie w takich GSach - a to z kolei daje duży minus do taktyki grania naszą armią w tej edycji. Jeszcze troche czasu upłynie i nerwów potracimy zanim uda nam się wypracować jakieś uniwersalne rozpiski na tą edycję - o ile to wogóle będzie możliwe. Podsumowując - zależy od twoich umiejetności czy wykorzystasz plusy danej formacji w ataku czy w obronie - teraz pojadę jak Hitler: Jeżeli masz skilla to pociśniesz nawet ogrami
Obecnie próbuję rozgrywać bitwy grając na dwóch arcylektorów - jeden na stópkach w GSach a drugi w KO, lecz już widzę że będę się bardzo obawiał takich lataczy HE lub bretońskich pegazów. Zaczynam myśleć o Lordzie magu na 4 lvl z magia niebios + orb of thunder na nim + ewentualnych dwóch małych magów z shadow i metal. zobaczymy co z tego wyjdzie. Z tego co zauważyłem na innych forach to smoki boją się magii cienia i boostowania inicjatywy na jednostkach do 10 czyli lightmagii
Zauważyłem również, że zasady etc kopią naszą armię pośrednio wprowadzając zasadę ilości 450 pkt na jednostkę - przez co wystwianie detek traci na sensie w takich GSach - a to z kolei daje duży minus do taktyki grania naszą armią w tej edycji. Jeszcze troche czasu upłynie i nerwów potracimy zanim uda nam się wypracować jakieś uniwersalne rozpiski na tą edycję - o ile to wogóle będzie możliwe. Podsumowując - zależy od twoich umiejetności czy wykorzystasz plusy danej formacji w ataku czy w obronie - teraz pojadę jak Hitler: Jeżeli masz skilla to pociśniesz nawet ogrami
Obecnie próbuję rozgrywać bitwy grając na dwóch arcylektorów - jeden na stópkach w GSach a drugi w KO, lecz już widzę że będę się bardzo obawiał takich lataczy HE lub bretońskich pegazów. Zaczynam myśleć o Lordzie magu na 4 lvl z magia niebios + orb of thunder na nim + ewentualnych dwóch małych magów z shadow i metal. zobaczymy co z tego wyjdzie. Z tego co zauważyłem na innych forach to smoki boją się magii cienia i boostowania inicjatywy na jednostkach do 10 czyli lightmagii
Emp/DoCh
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
boją się cienia, bo pitka i brzytwa praktycznie wyłącza je na "amen", do tego smoczury mogą mieć obniżoną S lub T a wtedy są biedne mimo chorej ilości ataków, poza tym mamy działa
co do wizji
brakuje nam w armii tanich i mobilnych regonów; outy są pseudo fastem, zaś pistolety trochę drogie; 5-tki kawy mimo swoich możliwości nie są fastem
taniość charakterów odbija się na ich ilości, aby wystawić coś sensownego lądujemy przy składaniu rozp z wynikiem 2 Lordów i 3 Herosów (BSB, duży mag, Lord generał, mały mag/kapłan i cóś jeszcze) a to kosztuje; detki są plewne przez limit core, który bardzo ciężko spełnić jeśli gra się na GS-ach/Innerach
jak temu zaradzić?? bladego pojęcia nie mam; na razie kminienie po bazylu sprowadzam do Altara (wysoka przeżywalność, bloker, 18" liderka), GS-y sprawdzili mi się, nie mam ochoty ich wywalać, bez lorda z lusterkiem to nie to samo co prawda ale może dadzą radę, 5-tki kawy (z ilością nie należy przesadzać bo drogo), może huntsmani i Pegaz, Outy/pistole do rozstrzelania fastów oponenta, 2 cannony + 2 mortary to optimum chyba, nie ma jak ich zasłonić/obronić w większej ilości
nie wiem czy dobrze kminię, jakie jest wasze zdanie (po Bazylu zgłupiałem kompletnie)
co do wizji
brakuje nam w armii tanich i mobilnych regonów; outy są pseudo fastem, zaś pistolety trochę drogie; 5-tki kawy mimo swoich możliwości nie są fastem
taniość charakterów odbija się na ich ilości, aby wystawić coś sensownego lądujemy przy składaniu rozp z wynikiem 2 Lordów i 3 Herosów (BSB, duży mag, Lord generał, mały mag/kapłan i cóś jeszcze) a to kosztuje; detki są plewne przez limit core, który bardzo ciężko spełnić jeśli gra się na GS-ach/Innerach
jak temu zaradzić?? bladego pojęcia nie mam; na razie kminienie po bazylu sprowadzam do Altara (wysoka przeżywalność, bloker, 18" liderka), GS-y sprawdzili mi się, nie mam ochoty ich wywalać, bez lorda z lusterkiem to nie to samo co prawda ale może dadzą radę, 5-tki kawy (z ilością nie należy przesadzać bo drogo), może huntsmani i Pegaz, Outy/pistole do rozstrzelania fastów oponenta, 2 cannony + 2 mortary to optimum chyba, nie ma jak ich zasłonić/obronić w większej ilości
nie wiem czy dobrze kminię, jakie jest wasze zdanie (po Bazylu zgłupiałem kompletnie)
parku maszynowego nie zasłonimy, nie uchronimy
Musza stać i czekac na wycięcie.
altar to podstawa. Ostatnio mi wytrzymał atak z flanki wariorsów. To jest IMBA BLOKER
prawda jest taka że jedyna słuszna jednostka która potrafi walczyć to czołg lecz..
Cały HATE przeciwników jest kierowany w jego strone:
-Magowie kamikadze 1 lvl z metalem
- pitki, słonka, błotka itp... to wszystko zapewnia ze nasz rydwanik jak dożyje 3 tury to jest super
a mówie to na podstawie gier rozegranych z Dark Elfami i Warriorsami nie słabymi armiami na 8 edycje
I Jak by nie było Imperium to mocna armia. Według mnie topowa i porównywalna do tych co wymienilem.
Musza stać i czekac na wycięcie.
altar to podstawa. Ostatnio mi wytrzymał atak z flanki wariorsów. To jest IMBA BLOKER
prawda jest taka że jedyna słuszna jednostka która potrafi walczyć to czołg lecz..
Cały HATE przeciwników jest kierowany w jego strone:
-Magowie kamikadze 1 lvl z metalem
- pitki, słonka, błotka itp... to wszystko zapewnia ze nasz rydwanik jak dożyje 3 tury to jest super
a mówie to na podstawie gier rozegranych z Dark Elfami i Warriorsami nie słabymi armiami na 8 edycje
I Jak by nie było Imperium to mocna armia. Według mnie topowa i porównywalna do tych co wymienilem.
Maszynki mogą żyć! Trzeba je tylko umiejętnie pozasłaniać, mi giną w 75% przypadków jedynie gdy same się wysadzą. Do ich ochrony od skautów i harpii/furii/fastów dobzi są też pegaziści oraz magia zadająca hity D6..
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
Na ojro coś takiego mi wychodzi; może nie mam seal of destrukcja, ale jest sporo mocnych śmieci, dodatkowo można je zastąpić czymś innym, Pegaz lata i udaje że coś robi, dodatek z siły w razie gdyby miał z czymś mocniejszym walczyć (taki kamikaze po części), Lektor standard, Magusowi nic więcej przy tym limicie nic już nie wejdzie, 6 KO z flamingami do straszenia i trzymania BSB, outriderzy do zestrzelenia co bardziej męczących śmieci u przeciwnika, swordsmani trzymają dużego Maga i modlą się o brzytwę, inaczej za wiele nie zrobią, GS-y do mordowania i osłaniania Swordów
1 Arch Lector of Sigmar 325 Pts
General; Prayers of Sigmar; War Altar
Van Horstman's Speculum [30]
Armour of Meteoric Iron [25]
Sword of Sigismund [45]
1 Grey Guardian 255 Pts
Magic Level 4; Lore of Shadow
Rod of Power [30]
Opal Amulet [15]
1 Warrior Priest of Sigmar 139 Pts
Prayers of Sigmar; Great Weapon
Armour of Silvered Steel [45]
1 Captain 158 Pts
Full Plate Armor; Pegasus
Sword of Swift Slaying [25]
Potion of Strength [20]
Charmed Shield [5]
1 Captain 147 Pts
Barding; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Dragonhelm [10]
Sword of Might [15]
Dawnstone [25]
29 Greatswords 320 Pts
Full Command
29 Swordsmen 199 Pts
Full Command
6 Knightly Orders 172 Pts
Standard; Musician;
Banner of Eternal Flame [10]
5 Knightly Orders 115 Pts
5 Knightly Orders 115 Pts
5 Outriders 105 Pts
2x Great Cannon 2x 100 Pts
2x Mortar 2x 75 Pts
Models in Army: 90
Total Army Cost: 2400
Jak coś takiego widzisz Karlie i Piotrze po bazyliszkowym kacu
i jak jest z lightem na wózku, wedle zapisu mogę wybrać dowolny czar z lighta, czy dotyczy to również zaawansowanych poziomów czarów
1 Arch Lector of Sigmar 325 Pts
General; Prayers of Sigmar; War Altar
Van Horstman's Speculum [30]
Armour of Meteoric Iron [25]
Sword of Sigismund [45]
1 Grey Guardian 255 Pts
Magic Level 4; Lore of Shadow
Rod of Power [30]
Opal Amulet [15]
1 Warrior Priest of Sigmar 139 Pts
Prayers of Sigmar; Great Weapon
Armour of Silvered Steel [45]
1 Captain 158 Pts
Full Plate Armor; Pegasus
Sword of Swift Slaying [25]
Potion of Strength [20]
Charmed Shield [5]
1 Captain 147 Pts
Barding; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Dragonhelm [10]
Sword of Might [15]
Dawnstone [25]
29 Greatswords 320 Pts
Full Command
29 Swordsmen 199 Pts
Full Command
6 Knightly Orders 172 Pts
Standard; Musician;
Banner of Eternal Flame [10]
5 Knightly Orders 115 Pts
5 Knightly Orders 115 Pts
5 Outriders 105 Pts
2x Great Cannon 2x 100 Pts
2x Mortar 2x 75 Pts
Models in Army: 90
Total Army Cost: 2400
Jak coś takiego widzisz Karlie i Piotrze po bazyliszkowym kacu
i jak jest z lightem na wózku, wedle zapisu mogę wybrać dowolny czar z lighta, czy dotyczy to również zaawansowanych poziomów czarów
Możesz rzucać dowolny czar. Ja tej rozpy za bardzo nie widzę, za dużo śmiecia, 3 małe kawy nic nie zrobią. To jest edycja dużych klocków z wysoką I, więc może lepiej zamiast tej kawy dać duży kloc flagelantów/swordsmenow. Pegazista słabo złożony bo zejdzie łatwo od strzelania/magii. Sam też teraz spróbuję zagrać bez seala (bo skoro nie ma tanka to i nie trzeba blokować tej brzytwy/pitki tak bardzo a na dodatkowych 2 kostkach do dispella też można jechać, rozpę podeślę po pierwszych testach No i przetestuj inżyniera + dwa mortary stojące w jego zasięgu - ja tak uczynię
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
Jednak jako, że to bound to chyba tylko na podstawowym koszcie i efektach. Zgadza się?Karli pisze:Możesz rzucać dowolny czar.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
Karli - na razie testowałem tą rozpiską którą podałeś - sprawdziła się z HE - ale zaczynałem - jutro gram przeciw WoChowi i Ogrom - zobaczymy. Wprowadzę może małe modyfikacje - tzn zamienię swordów na halabardy, obniżę flagelantów do 25, za tu uzyskam detkę 15 halabard do hordy - zobaczymy.