8 edycja- pytania

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

Zablokowany
kudłaty
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3552

Re: 8 edycja- pytania

Post autor: kudłaty »

Panowie, zakładamy że nie jesteśmy idiotami i biorąc 3 magów z jednego lore w tym lorda (po co?) kulniemy w dobrej kolejności magów.

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

Kulasz dublet. Wymieniasz jeden na dowolny nie zajęty czar bądź czar, który możesz powtarzać. Wymieniasz czar na sygnaturkę.

Przy dragon mage masz, że sword(?) to sygnaturka. Może on więc ją powielać, nawet jeśli ktoś już ją ma w armii. Losując dublet możesz spokojnie jeden z tych czarów zamienić na sword.

Awatar użytkownika
LuciusII
Oszukista
Posty: 868
Lokalizacja: Ostrowiec Św.

Post autor: LuciusII »

mam 2 postacie na podstawkach 25mm przyklejone na flankach do regimentu 20mm, czy mogę dołączyć jeszcze 1 postać na podstawce 25mm i ewentualnie gdzie mogę ją umieścić (obok jednej z postaci czy za nią)? Wszystko to infantry.
Kalesoner pisze:Orki i gobliny są częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie czyni dobro. :wink:

Awatar użytkownika
gerald_tarrant
Masakrator
Posty: 2630
Lokalizacja: Liverpool/Wrocław

Post autor: gerald_tarrant »

do pierwszego szeregu z boku

scoutmaster
Chuck Norris
Posty: 485

Post autor: scoutmaster »

czy stakują się efekty tego samego czaru np.
jeżeli wezmę Melkoth's Mystifying Miasma (signature shadow) na 2 czarodziejach to czy ich efekt się stakuje?

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

scoutmaster pisze:czy stakują się efekty tego samego czaru np.
jeżeli wezmę Melkoth's Mystifying Miasma (signature shadow) na 2 czarodziejach to czy ich efekt się stakuje?
nie.
łączą (nie "stakuje"!) się jedynie efekty z różnych źródeł.

Jest to chyba w FAQ by GW.
Obrazek

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

scoutmaster pisze:czy stakują się efekty tego samego czaru np. jeżeli wezmę Melkoth's Mystifying Miasma (signature shadow) na 2 czarodziejach to czy ich efekt się stakuje?
Tak

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

Lidder pisze:
scoutmaster pisze:czy stakują się efekty tego samego czaru np. jeżeli wezmę Melkoth's Mystifying Miasma (signature shadow) na 2 czarodziejach to czy ich efekt się stakuje?
Tak
a źródło? bo sam jestem ciekaw :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

Nic mi nie zabrania grać inaczej (czyt. RB) :)

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

Lidder pisze:Nic mi nie zabrania grać inaczej (czyt. RB) :)
OK, w RB jest info ze czary się ogólnie kumulują,
FAQ zabraniają dublować efektów tych samych zasad specjalnych.


To teraz takie głupsze pytanie.
Obrazek
oddziały zwrócone do siebie przodami (podstawki 25x25, oddalone o 1" od siebie); zielony szarżuje; szary hold;
w której strefie dostawia się zielony? czy decyduje rzut kostką?
Obrazek

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Przód. Najwięcej jest z przodu, bo ani lewa flanka ani prawa nie ma przewagi nad przodem ;p
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

lewa i prawa flanka po 4,5 modelu, przód 4 modele.
Jak trzeba to wyobraź sobie, że jest tylko jeden zielony szereg na np. 17 modeli
Obrazek

Awatar użytkownika
Morsereg
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3079

Post autor: Morsereg »

po bokach jest 4,5 a z przodu 4.
wiec wychodzi na to, ze oddzial szarzuje na flanke. troche to glupie ale coz, zasady sa jasne.
DragoMir pisze:
Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie :evil:
Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!

Awatar użytkownika
gerald_tarrant
Masakrator
Posty: 2630
Lokalizacja: Liverpool/Wrocław

Post autor: gerald_tarrant »

szarża z flanki, imo rzut na 4+ z której strony

Awatar użytkownika
zembol
Oszukista
Posty: 789
Lokalizacja: XIII Kohorta / Marauder Łódź

Post autor: zembol »

Dlaczego rzut? A nie decyduje gracz, którego tura właśnie trwa? :lol2:
Obrazek Obrazek
Nowe Lizaki: 110/30/89 | Demoniszcza: 16/0/11 | 101st Abn Div: 4/1/8

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Oo, no to zmienia postać rzeczy. Jeśli miałby być jeden szereg na 17 modeli to wtedy.... 4+
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Awatar użytkownika
zembol
Oszukista
Posty: 789
Lokalizacja: XIII Kohorta / Marauder Łódź

Post autor: zembol »

Karli pisze:4+
Why?
Obrazek Obrazek
Nowe Lizaki: 110/30/89 | Demoniszcza: 16/0/11 | 101st Abn Div: 4/1/8

scoutmaster
Chuck Norris
Posty: 485

Post autor: scoutmaster »

dzięki za odpowiedź
mam kolejne pytanie:
czy mogę użyć power scrolla z bound spellem jeżeli oba ma ten sam wizard?
na war seer napisali że można ale ciągle nie jestem pewien
http://www.warseer.com/forums/showthread.php?t=292626

katerek
Masakrator
Posty: 2986
Lokalizacja: Salamandra Włocławek

Post autor: katerek »

4+ trochę absurdalne to jest żeby szarżujący nie miał możliwości zdecydować samemu jak chce zaszarżować. Popadacie panowie w
kostkomanię czasami.


EDIT: 1. Czy w scenariuszu Watchtower jak wieża ulegnie zniszczeniu scenariusz kończy się automatycznie czy gra się dalej na normalnych zasadach tylko zmieniają się warunki zwycięstwa (wygrywa ten kto jest w pobliżu ruin wieży a nie we wieży).

2. Jak się liczy w tym scenariuszu punkty? Winner takes it all? czy jakoś inaczej (mówię o sytuacji jasnej kiedy jeden oddział zajmuje wieżę).
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

katerek pisze:EDIT: 1. Czy w scenariuszu Watchtower jak wieża ulegnie zniszczeniu scenariusz kończy się automatycznie czy gra się dalej na normalnych zasadach tylko zmieniają się warunki zwycięstwa (wygrywa ten kto jest w pobliżu ruin wieży a nie we wieży).
gra się dalej, wygrywa ten kto jest bliżej ruin wieży (jest to opisane w FAQu do RB)
Obrazek

Zablokowany